Jump to content
Honda90

Нов собственик

Recommended Posts

Здравейте хора искам да ви попитам дали съм направил правилно решение бях се спрял на Хонда Акорд 2.2 дизел 140к.с. 2006 година за 10хил. лв  и на Митсубиши Оутландер и джипа беше около толкова . Обаче като ми казаха за Митсубишито, че е с двигател на VW се отказах и сега съм собственик на Акорд колата много ми хареса не е шумна макар и дизел дали съм сгрешил със избора, а и съм млад шофиор не разбирам много от коли засега колата е пушка дано да е така ако може мненине на старите собственици на акорд благодаря предварително.

Редактирано от Honda90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри! За грешка и дума не може да става. Взели сте правилното решение. Следва пълен преглед и  обслужване на колата в Хонда-Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора да ходих на преглед казаха ,че всичко е наред. Смениха въздушен филтър. горивен,масло и т.н.. абе  всичко което  е необходимо а какво ще значи верижен ремък то не се сменяло това малко ме притеснява , а и искам да взема 4 зимни нови гуми като марка коя ще ми препорачвате за 16 цола около 600-700 лв съм отделил за гуми сегашните ми казаха ,че са летни нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,добре дошъл в хонда обществото и честито!Бюджета ти за гуми е много добър и можеш спокойно да погледнеш някоя от премиум марките-continental,goodyear,nokian,yokohama.

Ако искаш да ти остане някой лев-hankook,kleber и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Goodyear Ultragrip Performance Gen-1

2.Dunlop Winter Sport 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а какво ще значи верижен ремък то не се сменяло това малко ме притеснява ,

Това е трябвало да те притеснява преди покупката. Та, това значи, че вместо назъбен ремък за ангренажа отвън, има метална верига (като на велосипед) вътре...там има и още една за маслената помпа.

Те са си проблем за модела, независимо какво ти разправят, че зависело с какво масло, как е поддържана...тези неща няма как да ги знаеш, познава се износване по характерния звук който издават износените вериги. Все пак е трябвало да прочетеш началото на форума предварително, където тези неща са казани...

Щом си минал през сервиз и не са установили шум, значи е наред и за сега няма да те притеснява.

Можеше да споменеш и пробега за всеки случай, макар, че едва ли е реален...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За побега 143 хил. км пише на таблото незнам дали са си играли с него то вече на късмет така викат де ... нов внос от Италия и тоя карък там е записал всичко което е направил ... уж ама да видиме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То всички дизели в България са приблизително на толкова километри. По-важното е да служи безпроблемно! Като знаeм италианците как сменят маслото и когато го сменят то е 5W30 или 5W40, то е добре първите няколко смени да бъдат през 5-7 000 км с 0W30.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийни километри!

Веригите - ослушваш се и ако стане по шумна колата, особенно отпред зад дясната гума се приготвяш за смяна. Другото е колектор, съединител и маховик, потенциометър за педала на газта. Има писано за всичко, но сега си карай колата и като му дойде времето ще го мислиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай и се радвай на вървежа и разхода :)

Според мен тоя дизел няма аналог за годините си..

 

Успех! И прочети важните теми в раздела..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен,колега.За гуми ти препоръчвам Nokian WR D4 за бюджета който си отделил,взимаш спокойно 4 нови такива и си свиркаш.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за хубавите и полезните коментари. Наистина разхода е приличен, абе  с кеф да си я караш, желая приятна вечер на всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

За побега 143 хил. км пише на таблото

Добавяш смело още 100 хил. км и си в десятката!

На запад колите минават средно от 20 000 до 25 000 км./година.

Смяташ годините и си направо в истината.

Сменяй често маслото! Важно е! Купувай от общите поръчки тук от форума - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=105632  Използвай и масления навигатор на: http://www.ravenol.de/en/oil-guide.html

Обърни внимание и на веригите.

Не карай като рали състезател и машинката ще ти служи вярно!

Успех и много хиляди безаварийни километри, и от мен! :thumbs1:

Редактирано от dandilov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е фейслифта там проблема с веригата беше отстранен фабрично и кара 500х.км. без проблем, така беше написано някъде тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

За побега 143 хил. км пише на таблото

Добавяш смело още 100 хил. км и си в десятката!

На запад колите минават средно от 20 000 до 25 000 км./година.

 

Не винаги е вярно...Зависи от много неща, например на какво разстояние ти е работата. Аз смених дизоловия с бензинов Акорд по две причини. Споменавал съм го и преди. Минавам под 10хил на година и километража беше драстично върнат. Купих я на около 120х.км, истинските бяха около 400х. Била е такси в Лондон, усъмних се от стикерите на прозорците "задраскана цигара", които не бях видял при покупката, проверих, разбрах истината и...взех решение. Не, че не беше читава колата, но на тези км. би трябвало да започнат проблемите с разни неща. та, мита, че на запад не се връщат километражи не е верен, макар, че е значително по-рядко. Става когато мине през дилъри, но рискуват, защото е наказуемо. Всеки има достъп онлайн до историята на Год. Тех. Прегледи за всяка година, там са записани км. и тези данни не могат да се манипулират..., но не всеки проверява докато не се опари.

 

"Ако е фейслифта там проблема с веригата беше отстранен фабрично и кара 500х.км. без проблем, така беше написано някъде тук."

И това не е вярно, същата кола беше фейслифт 2007, дрънчеше и преди да разбера за манипулацията смених веригите, но май не беше първа смяна на тези километри. Обтегачите не бяха новия тип (подобрените), а стария тип с храповик.

Тези неща ги казвам не за да плаша щастливите собственици, а от опит.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не забеляза, че колата не е фейслифтова? Дизелов Акорд преди фейса на 10 бона само на мен ли ми се виждат множко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си личи по решетката, че е преди фейса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв линк за за я знаем каква е колата, фейс или не. Не се споменава и дали това от аватара е тя. Така че пиша според прочетеното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,дай някакви снимки да го водим тоя звяр :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...