Jump to content
pln

Проблем с парктроника

Recommended Posts

Позволявам си да започна нова тема, както препоръча Маркони. Цитрам мнението на Емича от "Всичко за CR-V 3г. (2007г.-2011г.)".

Emicha

"Публикувано 17 март 2017 - 18:18

От време на време, преден десен парктроник си се включва и си пищи без видими причини.

Има моменти, когато се оправя сам и спира, но по някой път, докато не го изключа от бутона, си пищи.

Това се случва както в движение, така и на място.

Какво му е според вас и къде евентуално да търся проблема?

 

Публикувано 18 март 2017 - 15:19

Сега, в това време го прави и не всеки път.

Гледах го и външно, няма проблем- здрав и прав е и няма причина да се включва, но от какво пищи, не мога да се досетя."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем, появи се тази зима. Пищи когато е влажно - вали сняг или дъжд, сутрин. Изчезва като се покара автомобила. Когато е сухо, няма проблем, ако стои на закрит паркинг няма проблем. Реших, че е от влагата, може би датчика окъсява, като е мокро.....

Интересно съвпадение и при мен, преден десен, само!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа....
От днес сутринта при напълно суха кола, пред автомовката се разпищя датчика... - преден десен.
Огледах го и видях, че е набъбнал (шупли) под боята му.
Изстъргах боята, но уви, пак свири....
Някой може ли да каже, възможна ли е смяната му без да свалям цялата броня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли лесно ли се сменя и колко струва датчик ?

Заден ляв ми е светнал постоянно, без да пищи  !!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40-45 лв.Има планка за закрепване от вътрешната страна.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Маркони,

Трябва ли да свалям бронята или може да се сваля като разкача щипките в долната част и прокарам ръка, докато съм под колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,по-умното е . Но трябва да си тикнеш и двете ръце, и едно фенерче да хвърлиш вътре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад преден десен  датчик е казанчето на течността за чистачките и разстоянието за бъркане е минимално.

Евентуално, ако се махне под калника и отпред/отдолу на бронята има едно декоративно капаче, може и да се види датчика или поне да се стигне до буксата му. Обаче капачето е хванато с два винта от вътрешната страна и те са гадни за развиване, та внимавайте да не го напъвате. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новия датчик идва без капаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така идва новия датчик....

post-35100-0-71680100-1490621628_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е Denso варианта. Бош са малко по-други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалих преден десен датчик и стана както предположих. Разкачих под калника, леко си наврях ръката покрай казанчето за течността на чистачките, разкачих буксата, след което избутах пластмасовата щипка и я извадих навън, и накрая избутах датчика напред, за да излезе.

Ето го и него:

post-20738-0-17352000-1490735969_thumb.jpg

Напръсках буксата, да не би да е клеясала, но нямаше ефект. Изглежда плаче за нов.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално ли е да има разлика в обхвата на предни и задни датчици? При предните, реакцията е на около 20 см., а на задните : 40-50 см.

Става въпрос за фабричен парктроник на ЦРВ-2008 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика има между ъглов и заден среден датчик.

Три вида звукови сигнали - кратки, много кратки и непрекъснат. / И четвърти сигнал  -ТРЯС ! /

На теория, обхвата за превключване на пищенето  са :

За ъглов  :   50 -40 ; 30-40 ; под 30 см

За среден : 150-100 ; 100-60 ; под 60 см.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е електроника,бкоято зависи от много неща. Влажност , температура , дъжд, лед, захранващо напрежение, електромагнитни и звукови излъчвания, телефони и т.н.

 

В ситния текст е написано , че парктроника е помощник, а не задволанно устрйство...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид разстоянието, от което започва да сигнализира системата, а не различните отстояния и съответните им звуци. Напр. когато се доближавам челно до друг автомобил, първото титкане на парктроника е, когато двата номера на колите са на два пръста разстояние.
... но като разгледах самите датчици си го обясних.
То няма челен датчик (по средата), а само страничните. Те остават по-назад и т.н.
Благодаря за коментарите, все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият оригинален датчик е вече монтиран и работи перфектно!

Новия е сив, като колата ми, т.е. няма нужда от боя.  :)

 

За смяната, махате щипките и винтовете на кората над гумата (под калника).

Разкачвате бронята под фара и странично до веждата.

Леко издърпвате напред бронята и се отваря достатъчно място за смяната.

 

Поздрави,

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих го!

Ъглов заден ляв.

Работа за гениколог, през отвора 8х11 см , в бронята отдолу - 2 часа + .

Оказа се , че някой е снаждал кабели и датчик без букса, на изолирбанд. Толкова калпава работа... нямам думи.

Намерих от моргата стар кабел с гофре и букса с 2 пина за новия..

Явно, през загубената капачка под бронята е влизало кал , сол и вода. Винаги има първопричина за ремонта.

За десерт, трябваше да направя и ново капаче на дупката.

Удоволствието по пътя към удовлетворението беше пълно /сиреч отпсувах си/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен обаче, на първо четене нещата не се промениха, след като днес смених датчика с нов!

Продължава да си свети и издава звуци.

По-късно, ще я покарам малко, за да видя дали нещо не му трябва време да влезе в час или ще се окаже че проблема е по-сложен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера покарах малко колата и нямаше никаква промяна - включа ли парктроника от копчето, на таблото си се показва индикация за преден десен датчик и си пищи. Включвах, изключвах, но нямаше промяна.

Вечерта обаче отново я разходихме (на Черква) и там при паркиране на заден, включих парктроника от бутона.

След церемонията си тръгнахме и се прибрахме, като системата си е била включена през целия път. Мислех, че е изключена, (защото през целия път нито за момент не се показа индикацията и не изписка), но при паркиране в двора си се активира и тогава разбрах всъщност, че е била включена.

Светеха и пищяха тези датчици, които трябваше, а преден десен си траеше. Помислих, че новия датчик тотално се е скапал и отидох да го проверя и о чудо - доближа ли се до него, си пиши и свети, махна ли се, си спира?!?

Не мога да си го обясня - Черквата ли помогна, чудо ли стана, не знам, но заработи коректно.

Надявам се, че ще продължи да си работи така и за в бъдеще.

  • Haha 1
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е имало хлабава връзка на крачетата. Аз също сменях преден десен датчик, причина бяха скъсани кабелчетата на самия датчик! Моя, като го закачих, веднага тръгна. Но е тегава работа с откачането на тези пластмаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето така идва новия датчик....

А би ли дал повече информация от къде и за колко?

Аз за момента поръчах един от Китай за тест.. 20-тина лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

да размърдам малко темата....

 

Някой има ли идея откъде мога да се сдобия с планките, които  фиксират сензорите от вътрешната страна на бронята? Има ги на снимките малко по-нагоре в темата.

Вчера свалях бронята за да монтирам теглич и .... разбрах защо не работи единия сензор. ... Имало е много некадърна намеса и единия сензор е фиксиран със свинска опашка и някакъв силикон и разни други импровизации. Ще се слага нов сензор, то е ясно, но ми се иска да се фиксира като му е реда.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×