Jump to content
sttekata

Повдигане на купето CRV III

Recommended Posts

След повдигане се оказа, че ще ми трябват ексцентрични болтове за регулиране на страничния наклон отпред. Разликата била доста голяма, така казаха в сервиза за стенд. Дали някой е наясно откъде може да се купят или пък да пасват такива предвидени за друг автомобил, размери или каквото и да е за решаване на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И къде ще ги сложиш тези ексцентрични болтове !?! 

Сртаничния наклон на предните колела, е фиксиран.

 

П. П. При 2-ра генерация, може леко да се коригира, но при 3-та, мисля че не може. 

 

Редактирано от Emicha
п. п.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вертикалните болтове, сменя се горния. Така ми обясни човека. Прави стенд от 30 год. и явно е наясно с това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде има вертикални болтове, според  човека с 30 годишен опит? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за горния болт от стойката за амортисьора, към главината, ако правилно се изразих. Писах тук евентуално за помощ или съвет в намирането или изработка на такъв болт в случай, че някой се е сблъсквал с подобен проблем. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той тоя болт си стои баш хоризонтално,как ще стане с ексцентрик не ми е ясно.Там сглобката е толкова стегната и добре изчислена,че не ми се вярва да стане,оригиналния болт си влиза много плътно и няма мърдане на никъде.Какви подложки сложи,че да стане ,като Татра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писах вертикален имайки предвид горния болт на амортисьора към главината. Бях сложил 2,4 см.  /3×8 мм./ фланци отпред и отзад. Вече отпред е само 8 мм. отзад с 16 мм. повдигната. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След корекцията стенда се получи.

  • Хаха 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Както писах в началото на лятото, че стенда се е получил, не е било точно така. Сменяйки летни със зимни гуми се видя, че предните бяха изядени във външния край, дясната повече. Направена беше проверка за нещо разбито, но окачването е здраво. Отидох отново за стенд днес, но ...... казаха, че докато не махна подложките /8 мм/ няма да се оправят нещата. Ако някой е повдигал предницата с такива подложки - фланци поставени над амортисьора,  нека сподели нещо допълнително правено ли е за да не износва вътрешно гумите. Съществува ли начин за корекция?

Редактирано от valpol

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще има смисъл да ходя другаде. Нали наклона се регулира от едно и също място. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На друг стенд същата работа. Махнах подложките за да се получи стенда. Това беше решението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, може ли да помогне с информация: Къде в Пловдив могат да ми повдигнат задницата със смяна на оригиналните пружини с усилени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз търся такива усилени задни пружини,помагайте моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@valpol Колега, 2-3 снимки щяха да изяснят нещата.

Слагал си подложки, имал си проблеми, после си ги решил, ама не баш, накрая си разкарал подложките.

8/16мм подложки на стари пружини много се съмнявам да ти докарат такива проблеми, ама колегите знаят по-добре.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Свързах се с Евгени от Русе. 

След като премерих височините от долния край на джантата до калника на всяко колело и му изпратих размерите, той ме посъветва какъв ще е най-добрият вариант в моят случай, а именно 20мм отпред и 28мм отзад.

Днес получих пратката и при първа възможност ще ги занеса да ми ги монтират и ще направя снимки "преди" и "след".

П.С.

Комплекта включва:

- предни подложки

- задни подложки

- по-дълги шпилки

- втулки и болтове за преден тампон на заден долен носач

- уплътнител между подложка и купе

IMG_20231017_135216_edit_1155716832056459.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефекта за мен е неповторим и супер +30мм задни пружини Айбах от Маркони.Пружините са Heavy Duty и са с 30 мм по-високи от стандартните за Хонда.

При мен това се получи,по стегната возене няма го това заклащане,колкото и да се товари отзад не кляка така засега с 150кг.

Това е преди пружините

 

20231010_072409.thumb.jpg.0843dd090caef8ca111befc43a20ae1e.jpg

Това е след

20231028_094340.thumb.jpg.31766cc56de490293a19ae5f430efd79.jpg

 

Това е отзад

20231020_072131.thumb.jpg.02b47be0894783262e2a440cb714a659.jpg

Това е отпред

20231011_182622.thumb.jpg.95cc417213770d7046cae484974fb6aa.jpg

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре аз ще правя същото и ще кача снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 11/1/2023 at 11:27 AM, Гицев said:

Утре аз ще правя същото и ще кача снимки.

При теб колега колко стана отпред че при мен тези 76.5см не ме устойват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пред не съм пипал нищо. Само задните пружини смених.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Гицев дори само да сложиш отзад и отпред се вдига минимални,та питам колко см е отпред.

Ако не представлява трудност да премериш снимка още по добре.

Ти какви пружини сложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще измеря и ще пиша. Пружините са Айбах от Маркони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ниско трябва да стане така отпред

Screenshot_20231105-191602_Viber.thumb.jpg.79039b26615db78bfc376f702581b0de.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е моята кола ,по горе го е писал Маркони че при него е станало с смяната на задни пружини  81см отпред.

При мен е 76.5см отпред и се чудя как при другите се е получило.

Тази снимка от предния ми пост е предоставена от Маркони на CRV 3 ген която е при него,но не са и слагани пружини.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нямам представа дали отпред се е повдигната. Не я премерих преди да сложа пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също имам "улегнала" отзад 3та генерация, която искам да подритна.

 

Чудех се между на Маркони пружините и тези:

https://www.autodoc.bg/h-and-r/15743642?utm_medium=cpc&utm_source=google&c=20063531673&gadw=1&gclid=CjwKCAiA3aeqBhBzEiwAxFiOBlkATeNUERuDNHh6Ghx9ad0rw1Rq8KUd5oY62adHEhl1DE5K1Xs4-RoCbXUQAvD_BwE

Хем са 4, хем са прогресивни.  

Нов съм в нещата та ако, някой има мнение, ще се радвам да го чуя.

 

Имам също и въпрос. Може ли да препоръчате сервиз в София, където се навиват да сменят пружини? Пробвах няколко и ми отказаха ако не са фабрични или комплект с амортесьор.

 

Благодаря предварително на всички отзовали се.

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от пружините на Маркони. Колата се вдигна и возията е по-стегната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.11.2023 г. at 12:34, PeshoB написа:

Здравейте, аз също имам "улегнала" отзад 3та генерация, която искам да подритна.

 

Чудех се между на Маркони пружините и тези:

 

 

 

 

 

Те тия пружини не са мойте. Разработих ги с инжинерите на Айбах на база на техни спортни пружини + 55 бутилка за газ /+90 кг. Нямат аналог на пазара...

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
38 minutes ago, Markony said:

Те тия пружини не са мойте. Разработих ги с инжинерите на Айбах на база на техни спортни пружини + 55 бутилка за газ /+90 кг. Нямат аналог на пазара...

Да, да прочетох поста. Така за по-лесно им казваме :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, PeshoB написа:

Да, да прочетох поста. Така за по-лесно им казваме :) 

 Щото една девойка се обади ,че тук в гаража съм си правел пружини.Викам ей сега ще врътна едни..:)

  • Хаха 7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Към колегите които са сменяли пружините с усилени на Айбах- как е возията след това? В смисъл вози ли по-твърдо от преди друса ли повече или не?

Редактирано от badbull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди возеше и клатеше като лодка,това ме ядосваше сега стана по-стегнато,и по-стабилна.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.01.2024 г. at 16:41, CARPERA написа:

Преди возеше и клатеше като лодка,това ме ядосваше сега стана по-стегнато,и по-стабилна.

И при мен същото. Много по-добре от преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само пружините ли сменихте, или се наложи да се  сменят тампони, щанги и др. за да се възстанови задницата.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен - само пружини. След смяната им минах на стенд и всичко си дойде на място без други интервенции.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно положително мнение за пружините от Markony. Идеални са. Поведението на автомобила е абсолютно адекватно и в никакъв случай не влоши возията.  

А снимките говорят сами. 1866958407_.thumb.jpg.4960e2fad5e6180938fa0afe0bcc97ad.jpg

 

186889708_.thumb.jpg.d51efb7b2f65f48d6efd801957ae2e8e.jpg

 

За мен това с подлагането е абсолютно неприемливо. Най - вече от техническа гледана точка, При положение, че човека се е ангажирал, потрудил и предлага готово решение. 

Адмирации от мен към Markony и горещо препоръчвам. 

 

П. П.: поста не цели безпочвена реклама, а отразява преки впечатления. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...