stojkovskimarjan 21 #1041 Отговорено 16 Март, 2021 Здравейте,може малко глупав въпросКак се прави "пила"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1042 Отговорено 16 Март, 2021 @JHM Много е зле положението на фона на предишните ти проби, сега не ми се рови, но по памет и на 8к не си качвал такива резултати, особено с Амсойла. Не знам дали е заради това, че не си източил старото масло или заради самото масло. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1043 Отговорено 16 Март, 2021 (Редактирано) На 15.03.2021 г. at 17:24, Markony написа: Всъщност никой не е сравнявал проби в началото и края на източването. E...,я погледни другите ми тестове,редовен на всеки1000.А ти, анализ на мобил беше обещал. , в миналото...? Редактирано 16 Март, 2021 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1044 Отговорено 16 Март, 2021 преди 9 минути, Rakeem написа: @JHM Много е зле положението на фона на предишните ти проби, сега не ми се рови, но по памет и на 8к не си качвал такива резултати, особено с Амсойла. Не знам дали е заради това, че не си източил старото масло или заради самото масло. И Емо ако потвърди, утре е в коша! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 800 #1045 Отговорено 16 Март, 2021 (Редактирано) Не ме разбирай прогрешно, не казвам, че маслото си е заминало. Просто на фона на Амсойла е доста зле, но на фона на пробите на други колеги си е ок. ПС: Послушай Дани и изчакай да се оправи времето и тогава сменяй. Впрочем аз също мисля да го сложа за лятото да видим как ще е новата формула при мен. Редактирано 16 Март, 2021 от Rakeem 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #1046 Отговорено 16 Март, 2021 @JHM Правиш си 5000 км спокойно 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #1047 Отговорено 17 Март, 2021 Днес пуснаха реклама. Редбула го заредиха с ExonMobil 0W-40 за новия сезон...да видим https://www.redbull.com/int-en/redbullracing/fuelled-and-ready-for-2021?utm_source=RBR_FACEBOOK&utm_medium=SOCIAL&utm_content=Web&utm_campaign=ExxonMobilFuel/?&fbclid=IwAR1pTtICYNYoJGjdHITtXP_wOZpe3F1RGVxjSXtgG2uUb16ftuZTZoLSTwg Преди 17 часа, JHM написа: E...,я погледни другите ми тестове,редовен на всеки1000.А ти, анализ на мобил беше обещал. , в миналото...? Црв-то го карам с каквото 0W-20 имам в наличност за 6000 км каквото налея това вадя,но от 2 години новата страст са ми моторите и сега дълбая много в тая посока.Там..сред мотористите е нацедено от поколения ,че Мотул е единственото масло и аз естествено тествам всички други марки.В момента ще точа Риванола и ще пусна една капка.Наливам Амсойла за този сезон.В мотоциклетите сработването е в пъти по-бързо и вече значение има яката база ,а не добавките.Все още се ползват само минерални масла,Равенола ми е естерен,а за Амсойла ще говорим догодина,но суперлативите от хамериканските форуми и анализи са големи..ще видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 497 #1048 Отговорено 17 Март, 2021 Преди 22 часа, stojkovskimarjan написа: Здравейте, може малко глупав въпрос Как се прави "пила"? Изтегли си най-добре GIMP Portable. Прилагам пилата и инструкция. Directions.txt пила.txt синусоида.txt 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #1049 Отговорено 17 Март, 2021 This attachment is not available. It may have been removed or the person who shared it may not have permission to share it to this location.Error code: 2C171/1 Ако можете да ми ги изпратите в съобщение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1050 Отговорено 24 Март, 2021 Нова капка - след още 1021 км и 14 дена. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 323660 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5038 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 4230км / 808км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 93 дни - 19.12.2020 - 23.03.2021. 9) Мото часове – около 47 извънградско + 27 градско. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 600 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, та изразходвания А 95 е екстра и предимно извънградско. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 150 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - все още НЕ , но според щеката липсват около 5 мм. Вече е 3 мм над минимума на щеката и мисля че е крайно време да долея? Ще се получи освежаване, но дали ще е показателно за развитието на маслото? 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана с огледално рефлексен апарат (по инструкцията), а снимката не е обработвана. Предходните капки са в пост 1090. Как се развива моето масло? При капването (с опиране на щеката до листа) е по-тъмно от преди. Ако кажем че сега е на 5000км и закръглим на 80 мото часа, може наистина да изкара 15 000 км с тея темпове. Колата се кара между 2000 и 3000 оборота на мотора. Над тях, само при изпреварване, но рядко усещам ВиТЕКа (4000 об/мин), а на 5000 си сменя сама горна предавка, дори да е на "форсаж" Отдавна не съм я "дърпал за ушите" зад волана - Кучета в резерв (а ла Тарантино) има достатъчно. Виждам същото (от пост 1095) - на колегата е с месец по-свежо, но само на 1100км, обаче 98% градски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1051 Отговорено 24 Март, 2021 Ами то сега изглежда по-чисто от предишната проба. Така е, когато не се снимат пробите при абсолютно равни условия и осветеност! Балансът на бялото е различен и от там последващата обработка излиза с разлика в цветовете. При скенера няма грешка! Там всичко се снима при еднакви условия. Само трябва настройките на скенера да не се променят. 15000 - ноу уей! Давай да видим с опресняването какво ще излезе. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1029 #1052 Отговорено 24 Март, 2021 Може да пробваш да коригираш баланса на бялото в последствие на двете снимки и да видим по една пила след това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1053 Отговорено 24 Март, 2021 Преди 2 часа, dandilov написа: Ами то сега изглежда по-чисто от предишната проба. Дали има значение че тази капка е след 100-тина минути и то извънградско, и 100% на газ? Предните са след кратко градско и 30% бензин / 70% газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1054 Отговорено 24 Март, 2021 Евентуално има вероятност, при добре загряло масло, филтърът да е обрал по-едрите частици. Защото при градско и недозагряло масло, филтърът работи на байпас. Но, по-скоро бих го отдал на разликата в снимките. Пък може и на двете. Кой знае... Затова е най-добре сканиране, за да се избегне гадаенето и хвърлянето на боб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1055 Отговорено 25 Март, 2021 Преди 17 часа, dandilov написа: Ами то сега изглежда по-чисто от предишната проба. Така е, когато не се снимат пробите при абсолютно равни условия и осветеност! Балансът на бялото е различен и от там последващата обработка излиза с разлика в цветовете. При скенера няма грешка! Там всичко се снима при еднакви условия. Само трябва настройките на скенера да не се променят. Трудно ми е да обещая че с апарата винаги ще е еднакво, а скенер намирам все по трудно. Заинатих се обаче и тая сутрин обиколих "наше село". Гледат ме криво, ама с научна цел ... Сканирани са заедно 3-те поредни капки (поне ги пазех) от това масло. Знам че е минало време и всяка предна е с 2 седмици по-суха, но ако вършат някаква работа - воаля. Третата капка де факто е съхнала 42 часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mysticchannel 132 #1056 Отговорено 25 Март, 2021 Преди 14 часа, ceco_accord написа: Дали има значение че тази капка е след 100-тина минути и то извънградско, и 100% на газ? Естествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1057 Отговорено 25 Март, 2021 Колкото повече съхнат, след 24-те часа, толкова повече дифундират фракциите в хартията (скриват се) и капката изглежда по-чиста. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1058 Отговорено 25 Март, 2021 Гледам, няма видима разлика между вчерашната и днешната ти пила, а за другите е ясно - пресъхнали са. След утрешното ходене до София вече ще го "освежа" с 0,5 литра, така че и от това ще има разлики. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1059 Отговорено 25 Март, 2021 Има разлика и в цветовете, и в размера на дифузната зона, и в контраста, и в детайлите на изображенията. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1060 Отговорено 25 Март, 2021 Така виждам разликите. А иначе, според очакванията ти ли се "развива" това масло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1061 Отговорено 25 Март, 2021 (Редактирано) Ами рано е да се каже как се развива. Ето моето DXG на 4000км., преди 4 години и по старата рецептура. API SN, ILSAC GF-5. Карай по-нататък и ще видим какво ще излезе. Редактирано 25 Март, 2021 от dandilov 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #1062 Отговорено 27 Март, 2021 1) Автомобил – Honda CIVIC EJ9,D14A4, 1996г.; 2) Масло – TOTAL 7000 10W-40 A3/B4 API SN. 3) Маслен филтър – MANN W610/3. 4) Общ пробег на автомобила – 303000 км 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2500 км 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 20% / 80% 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 100км/ч / градско 40 km/ч Сезон на експлоатация – 15.09.2020 - 27.03.2021 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1063 Отговорено 28 Март, 2021 (Редактирано) Здравейте, Трети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6; 4) Общ пробег на автомобила – 162621 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2161 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 190 л. Shell, Kruiz; 11) Kтм = (190л./ 4.0 л.) = 47,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката е леко докосната на офисната хартия - отново не можа да капне сама. Редактирано 28 Март, 2021 от Accord 1,8i LS 2001 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1064 Отговорено 28 Март, 2021 @Accord 1,8i LS 2001 Тук всичко е чисто! @emod Ще се радвам Емо да направи анализ на капката, на stojkovskimarjan..., а също и на червената периферия. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 326 #1065 Отговорено 28 Март, 2021 Е още е на 2000 км, да видим доколко ще държи добре.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #1066 Отговорено 28 Март, 2021 @dandilov и @stojkovskimarjan За тези 2500 км. маслото е натрупало доста тежки замърсявания в ядрото. На снимката изглежда сякаш ядрото се готви да "плъзне" към зоната на дифузия (краевата зона се размива). Това се случва обикновено, когато маслото е на границата да поема добре замърсяването. Самата зоната на дифузия също има натрупване на много леки фракции. Дисперсията на маслото обаче е добра. Няма (много) големи сгъстявания и слепвания, което е добре. Маслото е силно обводнено - много сериозно накъдряне на края на капката. Това донякъде е логично, предвид 80%-ия градски цикъл и зимния период на експлоатация. Няма как да се определи естеството на "червената зона". Източниците на оцветяване са множество: вещества в самия двигател (след ремонта), състав на използвания бензин, наличие на антифриз в маслото (колегата да каже дали има някакви загуби), а също така причина може да бъде и самия скенер, който изкривява реалните цветове на капката (колегата да каже как изглежда тя наяве). Ако нещата продължават да се развит така, към 3700-4000 км маслото ще е за смяна. 2 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #1067 Отговорено 31 Март, 2021 НОВА ПРОБА 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1068 Отговорено 31 Март, 2021 Същата като старата. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stojkovskimarjan 21 #1069 Отговорено 31 Март, 2021 На сканирането червеният цвят е прозрачен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1070 Отговорено 5 Април, 2021 (Редактирано) Пореден капков тест и от мен. 1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320 000 км, а може и повече (по километраж: 221208 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5150 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 60 / 40 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 04.04.2021; 9) Моточасове – 116 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 374 л. А95Н; 11) Kтм = (374 / 3.4) = 110 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след 240км извънградско каране) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма. Стои си на 1мм под максимума.; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Интересното е следното: 1. Голяма разлика във визията между пробите на офисна хартия и филтърна хартия. 2. Все повече се убеждавам, че масленият филтър работи ефективно до 4000км. После вече е задръстен. От там и резкият скок на замъсяванията в маслото между 4000км. и 5000км. Редактирано 5 Април, 2021 от dandilov 2 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1071 Отговорено 7 Април, 2021 Нова капка - след още 1082 км. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA. 4) Общ пробег на автомобила – 324742 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6120 км . 6) Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 84% / 16% - 5170км / 950км . 7) Приблизителна средна скорост - извънградско 90км/ч / градско 30 km/ч . 😎 Сезон на експлоатация – зимен 109 дни - 19.12.2020 - 6.04.2021. 9) Мото часове – около 58 извънградско + 32 градско = 90. 10) Изразходвано гориво – А 95 - 40-тина литра и около 740 литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си пали на бензин и на втората минута обръща на газ, по-точно на 47 градуса на антифриза. 12) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 350 км извънградско, от напълно загрял двигател и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло - ДА - около 0,5л прясно - от същото. Разхода според щеката е 6мм за тези 6120км. Никога не наливам масло "до капачката". 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е сканирана на същия скенер, като предходната - пост 1111. Как се развива това масло? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1072 Отговорено 7 Април, 2021 (Редактирано) Няма особена разлика... Може би доливането е "върнало брояча" с едни 1000км назад. Редактирано 7 Април, 2021 от dandilov 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #1073 Отговорено 7 Април, 2021 Емии, караме натам. Като стане на 10000 км, пак ще го освежа - имам още чисто масло за доливане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1074 Отговорено 19 Април, 2021 (Редактирано) Капков тест 4 1. Petro-canada SS 5W20 Ilsac Gf-6,от lubrifilt. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-190300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл леко градско/извънградско 60/40 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 18.04.2021г. 8.Мото часове около 170 9.Изразходвано гориво 520л.газ и 60л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход 2-3 мм.на долу. 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек (зима...). 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло Смяната на цялото масло е извършена,само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път (а трябваше). Сменено впера с Mobil1 5W30ESP от коксмотор. Източено от пробката,на загрял двигател и изтеглено несливаемото количество,чрез помпа от картера и където е възможно да се достигне. Прилагам снимки,на количествата източено (включващо и това от масления филтър) и налято масло. 4.7л,най добрия до сега резултат!Не знам как стана,но явно защото мотора беше топъл. П.П.Ето и почерпката,за добре свършената работа: 🍺 🍻Ха наздраве и който желае,може да сподели мнение,благодаря! Редактирано 19 Април, 2021 от JHM 2 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1075 Отговорено 19 Април, 2021 Ха наздраве! Това масло, на 5000 км изглежда като карано само на бензин, а не на газ. Вярно, че и несливаемият остатък е оказал някакво влияние, но то е по-видимо предимно в първите капкови проби. После нещата трябваше да се успокоят. Сега не изглежда никак добре за газ. Пак ли е виновен "факторът БГ", не знам... Колко мл. несливаем остатък източи този път? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1076 Отговорено 19 Април, 2021 (Редактирано) Не съм го мерил в отделен съд,но да кажем около 500мл.,според предишния налят обем, на петрото. С тези къси преходи пали гаси ,доста си поработваше на бензин. Редактирано 19 Април, 2021 от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #1077 Отговорено 19 Април, 2021 Има несъответствие между нивата на източено и налято в тубите от снимките,но причината е и известно количество изтекло на земята (върху положена вана♻️) масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 39 #1078 Отговорено 22 Април, 2021 1) Автомобил - Honda Accord 2.0 156 коня Tourer, R20A3 ,2012г. 2) Масло - Ravenol DXG SAE 5W-30 Ilsac GF-6A. 3) Маслен филтър - MANN W610/6. 4) Общ пробег на автомобила 087723 км, 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата 8956км. 6) Цикъл (извън градско/градско)-Приблизително 70% / 30%, 7) Средна скорост -N/A 8) Сезон на експлоатация от16.11.2020. 9) Моточасове -N/A. 10) Иразходвано гориво Газ приблизително(не съм сигурен) 700-750л. Бензин(не съм сигурен) 30-40л. 11) КТМ-N/A. 12) Пробата е взета след напълно загрял двигател след магистрално каране 220км.+ последните 5км. градско.8 мин след гасене и е сушена 22часа и 30 мин.в стаина темепература. 13) Обема на налятото масло е около 3,7 литра. 14) Доливане на маслото около 300 мл. 15) Други- Колата не знам с каква марка масло е карана преди,но е сменяне на всичке 6 месеца или около 10000км. От предния собственик.Не съм източвал несливаем остатък.Не възможно е да се капне капка от щеката без да се опре леко в хартията! 16) Пробата сканирана на скенер Canon pixma Mg5700 разделителна способност -600dpi Може да не се е получила пробата понеже се докосва и минимално в офисната хартия. Приложената спимка е чрез програмата на скенера.Имам снимка от програмата на лаптопа но е 51MB. и ако и намаля размера не знам дали ще прецакам качеството. IMG_20210421_0001.pdf 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #1079 Отговорено 23 Април, 2021 Снимката е неясна и подробни характеристики за маслото не мога да дам. Но се вижда, че маслото няма особени замърсявания и двигателят работи чисто (все пак е и на газ). Ако е карано предимно извън градско, резултатът отговаря. Карай по-нататък и дай една проба на 10 000км да видим как е. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MotoMK5 39 #1080 Отговорено 23 Април, 2021 Благодаря за отговора! По хубава снимка не мога да направя в смисъл може и да не се е получила пробата както трябва. Аз мисля да го сменям другата седмица. Не искам да рискувам да мина 10000км. Просто съм си задал в главата ,че на 9000 км.Трябва да го сменя. Ако излезе нещо тези дни да мина повече КМ. Ще правя пак проба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове