Jump to content
h5rov

Заслужава ли се да се купи K&N Filters въздушен филтър

Recommended Posts

Здравейте,

получавам спам от сайта autodoc. Та днес промоцията е с 21% отстъпка и се разрових малко повече.

Гледах за филтри понеже ми предстои обслужване. Попаднах на добра цена на K&N въздушен филтър под 100лв. С доставка и други неща пак е доста добра цената.

 

Та въпроса ми е, заслужава ли си въобще такъв филтър? Знам, че се почиства с някакви препарати и може да се ползва повече време, но как точно, не съм запознат.

Има ли колеги които ги ползват и какво реално получавам повече?

 

Поздрави:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползват се 2 препарата, единия е обезмаслител другия е препарат за омазнявяне. Т.е. с първия го миеш след определени км и след изсъхване го омазняваш за за да обира дребните прашинки. Аз съм ползвал конусен, не намерих някаква осезаема разлика, звука е доста по-приятен, но уж ги дават да пропускат повече въздух за мотора.

 

пс: препаратите комплект са около 30-ина лв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам панелен на сивика. Взех панелен, защото всичко, което се отдалечава от стоковата визия ме дразни. От английския eBay.

 

Не съм усетил някакъв положителен импулс от него. Почистващите препарати купих в последствие (не помня от къде, но беше от БГ), но ме дразнеше изключително големия интервал, през който го дават да се почиства филтъра (по спомен - 30х км) и изрично пишеше да не се прави на по-малко от това (?!). Еми, не можах да го изтърпя и го почистих сигурно на половината от него. Сивика се кара само градско и предполагам събира повече мръсотия, а ако трябва да го чакам да мине тези 30х км, то сигурно ще го чистя веднъж на 4 години.

 

Но пробвай, дето се вика, може и да усетиш разлика ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е под 100лв. си заслужава, прибави още около 30-32лв. за комплекта за почистване.

Оригинален на Хонда (който е доста добре омаслен), е над 60лв., така че в този случай КН си заслужава.

КН е солидно направен (видимо е още при разопаковането му), има доста добро ръководство как се ползва, и какво да очакваш от него като подобрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че такъв тип филтър променя звука само. Това ако приемем, че ползва фабричната филтръна кутия. Ако не се ползва филтърна кутия вероятно губиш мощност. 

Обаче с всмукателна система, която вкарва ефективно въздух в двигателя, сравнително ниска температура и се съчетае с високопропускателен филтърен елемент вероятно ще усетиш разлика. 

Допълнително аз видях разлика след смяна на компютъра и малко по адекватна настройка. 

Обобщение- сам по себе си филтъра е един елемент от всмукателната система. Без допълнителни съпътстващи модификации няма да видиш разлика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо си мислите, че на Хонда не е омаслен?

Тук на 4-5К км градско по филтъра има насекоми, и почернява. При цена над 60лв., дори и на 10К км. да го сменяш, ще даваш по 60лв. на година, ако караш по 10К км.

Кое му е удобството?

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за разясненията. Реших да си карам с хартиения. След като споделихте личния опит прецених, че не ми е необходимо да трупам мой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с "Pipercross" вече 6-7 000 км. и не виждам разлика от хартиения.

http://www.pipercross.net/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз благодаря, понеже се бях замислил дали да не "позасиля" Сивичето (от подписа) с по-широка генерация и конусен филтър. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждаш ли бялата 3-ка зад Акорд 6-тицата? Гледай подписа, не аватара.

Значи то си остава "сток". Върви си доволно и в ниските и нагоре. Повече от 200км/ч не му/ми трябват. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26/03/2018 at 12:36, crown_bg написа:

Оригинален на Хонда (който е доста добре омаслен), е над 60лв.

Аз миналата година си купих 3 бр. 17220-P1K-E00 от английския ebay на цена по 12 паунда всеки.

И наистина са доста добре омаслени.

В момента при тоя търговец, от който ги купих, няма наличност.

Намерих друга обява, но е само една бройка:

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Air-Filters-Civic-Aerodeck-17220p1ke00-/253471924667?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10

Дали е оригинален, или ментак... не знам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dandilov написа:

Аз миналата година си купих 3 бр. 17220-P1K-E00 от английския ebay на цена по 12 паунда всеки.

И наистина са доста добре омаслени.

В момента при тоя търговец, от който ги купих, няма наличност.

Намерих друга обява, но е само една бройка:

https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Honda-Air-Filters-Civic-Aerodeck-17220p1ke00-/253471924667?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10

Дали е оригинален, или ментак... не знам...

 

Доста добра цена, за 13 паунда бих сменял на 5-6К без да се замисля, но за Акорд 7 ген. е по-скъп, затова казах че си струва КН под 100лв.

 

На Хонда филтърната хартия е разпознаваема, едва ли е менте, но знае ли човек :) ..

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Japanese fever написа:

Нищо не виждам. Все едно нямаш подпис.

В подписа ми има малка продълговата снимка с 2 автомобила, спряни един след друг. Задният е Сивик 3-та ген. Странно е ако не я виждаш, а още по-странно, ако никой не я вижда??? За Сивика се каня да си пусна тема в раздела "Моят сивик". Хвърляй 1 око -ще ти е интересно. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се, Цецо. :)

 

Да не съм офф - абе ... инвестицията си заслужава ако сметнеш колко хартиени ще хвърлиш за t време и сметнеш филтъра плюс препаратите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може колегата да си е изключил показването на подписите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам по колко и как го смятате и дали си заслужава, но с моя кн панелен филтър карам от 2006г... и го почиствам като се присетя... вече сигурно е на 180к. Едно време струваше 150лв... вие си смятайте...  бива ли или не... Ако масления и той се миеше щях само масло да сменям :D

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една страна си заслужава от друга не.Ако искаш да вдигнеш малко мощноста не си заслужава няма да усетиш никаква разлика.Ако навърташ да кажем 2-3к км. на година и не мислиш да караш колата мовече от година две пак не си заслужава.В моя случаи си заслужава понеже карам колата вече 6 години и не мисля да я сменям и съм навъртял около 100к км.И често ми се налага да карам по доста запрашени пътища и трудно мога за изкарам с един филтър повече от 10к.Приятел от англия ми изпрати K&N панелен и ми излезе 120-130лв. с комплекта за почистване,цената на обикновен тук е около 20-30лв.и смея да кажа че вече си е избил парите.А относно почистването не гледам километри от време на време го преглеждам и ако ми се стори достатъчно зацапан го почиствам.Та ако мислиш да караш колата повече от 5,6,7 години и въртиш повече от 10,15к на година според мен да заслужава си. 

Редактирано от canko79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да питам нещо,а сигурен ли си че си го почистил както трябва и ефиктивността му ще е същата след второто и третото почистване.Оригинален е към 50 лв. или два оригинални 30к.,но спокоен...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойта и сложих КН филтър единствено, за да подобря звука, а не заради дългия пробег. Не мисля, че въздушният филтър независимо дали е оригинален или афтърмаркет тежи чак толкова на бюджет, че да има нужда да се избива по един или друг начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...