Jump to content

Sashozmeq

Фен
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About Sashozmeq

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV 3rd Gen
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

100 profile views
  1. Представи си колко по-ефективни са новите дизелови двигатели спрямо старите... Иначе, ако някой е слагал печка, моля да сподели впечатления. И на мен не ми харесва колко бавно загрява, но добре че има подгряване на седалките.
  2. Кой каквото го влече. Никога не ме е вълнувала красотата. На изложба няма да ходя. Цена, качество и практичност.
  3. http://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Тук има ел. схеми за всичко.
  4. Ето го и моя хондилак с 225/70 R16, със железарки от CRV 2. И дизела е зле обезшумен, колега. И аз мисля, че в тази кола въобще не са мислили за обезшумяване.
  5. Имах такава грешка. Има брояч на маслото, и ако не е рестартиран при смяната - след определен брой регенерации ти казва, че маслото е зле и трябва да го смениш. При кофти ДПФ може и да е вкарало гориво в маслото. Ако нивото на маслото не се е покачвало, може да минеш само с ресетване на въпросния брояч. В противен случай - сменяш и маслото.
  6. Изключването на алармата, след поставянето на бушон 16 се прави с натискане на бутона за отключване на дистанционното. От електрическите схеми се вижда следното : 1) Бушон 16 от двигателния отсег отива към ACC блока и към бушоните, и релетата в купето 2) В ACC блока жицата отива на VBU пина (VBU = Voltage Back Up) 3) От останалите модули, в които отива ток от 16-ти бушон, най-съмнителен ми бе HFT, защото не ми работеше Bluetooth-а, от както съм купил колата. HFT-то се намира в дясната част на централната конзола - под управлението на климатика и скоростния лост. Изключих го и консумацията се оправи - 8мА. Много добри ел. схеми за CRV и Хонда като цяло има тук: http://omanual.ru/Honda/ Проблемът е намерен.
  7. Здравейте! Колата е ЦРВ 2007-ма година, дизел, фабрична аларма. Ако не я карам 4 поредни дена - акумулатора пада. Акумулаторът е нов, проблеми със зареждането няма. Реших да замеря консумацията по следния начин: 1) При отворен преден капак, разкачам датчика за капака, за да симулирам затворен капак. 2) Заключвам колата и чакам поне 20 минути (не знам след колко време заспива, но 20 минути трябва да са достатъчни). 3) Измерената консумация е следната: 200мА за 15 секунди, след това 550мА за 15 секунди, след това 200мА за 15 секунди и т.н. цикълът се повтаря. 4) Открих, че консумацията е през бушон 16 (в двигателния отсек). 10А бушон, който според книжката на колата е за задна скорост (превод от италиански). В английското ръководство пише Back Up. 5) Извадих го и консумацията стана около 15мА (нормална стойност, според мен). 6) Установих, че без този бушон не работи централното заключване. 7) Отключих колата с ключа и пробвах да запаля, но когато дадох на контакт се включи алармата. 8) Извадих ключа, заключих колата, сложих бушона на мястото си и алармата пак се включи. Сега колата е с изваден бушон, заключена пред блока. Въпросите са ми: - Как да изключа алармата и да възстановя състоянието от преди точка 1? - На какво може да се дължи високата консумация през бушон 16? - Каква е връзката между централното заключване, алармата и задната скорост/back up?
×
×
  • Create New...