Jump to content
Markony

Впечатления от Харви 2 ген.

Recommended Posts

Моля колегата от Плевен, Пламен Г. , да сподели впечатленията си от Харвито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много подробно и изчерпателно мнение.
Ще се радвам, ако и други колеги, които карат тези модели споделят мнение.
Мен лично ме интересува дали е толкова здрава колкото първа генерация и дали разходът на гориво е добър.

Редактирано от slavib

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,


Някой може ли да сподели наблюденията си върху разхода? 


Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 3,8 до 4,4/100 извънградско в зависимост от натискането. В града около и малко над 5/100 в Плевен. Говорим за нафта - 1,6 i-dtec.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,нов съм във форума и естествено фен.

Мога да допълня някои неща, но опитът ми е малък, понеже колата е на баща ми.Бензиновият двигател е 1.5 i-vtec с директно впръскване, шумен според мен, повече отколкото ми се иска особено след 3000 оборота( казвам го като притежател на хонда сивик англичанка и акорд седма генерация, според мен тези автомобили са по-безшумни) . За разхода ще споделя по-нататък(все пак не е моя, но подозирам 6-7 л/100 км :) )По документи я дават доста по-малко.Има старт стоп система .За да не повтарям bloiler, ще кажа, че функцията еко режим и предупрежденията(за пътни знаци и напускане на пътната лента) се изключват от бутони и колата може да не е досадна в този смисъл.Дизайнът е превъзходен, колата има простор и височина.За мъж около 180см 110 килограма се чувства добре.Идва с мултимедия, мисля с андроид , но не съм сигурен.Навигацията не е стандартно оборудване.Мисля ,че има хубави възможности тази система.Таблото те подканя да преминаваш на по висока предавка много бързо при шофиране.При паркиране назад страничните огледала се спускат надолу с цел да се виждат по-добре задните гуми( опцията се изключва мисля).Спрямо Toyota C-HR e по-висока и по-широка.

Весели празници на всички!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със коя скоростна кутия е колата? Не е ли CVT?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой колега има такова, от около година и половина.

Казва че никога вече няма да си купи Хонда :(

В края на пролетта след посещение в Бултрако имаше документирани следните проблеми:

- свършил преден десен амортисьор (чакане 1 месец за доставка). Говорим за 1 година и 11000км

- теч от климатичната система - някакви специални маркучи, които ги чака 1 месец. Дойдоха - били дошли грешни маркучи - още месец ... климатика му заработи края на август...

- нещо по витека на двигателя било повредено, смениха му коляновия вал - месец и полоивна чакане.

 

В крайна сметка колата му трополи, в Бултрако твърдят че окачването е ок, той е недоволен и при първа възможност ще се отърве от колата

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 12/21/2017 at 11:34, Markony написа:

Със коя скоростна кутия е колата? Не е ли CVT?

Колата е с механична шестстепенна кутия.Сглобка на автомобила - в Mексико :D и отзива наа Restless не е добра новина , дано е изолиран случай.Времето ще покаже

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два часа разглеждах ХРВ -то в Бултрако (когато бях за сервизната акция за Аербека) та да споделя :

1. Наистина е красиво. 

2. Изглежда компактно и оставя впечатление за добро МПС. 

3, Вътре също е приятна.  

Реално това е първото впечатление, но после се вглеждаш в детайлите и установяваш доста кофти неща.

4. Всички материали са евтини, а за някаква изолация мисля че не са и чували.

5. Изработката като цяло е компромисна. 

6. Всичко е някак "Китайско" - уж хубаво и лъскаво, но с очакване всеки момент да се скапе. 

7. Липсва усещането за сигурност и надеждност.

8. Видях я много ниска  (почти колкото Сивика до нея) - за разлика от старото Харви, което винаги ме е кефило, с височината и просвета си.

9. Големи и различни луфтове - на врати, капак и брони. Дрънчащи врати при затваряне,задната също, да не говорим каква борба падна, за да се намести кората на багажното отделение,която покрива резервната гума.

10. За "капак" - предлага се само с предно предаване. 

 

Може и да съм краен, но не бих си купил.  

Очаквах нещо повече, или поне такива ми бяха очакванията, защото доста се забави тази 2-ра  генерация.

Очаквах също,  да е нещо много напред, но я виждам като една красива, но посредствена кола, която бяга от "сегмента", който се опита да създаде. 

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих да карам бензиново HR-V.  В момента карам последната

Корола с дизелов двигател (да знаете каква ми е базата за сравнение).

Двигателят ми се строи много шумен при ускорение, на място, особено

като загря нищо не се чуваше, нямаше и вибрации. За 130к.с. мисля, че е

доста слаб в ускорението. Като го избримчиш на 5000 оборота тръгва, но

пак създава усещането за немощен. Вътре пространството е добре подредено.

Колата не е с големи външни размери, но вътре има място.

Дайте повече впечатления за дизела, поддръжката и сервиза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, за 5000км, сериозни проблеми по автомобила няма, да чукам на дърво.

Значи, имаше тропане, чуваше се отпред и отзад към седалките, когато караш по павета и нервности, нещо което в последствие се оказа предния капак, който хлопаше и задните седалки. Просто регулирах тампоните и всичко заспа. Същото направих и с всички врати и багажника. Задните седалки хлопат в пода и съм залепил едни кечета, които уплътняват и шума изчезна. Пръскалките не бяха сложени добре и едната пръскаше ниско, след като я погледнах разбрах, че мексиканците не са я закрепили добре, защото са мърлячи и са бързали, извадих и ги закрепих както трябва и двете.

Друго което дрънчи на ламарина е задния номер, понеже не е хванат с нитове или винте и дрънчи. Ще го хвана в двата края с два самонарезни винта, но се страхувам да няма от долу някакви инсталации и затова изчаквам. Друго дребно, което не са предвидили, е една дупка в калника точно при ABS-са, която ако не се запуши с гумена тапичка, особено зимата пръска като дюза кал и вода в двигателния отсек и върху ABS-са, запуших я с тапичка и сега е сухо дори в дъжд.

В общи линии, все дребни но много дразнещи неща!

 

Дойде време за летните гуми, сложих 18-ки Honda Ignis 18Jx7 с Uniroyal RainSport 3 225/45/18 XL гумите са уникални за дъжд, държат много добре и на сухо. Не знам от по-широките джанти или от гумите, но колата е друга. Стой много по-стабилно в пътя и е като залепена, в завоите направи не мърда, за разлика от 17-ките 215/55/17. Разлика в скоростомера няма, единственото, което трябва да се направи е да се нулира системата за спаднала гума, когато сменяш гумите, защото дава грешка, това се прави при всяка смяна на гумите...

 

П.С.Шарките изглеждат странно, но за тези, които не са наясно и все ме питат защо гумите са монтирани на обратно, ще кажа, че са монтирани правилно, не са обърнати!

30124168_1851920444832493_229121166085325568_n.thumb.jpg.3d5e66884c5d0eb956448445465d4215.jpg29793310_1851920431499161_2730076250967182401_n.thumb.jpg.d7a285f52a2023d3582bdd00641aff2c.jpg30127626_1851920368165834_3708445205752986235_n.thumb.jpg.ee9c4fadfc1bd712380f0b0e2974bf37.jpg30261790_1851920111499193_3699997920160497384_n.thumb.jpg.45c3af2f02b674a4fd76dd7bce9ca7fd.jpg29792348_1851920361499168_2318335565253498311_n.thumb.jpg.12ca0be39844d3ceae270239215af253.jpg30124096_1851920341499170_3885162190370254085_n.thumb.jpg.71d20014768a9710a4d507c6624c8d33.jpg30127964_1851920294832508_6160151748049661025_n.thumb.jpg.c6623c082ed984cb0159beba1e826f37.jpg29792849_1851920348165836_1784373315182951040_n.thumb.jpg.eb7c0ab65d38a767f41cc5d0baf33850.jpg30226926_1851920364832501_8576495907673581283_n.thumb.jpg.194be24847c1d457a96be11a5d87231b.jpg30221284_1851920448165826_6990934459582223817_n.thumb.jpg.32c94f75ef7014641dcd9d932be4aab3.jpg30415020_1854238934600644_7242261527351410069_n.thumb.jpg.1eb89899b3003f470be02d403b825a69.jpg30264614_1854240961267108_5833911456004897352_n.thumb.jpg.d27557f6c8a1b4766a3f75c19530dbbb.jpg

 

Редактирано от dan_koloff
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че волана ми седеше на ляво и ходих да го изправя, майстора каза, че била и със сбъркана геометрия, така си е дошла от Мексико сигурно... Както и да е оправих я, но не в Бултрако, там волана щяха да го направят на дясно сигурно...ХаХаХа

  • Хаха 3
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ден пореден, Бултрако:

1.След опит да говоря с управителя, той реши да спортува и да бяга по стълбите нагоре на долу, на горе на долу и  аз го оставих да си спортува и реших да поговоря с момчетата от сервиза на по ниските нива. Приемчика ми отдели доста време в натоварения понеделник, момчето е доста точно и разбрано, покарахме колата за да установим някои от проблемите и да видим какво ще сменяме гаранционно, колата е на 7000км.

1.Цялата Honda Connect, втория човек в света съм с разхерметизирана такава...ХаХаХа

2.Намерихме дрънчащия шум, оказа се задния плафон и най-големия т***к, не затегната антена, затегнахме антената и колата вече е друга, нищо не дрънчи и го няма гадния набиващ се шум в главата. Чакаме нов плафон за смяна този има дефект и дрънчи.

3.Левия фар сега няма вода и ще го изчакам да се наводни и да им го снимам за да се смени и той. Дано се наводни и десния да сменим и него...ХаХаХа

 

Чудех се дали е по-добре да я върна и да взема друг модел и да започна пак със смените или да отстранявам проблемите по тази. Знае ли се, другата може да е много, много по зле. Най-странното е че няма еднакви диагнози при HR-V всяко си има различни проблеми, но това е от щампата Made in Mexico...ХаХаХа

 

Искам само да ви кажа под секрет, не се лъжете и за колите правени в UK, там работят същите тарамбуки като в Мексико и проблемите и там са доста, който иска нова Хонда да чака Хонда да си приберат производството след 2019г. в Япония (поне така се говори) или да си взима на старо с щампа Made in Japan...

 

Редактирано от dan_koloff
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.... стига бе...  ужасно....ще дам и аз инфо при първа възможност, ако нещо изникне... нашето харви е на 12к км...

Редактирано от ivailopp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление имам същите отзиви и от Букурещ - колегата е много печен и си говорихме за новото Харви. Отчайващи странни фабрични дефекти и серии със сервизни бюлетини за странни неща.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета ви темата случайно и с болка на сърце, но подозирам че рент а кара (Рено Каптюр), който ползвах зимъска за седмица е по-добър от 2-ката на Харвито. Лошото при него е че е двойно по-скъп от аналогичният Дъстер.

В наши дни всичко се произвежда за да бъде продадено, а не за да бъде ползвано. Така върви светът ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колата няма излишни шумове и е, както се изразяват в Дупница ''като гумена топка...''ХаХаХа

Вчера докато бях в Хонда си говорех с един човек на около 60г. виждаше се, че е с възможности. Кара CR-V 2016 и ми каза следното: ''Момче, аз съм сменил 40 коли нови, само тази, визираше CR-V-то ми светва чека на 10к. идвам чистя и продължавам (смее се), няма да ти разправям за другите марки и сега по новите модели за какво става въпрос, и каза, че само тука среща разбиране и му сменят нещата без разправии. Новите автомобили, ще стават все по зле караш 5 години и сменяш с друга...''

И ми каза още, да си използвам гаранцията на max докато я има. Нещо да ми шумне да хода да го сменям докато е гаранционна. Защото примерно, както ми се прее.а навигацията ако беше нов внос щеше да си е за моя сметка и т.н... Да, неприятно купуваш нова кола и започваш да сменяш но такава ще е явно тенденцията количество за сметка на качество!

Следете си за странни неща, шумове и некачествени сглобки и т.н. и ако има не се чудете, а да ходете да ги отстраняват.

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ivailopp написа:

.... стига бе...  ужасно....ще дам и аз инфо при първа възможност, ако нещо изникне... нашето харви е на 12к км...

Радвам се, че нямаш проблеми за сега. Просто явно аз съм карък или съм уцелил мексиканец на повечко текила... ХаХаХа

  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Markony написа:

За съжаление имам същите отзиви и от Букурещ - колегата е много печен и си говорихме за новото Харви. Отчайващи странни фабрични дефекти и серии със сервизни бюлетини за странни неща.

Може ли ако ти се занимава да опишеш някои от проблемите, които е имам колегата от Букурещ, за да допълним темата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вчера - 9700км, всички части пристигнаха, сменени са:

1.Смяна на вътрешен заден плафон

2.Смяна на заден под калник

3.Смяна на стопа за мъгла, който още си е наводнен

4.Смяна на Honda Connect

 

Проверени са:

1.Течностите, колата не гори масло и не губи течности. Тези неща си ги проверявам редовно де...

2.Предните фарове, откакто ги изсуших през отвора за дългите светлини с един сешоар не са се потили и нямат проблеми. Може да е имало влага по пътя от Мексико все пак там е влажно и в контейнера също може да е било влажно. Ще ги наблюдавам. Сложих си Osram Night Braker на дългите и светят много хубаво в комбинация с Led фаровете. Обмислям да сложа и на фаровете за мъгла Osram Night Braker.

3.Проверка на цялата ходова. Лошото е, че фира дадоха и предните хамортесьори, поръчани са и чакаме за смяна...

 

До тук по колата са сменени неща за над 6000лв., гаранционо разбира се, не ми се мисли, ако беше нов внос всичко щеше да си е за моя сметка...

Това  е  за сега, продължавам да карам... и да сменям разбира се... ХаХаХа

Редактирано от dan_koloff
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15000 km и никакви проблеми за нашето бензиново харви. Само едно нещо... в бултрако и наляха ... 5w40. Срам и резил, в електронната книжка на автомобила пише Honda Green или 0w20. Без думи съм... някой да предложи какво да се направи в тази ситуация?Това е нередно.Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.07.2018 г. at 23:11, ivailopp написа:

15000 km и никакви проблеми за нашето бензиново харви. Само едно нещо... в бултрако и наляха ... 5w40. Срам и резил, в електронната книжка на автомобила пише Honda Green или 0w20. Без думи съм... някой да предложи какво да се направи в тази ситуация?Това е нередно.Благодаря!

В кое Бултрако, на Ботевградско ли?

Принципно ти им казваш какво масло искаш, нали си го плащаш. Ако си им казал, че искаш 0W-20, а са ти сипали 5W-40, отиди и им направи проблем да ти го сменят, за тяхна сметка.

Ако не си им подчертал, какво да сложат, я карай с 5W-40, не е проблем. Но е недопустимо, не си длъжен ти да знаеш какво да ти сложат на колата, това им е работата. Mаслото за твоя мотор е Honda Type 2.0 (0W-20), Honda Green Oil е за хибриди, предполагам са ти сложили Honda HFS (5W-40), според мен си я карай така, не се набутвай за твоя сметка да го сменяш, все пак не е евтино маслото...

 

Радвам се, че не си имал моите проблеми, както казах и по-горе явно съм попаднал на смяна мексиканци на повечко текила...ХаХаХа

Сега ми дойдоха предните амортисьори, но ще ги сменям със смяната на маслото някъде Ноември. Друго всичко за сега е чук!

 

Между другото в БТ се изпуснаха, че имало произведени голямо количество лоши партиди с амортисьори по-старо производство но мексиканците вместо да ги бракуват ги слагали по колите и някой дефектирали други не, където имало дефекти се сменят с читава партида, малко като ''Тука има, Тука нема'', абе циганска работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво представляват новите автомобили ,сравнително често: чух за един познат, чието Рено Талисман изхвърлило двигателя на 20к км. Много приятно. Най-вероятно има пияни мексиканци и правят глупости. 25к км, една година, няма проблеми с колата. Разход смесено 6.3 бензин с 5 в40 масло. Следващият път ще се настоява за 0в20 . И без това те си те друсат на 10 к да сменяш и поленов и въздушен ,които са ебаси парите. Другият път ще се смени с правилно масло за сметка на поленовия примерно. Очаквам падане на разхода забележимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се ограничим само до марката,че в съседния шоп половината нови фордове не палят...примери да искаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за много години, много здраве щастие и късмет през 2019г. и да ви е безаварийна!

