ivan_m 271 #81 Отговорено 27 Ноември, 2018 Цените вече ги има и в Бултрако: https://cars.honda.bg/honda-crv/konfigurator-cr-v/ И тук началната цена е почти като в Румъния. По-комфортните версии обаче са си цифра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #82 Отговорено 27 Ноември, 2018 Аз се радвам, че европейските CR-Vта се правят в Япония. Със сигурност ще се замисля след 5-6 години, когато е излязъл фейслифта и е вече към края на производството, с хубавите отстъпки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzrasd 104 #83 Отговорено 28 Ноември, 2018 Ъъъ ?? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #84 Отговорено 6 Март, 2019 Днес тествах и хибрида на ЦР-В 5! Наистина съм впечатлен! Дърпа като дизел, тих като електромобил! Определено има само един недостатък - цената! Стартира от 63990 лева за най-евтиния вариант с предно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #85 Отговорено 13 Март, 2019 има и още един При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото. Гледах ги на сивик със същият двигател в един американски форум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #86 Отговорено 13 Март, 2019 Хибрида не е с 1.5 Турбо! Двигателя му е 2.0 литра I-VTEC, 145 к.с. и работи по цикъла на Аткинсън! Електромотора е 135 kW /184 к.с./ и позволява доста добро ускорение! По принцип това е последователен хибрид /не е като старите версии на Сивик и Инсайд/. Когато работи на електромотора, ДВГ-то реално върти генератора и го захранва с електроенергия! Тука могат да се видят нагледно трите режима на работа на задвижването: 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #87 Отговорено 14 Март, 2019 Прилича на тойота на хибрида, което е добре. Дали ще е толкова железен, колкото техния ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #88 Отговорено 18 Март, 2019 Като размислих, наистина има още един недостатък хибрида: трябвало е да сложат два електрически мотора, един отпред и един отзад! Така щеше да има истинско постоянно 4х4 и ще отпаднат коляновия вал и съединителя, което ще доведе и до по-нисък разход! Четох, че новия Civic Type R ще е хибрид с два ел.мотора и 4х4, надявам се схемата да я приложат и на CR-V! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #89 Отговорено 19 Март, 2019 Най-ясната схема как работят трите режима на хибрида: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #90 Отговорено 2 Май, 2019 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #91 Отговорено 29 Май, 2019 На 13.03.2019 г. at 10:41, Drone написа: има и още един При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото. Гледах ги на сивик със същият двигател в един американски форум. стана ми интересно... Може ли подробности. Чакам да дойде едно CRV от Щатите именно с турбинирания мотор. Трябва ли да се притеснявам 😯 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #92 Отговорено 29 Май, 2019 Двигателя е с директно впръскване и при студено време бензина не изгаря добре, и влиза при маслото. Не мога да намеря темата в американският форум, но имаше един пич, който беше направил 10 опита с масло Amsoil. Имаше черно на бяло статистиката и единственият проблем беше завишен бензин в маслото. Смазочните и измиващи качества на маслото не се бяха променили. https://www.civicx.com/threads/the-last-1-5l-oil-dilution-thread-bold-i-know.26442/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #93 Отговорено 29 Май, 2019 Благодаря! Но, според мен, на студен двигател вероятно е нормално да остава бензин в маслото. Но това, предполагам, е за кратък период и не вярвам да е сериозен проблем... А какво ли са правили на азиатския пазар при този recall, за който става дума в темата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #94 Отговорено 24 Юни, 2019 Някой знае ли при хибридната версия какъв е ДВГ ? К20 R20 или нещо ново което по скоро е като..... ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen Kurtev 1 #95 Отговорено 22 Юли, 2019 На 13.03.2019 г. at 3:41, Drone написа: има и още един При студено време вкарва бензин в Маслото, но според едни тестове няма промяна във вискозитета на маслото. Гледах ги на сивик със същият двигател в един американски форум. Можеш да ме питаш по темата, защото преди да купя колата ги побърках в Хонда Ървинг, а са огромен дилър. Проклетите Блу Ърт с това огромно налягане на дюзите бяха на път да ме откажат, НО след като ползвах чисто нов Нисан Максима около месец реших, че Хонда си заслужават по много различни причини доверието! Тук при нас разпространиха една информация, че Хонда разработва софтуер за понижаване на налягането при впръскване на горивото! Но спасение няма от GDI. Няма друг двигател 😁😁.... Ето по Темата: http://www.hondaproblems.com/oil-dilution/ Поздрави... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #96 Отговорено 19 Март, 2020 вече над 30 к карам ЦР-В-то. Да, вкарва бензин в маслото. Не повярвах на легендите, че при 0/20 не се променят характеристиките на маслото. Затова слагам 5/30, което след леко разреждане ще стигне до 0/20 🙂 Освен това, сменям го на 15 к (вместо на 25к, както съветва Хонда) и всичко е наред засега. Колата върви много, харчи сравнително малко за такова голямо купе. Малко по-шумна е, отколкото е нужно, но пък това едва ли е новина 🙂 Ако някой има питания, да пита. Конкретно моята е модификация EXL и има доста глезотии. Мога да помогна и ако някой е решил да си докара 🙂 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DanielDenev 35 #97 Отговорено 22 Април, 2020 Колеги много доволен останах от тест драйв-а на хибрида, голям удобен с добър разход Надявам се скоро да го имам в гаража си 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #98 Отговорено 23 Юли, 2020 Днес ще взимам едно CR-V от кат. На сестра ми новия семеен автомобил. Ще дам отзиви скоро като го покарам малко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r16 24 #99 Отговорено 3 Август, 2020 Някой знае ли защо махнаха 7-местната версия от официалния пазар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #100 Отговорено 13 Август, 2020 Сменихме маслото, филтрите и антифриза. Маслото беше доста черно на 10% живот. Вие на колко хиляди километра го сменяте ? Сложихме Continental PremiumContact 6 103V гуми. За 1-2 седмици ще се навъртят едни 1000+км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #101 Отговорено 20 Август, 2020 Вчера я покарах от Калофер до София по подбалканския. Разход 7.6 по борд. Колицата върви доста добре. Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало. Изпреварва се доста лесно, което с jazz-a не беше толкова лесно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #102 Отговорено 25 Август, 2020 Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото. Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DanielDenev 35 #103 Отговорено 25 Август, 2020 (Редактирано) Преди 3 часа, Plat1ka написа: Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото. Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Колега не го мисли тоя проблем , аз съм с 1.5турбо и когато карам с включен ЕКОН модус нямам проблеми. Взимай,карай, масло на 9к км и няма яд Редактирано 25 Август, 2020 от DanielDenev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AzSum 185 #104 Отговорено 25 Август, 2020 На 20.08.2020 г. at 17:45, Drone написа: Автоматичните дълги са глезотийка, но не винаги се спират като идва кола срещу теб и става мазало Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела. Преди 3 часа, Plat1ka написа: и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег? Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plat1ka 9 #105 Отговорено 26 Август, 2020 А кой е по-добрия вариант 2.4 двигателя или 1.5 Турбо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #106 Отговорено 26 Август, 2020 Преди 18 часа, AzSum написа: Това е доста странно, защото при 4та генерация тази функция работи безупречно дори и между теб и отсрещната кола да има мантинела. Вероятно са от Северна Америка претърпявали ПТП и ремонтирани. Не се изразих правилно, спират се, но със закъснение. Което води до заслепяване на водачите отсреща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #107 Отговорено 27 Август, 2020 В повечето случаи автоматичната смяна на светлините работи коректно. Закъснение съм забелязал в ситуации, в които идващата кола е в участък със завой и има разстителност или други препятствия край пътя. В този случай шофьора забелязва проблясъци от идваща кола и може да смени ръчно светлините, но за автоматиката това не е достатъчно и тя реагира чак когато насрещните фарове излезат на открито. В такива ситуации си изключвам автоматиката и действам ръчно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #108 Отговорено 30 Август, 2020 Е тоя път й видяхме възможностите Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #109 Отговорено 30 Август, 2020 Преди 5 часа, Drone написа: Така натоварена вози по коренно различен начин. По-добре или по-лошо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #110 Отговорено 30 Август, 2020 По-добре. 😉 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svo 3 #111 Отговорено 23 Септември, 2020 На 25.08.2020 г. at 13:03, Plat1ka написа: Здравейте. Засилил съм се да взимам новото CR-V. Прочетох доста коментари относно проблема с налагянето на дюзите и бензин в маслото. Има ли някой тук от форума, който има тази кола за да каже реално има ли го този проблем и до колко е сериозен ? Гледам, че се предлагат на по 10к километа почти нови в мобилето и се чудя защо някой ще иска да я продава след толкова малко пробег? Аз на моето навъртях 45 к за една година. Както писах и на друго място, вкарва бензин в маслото, но не е чак такава драма. Слагам по-гъсто масло и го сменям по-често. Според мен, проблем ще настане само при преобладаващо градско каране на къси разстояния. Тогава няма време да се загрее колата достатъчно и да се изпари бензина 🙂 Взимай смело и не се чуди. Внимавай с тези, които са на по 10к км. Преди да я купиш поискай да ти покажат как е изглеждала при докарването. Вероятността да е приличала на нищо подобно е изключително голяма. Ако искаш кола от Америка, по-добре си я избери и докарай сам. Пиши, ако имаш нужда от съвети 😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #112 Отговорено 7 Април, 2021 Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #113 Отговорено 27 Април, 2021 Някой може ли да ми каже какво е маслото за скоростите и диф-а ? Че колата е към 50000км и скоро ще трябва да се смени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RossPopov 28 #114 Отговорено 2 Юни, 2021 На 7.04.2021 г. at 17:11, Drone написа: Я кажете какъв разход ви дават по магистрала црв-тата ? Последното засичане Пловдив-София в доста гнусно време и доста трафик даде 8. Като съм карал 90-140. CR-V 2017, 1.5T CVT, с летни гуми, почти без климатик и ECON режим: 1. Цялата Тракия+50 градско и извънградско, 4 човека и пълен багажник, в натоварен трафик, скорост на предела /и някой километър отгоре/ на разрешената за съответния вид път, засечено в двете посоки - среден разход 9.0 л/100км. 2. Същият маршрут но 3 души с ръчен багаж - засечено в двете посоки - среден разход - 8.7 л/100км.; 3. Извънградско, извън магистрала, 2 души+ръчен багаж или сам без багаж разхода пада под 7.0 л/100. При спокойно каране без трафик ми е давал и 6.7-6.8 л/100км. 4. Чисто градско - София - скача до около 9.5-10.0 л/км. но не съм го засичал точно, защото рядко ми се случва само градско с един резервоар. Като цяло е много по-икономична спрямо предишното ми CR-V - 3 ген. 2.0 бензин i-VTEC. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RossPopov 28 #115 Отговорено 3 Юни, 2021 (Редактирано) Само да вметна - колата я имам от 2 месеца и съм навъртял само 6 000 км, но средния разход е 8.8 л/100км. При същия маниер на полване, и подобен пробег, предишното CR-V 3 ген. ми даваше 10.5-11.0 л/100км. Говорим за смесено каране. Дано да е била полезна информацията 🙂 Редактирано 3 Юни, 2021 от RossPopov 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #116 Отговорено 3 Юни, 2021 а от към вървеж, предполагам си по-доволен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RossPopov 28 #117 Отговорено 3 Юни, 2021 Преди 9 часа, Drone написа: а от към вървеж, предполагам си по-доволен Да, вървежа е много по-добре. Ако говорим за динамика и запас от мощност - 5-та ген. е супер. Двигателя е пъргав, скоростната кутия реагира веднага, без да се замисля, дори не ми се е налагало да изключвам ECON, или да минавам на S... Но! има някои неща, които дразнят, и определено не са в + спрямо предишните генерации. Само да направя уточнение - карал съм 1, 3 и сега 5-та. За 4-та нямам никакви впечатления. Минусите: 1. Двигателя, и като цяло купето, е по-шумен от предишните модели. На 140-150 по магистралата не само че музиката не се чува, но и в купето се надвикваме 😞 2. Двигателя е прекалено шумен, дори приятели ме питат - абе ти кога мина на "печка", а аз от 32 години /цял живот, досега / карам само бензин... Да ме извиняват колегите с дизели 🙂 3. Седалките са много по-неудобни от 3-та ген. Въпреки всичките възможности за регулиране във височина и т.н. вкл. и на двете предни седалки, удобството, което съм имал в шофьорската седалка на 3-та ген. е недостижима мечта. 4. Колата е "по-мека" при преодоляване на лоши участъци от пътя. Какво имам предвид - нашите CR-V-та не са офф-роуд автомобили в истинския смисъл на думата - с блокажи, бързи-бавни и т.н. , но все пак би трябвало да се справят с леки задачи извън асфалта... Това което наблюдавам, въпреки повишения клирънс с почти около 2 см. спрямо 3-та ген. 5-цата е с много по-меко окачване и при дупки или напречни неравности се случва да "заоре" муцуна и винаги съм на нокти дали няма да откача предната броня. Или когато съпругата ми пътува отзад, за да "укротява" децата, винаги ми казва че колата има страничен "крен" и ме моли да карам по-внимателно, особено в завоите, за да не "изпаднат" от колата... Както се казва - не ни карай като чували с картофи 🙂 А аз си карам по същия начин, както и преди! 5. Няма "тунел" за ски. 6. Субуфера е заврян в багажника и хич го няма. Не е като да е под пасажерската предна седалка, но под нея няма място, и сега се налага да преработвам цялата аудио система. 7. Да, вози по-комфортно, но това е за сметка на офф-роуд възможностите. Честно казано - където съм минавал с 1-ва или 3-та ген сега не си и помислям дори... Но това са дребни забележки. Автомобила е супер! Да, има екстри, които за нашите пътища не работят или са излишни, но това няма как да избираме. По отношение на комфорт в купето, екстри, системи за безопастност и най-вече удобство за пътниците е супер. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hippo 1 #118 Отговорено 5 Юли, 2021 Двулитровия хибриден двигател има ли същите драми като 1,5 турбо мотора с бензина в маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #119 Отговорено 6 Юли, 2021 1.5 Двигателя има драма с бензин в маслото единствено като е много студено и то на ранните модели, след това има TSB и ъпдейт на софтуера, и проблема се решава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #120 Отговорено 29 Септември, 2021 Чета по чуждите форуми, че доста екземпляри имат теч от Капака на клапаните или от капана на веригата. Питам, защото на сестра ми на CR-Vто има лек теч от гарнитурата на капака на клапаните. Също така ме интересува реглажа на клапаните, някой правил ли е, знае ли се на колко хиляди се прави ? Доколкото четох по форумите доста народ си кара без да прави реглаж, пък и от хонда не правят. Като светне чека, тогава правели 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове