Jump to content
Systematics

...И още един в отбора...

Recommended Posts

 Привет колеги. От миналата седмица паркирах в гаража Акорд 7 2.0 155 2006 ноември,ръчка,седан. С по-новата решетка. Двоумях се между нея, А4 б7 и Пасат б6. Досега съм бил основно с фолксвагени,като с Пасата Б5.5 комби никога няма да се разделя... Както и да е,тази "изпадна" добра и веднага я взех. Нова за мене,непозната машина...Докарах я от Ямбол,а човека преди мен-от Мадрид. Среден разход даде 7.2 с климатик до София /бензин 98/. След това не съм я карал. Газ никога няма да слагам. Притеснява ме,че е на 200 000...Никога преди не съм купувал кола с такъв пробег. Темата е широка и всеки би могъл нещо да посъветва. Ако с вагените в Сф нямам никакви грижи относно поддръжката-то с Хондата све ще е от нулата... Та така,отплеснах се. Хубава вечер и благодаря за отделеното време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за хондата.

Знаем го човека от Ямбол с испанските хонди, навярно не си сгрешил с бройката, а с Хонда въобще- въобще.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай, 200к е нищо и със сигурност пасатите и аудитата тук не са на по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл и да стигнеш милион километра.

Километрите не са притеснителни,стига да е поддържана добре. Единствено имай едно наум ,че веригата се сменя на тия километри...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И клапаните не се саморегулират.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега. На късмет да ти е и още толкоз километри.

 

Единствено имай едно наум ,че веригата се сменя на тия километри...

Това за веригата аз ли съм го проспал?

Нали на бензинките изкарва доста повече от на дизела... ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре дошъл в отбора!Направил си правилният избор с покупката на Акорд.Поддръжката ще ти бъде общо взето консумативи,а веригата не я мисли- ще те изкара още толкова. :cool:

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Ще ми е любопитно да споделиш защо избра Акорд 7 пред Пасат Б6 и А4-ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и безаварийно ;) Както казаха и другите колеги километрите да не те притесняват. Елемнтите по-които може да срещнеш проблеми на този автомобил са хидравликата - маркучите, най-често най-горния до главата пропускат. Но схемата е отиграна с рециклиране на твоя. Другото за което се сещам е климатика. Наливай й тънко масло 5в30-5в40 и го сменяй на 10 000км и няма да имаш проблем с веригата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честитоо, много безаварийни километри.Направил си добър избор с марката Хонда.Поздрави..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията колеги. Както се казва-"От вашите уста-в Божиите уши". За колегата,който попита за избора ми-стана случайно. Както вече споменах от изброените модели търсех нещо читаво седан,бензин,ръчка... Изначално Пасат Б6 беше на 3то място. Правен в условията на кризата си личи вече у него спестеното и евтиното. Упорито продължавам да твърдя/ основателно/ че Б5.5 е по-добрия,по надеждния автомобил с по-здравите двигатели. Е вече новия Пасат е друга работа. Имаше Ауди А4 2007 1.8 турбината,163к.с..Седан,черна...Беше чудесна,ама дорде отида-някой ме преварил. Добрите оферти на пазара бързо изчезват... Така било писано. Ноо,Хондата да си призная-отдавна ми беше на сърце. Ще изминава не повече от 5000 на година. Все пак имам и оперативна Голф 4. Та тя ще е "представителната" кола. Поне в мойте представи де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен колега,желая ти много здраве и безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

. Та тя ще е "представителната" кола. Поне в мойте представи де...

Поне е далеч по рядка, а представителността е според екстрите и хорското мнение.

Мислех че Хонда купуват само феновете и, но ти явно си бил скрит такъв, след поредицата ти от ФВ груп.

За Пасата питах, понеже имам колега който много си го хвали, но е идвал и пеша, щото я не пали (студ + дизел), я други ел.дреболии, я ремонт на кутията (DSG).

Сега ще откриваш удоволствията от чудесния автомобил Акорд7 -думата чудесно е производна от чудно + лесно. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, много безаварийни. Това с километрите да не те притеснява - току виж са истински. Ами аз какво да кажа, като на моята пише 124 000? Това е доста по-притеснително :D Кой знае от колкостотин са върнати. Особено след като продавача се закле, че са реални! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито твоите са истински, нито тия 200к км. Не е ли вземеш нова от магазина, чакяй да са истински.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата за придобивката!

Колкото до километрите - вчера ме возиха в кола на 2.5 години на 300000 км. Това прави средно по 330 км. на ден (и почивен и делничен).. Такова чудо не бях виждал.

Но да не разводняваме темата.. Успех с колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново.Те километрите вярно са"Божа работа" ама както дойде...Моторчето мърка,мърка... Карали са,ама са и поддържали-дисковете почти нямат ръб. Иначе и аз съм виждал венецианска Октавия комби 2014 на 420 000...Освен на Луната да са ходили с нея! Както и да е... Тука ползвам момента да попитам за испанския език на таблото и ще ли го бъде на руски или английски?Как става,кой може и къде, стига сега да не ми се скара някой страшен модератор.

То аз и не я карам де,вляза в гаража,повъртя се около нея,поседя вътре... Някакси ми е чужда... И като излезе някаква работа скачам на верния Пасат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я скапват не многото км (ако се поддържа добре), а неизползването. Всичко се сляга и разсъхва, така че карай и нея -сегиз/тогиз. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка!!

 

На контакт, натискаш и задържаш бутон " i " на волана. Така се влиза в менюто на таблото, откъдето можеш да сменяш езици (без руски) и да си настройваш разни неща, като аларма за скорост или автоматично зануляване на А-дневен километраж при зареждане, и др.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря колега. Току що го опитах. Не се получи нищо. След задържане на " I " на волана стигам до появили се два малки километража един над друг и едно квадратче с излизаща от него стрелка. И това е. Какви ли не комбинации опитвах за да се изпише нещо повече. Връща ме в изходно положение. При последователно натискане на бутона се стига до първи километраж,после отдолу втори и накрая до квадратчето. Как обаче се влиза в тях не разгадах... :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би съм пропуснал да напиша, че това се прави, когато колата не е в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решено! :bounce: :bounce: Оказва се,че за да вляза в подменютата,компютърът трябва да отчете, че РЪЧНАТА Е ДРЪПНАТА!!! Иначе няма подменюта! Значи борда ми е еднакъв с CL8! Оттам взех инфото! Вече съм на инглиш-благодарско! :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×