a.aleksandrov 23 #1 Публикувано 20 Декември, 2017 Здравейте, след бензинови CR-V I и CR-V II от скоро имам дизелово CR-V III 2007 г., струва ми се обаче, че загрява много бавно. Необходими са около 4-5 км. (15-20 мин.) градско каране за да светне първата чертичка за температурата, след което много бързо светват следващите чертички до една под средата и там си остава. Иначе след като е загряла съм пробвал спускане на скорост, спускане на празен ход, изкачване на баир, градско шофиране, извънградско шофиране и чертичките не помръдват. Топло започва да духа още преди да светне първата чертичка, но дали защото на бензиновите ЦРВ-та топлото идваше много бързо, ми се струва, че тук нещо не е наред и може би трябва нов термостат. При Вас как е? Не знам дали има връзка с горното, но другото, което забелязах е, че лявата перка на радиатора (като застанеш пред колата е дясната) понякога се включва много често и почти не спира или ако спре е за кратко и пак се пуска и това още при студен двигател, като изгася колата спира. Пробвах с включен климатик, с изключен, на AUTO, но не се повлиява от това. Така и не можах да разбера от какво е. И последното, което искам да попитам е свързано с подгряване на огледалата. Доколкото разбирам подгряването на огледалата и задното стъкло се включва от един бутон до тези за силата на вентилатора. Като го натисна лампата светва, но и двете огледала си остават изпотени. Първото, което предположих е да проверя за изгорял бушон. Доколкото разбрах от книжката на колата бушона е в кутията при двигателя № 15 и е по-голям от другите, като върху него пише 30, но вътре не се виждаше да е прекъснат. От какво друго може да е или да не би да съм объркал бушона? Иначе автомобила си е супер и си го карам с кеф всеки ден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #2 Отговорено 20 Декември, 2017 И моята е същата работа,бавно загрява.Даже и от дясно при мен духа само марно,не топло.Вероятно съм и за пита парно,но ще видим.В ръководството пише,че дизелите имали някакъв допълнителен подгревател,но ме съмнява,че може при мен да го няма,защото колата е от Италия.Доста коли от там нямат такъв подгревател.Като цяло не съм доволен от отоплението на колата,но го има проблема с питата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #3 Отговорено 20 Декември, 2017 (Редактирано) Всички дизели до един загряват бавно, освен ако нямат допълнителна система за подгряване. Няма значение коя марка или модел е колата, ако е дизел си загрява бавно. Бензиновия двигател изначалем работи с по високи температури. Все пак знаем че като цяло бензина е по силно запалим от нафтата и се възпламенява с искра не под високо налягане. Та така.... проблем няма колкото до огледалата, остави ги да поработят 1-2,мин и пипни и стъклото с ръка, трябва да е леко топличко. Редактирано 20 Декември, 2017 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #4 Отговорено 21 Декември, 2017 То от Хонда си пишат, че има допълнителна система за подгряване, но при нас е пълен майтап тази система. Иначе естествено , дизелите по-принцип, си загряват по-бавно от бензиновите. Обаче не мога да не спомена и един друг факт, който забелязвам между двата модела с дизелов двигател - съответно стария i-ctdi и новия i-DTEC - като стария ми загрява доста по-бързо от новия. Стария на 3,5 -ия километър е загрял почти до нормална температура , стрелката е малко преди нормалното и положение и си духа доволно топло. На новия обаче му трябват около 5 км. за да стигне на първото квадратче за да задуха топло, като след това много бързо /за секунди или стотина метра/ изпълва цялата скала и си спира на обозначеното място. Иначе загреят ли си нормално, парното си е доста добро и говоря за еднакви външни температури, като загряването от горните километри са до към -3/-5 градуса. Ако е над над -5 градуса, им трябва още около 0,5 до 1 км. и пак си достигат нормалната температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