Нямах възможност да пиша преди нова година, Декември месец - 15500км направих първото обслужване на автомобила:

1.Масло 0W-30

2.Маслен филтър

3.Въздушен филтър

4.Филтър купе

5.Горивен филтър (принципно се сменя на повече километри но аз винаги на смяна на масло сменям всички филтри, гледаха ме малко странно в Хонда, все пак не е евтин но по желание на клиента сменяли...)

 

Отказах се да сменям за сега предните амортисьори и ще ги сменим лятото, те седят там в Хонда. Всичко друго е наред с колата, няма нещо да ми прави впечатление, сигурно се е закрепила...ХаХаХа

 

Вчера си проверих данъка и бях приятно изненадан, по новата формула ми е 90лв.:punk: Миналата година платих 340лв. Значи наистина има облекчение за новите автомобили...:D за съжаление ГО и КАСКО са се вдигнали малко, но то всичко взе да се вдига...

  • Благодаря 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 25к , няма проблеми. Смяна на масло в Бултрако: 

- Искам да сипете 0w20 масло.

- Нямаме такова.

- Как така нямате?!

- Ей така, не ни е предписано. Карайте 5w40 и бъдете спокоен, това си е" японско на Хонда".

Извод: не си купувайте нова Хонда от Бултрако... Тъжно, но факт.

  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.02.2019 г. at 14:37, ivailopp написа:

Колата е на 25к , няма проблеми. Смяна на масло в Бултрако: 

- Искам да сипете 0w20 масло.

- Нямаме такова.

- Как така нямате?!

- Ей така, не ни е предписано. Карайте 5w40 и бъдете спокоен, това си е" японско на Хонда".

Извод: не си купувайте нова Хонда от Бултрако... Тъжно, но факт.

 

Как нямат такова масло? Иначе маслото на Хонда вътре е ENEOS, в смисъл ENEOS пакетират за Хонда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорили са ,че нямат такъв вискозитет наличен. 5 40 си било по предписание , понеже е японско. Реално е трябвало баща ми да се кара с тях и да си вдига кръвното илзишно.... без думи просто.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Печалбата им с това масло, което са си намерили, е най-голяма. За това и не предлагат друго. Абе ориенталска работа...:bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам... а тая кола просто отдалеч и личи ,че не е за това масло. Над 3000 оборота става ужасно шумна, направо реве. Убеден съм ,че с правилното масло няма да има нищо общо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес - 18300км смених предните амортисьори, които седяха в БТ от миналата година. Колата е доста стегната в момента, ще видим до кога...ХаХаХа

Направиха ми и реглаж на ходовата част, всичко гаранционно разбира се.

Установих, че и предния капак хлопа и ми го регулираха от механизма за заключване, защото от тампоните нямаше повече на къде...

Ей, дай те по някоя снимка на тия Харвита, няма да се урочасат...ХаХаХа

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотно, честито!

Искрено се надявам да пишеш в темата вече само с положителни емоции! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До къде я докарахме - да сменяме нова кола с нова. Поне е сглобявана на правилното място, а не от леперуси.

Тествал съм този вариатор и мотор в новия Сивик и си бяха ОК. Гледам в сайта на Бултрако и на това Харви му искат над 60 бона, а дори не е 4х4, но той и Сивик 10 премиум е толкова.

Нали и за тази важи 5 годишната безплатна поддръжка - каквато реклама имат сега? Безплатна смяна на масло на 2г или 20000км! Какво ли ще е това масло? Моля те - пускай от време на време капков тест в темата - за да го следим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите и продължавай да пълниш темата с впечатления и данни. Смятам че специално фейслифта с японска сглобка ще е по-добър, а и принципно не е лош автомобил като концепция. Надявам се да не е много шумен при магистрални скорости, но все пак не е скъпа кола (освен цената си). Харесвам и "магическите" задни седалки.

Щом не е 4х4, предполагам задният мост е на торсионна греда, а не с независимо окачване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...