Jump to content
Sign in to follow this  
digiplex

Градски разход на CR-V 2,2 CDTI diesel

Recommended Posts

Здравейте,

разход от 13 л. градско за CR-V 2,2 diesel  в рамките на нормалното ли е?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доста е. Толкова дава K20A4 (2.0 бензин) в градски условия. Ако я юркаш яко по светофарите и висиш в задръствания, може и да е нормално. Ако има DPF филтър, може и от него да ти дава голям разход.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако от точка до точка са ти 5 км и по малко и колата още не е и чула да загрее, пак е нормално.... :)

Но пък като слушам колегите колко им харчат дизелите си е направо двойно :lol:

Edited by jaccomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 литра може да се каже че е нормално ,но 13 е много , дори dpf-a да регенерира.

Ако си занулил брояча скоро може и 20 да показва , трябва да се минат поне 20-30 км. за да показва относително вярно.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето црв 2011г. дтек , автомат , градско ми дава около 11—12 л/100км . Карам го около центъра , на 100—200м има светофар , легнал полицай или пешеходна пътека.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За градско е  нормално-със същият двигател Акорд 7-ма генерация,сега зимата под 10 не може да падне.При условие,че я карам само студена и рядко виждам стрелката да "отлепи".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deanski,

ти и mafyata сте първите които съобщават такъв разход за дизел. Аз също редовно засичах такъв с една А4 1,9 тди 4х4 през зимата, нищо че извън града харчеше 5,и надолу. Но на колегите масово си им харчи 7-7,5 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

В бултрако колата мина основен преглед и всичко е наред , в софия на градско харчи 8-8,5 

В Бургас на къси разстояния харчи 12. Но колата тъкмо включи 3та и аз трябва да спирам. Така е в центъра. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Градско разхода ми е 7,2-7,9 л/100 (140кс 2,2)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, jaccomo написа:

Deanski,

ти и mafyata сте първите които съобщават такъв разход за дизел. Аз също редовно засичах такъв с една А4 1,9 тди 4х4 през зимата, нищо че извън града харчеше 5,и надолу. Но на колегите масово си им харчи 7-7,5 :)

Ако загрее съм съгласен-разхода ще е 7-7,5 някъде..........защото извън града ,когато загрее ми дава  около 5 .Но в града,при студен двигател,на къси разстояния-поправете ме ако греша,но мисля,че е нормално.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нормално си е.При тези задръствания в студено време реципрочно мотор  горна граница няма.Без значение какъв е мотора.Всичко си зависи от зависито.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За загрят съм ок. Но на дизела му трябват 3-4 км за да загрее и след още 2-3 в ппвечето случаи в София си на точка Б.

В останалите градове вероятно и не се стига до пълно загряване. Това в студена зима.... а не като тази :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много е това 13 !!!  Доближаваш се до разхода на Ленд Крузер.

Гаранция си в регенерация.

Бързо я покарай 10-20 мин. извън града за да си завърши регенерацията докато не ти е светнала лампата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е , дори съм правил принудителна в бултрако. Всяка събота и неделя пътувам над 500км извънградско. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето това е от вчера на магистралата , на равен участък , 2 човека и пълен багажник.  Не знам как на някои хора им харчи 7л/100км

AAD73123-7699-40E6-8824-A0867FA13749.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

със 150 няма да харчи 7. В това можеш да си на 100%. Това не е лека кола, не го забрявяйте. Въпреки че е по аеро динамичен си е СУВ и си тежи и си е автомат и 4х4 и тн и тн. Със 150км. 7/100 харчи Сивик или максимум Акорд.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това 4х4 го остави , той не е включено постоянно , така , че не се отразява на разхода на магистрала. Просто имаше колеги които бяха писали , че им харчели 7 техните. Сивика с тази скорост ми даваше 7-7,5, той беше i-ctdi, а crv е i-dtec.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това че е по новия двигатрл не означава че ще е фрапиращо по икономичен от стария. Няма как да сравняваш сивика с ЦРВ.

А колкото до 4х4 няма как да го оставя, защото това поне още 150кг. ВЪРТЯЩИ ЧАСТИ. Сложи ги на сивика да ги търкаля тия 150кг., пък нищо че не се предава въртящ момент към тях, да видиш къде ще замине разхода (+ 1л. В най добрия случай), и + 1л. заради автомата....... И май си дойдохме на разхода...... Без да смятаме тегло на ЦРВ спрямо сивик и въздушно съпротивление, което в случая играя Огроооомно значение.

Edited by jaccomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

За мен по-новия е с по-голям разход. За 4х4 не го смятам защото така или иначе смятам като цяло , че е по-тежък. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Споделих снимката заради колегите които казваха , че имат много по-нисък разход и , че аз съм бил в регенерация. Не , просто толкова си харчи колата. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аха ОК.

