Валентин Стоев 0 #41 Отговорено 10 Февруари, 2018 (Редактирано) След като днес измих всичките маслени петна се установи че омазняването идва от хидравличната помпа.Забелязва се леко сълзене по средата да се надяваме да е от уплътнението посредата(семеринга) ако ли не нова. Редактирано 10 Февруари, 2018 от Валентин Стоев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #42 Отговорено 10 Февруари, 2018 И моята е омаслена, но не съм я мил още, за да видя от къде. И мен ме съмнява семеринг. Сподели какво е при теб, като го откриете, за да се насоча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #43 Отговорено 12 Февруари, 2018 Здравейте.Днес след три дни дъжд реших да изпробвам колата малко в кал.Минах през места през които със старата ми кола седан в мокро време виждах трудности.Хондичката се представи много добре не знам заради новите гуми или заради 4×4.Интересното беше че по таблото никъде не светна индикация че 4×4 се е включило.Въпросът ми е някъде по таблото индикира ли че се и включило и ако е да къде да проверя да не е изгуряла крушката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #44 Отговорено 12 Февруари, 2018 Няма индикация за включване на задното. Няма индикация и за къси светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #45 Отговорено 12 Февруари, 2018 На бензиновите, нямате ли индикация за късите светлини ? При бензиновите, мисля също липсваше и VSA/TCS , съответно не би трябвало да има и индикация, но за късите светлини ме озадачихте - голяма икономия са направили тези малоумници. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #46 Отговорено 12 Февруари, 2018 Тъпо е, но няма... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dakota 14 #47 Отговорено 13 Февруари, 2018 На дизела има индикация за къси и дълги светлини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MLK 14 #48 Отговорено 13 Февруари, 2018 Явно са оставили тая "екстра" за фейслифта. За дълги имаме и ние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #49 Отговорено 21 Февруари, 2018 На 2/12/2018 at 21:11, Emicha написа: На бензиновите, нямате ли индикация за късите светлини ? При бензиновите, мисля също липсваше и VSA/TCS , съответно не би трябвало да има и индикация, но за късите светлини ме озадачихте - голяма икономия са направили тези малоумници. Тия разлики май са между фейслифта и префейса, но може и да бъркам. Мойта е префейс/бензин и няма нито VSА, нито индикация за къси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #50 Отговорено 21 Февруари, 2018 Дизелът е само фейс. Индикация за къси и VSA само при фейс. Омасляване около хидравличната е от О-пръстена най-вероятно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #51 Отговорено 2 Май, 2018 Здравейте колеги.Може ли да ми кажете откъде да си взема компресор за климатика за колата 2003 год. 2.0 бензин 150 коня. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #52 Отговорено 17 Юли, 2018 Здравейте.Имам следния проблем преди при изгасяне на колата при включени фарове имаше звуков сигнал сега няма.Мисля че е изгорял някакъв бушон къде да търся? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #53 Отговорено 17 Юли, 2018 Дано не се лъжа, но звуковата сигнализация се включва при включени светлини, загасен мотор и отворена шофьорска врата. Ако изключвателя на вратата не контактува добре, звук няма. Виж дали ти светва централния плафон при отваряне на вратата. Разбира се ключа на плафона трябва да е на съответната позиция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #54 Отговорено 17 Юли, 2018 Интересното е че като отключва колата и отворя вратата да влезна плафона светва и когато изгасва колата и отворя вратата не свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #55 Отговорено 17 Юли, 2018 Сега, като пътувах обърнах внимание, че при мен централния плафон светва с изваждането на контактния ключ, за това май не може да се определи по него дали е ок изключвателя на вратата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #56 Отговорено 22 Септември, 2018 Колеги дехидратор на климатика може ли да се сменя или е капсолован в радиатора на климатика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glavanov 54 #57 Отговорено 23 Септември, 2018 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19480,19481,19485,19486,19487,19492,19493,19494,19495&nplgrp=6&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=SE&nplblk=B__5800 Номер 5... По моему е консуматив и се сменя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #58 Отговорено 30 Септември, 2018 А от къде може да се вземе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #59 Отговорено 30 Септември, 2018 Колега не е ли това но незнам кой е кода на твоя двигател https://www.autopower.bg/изсушител-honda-cr-v-2-rd-2.0-d7341c55.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkthx 1 #60 Отговорено 3 Октомври, 2018 Здравейте! Да не пускам нова тема реших да използвам тази на колегата. В процес на продажба съм на старият автомобил и се насочих към CR-V II 2.0 бензин фейслифт. Изчетох доста неща из форума, но ми остана чуденката дали да е автоматик или ръчка. Не видях някъде да се пише за цена при евентуален ремонт на автомата ? Колко излиза процедурата? Надежден и удачен ли е за този джип? Също така понеже не разбирам технически нищо от коли, а като гледам има малко обяви за бензинови фейслифт се зачудих дали да не използвам услугите на бри4ка за намиране, диагностика и оглед на автомобила и последваща регистрация и обслужване. Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #61 Отговорено 4 Октомври, 2018 Да бъде, или да не бъде автоматик си е лично твое решение. Аз съм си избрал автоматик. Това ми е третото CR-V автомат, плюс един Сивик 6 "англичанка" автомат на съпругата ми. Това, че няма информация за цена на ремонт на АСК навежда на мисълта, че никой не е правил ремонт. Явно са достатъчно надеждни тези хидротрансформаторни АСК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #62 Отговорено 5 Октомври, 2018 Аз съм скептичен, страх ме е от автомата, въпреки, че имам очебиен пример за надеждността на автоматичната скоростна кутия Моя позната кара ЦРВ 1ва генерация, произведена в Япония, 96-97ма година, използва се целогодишно и ежедневно и вече пета година и повтарям,че ако се прецакат скоростите(автоматични), ще и ги сменим с ръчни и ще продължи да си го кара. Тази кола обаче, на пук на всички не се чупи и това си е. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #63 Отговорено 5 Октомври, 2018 Карам автоматик 1 ген вече 4 год ръчка никога вече няма да взема.Навраме сменя ли се маслото е вечен,има симптоми които трябва да се видят при купуване на колата после обслужи ли се само удоволствие е да се кара. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #64 Отговорено 7 Октомври, 2018 (Редактирано) На 5.10.2018 г. at 5:36, zmiata29 написа: Аз съм скептичен, страх ме е от автомата, Ти па!?! Следващата ми Хонда (огледал съм се в Odyssey 2.4 JDM) пак ще е автоматик. Редактирано 7 Октомври, 2018 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkthx 1 #65 Отговорено 8 Октомври, 2018 Благодаря за отговорите. Явно ще е каквото дойде по запазено то и без това има 5 коли на пазара Има ли някой форумен майстор в София който бих могъл да помоля да дойде с мен за оглед и диагностика когато харесам кола (разбира се ще си заплатя каквото е нужно)? Или да се насоча към някой сервиз да я карам направо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkthx 1 #66 Отговорено 24 Октомври, 2018 Здравейте колеги, появи се една обява и се замислям да ходя на оглед. Заслужава ли си така на пръв поглед изглежда добре. Знам, че на снимки е трудна работа, но някой може да види нещо което аз не успявам да забележа преди да отида на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #67 Отговорено 24 Октомври, 2018 По снимка , че е трудно е ясно - но без снимка е невъзможно . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kkthx 1 #68 Отговорено 24 Октомври, 2018 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21540360345691222&slink=8l25s9 Нещо съм объркал нещата хаха ето го линка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #69 Отговорено 24 Октомври, 2018 А сега вече, по картинките : Добре измита отвън и изпрана вътре - абе царе са . Двете брони са пребоядисвани, може да е козметично, но е добре да огледаш, за по-сериозни удари. Предната даже има хубав декоративен булбар (така ли се казваше) който не пази нищо, но я отваря леко. Заден десен калник е натиснат до стопа, но не е нещо фрапиращо. По кората на резервната гума, има леки наранявания. За първи път виждам такъв спойлер на задната врата и сигурно е монтиран допълнително. Също са монтирани и гадни странични степенки, които не вършат никаква работа (поне според мен) но вдигат цената. Волана е птетапициран, но е направен добре - а за "реалните" километри си знаеш. Нещо копчетата за VSA-то и Круиза, са в различен цвят, та нещо може и там да е магерено, освен ако при бензинките не са така. Е горе долу, по картинка толкова - отиваш и гледаш на място ( предполагам се намира, може би в жк.Дружба - понеже фона на снимките ми е леко познат, но може и да бъркам). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mytanta 46 #70 Отговорено 25 Октомври, 2018 И аз да допълня ,страничното парче на шофиорската седалка ми тъмнее има вероятност да е шита,но може и от светлината и снимката,трябва на място да се види. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #71 Отговорено 27 Октомври, 2018 кажи какво си видял, че и аз мислех да ходя да я гледам, но продавача ми каза, че имала външни забележки дето уж били нищо за него, ама това съм го слушал и преди.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #72 Отговорено 27 Октомври, 2018 И при мен сивеят копчетата, ама не чак толкова. Провери VSA активира ли се на таблото като го натиснеш и ако имаш възможност круиза на път някъде. Степенките са таш*к, особено в снега. Виж имаш ли масичка в багажника и успех. Много пари егати ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #73 Отговорено 28 Октомври, 2018 как така да се активира VSA на таблото при натискане? Аз си мислех, че като натисна бутона и на таблото светне триъгълника е изключен, не е ли така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MNED 16 #74 Отговорено 28 Октомври, 2018 На натиснато копче е изключен.Премигва като включи задния мост на пробоксуване.Тестваи всичко което можеш сваляи кори свети с фенер да си наясно какво копуваш моита я гледах 2 часа карах, махах кори, рушках, лягах отдоло,дигах я на крик, четъх и книгите,натисках всички копчета гонили са ме от автокъща че мн съм гледал .Някои малки работи са голяма хамалогия да се оправят затова повечето не се занимават и така я карат и като доиде тука се пада на тебе да ги ремонтираш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #75 Отговорено 28 Октомври, 2018 Преди 6 часа, paruchev написа: натисна бутона и на таблото светне триъгълника е изключен Това имах предвид. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин Стоев 0 #76 Отговорено 27 Ноември, 2018 Здравейте къде се намира горивния филтър и как се сменя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #77 Отговорено 28 Ноември, 2018 Преди 17 часа, Валентин Стоев написа: Здравейте къде се намира горивния филтър и как се сменя? В резервоара. Ето и видео Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове