pln 61 #1 Публикувано 24 Март, 2017 Позволявам си да започна нова тема, както препоръча Маркони. Цитрам мнението на Емича от "Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)". Emicha "Публикувано 17 март 2017 - 18:18 От време на време, преден десен парктроник си се включва и си пищи без видими причини. Има моменти, когато се оправя сам и спира, но по някой път, докато не го изключа от бутона, си пищи. Това се случва както в движение, така и на място. Какво му е според вас и къде евентуално да търся проблема? Публикувано 18 март 2017 - 15:19 Сега, в това време го прави и не всеки път. Гледах го и външно, няма проблем- здрав и прав е и няма причина да се включва, но от какво пищи, не мога да се досетя." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #2 Отговорено 24 Март, 2017 Аз имам същия проблем, появи се тази зима. Пищи когато е влажно - вали сняг или дъжд, сутрин. Изчезва като се покара автомобила. Когато е сухо, няма проблем, ако стои на закрит паркинг няма проблем. Реших, че е от влагата, може би датчика окъсява, като е мокро..... Интересно съвпадение и при мен, преден десен, само! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #3 Отговорено 25 Март, 2017 Такааа....От днес сутринта при напълно суха кола, пред автомовката се разпищя датчика... - преден десен.Огледах го и видях, че е набъбнал (шупли) под боята му.Изстъргах боята, но уви, пак свири....Някой може ли да каже, възможна ли е смяната му без да свалям цялата броня? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #4 Отговорено 26 Март, 2017 Някой знае ли лесно ли се сменя и колко струва датчик ? Заден ляв ми е светнал постоянно, без да пищи !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 27 Март, 2017 40-45 лв.Има планка за закрепване от вътрешната страна. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #6 Отговорено 27 Март, 2017 Здрасти Маркони, Трябва ли да свалям бронята или може да се сваля като разкача щипките в долната част и прокарам ръка, докато съм под колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 27 Март, 2017 Да,по-умното е . Но трябва да си тикнеш и двете ръце, и едно фенерче да хвърлиш вътре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #8 Отговорено 27 Март, 2017 Зад преден десен датчик е казанчето на течността за чистачките и разстоянието за бъркане е минимално. Евентуално, ако се махне под калника и отпред/отдолу на бронята има едно декоративно капаче, може и да се види датчика или поне да се стигне до буксата му. Обаче капачето е хванато с два винта от вътрешната страна и те са гадни за развиване, та внимавайте да не го напъвате. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 27 Март, 2017 Новия датчик идва без капаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #10 Отговорено 27 Март, 2017 Ето така идва новия датчик.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 28 Март, 2017 Да, това е Denso варианта. Бош са малко по-други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #12 Отговорено 28 Март, 2017 Вчера свалих преден десен датчик и стана както предположих. Разкачих под калника, леко си наврях ръката покрай казанчето за течността на чистачките, разкачих буксата, след което избутах пластмасовата щипка и я извадих навън, и накрая избутах датчика напред, за да излезе. Ето го и него: Напръсках буксата, да не би да е клеясала, но нямаше ефект. Изглежда плаче за нов. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mladm 11 #13 Отговорено 7 Април, 2017 Нормално ли е да има разлика в обхвата на предни и задни датчици? При предните, реакцията е на около 20 см., а на задните : 40-50 см. Става въпрос за фабричен парктроник на ЦРВ-2008 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #14 Отговорено 11 Април, 2017 Разлика има между ъглов и заден среден датчик. Три вида звукови сигнали - кратки, много кратки и непрекъснат. / И четвърти сигнал -ТРЯС ! / На теория, обхвата за превключване на пищенето са : За ъглов : 50 -40 ; 30-40 ; под 30 см За среден : 150-100 ; 100-60 ; под 60 см. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 11 Април, 2017 Това е електроника,бкоято зависи от много неща. Влажност , температура , дъжд, лед, захранващо напрежение, електромагнитни и звукови излъчвания, телефони и т.н. В ситния текст е написано , че парктроника е помощник, а не задволанно устрйство... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mladm 11 #16 Отговорено 12 Април, 2017 Имах предвид разстоянието, от което започва да сигнализира системата, а не различните отстояния и съответните им звуци. Напр. когато се доближавам челно до друг автомобил, първото титкане на парктроника е, когато двата номера на колите са на два пръста разстояние.... но като разгледах самите датчици си го обясних.То няма челен датчик (по средата), а само страничните. Те остават по-назад и т.н.Благодаря за коментарите, все пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #17 Отговорено 12 Април, 2017 Новият оригинален датчик е вече монтиран и работи перфектно! Новия е сив, като колата ми, т.е. няма нужда от боя. За смяната, махате щипките и винтовете на кората над гумата (под калника). Разкачвате бронята под фара и странично до веждата. Леко издърпвате напред бронята и се отваря достатъчно място за смяната. Поздрави, 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #18 Отговорено 14 Април, 2017 Направих го! Ъглов заден ляв. Работа за гениколог, през отвора 8х11 см , в бронята отдолу - 2 часа + . Оказа се , че някой е снаждал кабели и датчик без букса, на изолирбанд. Толкова калпава работа... нямам думи. Намерих от моргата стар кабел с гофре и букса с 2 пина за новия.. Явно, през загубената капачка под бронята е влизало кал , сол и вода. Винаги има първопричина за ремонта. За десерт, трябваше да направя и ново капаче на дупката. Удоволствието по пътя към удовлетворението беше пълно /сиреч отпсувах си/. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #19 Отговорено 15 Април, 2017 При мен обаче, на първо четене нещата не се промениха, след като днес смених датчика с нов! Продължава да си свети и издава звуци. По-късно, ще я покарам малко, за да видя дали нещо не му трябва време да влезе в час или ще се окаже че проблема е по-сложен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #20 Отговорено 16 Април, 2017 Вчера покарах малко колата и нямаше никаква промяна - включа ли парктроника от копчето, на таблото си се показва индикация за преден десен датчик и си пищи. Включвах, изключвах, но нямаше промяна. Вечерта обаче отново я разходихме (на Черква) и там при паркиране на заден, включих парктроника от бутона. След церемонията си тръгнахме и се прибрахме, като системата си е била включена през целия път. Мислех, че е изключена, (защото през целия път нито за момент не се показа индикацията и не изписка), но при паркиране в двора си се активира и тогава разбрах всъщност, че е била включена. Светеха и пищяха тези датчици, които трябваше, а преден десен си траеше. Помислих, че новия датчик тотално се е скапал и отидох да го проверя и о чудо - доближа ли се до него, си пиши и свети, махна ли се, си спира?!? Не мога да си го обясня - Черквата ли помогна, чудо ли стана, не знам, но заработи коректно. Надявам се, че ще продължи да си работи така и за в бъдеще. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aliyatin.com 2 #21 Отговорено 17 Април, 2017 Най-вероятно е имало хлабава връзка на крачетата. Аз също сменях преден десен датчик, причина бяха скъсани кабелчетата на самия датчик! Моя, като го закачих, веднага тръгна. Но е тегава работа с откачането на тези пластмаси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hpt 4 #22 Отговорено 20 Април, 2017 Ето така идва новия датчик....А би ли дал повече информация от къде и за колко?Аз за момента поръчах един от Китай за тест.. 20-тина лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #23 Отговорено 11 Януари, 2019 Здравейте, да размърдам малко темата.... Някой има ли идея откъде мога да се сдобия с планките, които фиксират сензорите от вътрешната страна на бронята? Има ги на снимките малко по-нагоре в темата. Вчера свалях бронята за да монтирам теглич и .... разбрах защо не работи единия сензор. ... Имало е много некадърна намеса и единия сензор е фиксиран със свинска опашка и някакъв силикон и разни други импровизации. Ще се слага нов сензор, то е ясно, но ми се иска да се фиксира като му е реда. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todorTMT 0 #24 Отговорено 11 Декември, 2020 Здравейте колеги ! От скоро съм собственик на хонда цр-в 2.2 дизел 2007 г. Забелязах следният проблем с парктроника: при включен парктроник копчето не винаги свети в зелено, но издава звук, освен това при препятствие на информациония дисплей не се показва от коя страна е то. Някой знае ли на какво се дължи ? Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #25 Отговорено 11 Декември, 2020 Да нямаш нещо добавено афтърмаркет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #26 Отговорено 19 Януари, 2021 Привет колеги! Да не пускам нова тема, ще попитам тук! Появи се проблем с пускането на парктроника от копчето! Когато се включи и се задейства димирането на дисплея на навигацията!!! Намаля се осветеността, а в някои случаи/когато си реши/ примигва тази осветеност/без да изгасва напълно/. При изключен парктроник осветеността си работи коректно и димирането също! Някой да има идея от къде е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #27 Отговорено 5 Май, 2023 Колеги и аз имам същия проблем. Като включа парктроника от бутона светват на таблото преден и заден десен датчик и пищи. Остават така светнати докато не изключа и не включа пак от бутона, докато не доближа нещо отстрани и пак светват. Дали са проблем датчиците и от къде ги поръчвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #28 Отговорено 7 Май, 2023 Извади ги и почисти! Напръскай с контактен спрей, огледай дали попада влага в тях и изолирай ако те съмнява че се овлажняват! Нови се предлагат даже и в ОЛХ, но реално са китайчета с оригинален надпис и си работят коректно. Ако ти се чака, тук ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #29 Отговорено 7 Май, 2023 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Искрен 16 #30 Отговорено 14 Юни, 2023 (Редактирано) Здравейте, преден десесен датчик започна от време на време да се активира без видима причина. Като чета темата разбирам, че най-вероятно нещата ще се влошат. Въпросът ми е има ли нещо, което мога да направя превантивно и от къде мога да си купя нов оригинален сив датчик ? Благодаря. Редактирано 14 Юни, 2023 от Искрен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #31 Отговорено 14 Юни, 2023 Пост 28 над твоя има линк за поръчка от Алиекспрес! Попада влага най често и за това сработва без причина! Опитай да изолираш и ако не се получи- нов! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Искрен 16 #32 Отговорено 14 Юни, 2023 Няма ли в България някъде , например Бултрако. Не ми се занимава с Алиекспрес. Не искам да изолирам, а искам парктроник (жената я кара) все още не писка постоянно а от време на време при паркиране или при каране по наклон с бавна скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #33 Отговорено 14 Юни, 2023 Точно като при мен - предния десен датчик. Е поръчах нов, но сагата продължи. Накрая случайно открих проблема - оказа се прекъснат кабел, на 30-на сантиметра от датчика, точно където кабелчетата влизат в едно гофре. Външно изолацията им беше здрава, но вътре самите жички бяха се прекъснали. Усетих ги с пипане и визуално имаше леко изтъняване на мястото на прекъсването. Запоих ги и ги изолирах и проблема приключи. Пробвай се, но трябва да свалиш бронята. Внимавай за щипките под фаровете , че се чупят. Успех. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #34 Отговорено 16 Август, 2023 (Редактирано) Купих си от Алито 2 датчика по 6 лв, но май ще се окаже като при Emicha прекъснати кабели. Задната букса беше поизгнила, но я изолирахме и пробвахме с новия датчик, същата работа. Свети преден и заден десен на таблото. Я кажете къде се намира самия модул на парктроника, да знам от къде да започна проследяването или смяната на кабелите евентуално. Тук в Силистра не знам къде да отида да ми ги оправят, че не им се занимава.... Емич, тези щипки не се ли заменят? Редактирано 16 Август, 2023 от Петър Киров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Chaveto 5 #35 Отговорено 27 Август, 2023 На 16.08.2023 г. at 14:32, Петър Киров написа: Купих си от Алито 2 датчика по 6 лв, но май ще се окаже като при Emicha прекъснати кабели. Здравей, колега. Какъв датчик си поръчал (преден, заден, ляв, десен, централен) и какъв цвят? Понеже и на двете ми ЦРВ-та при запалване ми пискат за няколко секунди заден централен парктроник, след което си спира. Ако решиш да продаваш датчика и се окаже, че е черен или сребрист цвят, то мога да го купя, за да пробвам дали при мен ще се окаже от него или също ще има прекъснати кабели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #36 Отговорено 27 Август, 2023 Преден и заден десен, сини са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Петър Киров 9 #37 Отговорено 31 Август, 2023 Никой ли не знае къде се намира модула на парктроника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
shopa 59 #38 Отговорено 31 Август, 2023 Виж това дали ще ти свърши работа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове