Jump to content
Sign in to follow this  
ceco_accord

CR-V 5та ген.

Recommended Posts

Цените вече ги има и в Бултрако:

https://cars.honda.bg/honda-crv/konfigurator-cr-v/

 

И тук началната цена е почти като в Румъния. По-комфортните версии обаче са си цифра :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз се радвам, че европейските CR-Vта се правят в Япония. Със сигурност ще се замисля след 5-6 години, когато е излязъл фейслифта и е вече към края на производството, с хубавите отстъпки :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес тествах и хибрида на ЦР-В 5!

Наистина съм впечатлен! Дърпа като дизел, тих като електромобил!

Определено има само един недостатък - цената! Стартира от 63990 лева за най-евтиния вариант с предно.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хибрида не е с 1.5 Турбо! Двигателя му е 2.0 литра I-VTEC, 145 к.с. и работи по цикъла на Аткинсън!

Електромотора е 135 kW /184 к.с./ и позволява доста добро ускорение!

По принцип това е последователен хибрид /не е като старите версии на Сивик и Инсайд/. Когато работи на електромотора, ДВГ-то реално върти генератора и го захранва с електроенергия! Тука могат да се видят нагледно трите режима на работа на задвижването:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прилича на тойота на хибрида, което е добре. Дали ще е толкова железен, колкото техния ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като размислих, наистина има още един недостатък хибрида: трябвало е да сложат два електрически мотора, един отпред и един отзад! Така щеше да има истинско постоянно 4х4 и ще отпаднат коляновия вал и съединителя, което ще доведе и до по-нисък разход!

Четох, че новия Civic Type R ще е хибрид с два ел.мотора и 4х4, надявам се схемата да я приложат и на CR-V!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-ясната схема как работят трите режима на хибрида:

 

2019-honda-cr-v-hybrid-euro-spec.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2019 г. at 10:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯

Share this post


Link to post
Share on other sites

Двигателя е с директно впръскване и при студено време бензина не изгаря добре, и влиза при маслото. 

 

Не мога да намеря темата в американският форум, но имаше един пич, който беше направил 10 опита с масло Amsoil. Имаше черно на бяло статистиката и единственият проблем беше завишен бензин в маслото. Смазочните и измиващи качества на маслото не се бяха променили. 

 

https://www.civicx.com/threads/the-last-1-5l-oil-dilution-thread-bold-i-know.26442/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли при хибридната версия какъв е ДВГ ? К20 R20 или нещо ново което по скоро е като..... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2019 г. at 3:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Можеш да ме питаш по темата, защото преди да купя колата ги побърках в Хонда Ървинг, а са огромен дилър. Проклетите Блу Ърт с това огромно налягане на дюзите бяха на път да ме откажат, НО след като ползвах чисто нов Нисан Максима около месец реших, че Хонда си заслужават по много различни причини доверието! Тук при нас разпространиха една информация, че Хонда разработва софтуер за понижаване на налягането при впръскване на горивото! Но спасение няма от GDI. Няма друг двигател 😁😁.... 

Ето по Темата: http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/

 

Поздрави... 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

вече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂

Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход :) Надявам се скоро да го имам в гаража си :)

IMG_20200421_144359850.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...