Jump to content
батката

Проблем с вътрешни карета ЦРВ 2005г.

Recommended Posts

Здравейте, колеги. Моля за помощ, защото днес, след като вкарах ЦРВ-то в сервиза за обслужване, тъй като го взех преди една седмица и усетих треперене при набиране. Предните собственици ми казаха, че са сменяли вътрешните карета. Да, наистина се оказа, че са ги сменяли с FEBEST, но пак се усеща някакъв луфт в тях. Та се оказа, че имат луфт в шлиците и след дълго обикаляне по магазините ми казаха, че марката на полуоската трябва да е същата като на карето, иначе ще има хлабина в шлиците. Ако някой е сменял тези карета, моля да сподели с каква марка ги е сменил, за да отговарят шлиците на полуоската с тези на чашката на карето, защото не ми се експериментира да купувам само карета, които няма да паснат - въпреки, че по каталог ги дават за ЦРВ 2005г дизел.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оригинално каре по спомен са 350-400лв на Хонда. Има и изпробвана алтернатива за 200лв полуоска с карета, пак немски GSP.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги. След смяната на вътрешните карета отново с нови - тресенето си остана, при набиране от 30 до 40 км/ч се усеща и след това изчезва. Съмнявам се да няма и друго каре, което да е разбито на задните полуоски или крива гума....

Share this post


Link to post
Share on other sites

По-практично е ( и по-изгодно) при такъв проблем първо да се проверят гумите, накрайниците и най-накрая каретата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това тресене между 30 и 40км/ч, ми намирисва на кардан, висящ лагер, някое каре, просто го провери, така и така ще залягате.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, днес след като минах през гумаджията ги свали и балансира се оказа, че при гумите всичко е наред и не са криви. Но тресенето се усеща отново и то най-вече при ускоряване. Та ме навежда мисълта за проблем или в задни карета, или диференциал. Но днес забелязах , че задния спирачен диск се износва неравномерно / накладката контактува само на половината диск / - възможно ли е да е и от него ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все си мисля, че за да имаш проблем с каре на кардана или задните на диференциала, трябва да имаш едно потупване-силно почукване. Пробвай да ускориш рязко от първа, с рязко отпускане на съединителя, ако тогава се чуе, значи се насочи към тях. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

След сваляне на кардана и проба без него - тресенето си остана. Та с тази проба изолирахме вероятноста тресенето да е от диференциала или полуоски на задните колела. Следва проверка на тампони на двигател или скорости. Ужас......... Продължават мъките.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От полуоската е.

При ускоряване около 80-90 се усеща най-силно предполагам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най силно се усеща от 30 до 45 км. - по някога и на по висока скорост но по - слабо. Днес проверихме и тампони на двиггателя - които се оказаха напълно здрави. Продължаваме с търсене на причината

Share this post


Link to post
Share on other sites

И този задния (зад 1-ви цилиндър)  ли е добре?

Прочете ли темата която ти дадох - защото според колегата, ( който е описал смяната на този слайдер ) ако е износен ,се усещат тези вибрации при набиране?

Share this post


Link to post
Share on other sites

И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?

Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км.
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сещам се за още две неща,които да провериш.

Първо с алуминиеви джанти ли си и оригиналните ли са?

Ако да, зачисти ги добре там където лягат и контактуват с дисковете.

Второ, на полуоските имаш едни кръгли балансиращи гумени тежести,които се водят някакви успокоители и обирали вибрациите - та виж дали са си там на мястото и в какво състояние са.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,какво се оказа,че и аз имам същият проблем?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?

Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км.

 

Имам същият проблем!Моля, ако си го отстранил да споделиш!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги

Доскоро имах същия проблем При ускорение тресе и то много.Проблема се реши в сервиз Хонда гр.Бургас .Оказа се предно дясно каре,което се оказа скъпичко.

570лв каре САМО ОРИГИНАЛНО (китайските боклуци не решават проблема) още 30лв за труд и честито Бръснене.Сега всичко е ОК.

Успех на късметлиите

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×