Jump to content
Sign in to follow this  
ceco_accord

CR-V 5та ген.

Recommended Posts

Тии щото си си купил чисто нова Киа за тва ги говориш тия неща.  

 

1.6 дизела да не би в началото да е бил проблемен ? 

 

Темата между другото е за нов модел, който още не се е появил в България, но пак се почна меренето на П*шки дизел или бензин. 

 

Та ще ви помоля да намалите спама. 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

vesss, L15B7 Turbo, е вече на 1,5 години, докато започне да се предлага у нас ще надхвърли 2 години, и имайки предвид, че се вгражда в масов модел като Civic, мисля че ще има огромен обем отзиви за това става или нестава този мотор. За сега ако не се лъжа отзивите са отлични, та дори и в сверата на тунинга.

Stoyo, ясно е че няма как за толкова кратък период, да "изхвърлят" дизелите от предлагането си. Но не е тайна за никой, че всички в момента се оглеждат за алтернатива, която да замени именно дизела. Кога ще стане е въпрос на време разбирасе. Незнам защо всички омаловажават еко нормите, та това е въздуха който дишаме...... и дизела не се справя с това начинание. Обедихме се всички, че без измама са далеч от истината!

Drone е прав, нека не прераства темата в бензин или дизел, и да се забавляваме с това, което ни предлага CRV5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За 1,5 не е зле. Мисля че и по 230-40 има екземпляри. Друг е въпроса до колко е поносимо за мотора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5-та генерация се появи с дизелови двигатели в Азия - Тайван, Малайзия...

Англичаните (които я произвеждат) също загатват, че печки все пак ще има:

Цитат

Our CR-V was powered by a new 190bhp 1.5-litre turbo petrol. However, with that engine also confirmed for European-bound Civics, it’s likely we’ll see this engine in UK-spec CR-Vs as well; a 1.6-litre diesel is also expected to join it. 

http://www.autoexpress.co.uk/honda/cr-v/97872/new-honda-cr-v-2017-review

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искренно се надявам 1,6 да излезе много сполучлив. Карал съм дизели много и оценявам неоспоримите им качества и предимства. Само че като гледам последните 5-6 теми в раздел 3-та генерация и...... е малко кофти. Хем не е лош мотор......

Не е невъзможно да го боднат в ЦРВ-5. Като се замисля, от скоро го произвеждат и може да не им излязат сметките ако са го предлагали само 3-4 години. А пък моторчето може да се окаже отличник.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така Малко развитие, сестра ми реши да пише на Дилърите от Пловдив и о чудо, върнаха й отговор на другия ден.

Пита ги кога ще се появи CR-V 2018 в България, отговора: Ще се появи в 3тото тримесечие на годината. Продажбите не е ясно кога точно ще започнат, но да се надяваме, че до октомври ще го има. 

 

Сестра ми доста се е надъхала да го купува. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко мислите че ще е цената на един екземпляр като оня синия американец от обявата за 70 бона?

аз мисля че у нас под 90 няма да е........ На мястото на сестра ти бих се позамислил дали да не блесна по-рано.... :D:D Гаранцията би трябвало да си е ОК.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, jaccomo написа:

Колко мислите че ще е цената на един екземпляр като оня синия американец от обявата за 70 бона?

аз мисля че у нас под 90 няма да е........ На мястото на сестра ти бих се позамислил дали да не блесна по-рано.... :D:D Гаранцията би трябвало да си е ОК.

При положение, че 2.0 двигателя го ползват Honda от 10 години, не знам. 1.5 Гори малко, а върви повече от 2.0 ;) 

Ще видим колко ще е. Скоро ще се разбере. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми той американото 1,5Т не беше ли...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

По междо другото забелязах и едно доста интересно моделче URV, което като габарити си е колкото ЦРВ само като купе мяза на някакво ГТ. По интереснпто при него е мотора 2.0Т с 272 коня...... надявам се някой слънчев ден да имаме и ние достъп до този мпдел а не само китайците. Или ако не до модела, то поне във фейса на ЦРВ5 да фигурира тоз матор... :)

Edited by jaccomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прототипа на новата Акура RDX е с 2.0Т това е двигателя на сивик Type R, но не толкова буустнат :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е да де ама Акура е един сак пари..... А пък така и така се прадлага в гамата на Хонда, дали все пак не е ОК да има едно CRV TypeR дет се вика.....:ph34r: или ако не поне мотора да е в гамата дори и дефорсиран до 250к. Ное после ще си го оправиме както си трябва.... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес случайно се загледах в едно ЦР-В с червени номера(от някое посолство)  и се оказа, че е новият модел. по задния капак и стоповете като на Волво го познах. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Истината наболява, но ние напоследък посвикнахме с нея. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пълни глуппсти. В тези смешни предавания могат да се подиграят с всеки автомобил както и да го превъзнасят 1 час. Те за това съществуват, за който си плати.

Само не разбрах например какво иска от системаъа за стабилизация, не видях колата да се поднесе колкото и да я върти в СНЕГА.

Или например от ускорението, от 90 до 130 колата се издърпа доста добре. Гледал съм клипчета на 1,5Т как лепи стотака за около 8 сек, което е повече от добре.

 

Смешници. След 10 години ома да обясняват колко е сполучлива.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно проблема е в превода. За системата обясняваше нагледно, че дори деактивирана, не се изключва. За едни условия това е добре, за други не.

За ускорението показваше как вариаторът "зависва в червеното" и какъв е звуковият фон в купето. За глухите е приемливо, но за останалите...

А първоначалните му "страдания" са как хондите вече не са това което бяха и че цялата му фамилия и приятели са карали само тая марка, докато нещата не се промениха последното десетилетие. :(

Идеята му е че колцата става за непретенциозно градско предвижване "от т. А до т. Б", понеже е широка за хора и багаж.

В останалото време обяснява кое не бива да е така в СУВ за 2.5 милиона рубли. В наши пари това са около 83 хилки и едва ли у нас ще я дават по-евтино.

Ако след 10 години това се окаже по-сполучлив модел спрямо актуалният за 2028-ма, къде тук е "добрата новина"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мхъм и един мамрот завива шоколада в станиол.

 

Ако беше толкова зле, защо е второта най-продава SUV в Америка ?  

Шумоизолацията е доста по-добре от на предишните модели. Явно са се усетили, че като имаш CVT, което зависва в червеното, значи ти трябва и повече изолация за да не си крещите докато изпреварваш примерно. 

 

edit: Обаче 1.5Т се оказва,че не е толкова железен колкото си мислих :D http://www.crvownersclub.com/forums/137-2017-present-official-specs-features-etc-gen-5/176609-might-worse-than-you-think-1-5-turbo-issues.html

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Защото е в Америка. Основната му целева група са средностатистически семейства, които искат широка кола с 4х4 за магистралите през зимата. За там е създаден и се продава далеч, далеч по-евтино, отколкото в Европа, където клиентелата е по-взискателна, а на тукашната му цена има далеч по-добри СУВ.

Популярен продукт рядко е релевантно на добър такъв и никога на перфектен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

кои СУВ са по- добри?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами ако действително струва 83 хилки и можех да си го позволя, има много сувове, които бих избрал... Акура, Лексус, Инфинити и т.н., въпреки, че не съм фен на Инфинити. В момента в щатите МДХ е около 44 хил долара, а щатския долар е под 1.6лв. Канадския е около 1.2лв. ЦРВто много ми харесва, но цената ми се струва много висока :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, dzrasd написа:

Mazda CX-5(2.5 бензин), Kia Sportage (1.6T бензин), Skoda Kodiaq (2.0 ТSI) и VW Tiguan (2.0 TSI) са, според мен, всичките по-добър избор от CR-V 5ген.

Маздата, Спортиджа и Тигуана са значително по-дребни от СРВ-то.

 

С Кодияк и Тигуан Алспейс ще има заигравка понеже предлагат 7 места, но и новото СРВ ще има такава опция.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, vesss написа:

Маздата, Спортиджа и Тигуана са значително по-дребни от СРВ-то.

 

С Кодияк и Тигуан Алспейс ще има заигравка понеже предлагат 7 места, но и новото СРВ ще има такава опция.

 

 

Не знам какв оразбираш под "значително по-дребни":

                  Междуосие / Дължина / Широчина / Височина

CR-V              2,66m       /    4,59m    /    1,85m       /     1,69m

CX-5              2,70m       /    4,56m    /    1,84m        /    1,68m      

Sportage      2,67m       /    4,48m    /    1,86m        /    1,65m

Tiguan          2,68m       /    4,49m    /    1,84m        /    1,67m

 

Не мисля, че са големи разликите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 31 минути, dzrasd написа:

 

Не знам какв оразбираш под "значително по-дребни":

                  Междуосие / Дължина / Широчина / Височина

CR-V              2,66m       /    4,59m    /    1,85m       /     1,69m

CX-5              2,70m       /    4,56m    /    1,84m        /    1,68m      

Sportage      2,67m       /    4,48m    /    1,86m        /    1,65m

Tiguan          2,68m       /    4,49m    /    1,84m        /    1,67m

 

Не мисля, че са големи разликите.

 

Колега, на хартия наистина е така.

 

Седни в тях и ще разбереш какво имам предвид. Преди година няколко месеца ходих, гледах, сядах, карах преди да поръчам и за мен като комфорт са почти една класа по-дребни. Ако се загледаш сума ти нови автомобили долу купето е най-широко и нагоре се стеснява значително. И точно там където са рамената на пътниците се пада най-тясната част. При Хондата е малко тип тухла четворка(в добрия смисъл на думата :) ) и съответно усещането е различно.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи Акурата Лексус и Инфинити ги смятаме от щатите а ЦРВ от България?!?!?!? ОК. Само питам, защото изброените тук са по 120-130 Бона. Здраве да е...

Спортидж - много тесен с много малък багажник, Шумен мотор, евтини компоненти. Това в сравнение с 4-та ген.

Маздата е много яка ама миналия месец на Пампорово 2 пъти я бутаме на смешно заснежен терен. Иначе много ми харесва. Точно срещу нея моята беше затрупана с 3 педи повече сняг, излезе на секундата.

Тигуана е добър но много лакум и малко дървен. Само R design изглежда мъжко изпълнение само че цената му е тлъста. Останалото е женьоч. 

 

Кодиака е отчайващо грозна тесла. Без значение какви са му показателите. Той просто си лъха на икономия в интериора.

Edited by jaccomo
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

След като ще се купуват нови не виждам проблема да са внос от щатите или Канада. Аз щях да си внеса от там, ако не бях намерил в БГ и цената за транспорт и всичко до регистрация в кат ми я смятаха около 5хил. лв. А вноса от Канада е много бърз, около 2- 3 седмици.

Относно проходимостта на Маздата съм напълно съгласен с теб. И Лексуса не е по- различен, но компенсира с здравина, надеждност, комфорт и визия. Инфинити много ми харесват отвън, но отвътре са ми много дървени.

Немските въобще не искам да коментирам.

От корейските бих избрал само Санта Фе. Точно на Пампорово тази година видях един такъв чисто нов и много ми хареса, но технически не знам как са.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, nakata_g написа:

Съгласен съм, но тъпият ми служебен форд фокус 1.5 дизел, при 100 е с 5л разход а с 200 е 9.5л. Би следвало да е разхода поне 15л на 100

Колко време си карал с 200 към/ч, най много 2-3 мин.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хахаха да, най много, иначе разхода щеше да е 15,5 ако го беше покарал 50-60км. с 200

Share this post


Link to post
Share on other sites

До месец ще имаме преки впечатления от 1.5 Турбо Executive.Като му дойде времето ще пиша подробно и където трябва,но наистина върви повече от 2.0ката а разхода е смешен :) .

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

 

Внос от Швейцария ли го взе :D 

 

Какви пари ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Новото ЦР-В го има вече в Румъния.

 

https://hondatrading.ro/modele/noul-cr-v/

 

За тия пари мисля, че е дооста добре :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече и в България!

Другата седмица ще почва и тестдрайв!

crv_2018.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

От къде имаш информация за тест драйва ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

От Бултрако естествено!

В Пловдив вече може да се тества, за София не съм питал. Все още не е анонсирано официално, но е без това има желаещи! Аз карах вчера следобяд.

Версията е Елеганс 1.5 турбо с CVT. Интериора изглежда солидно направен, вкарали са доста екстри спрямо 4 генерация: LED фарове, автоматично превключване къси-дълги, 8 говорителя / има пищялки и на задните врати/, адаптивен круиз контрол, следене на осовата линия, Emergency Call, 7“ Honda CONNECT със Garmin навигация, много по-качествена задна камера с 3 режима, тристепенно отопление на предните седалки, 2 USB за зареждане на телефони за задните седалки и т.н. На централния дисплей показва знаците по пътя. Тука са по-големи и се виждат много добре. Може да се ползва и като помощен дисплей на навигацията

На снимките се вижда дизайна, на Елеганса са сложили два ауспуха и 18“ джанти.

Като возия и стабилност не виждам разлика спрямо 4-та, нивото на шум е малко по-ниско. Единствено мотора звучи малко по-неприятно над 3000 оборота спрямо двулитровия. Като ускорение е много добре /сравнено с 2.0 автомат, по каталог има повече от 2 секунди разлика/, хубаво е някой с 4-та дизел да прецени усеща ли се разлика! Скоростната кутия работи плавно и бързо реагира на педала.

Като цени разбрах, че ще е малко по-скъпа от сегашния Елеганс, което е нормално заради допълнителните екстри и по-мощния двигател.

IMG_20181029_134403.jpg

IMG_20181029_134420.jpg

IMG_20181029_141200.jpg

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще ми е интересно сравнение на 1.5 ръчка със стария 2.0 ръчка. В обороти стария двигател си дърпа доста добре. Този като го карах в Сивик изобщо не ми хареса, но там беше с CVT-то.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Няма да може да се направи точното сравнение, защото двигателя е 173 к.с. при вариантите с ръчни скорости, а при CVT е 193 к.с. Поне за Германия е така, предполагам, че и тука ще е същото! На ръчката дават 9.8 сек, а на CVT 10 сек до 100 км/ч., т.е. почти няма разлика в ускорението!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не трябва ли да се види ускорението от 80 до 120, примерно. Това е по-практично от колкото от 0 до 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...