Jump to content
ceco_accord

CR-V 5та ген.

Recommended Posts

Цените вече ги има и в Бултрако:

https://cars.honda.bg/honda-crv/konfigurator-cr-v/

 

И тук началната цена е почти като в Румъния. По-комфортните версии обаче са си цифра :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се радвам, че европейските CR-Vта се правят в Япония. Със сигурност ще се замисля след 5-6 години, когато е излязъл фейслифта и е вече към края на производството, с хубавите отстъпки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес тествах и хибрида на ЦР-В 5!

Наистина съм впечатлен! Дърпа като дизел, тих като електромобил!

Определено има само един недостатък - цената! Стартира от 63990 лева за най-евтиния вариант с предно.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хибрида не е с 1.5 Турбо! Двигателя му е 2.0 литра I-VTEC, 145 к.с. и работи по цикъла на Аткинсън!

Електромотора е 135 kW /184 к.с./ и позволява доста добро ускорение!

По принцип това е последователен хибрид /не е като старите версии на Сивик и Инсайд/. Когато работи на електромотора, ДВГ-то реално върти генератора и го захранва с електроенергия! Тука могат да се видят нагледно трите режима на работа на задвижването:

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилича на тойота на хибрида, което е добре. Дали ще е толкова железен, колкото техния ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като размислих, наистина има още един недостатък хибрида: трябвало е да сложат два електрически мотора, един отпред и един отзад! Така щеше да има истинско постоянно 4х4 и ще отпаднат коляновия вал и съединителя, което ще доведе и до по-нисък разход!

Четох, че новия Civic Type R ще е хибрид с два ел.мотора и 4х4, надявам се схемата да я приложат и на CR-V!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-ясната схема как работят трите режима на хибрида:

 

2019-honda-cr-v-hybrid-euro-spec.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.03.2019 г. at 10:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е с директно впръскване и при студено време бензина не изгаря добре, и влиза при маслото. 

 

Не мога да намеря темата в американският форум, но имаше един пич, който беше направил 10 опита с масло Amsoil. Имаше черно на бяло статистиката и единственият проблем беше завишен бензин в маслото. Смазочните и измиващи качества на маслото не се бяха променили. 

 

https://www.civicx.com/threads/the-last-1-5l-oil-dilution-thread-bold-i-know.26442/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли при хибридната версия какъв е ДВГ ? К20 R20 или нещо ново което по скоро е като..... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.03.2019 г. at 3:41, Drone написа:

има и още един :D При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото.

 

Гледах ги на сивик  със същият двигател в един американски форум.

 

Можеш да ме питаш по темата, защото преди да купя колата ги побърках в Хонда Ървинг, а са огромен дилър. Проклетите Блу Ърт с това огромно налягане на дюзите бяха на път да ме откажат, НО след като ползвах чисто нов Нисан Максима около месец реших, че Хонда си заслужават по много различни причини доверието! Тук при нас разпространиха една информация, че Хонда разработва софтуер за понижаване на налягането при впръскване на горивото! Но спасение няма от GDI. Няма друг двигател 😁😁.... 

Ето по Темата: http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/

 

Поздрави... 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход :) Надявам се скоро да го имам в гаража си :)

IMG_20200421_144359850.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще взимам едно CR-V от кат. На сестра ми новия семеен автомобил. Ще дам отзиви скоро като го покарам малко :) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли защо махнаха 7-местната версия от официалния пазар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме маслото, филтрите и антифриза. Маслото беше доста черно на 10% живот. Вие на колко хиляди километра го сменяте ? 

 

Сложихме Continental PremiumContact 6 103V гуми. За 1-2 седмици ще се навъртят едни 1000+км 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера я покарах от Калофер до София по подбалканския. Разход 7.6 по борд. Колицата върви доста добре. Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало. Изпреварва се доста лесно, което с jazz-a не беше толкова лесно. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Plat1ka написа:

Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ?

 

Колега не го мисли тоя проблем , аз съм с 1.5турбо и когато карам с включен ЕКОН модус нямам проблеми. Взимай,карай, масло на 9к км и няма яд

Редактирано от DanielDenev
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.08.2020 г. at 17:45, Drone написа:

Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало

Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела.

Преди 3 часа, Plat1ka написа:

и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кой е по-добрия вариант 2.4 двигателя или 1.5 Турбо ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, AzSum написа:

Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела.

Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани.

 

Не се изразих правилно, спират се, но със закъснение. Което води до заслепяване на водачите отсреща.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи автоматичната смяна на светлините работи коректно. Закъснение съм забелязал в ситуации, в които идващата кола е в участък със завой и има разстителност или други препятствия край пътя. В този случай шофьора забелязва проблясъци от идваща кола и може да смени ръчно светлините, но за автоматиката това не е достатъчно и тя реагира чак когато насрещните фарове излезат на открито.

В такива ситуации си изключвам автоматиката и действам ръчно.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя път й видяхме възможностите :D Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин. 

image.thumb.png.1bd78a1e65d0743302c4d087cf4d8c8f.pngimage.thumb.png.d4dfecfb901542ede8d688185f82351c.png

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Drone написа:

Така натоварена вози по коренно различен начин. 

 

По-добре или по-лошо? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре. 😉

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.08.2020 г. at 13:03, Plat1ka написа:

Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото.  Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег?

Аз на моето навъртях 45 к за една година. Както писах и на друго място, вкарва бензин в маслото, но не е чак такава драма. Слагам по-гъсто масло и го сменям по-често. Според мен, проблем ще настане само при преобладаващо градско каране на къси разстояния. Тогава няма време да се загрее колата достатъчно и да се изпари бензина 🙂 Взимай смело и не се чуди. Внимавай с тези, които са на по 10к км. Преди да я купиш поискай да ти покажат как е изглеждала при докарването. Вероятността да е приличала на нищо подобно е изключително голяма. Ако искаш кола от Америка, по-добре си я избери и докарай сам. Пиши, ако имаш нужда от съвети 😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? 

Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже какво е маслото за скоростите и диф-а ? Че колата е към 50000км и скоро ще трябва да се смени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.04.2021 г. at 17:11, Drone написа:

Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? 

Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. 

 

CR-V 2017, 1.5T CVT, с летни гуми, почти без климатик и ECON режим:

1. Цялата Тракия+50 градско и извънградско, 4 човека и пълен багажник, в натоварен трафик, скорост на предела /и някой километър отгоре/ на разрешената за съответния вид път, засечено в двете посоки - среден разход  9.0 л/100км.

2. Същият маршрут но 3 души с ръчен багаж - засечено в двете посоки - среден разход - 8.7 л/100км.;

3. Извънградско, извън магистрала, 2 души+ръчен багаж или сам без багаж разхода пада под 7.0 л/100. При спокойно каране без трафик ми е давал и 6.7-6.8 л/100км.

4. Чисто градско - София - скача до около 9.5-10.0 л/км. но не съм го засичал точно, защото рядко ми се случва само градско с един резервоар.  

Като цяло е много по-икономична спрямо предишното ми CR-V - 3 ген. 2.0 бензин i-VTEC.

 

 

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км.  Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂

Редактирано от RossPopov
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а от към вървеж, предполагам си по-доволен  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Drone написа:

а от към вървеж, предполагам си по-доволен  :)

Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите:
1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞
2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂
3
. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта.
 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди!
5. Няма "тунел" за ски.

6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система.

7.  Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори...

Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровия хибриден двигател има ли същите драми като 1,5 турбо мотора с бензина в маслото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.5 Двигателя има драма с бензин в маслото единствено като е много студено и то на ранните модели, след това има TSB и ъпдейт на софтуера, и проблема се решава. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета по чуждите форуми, че доста екземпляри имат теч от Капака на клапаните или от капана на веригата. 
Питам, защото на сестра ми на CR-Vто има лек теч от гарнитурата на капака на клапаните. 

 

Също така ме интересува реглажа на клапаните, някой правил ли е, знае ли се на колко хиляди се прави ? Доколкото четох по форумите доста народ си кара без да прави реглаж, пък и от хонда не правят. Като светне чека, тогава правели :D 

 

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...