Имай предвид обаче, че да върти тези кила на 4х4 под формата на диф. кардан и т.н. колата се товари много повече от това да ги метнеш в багажника и да ги возиш.

:)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 22 минути, mafyata написа:

За мен по-новия е с по-голям разход.......

Това съм го установил лично и съм го казвал няколко пъти.

Също, е възможен разход (правил съм го) извън града от 7.0/100 км. , с по-голяма скорост и то при препълнена кола и с включен климатик. 

 

п.п. На снимката ти, не се вижда средния разход, а моментния.

Share this post


Link to post
Share on other sites

С каква кола и как го постигна този разход ? Със сивика с 4 човека и багаж 7/100 със 130км/ч

 

Нарочно съм снимал моментен разход и на автопилот , за да няма реплики от сорта на : ама преди това как си карал , ти сега си дал гас и затова е по-висок разхода. Средния разход беше 9,4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Конкретно това 7.0/100 л./км. съм го постигнал през лятото на 2017г. от София до Варна, с CR-V-3  2,2 i-DTEC , но е с ръчни скорости и не използвам круиз контрол.

Същия маршрут, с CR-V-2  но  2,2 i-CTDI , пак ръчка, на климатик ,без круиз контрол и пак препълнен ,също със скорост от 140 до 160 където позволява ,разхода е бил 6,3/100 л.км. 

Винаги в обратна посока, от Варна до  София, разхода е бил по-голям с около половин до 700 гр. на 100 км.

На дълъг път разликата между двата двигателя е малка, но за в града стария е доста по икономичен.

Ето ти примерно две снимки, (дозареждал съм, но не съм нулирал километража) за да видиш сега в това време какъв е, като по километража на първата снимка имам само 60 км. извън града, иначе всичките други километри са в града ,на къси разстояния. 

DSC_0971.thumb.JPG.114a5cf0b68d0b20c05eabb63b46ca78.JPG

 

DSC_1003.thumb.JPG.a50064dff912fe6a9da52e52f19eac4c.JPG

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не знам как го правиш този разход , особенно това 6,3 със 140-160. Аз със сивика , със същия двигател като твоя , ръчка(то автоматик няма) 7-7,3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ниския разход се получава когато колата се кара до 90 км/час.  Аз с дизелов Акорд седан, 2006г съм постигал разход 4.7 при пътуване от Мадрид до Ямбол, общо 3400 км, със скорост 110-120 км.  Ако карам с 80-90, разхода пада дори под 4 литра извънградско. Акорд 8 гори с около литър повече от седмицата при еднакви условия, но е невъзможно CR-V да харчи 6-7 литра при 140-160 км/час.  Тежината на колата и въздушното съпротивление си казват думата. Особено второто.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 35 минути, mafyata написа:

Не знам как го правиш този разход , особенно това 6,3 със 140-160. Аз със сивика , със същия двигател като твоя , ръчка(то автоматик няма) 7-7,3

Предполагам с мерак:) , но най-вече с плавно и разумно каране, държейки оптимални обороти за всяка една предавка, а и 6-та скорост е доста полезна и икономична в случая за дълго.

Сега, нали не си мислите, че през целия път не падам под тези 140/160 км.ч. , или че поддържам такава средна скорост.

Реално , разстоянието София/Варна е 450 км. , от тях близо 250 км. по този маршрут го минавам поддържайки, нормална скорост около 130 км/ч..

Останалите 200 км. може да ги раздела на две - примирно 50 км. от тях, където има ограничение на скоростта (да кажем в населените места)  карам с 50/60 км/ч.  и останалите 150 км., където може да се кара с 140/150/160/170  - карам с такава скорост, така че това е положението.

Който иска вярва, който не иска няма проблем, но съм го замервал 5 години с 2-ката (пълен/пълен), с 4 човека, много багаж и на климатик и 1 път пак при същите условия, но през по-голямата част с круиз контрол и там разхода беше 1,5 л. повече. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 19.02.2018 г. at 20:27, Tokio написа:

Ниския разход се получава когато колата се кара до 90 км/час.  Аз с дизелов Акорд седан, 2006г съм постигал разход 4.7 при пътуване от Мадрид до Ямбол, общо 3400 км, със скорост 110-120 км.  Ако карам с 80-90, разхода пада дори под 4 литра извънградско. Акорд 8 гори с около литър повече от седмицата при еднакви условия, но е невъзможно CR-V да харчи 6-7 литра при 140-160 км/час.  Тежината на колата и въздушното съпротивление си казват думата. Особено второто.

 

Ела до София и ще ти покажа как са 6,2-6,6 л при 140км каране!

Само си приготви 500лв за баса!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Брех , црв харчи по-малко от сивика даже

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, отдалечихте се доста от въпроса в темата. А отговора му е “много е”. Има колеги които успяват да шофират по-икономично, други не успяваме. На мой предишен автомобил, шофьор на ТИР направи среден разход с литър под това което постигах аз, а времето на пътя беше едно и също.(маршрута разбира се беше еднакъв)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм си занулил километража и средния разход преди 160 км, като за този пробег в момента показва 10,4/100, но само 60 км. от тях са градско каране, а останалите 100 км. са извънградско. Градското каране е всеки ден по един и същ маршрут по 3 км. в едната посока, вярно на къси разстояния, но пак ми се струва, че е много. Иначе след изминаването на първите 100 километра (извънградско) разхода беше 5,8/100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами то се получи така, че "mafyata" си присвои темата на "digiplex"

#mafyata . Отговорът ми

"Много е това 13 !   Доближаваш се до разхода на Ленд Крузер.

Гаранция си в регенерация.

Бързо я покарай 10-20 мин. извън града за да си завърши регенерацията докато не ти е светнала лампата.

"

Беше адресиран до "digiplex" а не до теб. Дори твоята не стига 13 въпреки че е автомат. 

На дигиплекс с ръчната кутия трябва градско да гори с 1,5 до 2 литра по малко от твоя автомат или с други думи казано за София градско през зимата 9-10.

Та пак казвам, че когато на колегата "дигиплекс" му свърши регенерацията, разхода му ще влезе в обичайните за модела разходни норми.

Поздрави.

 

п.с Съдейки по активността на "дигиплекс" в тази тема, съм почти сигурен, че регенерацията му е приключила и той вече е доволен от разхода :)

Edited by mimors

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо, не се ядосвайте, това за сужаление е често срещано явление по форумите. Като стане някакъв проблем и на някой започне да ми трепери ризата " дали не се е набутал" или "дали няма да трее да кихне едни 2-3 хилки я за дюзички я за нещо друго" и веднага:

1 стъпка "Нова тема". ама че разхода на дозела сигирно е засегнат поне в още 2 теми сано на първята страница от списъка с темите, няма значение.

2 стъпка отиваме на "майстор" (че иначе сън не лови), който решава проблема бързо и безболезнено или проблема се решава от самосебеси (например регенерация) и край. Спираме да пишеме и не намираме за нужно да сподешиме успеха или неуспеха...

3 стъпка за съжаление няма......

 

Драги... (вие си знаете кои) уважавакте времето и доброто намерение на колегите от форума, че повечето от тях пишат от телефона. И когато видите някое мнение от 10-15 реда напосано пт телефона, моля не го подценявайте защото този човек е изхабил много време и нерви САМО ЗА ДА ПОМОГНЕ НА ВАС !!!

Edited by jaccomo
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изказвам благодарности и адмирации на всички съфорумци, които отделиха време и ресурс за отговори по темата.

Уверявам ви, че прочитам внимателно всички мнения и следя активността ежечасно, просто разхода продължава да е в тези граници и търся обяснение.

Уважавам мнението на всички и отзивчивостта им!

 

Не се оплаквам и не "треперя че съм се набутал", това  са обстоятелствата и ги приемам.

Отново благодаря за отговорите, и уверявам че не съм "отбичил" темата.

 

Относно "регенарацията"- какво точно представлява и кога ще приключи, ако е възможно mimors ми поясни, изглежда убеден че това е причината,,,,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук има доста писано за регенерациите и какво се случва ако не завършат успешно.

Edited by mimors

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 10 часа, digiplex написа:

Изказвам благодарности и адмирации на всички съфорумци, които отделиха време и ресурс за отговори по темата.

Уверявам ви, че прочитам внимателно всички мнения и следя активността ежечасно, просто разхода продължава да е в тези граници и търся обяснение.

Уважавам мнението на всички и отзивчивостта им!

 

Не се оплаквам и не "треперя че съм се набутал", това  са обстоятелствата и ги приемам.

Отново благодаря за отговорите, и уверявам че не съм "отбичил" темата.

 

Относно "регенарацията"- какво точно представлява и кога ще приключи, ако е възможно mimors ми поясни, изглежда убеден че това е причината,,,,

Направи диагностика на колко е запушен филтъра.Поне в София има къде да го направиш.Ако е зле да пуснат принудителна регенерация.Ако до третата няма промяна,сваля се праща се за изчистване или се премахва тотално.Първо пробвай със смяна на бензиностанцията и добавки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря,

проблемът е, че DPF филтъра е премахнат и физически, и съответно е деинсталиран и от софтуера на компютъра.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От там трябваше да започнеш

Сега този който е пипал софта да си оправи баките.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...