Jump to content
батката

Проблем с вътрешни карета ЦРВ 2005г.

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Моля за помощ, защото днес, след като вкарах ЦРВ-то в сервиза за обслужване, тъй като го взех преди една седмица и усетих треперене при набиране. Предните собственици ми казаха, че са сменяли вътрешните карета. Да, наистина се оказа, че са ги сменяли с FEBEST, но пак се усеща някакъв луфт в тях. Та се оказа, че имат луфт в шлиците и след дълго обикаляне по магазините ми казаха, че марката на полуоската трябва да е същата като на карето, иначе ще има хлабина в шлиците. Ако някой е сменял тези карета, моля да сподели с каква марка ги е сменил, за да отговарят шлиците на полуоската с тези на чашката на карето, защото не ми се експериментира да купувам само карета, които няма да паснат - въпреки, че по каталог ги дават за ЦРВ 2005г дизел.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално каре по спомен са 350-400лв на Хонда. Има и изпробвана алтернатива за 200лв полуоска с карета, пак немски GSP.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. След смяната на вътрешните карета отново с нови - тресенето си остана, при набиране от 30 до 40 км/ч се усеща и след това изчезва. Съмнявам се да няма и друго каре, което да е разбито на задните полуоски или крива гума....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-практично е ( и по-изгодно) при такъв проблем първо да се проверят гумите, накрайниците и най-накрая каретата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това тресене между 30 и 40км/ч, ми намирисва на кардан, висящ лагер, някое каре, просто го провери, така и така ще залягате.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес след като минах през гумаджията ги свали и балансира се оказа, че при гумите всичко е наред и не са криви. Но тресенето се усеща отново и то най-вече при ускоряване. Та ме навежда мисълта за проблем или в задни карета, или диференциал. Но днес забелязах , че задния спирачен диск се износва неравномерно / накладката контактува само на половината диск / - възможно ли е да е и от него ?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че за да имаш проблем с каре на кардана или задните на диференциала, трябва да имаш едно потупване-силно почукване. Пробвай да ускориш рязко от първа, с рязко отпускане на съединителя, ако тогава се чуе, значи се насочи към тях. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сваляне на кардана и проба без него - тресенето си остана. Та с тази проба изолирахме вероятноста тресенето да е от диференциала или полуоски на задните колела. Следва проверка на тампони на двигател или скорости. Ужас......... Продължават мъките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кормилната рейка и накрайниците как са ти?

 

В тази тема , виж пост №-183 ,може да ти е полезен.

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389&page=5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От полуоската е.

При ускоряване около 80-90 се усеща най-силно предполагам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най силно се усеща от 30 до 45 км. - по някога и на по висока скорост но по - слабо. Днес проверихме и тампони на двиггателя - които се оказаха напълно здрави. Продължаваме с търсене на причината

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този задния (зад 1-ви цилиндър)  ли е добре?

Прочете ли темата която ти дадох - защото според колегата, ( който е описал смяната на този слайдер ) ако е износен ,се усещат тези вибрации при набиране?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?

Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за още две неща,които да провериш.

Първо с алуминиеви джанти ли си и оригиналните ли са?

Ако да, зачисти ги добре там където лягат и контактуват с дисковете.

Второ, на полуоските имаш едни кръгли балансиращи гумени тежести,които се водят някакви успокоители и обирали вибрациите - та виж дали са си там на мястото и в какво състояние са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,какво се оказа,че и аз имам същият проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?

Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км.

 

Имам същият проблем!Моля, ако си го отстранил да споделиш!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Доскоро имах същия проблем При ускорение тресе и то много.Проблема се реши в сервиз Хонда гр.Бургас .Оказа се предно дясно каре,което се оказа скъпичко.

570лв каре САМО ОРИГИНАЛНО (китайските боклуци не решават проблема) още 30лв за труд и честито Бръснене.Сега всичко е ОК.

Успех на късметлиите

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че добре е... След 5 години.... ;-)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета-  Как точно се рециклират карета ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно как се рециклират тези карета,че и аз съм натам тръгнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каретата се рециклират в село Царацово до Пловдив. Полуоските трябва да ги изпратите с Еконт или друга фирма . Името на фирмата за рециклиране е Булкардо - ул.."Хан Аспарух"№1 тел. 0888 922 001 .Каретата - предно дясно задължително с пръта с висящият лагер и цялата полуоска , предно ляво цялата полуоска .Важно : полуоските комплект задължително да са оригинални дори да са втора употреба.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем с тресене на втора и трета, до 40км/ч, Смених двете вътрешни карета с Фебест, но нямаше никаква разлика. Никаква! Старите карета нямаха наранявания. Бях при хондаджията в Брестник, покара колата и каза, че е от полуоската с висящия лагер. Шлиците били износени, но не бил на 100% сигурен, защото нямаше възможност да вдигне колата на подемника. Продължавма да си карам тресящата кола и наблюдавам, кога и как тресе. Преди няколко дни, натоварих трима човека в колата и стана някакво чудо. Тресенето изчезна. Тресенето изчезва понякога и без да съм натоварил колата, но  рядко и за малко. За съжаление когато бях до хондаджията, едва едва тресеше. В момента, в който су тръгнах, ето ни отновооооо. Имам въпрос. Шлиците на полуоската, могат ли са се възстановяват?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Могат да се възстановят, където ми ремонтираха карето ми оправиха и шлиците на същата полуоска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...