golfy 36 #5 Отговорено 21 Декември, 2017 Emicha само от любопитство - за колко време горе долу изминаваш цитираните километри .. в трафик или на скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #6 Отговорено 21 Декември, 2017 Явно проблем няма, а така си загряват. А някаква идея защо в това студено време и без да е загрял двигателя перката на радиатора се включва. Първо 1-2 дни въртяха така почти постоянно. След това за около седмица изчезна. И сега от 1-2 дни пак така прави. А колкото до огледалата - не сгряват. На предишното ЦРВ докато натисна копчето и изпотеното започваше да изчезва, а тук и след 2 мин. няма резултат. Тръгнах да търся първо бушон, защото и двете едновременно не работят, ако беше само едното тогава щях да си помисля, че проблема е в самото огледало, но пък като са и двете заедно. Някакви идеи какво може да е или да не би да съм сбъркал предпазителя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #7 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди 1 час, a.aleksandrov написа: .............. А някаква идея защо в това студено време и без да е загрял двигателя перката на радиатора се включва. Първо 1-2 дни въртяха така почти постоянно. След това за около седмица изчезна. И сега от 1-2 дни пак така прави........... така прави когато трябва да загрее ,за да започне регенерация на DPFa , натоварва двигателя чрез генератора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #8 Отговорено 21 Декември, 2017 Сега като се замисля вярно, че тогава край колата започва да мирише по особен начин, като на изгорели сажди. Явно и това не е проблем. Сега остана подгрева на огледалата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #9 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди 1 час, a.aleksandrov написа: .......... Явно и това не е проблем.......... Ще стани Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 21 Декември, 2017 Преди 7 часа, golfy написа: Emicha само от любопитство - за колко време горе долу изминаваш цитираните километри .. в трафик или на скорост. Еми различно - примерно нощно време почти няма движение и е на скорост, като само намалявам или спирам на някое кръстовище, за евентуално предимство, та ги изминавам за има/няма около 5 минути, като паля колата и след 10/20 секунди съм потеглил. В движение загрява доста по-бързо като време, отколкото в трафик. В трафик загрява пак за същите километри, но като има задръстване, или ме хванат (по същия път) 2 или 3 светофара, където чакам примерно по 2/3 минути, ето ти още 5/9 минути към горните и се получава че загрява за 10/15 минути. Естествено докато не вдигне температурата почти до нормалното си положение, не настъпвам колата, а я карам нормално. Имало е случаи да загрее и по-бавно, примерно чак на 5,5/6 км. от потеглянето, но тогава температурите са били доста под нулата ( между -10/-20 градуса). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #11 Отговорено 21 Декември, 2017 Имах една Ц-класа,чист дизел.Направо им скриваше шапките на всички.Паля и тръгвам,като карам само по надолнище и точно на 3мин. вече почваше да духа топло.А загрее ли до 90 градуса,нямаше човек,който да издържи вътре,ако врътките са максимално топло,колкото и да обясняваха,че са зиморничеви.С тази кола не помня нито един път да съм пътувал с яке,просто ще пукнеш.Колата пак беше италианка,но явно немеца си беше свършил работата.Иначе и новите CDi-та също са бавни за загряване,ама ЦРВ-то води класацията(за мен трагедия пълна). Японците от Хонда ту ме изумяват с нещо хитро измислено в колата,ту ме разочароват с някоя недомислица,която е главно от пестене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #12 Отговорено 22 Декември, 2017 Тази сутрин установих, че нагревателите на задното стъкло работят със сигурност - размразиха го бързичко, което означава, че действително бушона, който отговаря за него си е здрав, както и че копчето в купето не само свети, но и си работи както трябва. Остава в сила въпроса от какво може да не работи подгрева и на двете огледала. Възможно ли е да са на отделен предпазител само те? Някакви други предположения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #13 Отговорено 22 Декември, 2017 Най-лесното в момента е да свалиш стъклото на огледалото и да видиш дали е окабелено за затопляне. Да не се окаже, че предния собственик е икономисал при подмяна с някое евтино огледало. След това с мултицет виж дали подава ток на буксата за отопление в огледалото като пуснеш отоплението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sashozmeq 3 #14 Отговорено 4 Януари, 2018 На 12/21/2017 at 21:11, Deodriver написа: Имах една Ц-класа,чист дизел.Направо им скриваше шапките на всички.Паля и тръгвам,като карам само по надолнище и точно на 3мин. вече почваше да духа топло.А загрее ли до 90 градуса,нямаше човек,който да издържи вътре,ако врътките са максимално топло,колкото и да обясняваха,че са зиморничеви.С тази кола не помня нито един път да съм пътувал с яке,просто ще пукнеш.Колата пак беше италианка,но явно немеца си беше свършил работата.Иначе и новите CDi-та също са бавни за загряване,ама ЦРВ-то води класацията(за мен трагедия пълна). Японците от Хонда ту ме изумяват с нещо хитро измислено в колата,ту ме разочароват с някоя недомислица,която е главно от пестене. Представи си колко по-ефективни са новите дизелови двигатели спрямо старите... Иначе, ако някой е слагал печка, моля да сподели впечатления. И на мен не ми харесва колко бавно загрява, но добре че има подгряване на седалките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #15 Отговорено 4 Януари, 2018 На 22.12.2017 г. at 11:48, a.aleksandrov написа: Тази сутрин установих, че нагревателите на задното стъкло работят със сигурност - размразиха го бързичко, което означава, че действително бушона, който отговаря за него си е здрав, както и че копчето в купето не само свети, но и си работи както трябва. Остава в сила въпроса от какво може да не работи подгрева и на двете огледала. Възможно ли е да са на отделен предпазител само те? Някакви други предположения? Да, може . Разгледай схемите. Ако имаш нужда от помощ пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #16 Отговорено 4 Януари, 2018 Някой може ли да ми каже къде се намира този допълнителен подгревател на дизелите,за който пише в ръководството на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #17 Отговорено 6 Януари, 2018 (Редактирано) На 4.01.2018 г. at 18:11, sttekata написа: Да, може . Разгледай схемите. Ако имаш нужда от помощ пиши. Не успях да намеря ел. схемите за подгряване на огледалата, но и да ги видя няма да е от голяма полза, защото освен да сменя бушон за друго по ел. инсталацията не ме бива Лошото е, че докато търсих в нета, попаднах на статия в руски форум, в която пишеше, че има модели без подгряване на огледала, но те са произвеждани за САЩ, а моята е от Италия. Остава да съм уцелил такъв екземпляр Редактирано 6 Януари, 2018 от a.aleksandrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #18 Отговорено 6 Януари, 2018 Препоръчвам ти да свалиш огледалото и да видиш дали има подгряване - ако има тогава търси проблем. Ето два клипа как се сваля самото стъкло на огледалото (визирам на автомобили Хонда): 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #19 Отговорено 6 Януари, 2018 Това при ЦРВ 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #20 Отговорено 28 Януари, 2018 Както писах по-горе струва ми се, че колата загрява много бавно, но след вашите мнения реших, че просто модела си е такъв, но вчера забелязах, че на място температурата пада. Тъкмо беше започнала да загрява (бяха светнали 2 чертички) и се наложи да спра на място, където поработи около 5 минути на място и за това време 2-те чертички угаснаха, т. е. колата изстива при работа на място. След това като потеглих си загря както трябва. Иначе скоро я бях пробвал като спусках по наклон на скорост, както и по инерция и тогава не изгасваха чертички. Как мислите, дали термостата е за смяна, при Вас как е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
optimeon 4 #21 Отговорено 28 Януари, 2018 Мисля, че е за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #22 Отговорено 28 Януари, 2018 На моята в града онзи ден на -10 в Русе и трябваха 20 мин. да загрее на макс. Иначе днес на загрят двигател и температура на въздуха -2 работа на място повече от 30 мин. не помръдна нито една чертичка. Бях задал киматроника на 26 и вътре можех да стоя по потник. Зора им е докато загреят. За по-бързо загряване е препоръчително климатроника да е на AUTO а не на A/C OFF Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #23 Отговорено 29 Януари, 2018 Знаете ли на колко градуса трябва да отваря термостата, защото днес на 2-3 марки ми предложиха и всичките бяха на 78, струва ми се малко? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #24 Отговорено 29 Януари, 2018 нищо чудно, дизеляка работи на по ниска температура. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimors 10 #25 Отговорено 30 Януари, 2018 Преди 11 часа, a.aleksandrov написа: Знаете ли на колко градуса трябва да отваря термостата, защото днес на 2-3 марки ми предложиха и всичките бяха на 78, струва ми се малко? Нормалната температура при комън рейл-а е малко по-ниска от на обикновените дизели и помпа-дюзата на ФВ. Почти всички работят на 78-80 градуса. Нашите Хонди не правят изключение. Този термостат който са ти предложили би ти свършил работа, НО...... Аз лично бих заложил на оригинален. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #26 Отговорено 30 Януари, 2018 (Редактирано) Като загрее напълно градусите падат ли? Че преди 2-3, години познат така тръгна от термостат и стигна до глава. Но неговите падаха от напълно загряла и то доста осезаемо... Редактирано 31 Януари, 2018 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #27 Отговорено 30 Януари, 2018 Като е напълно загряла градусите не са падали до сега с нито една чертичка. Единственото падане беше в студените дни при загряла на две чертички, които угаснаха докато работеше около 10 мин. на място с включено парно. Иначе като цени проверих в Бултрако термостат струва 128 лв. и 10 дни за доставка, а неоригинален около 50 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #28 Отговорено 30 Януари, 2018 Тия па един термостатли немат бе братче.... Да ги таковат ония..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogo68 8 #29 Отговорено 31 Януари, 2018 Няма гаранция, че ще е оригинален в Бултрако! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #30 Отговорено 8 Февруари, 2021 On 1/6/2018 at 2:16 PM, a.aleksandrov said: Не успях да намеря ел. схемите за подгряване на огледалата, но и да ги видя няма да е от голяма полза, защото освен да сменя бушон за друго по ел. инсталацията не ме бива Лошото е, че докато търсих в нета, попаднах на статия в руски форум, в която пишеше, че има модели без подгряване на огледала, но те са произвеждани за САЩ, а моята е от Италия. Остава да съм уцелил такъв екземпляр Колега да използвам твоята тема и същевременно да я повдигна! Как реши проблема с неработещите странични огледала? Моите също не работят! Прегледах бушони, проверих захранването до тях- има си! Замерих и самите огледала- реотана е здрав! Колеги помагайте със съвети! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #31 Отговорено 8 Февруари, 2021 (Редактирано) Бушон, реле, или прекъсващи кабели между вратите и купето: Редактирано 8 Февруари, 2021 от Emicha 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #32 Отговорено 9 Февруари, 2021 Проблема е диагностициран! Нови стъкла с подгрев си трябват! Взех за проба от колега- работят си! Как пък изгорели и двете - "късметлия съм". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #33 Отговорено 9 Февруари, 2021 Скоро заради проблем с прибирането се наложи разглабяне и между другото установихме, че реотаните са изгорели. Вече две зими карам без подгряване, така че май няма да се занимавам да ги оправям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #34 Отговорено 9 Февруари, 2021 Преди 19 часа, shopa написа: ......Замерих и самите огледала- реотана е здрав! Цитат ....Как пък изгорели и двете - "късметлия съм". Е нали си ги замерил уж? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 475 #35 Отговорено 9 Февруари, 2021 И аз имах съмнения, че моите също не подгряват, сега май съм сигурен и трябва даги проверя. Подгрева на задното стъкло работи обаче. Последно на един бушон ли са или отделно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #36 Отговорено 9 Февруари, 2021 Търси: https://fusesdiagram.com/honda/fuses-and-relay-honda-cr-v-2007-2012.html 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #37 Отговорено 9 Февруари, 2021 (Редактирано) Това е интересното/нямам логично обяснение/, че са мерени с мултицет/за съпротивление/, но явно проблема е в тях! П.П. Между другото има ги в алиекспрес/стъклата/ на доста прилична цена, така че се замислям! Редактирано 9 Февруари, 2021 от shopa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове