батката 7 #1 Публикувано 11 Май, 2017 Здравейте, колеги. Моля за помощ, защото днес, след като вкарах ЦРВ-то в сервиза за обслужване, тъй като го взех преди една седмица и усетих треперене при набиране. Предните собственици ми казаха, че са сменяли вътрешните карета. Да, наистина се оказа, че са ги сменяли с FEBEST, но пак се усеща някакъв луфт в тях. Та се оказа, че имат луфт в шлиците и след дълго обикаляне по магазините ми казаха, че марката на полуоската трябва да е същата като на карето, иначе ще има хлабина в шлиците. Ако някой е сменял тези карета, моля да сподели с каква марка ги е сменил, за да отговарят шлиците на полуоската с тези на чашката на карето, защото не ми се експериментира да купувам само карета, които няма да паснат - въпреки, че по каталог ги дават за ЦРВ 2005г дизел. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 11 Май, 2017 Оригинално каре по спомен са 350-400лв на Хонда. Има и изпробвана алтернатива за 200лв полуоска с карета, пак немски GSP. Sent from my iPhone using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #3 Отговорено 14 Май, 2017 Здравейте, колеги. След смяната на вътрешните карета отново с нови - тресенето си остана, при набиране от 30 до 40 км/ч се усеща и след това изчезва. Съмнявам се да няма и друго каре, което да е разбито на задните полуоски или крива гума.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolasko 11 #4 Отговорено 15 Май, 2017 По-практично е ( и по-изгодно) при такъв проблем първо да се проверят гумите, накрайниците и най-накрая каретата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zmiata29 181 #5 Отговорено 15 Май, 2017 Това тресене между 30 и 40км/ч, ми намирисва на кардан, висящ лагер, някое каре, просто го провери, така и така ще залягате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #6 Отговорено 16 Май, 2017 Здравейте, днес след като минах през гумаджията ги свали и балансира се оказа, че при гумите всичко е наред и не са криви. Но тресенето се усеща отново и то най-вече при ускоряване. Та ме навежда мисълта за проблем или в задни карета, или диференциал. Но днес забелязах , че задния спирачен диск се износва неравномерно / накладката контактува само на половината диск / - възможно ли е да е и от него ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #7 Отговорено 16 Май, 2017 Все си мисля, че за да имаш проблем с каре на кардана или задните на диференциала, трябва да имаш едно потупване-силно почукване. Пробвай да ускориш рязко от първа, с рязко отпускане на съединителя, ако тогава се чуе, значи се насочи към тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #8 Отговорено 25 Май, 2017 След сваляне на кардана и проба без него - тресенето си остана. Та с тази проба изолирахме вероятноста тресенето да е от диференциала или полуоски на задните колела. Следва проверка на тампони на двигател или скорости. Ужас......... Продължават мъките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #9 Отговорено 25 Май, 2017 Кормилната рейка и накрайниците как са ти? В тази тема , виж пост №-183 ,може да ти е полезен. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=97389&page=5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #10 Отговорено 26 Май, 2017 От полуоската е. При ускоряване около 80-90 се усеща най-силно предполагам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #11 Отговорено 28 Май, 2017 Най силно се усеща от 30 до 45 км. - по някога и на по висока скорост но по - слабо. Днес проверихме и тампони на двиггателя - които се оказаха напълно здрави. Продължаваме с търсене на причината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #12 Отговорено 28 Май, 2017 И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре? Прочете ли темата която ти дадох - защото според колегата, ( който е описал смяната на този слайдер ) ако е износен ,се усещат тези вибрации при набиране? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #13 Отговорено 31 Май, 2017 И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #14 Отговорено 31 Май, 2017 Сещам се за още две неща,които да провериш. Първо с алуминиеви джанти ли си и оригиналните ли са? Ако да, зачисти ги добре там където лягат и контактуват с дисковете. Второ, на полуоските имаш едни кръгли балансиращи гумени тежести,които се водят някакви успокоители и обирали вибрациите - та виж дали са си там на мястото и в какво състояние са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hvnime 0 #15 Отговорено 6 Септември, 2017 Колега,какво се оказа,че и аз имам същият проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hvnime 0 #16 Отговорено 17 Септември, 2017 И този задния (зад 1-ви цилиндър) ли е добре?Да и този задния е добре. Благодаря прочетох статията , но нямам луфт в тези щанги. Продължава търсенето на причината, незнам възможно ли е да има крива полуоска или ...... незнам.! Днес усетих слаба вибрация и от 60 до 90 км. Имам същият проблем!Моля, ако си го отстранил да споделиш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lqnko66 5 #17 Отговорено 28 Септември, 2017 Здравейте колеги Доскоро имах същия проблем При ускорение тресе и то много.Проблема се реши в сервиз Хонда гр.Бургас .Оказа се предно дясно каре,което се оказа скъпичко. 570лв каре САМО ОРИГИНАЛНО (китайските боклуци не решават проблема) още 30лв за труд и честито Бръснене.Сега всичко е ОК. Успех на късметлиите 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #18 Отговорено 1 Май, 2022 Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!! 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #19 Отговорено 1 Май, 2022 Че добре е... След 5 години.... ;-) 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
G_S_H 15 #20 Отговорено 2 Май, 2022 занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета- Как точно се рециклират карета ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niko-pol 1 #21 Отговорено 23 Юни, 2022 И на мен ми е интересно как се рециклират тези карета,че и аз съм натам тръгнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Цветан Цоцов 5 #22 Отговорено 17 Януари, 2023 Каретата се рециклират в село Царацово до Пловдив. Полуоските трябва да ги изпратите с Еконт или друга фирма . Името на фирмата за рециклиране е Булкардо - ул.."Хан Аспарух"№1 тел. 0888 922 001 .Каретата - предно дясно задължително с пръта с висящият лагер и цялата полуоска , предно ляво цялата полуоска .Важно : полуоските комплект задължително да са оригинални дори да са втора употреба. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 120 #23 Отговорено 17 Януари, 2023 Аз имам същия проблем с тресене на втора и трета, до 40км/ч, Смених двете вътрешни карета с Фебест, но нямаше никаква разлика. Никаква! Старите карета нямаха наранявания. Бях при хондаджията в Брестник, покара колата и каза, че е от полуоската с висящия лагер. Шлиците били износени, но не бил на 100% сигурен, защото нямаше възможност да вдигне колата на подемника. Продължавма да си карам тресящата кола и наблюдавам, кога и как тресе. Преди няколко дни, натоварих трима човека в колата и стана някакво чудо. Тресенето изчезна. Тресенето изчезва понякога и без да съм натоварил колата, но рядко и за малко. За съжаление когато бях до хондаджията, едва едва тресеше. В момента, в който су тръгнах, ето ни отновооооо. Имам въпрос. Шлиците на полуоската, могат ли са се възстановяват? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
firediesel 57 #24 Отговорено 17 Януари, 2023 Могат да се възстановят, където ми ремонтираха карето ми оправиха и шлиците на същата полуоска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове