xm_net 4 #41 Отговорено 9 Февруари, 2017 Колега, за Акордите ни си мисля, че се ползва само ИД48 от 2003 до 2008г.....Колега, абсолютно си прав за Civic - след 2006-та година, там се ползва чип ID46, така е! Само, че този чип се ползва и при Accord и то съвсем не рядко. От 2003-та до 2007-ма година има ключове за Accord и с двата типа транспондери. Транспондер 8Е се ползва между 2006-та и 2008-ма година. Разбира се, в това делене по години има известна условност, защото е напълно възможно автомобил от края на 2005-та примерно, да е оборудван с ключ, използващ чип 8Е, както и такъв от началото на 2006-та, да е с чип 46 или 48, но това са частни случаи. Факт е, че в периода от 2003-та до 2008-ма ключовете за Accord се комплектоват с три модела транспондери и когато човек реши да поръчва, просто е добре преди това да провери, какъв точно е неговият ключ. Това е идеята на постовете ми в темата ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #42 Отговорено 24 Март, 2017 Някой с акорд 2004 и транспондер ID20-T5? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #43 Отговорено 25 Март, 2017 При Accord, този чип се ползва в периода 1995-1999 г.! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #44 Отговорено 25 Март, 2017 Доста странно. Мерси за инфото, може би зед була го чете грешно. Който иска да си направи ключа по-компактен, може да погледне този вариант: https://www.aliexpress.com/item/Flip-Folding-Refit-Remote-Key-Shell-fit-for-Replace-HONDA-Accord-Fit-Civic-CRV-Pilot-Case/32512915184.html Дойде и с пластмаса за гърба, с лепенка, емблема хонда и място за транспондера, който може да се хване с малко топъл силикон, че леко дрънка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #45 Отговорено 25 Март, 2017 Няма смисъл от топъл силикон - парче двойнозалепваща лента върши същата работа! А когато се ползва Zed Bull за четене на чипове, най-добрият резултат се получава, когато чипът е изваден и се чете директно, а не се чете самия ключ, защото много често, в такива случаи, устройството дава "странни" резултати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #46 Отговорено 26 Март, 2017 (Редактирано) А при желание за резервен ключ, независимо с ID48 , с 8E или с ID46 . Всичките на снимката могат да бъдат направени на почти всяка Хонда. Вярно, никой няма да иска да кара Хонда и ключът му да изглежда като WAG , но съм ги сложил за пример, че и те могат да се направят. Генерира се за моделът, нужната информация и после се програмира. Моят ключ на CR-V 2005 е на втората снимка. Има и тип Мазда и Хюндай , но не съм ги снимал. Редактирано 26 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #47 Отговорено 26 Март, 2017 За тези ясно. В китайския влиза оригналната хонда електоника и като ти писне, може да се върнеш към хондовския си ключ. Зедбула чете глупости и на изваден чип. На други коли дори има инфо на колко км е колата/вин и т.н. за хонда - нищо. Моят изглежда така : Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Varz 34 #48 Отговорено 22 Май, 2018 Привет, и аз съм тръгнал да вадя резервен ключ (CL9, 2005г.), та с оглед горенаписаното оставам с впечатление, че транспондера ми най-вероятно е ID48 (не е цяла платка, директно положена в кутийката, а има отделна капсулка). Въпроса ми е (понеже видях, че разни търговци в ebay предлагат и нарязване/резбоване на заготовката ако им дадеш някакъв сериен номер или код на ключа) - откъде мога да го видя? На металната част на ключа пише само едно R в основата и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #49 Отговорено 22 Май, 2018 Не вярвам по номер да го нарежат... А транспондера ти е под бялото гумено уплатнение в ляво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #50 Отговорено 23 Май, 2018 Пускам линк със работещ ключ и обучаем имобилайзер за Honda cr-v 2002-2006. Продадох го на колегата Plambeto, и той сподели, че работи нормално (дистанционно и имобилайзер). Обърнете внимание на номера на чипа - за тия години трябва да е със чип id 48. QCONTROL Car Remote Key Suit for Honda for Accord CR-V HR-V Fit City Jazz Odyssey Shuttle Civic 3BT ID48http://s.aliexpress.com/JvYb2MN3?fromSns=Copy to ClipboardSent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #51 Отговорено 23 Май, 2018 Колегата би ли споделил,къде е обучил имобилайзера и на каква цена? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #52 Отговорено 23 Май, 2018 Мисля, че е от Шумен, мога да кажа в Бургас как е. На едното място ми отказаха да го нарежат, тъй като щял да им строши фрезата (за сметка на това ми предложиха техен за 140 лв). При друг ключар - 20 лв нарязване +10 лв обучение на имобилайзера, но междувременно продадох колата. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #53 Отговорено 23 Май, 2018 Факт е че китайските заготовки са от по твърд метал. На повечето места отказват да ги режат или така ги нарязват, че само отключват колата, но не и да запали(не може да завърти в патронника). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #54 Отговорено 23 Май, 2018 Имам два оригинални,но ползвам третият китайски,нарязан от ключар за 20 лв.Няма проблеми със завъртането и паленето.Единствената разлика,е че кутийката сякаш е от по тънка пластмаса и леко ми се усуква (препуква). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #55 Отговорено 23 Май, 2018 Като я подхванте тази тем... https://www.aliexpress.com/item/QCONTROL-Upgraded-Remote-Car-Key-for-Honda-for-Accord-Element-CR-V-Fit-City-Odyssey-Civic/32844833418.html?spm=2114.10010108.1000013.1.3acf7433bKs0Xx&scm=1007.13339.99734.0&scm_id=1007.13339.99734.0&scm-url=1007.13339.99734.0&pvid=eb2aa83c-df75-446a-aa05-7dbdb840497e&_t=pvid:eb2aa83c-df75-446a-aa05-7dbdb840497e,scm-url:1007.13339.99734.0 Коя от изброените опции трябва да се поръча? 313.8MHz NoChip 315MHz NoChip 433.92MHz NoChip Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #56 Отговорено 23 Май, 2018 433.92MHz ID48 са масово. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #57 Отговорено 24 Май, 2018 (Редактирано) Знаете ли някъда да могат да програмират чипа в ключа на Акорд 7 ? Редактирано 24 Май, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #58 Отговорено 24 Май, 2018 В Бултрако около 60лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #59 Отговорено 24 Май, 2018 Само в София ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #60 Отговорено 24 Май, 2018 Имат услугата в ценоразписа им,така че ще важи навсякъде.За Пловдив със сигурност,защото съм питал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitaka_t 83 #61 Отговорено 20 Август, 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, за да не пускам нова тема, да попитам тук. Забелязах, че втория ключ на Accord-а ми не управлява централното. Най-вероятно трябва да се обучи. Колата пали с ключа, отключва и заключва със самия ключ (през ключалката на вратата), но с бутоните на него (дистанционното) - не става. Батерията е ОК. Някой може ли да ми даде/опише процедурата (стъпка по стъпка), как да обуча ключа/централното? ... става въпрос за фейслифтов Accord. Благодаря предварително! Редактирано 20 Август, 2018 от mitaka_t Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #62 Отговорено 21 Август, 2018 Ето: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #63 Отговорено 21 Август, 2018 Има 2 неща за обучение. * дистанционното (грубо казано), което можеш и сам, без нуждата на допълнителен hardware, освен правилния ключ * имобилайзер, който колата се адаптира към него, а не обратното . Това се прави с допълнителен hardware, тоест сам не можеш Колата има памет за 3 ключа общо и не повече, до колкото съм запознат. Ако и трите са програмирани от тебе, имаш що-годе 99.99% сигурност, че никой друг няма имобилайзер за колата ти. За резбата вече няма спасение. Помня, че ми излезна около 50-60 лв да ми нарежат и програмират 2 ключа, които сам си поръчах от Китай и до ден днешен си бачкат. Мястото е на сточна гара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivovd 0 #64 Отговорено 6 Юни, 2019 На 21.08.2018 г. at 8:03, JHM написа: Ето: Има ли значение коя година е колата или процедурата от клипа е една и съща за всичките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivovd 0 #65 Отговорено 6 Юни, 2019 Пробвах да обуча дистанционното както е показано на клипа, но нищо не става. Не се получава и незнам аз ли бъркам някъде или още нещо трябва да се направи при мен. Дистанционното е поръчано от Китай и е проверено че работи на 433 mhz точно като оригиналното. Единствено което не съм съобразил е това, че моето е с чип ID 48 a китайчето с ID 46. Немисля обаче разликата в чипа да влияе на дистанционното. Ето снимки на ключа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #66 Отговорено 7 Юни, 2019 (Редактирано) Бъркаш може би . Я пак прегледай . Нищо че не е Акорд. Прочети внимателно . Пробвай. Тоя на клипът нещо много локуми разтяга и нищо не показва както трябва . Все пак е любител. Прави го с оригиналният и след като изщтракат вратите с него натискаш го още веднъж и после новият веднъж. ТОГАВА връщаш от контакт. Редактирано 7 Юни, 2019 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #67 Отговорено 7 Юни, 2019 При мен когато обучавах моя се получи от първия път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #68 Отговорено 20 Юни, 2019 На 6.06.2019 г. at 20:01, ivovd написа: Немисля обаче разликата в чипа да влияе на дистанционното. Влияе колега, влияе и още как! В твоя случай за съжаление си купил не ключът, който ти трябва, защото ID48 и ID46 са съвсем различен тип транспондери и не са взаимозаменяеми! От друга страна ако колата е с чип ID46, то той е на платката, а не е отделен и тук "ръчно" обучаване на дистанционното не може да се направи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivovd 0 #69 Отговорено 10 Юли, 2019 Здравейте, да споделя какво направих до сега. Понеже колкото и да се опитвам да обуча дистанционното с чип ID 46 нищо не става и си поръчах ново с правилния чип ID48. Получи се от първия път и работи перфектно. Явно първото не е за моята кола нищо че и двата са на 433 Mhz. Единствената разлика която ми направи впечатление е че бутона за багажника трябва да се задържи почти двойно повече от оригиналното за да отчете сигнала. Сега остава някой ключар да ми нареже ключа и да нагласи чипа, но все още се чудя при кой да отида. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xm_net 4 #70 Отговорено 10 Юли, 2019 (Редактирано) Колега, намесвам се само, за да не се получава объркване сред хората, следящи темата: 1. Транспондер ID46 (в конкретния случай става дума за транспондер интегриран на платката) не се обучава с ръчна процедура - дори и това да е бил "твоят" тип транспондер, няма начин да го обучиш с натискане на бутони в определен ред и т. н.; 2. Честотата 433 MHz не е честотата на която "работи" транспондерът - обикновено тя е 125 KHz, a 433 MHz е честотата на пилот-сигнала т. е. носещият сигнал върху който се модулира ("наслагва") управляващият такъв, който реално задейства дистанционните функции на даден ключ; Редактирано 10 Юли, 2019 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #71 Отговорено 11 Юли, 2019 (Редактирано) И аз да се намеся , за да допълня малко. Само и единствено Акорд от 2003 до 2007 го има в двата варианта с отделен транспондер от платката ID48 и ID46 (PCF 7936) в зависимост от производството. Има го и с 8Е след 2006 , но това е друга тема. Никоя друга Хонда няма фабрично PCF7936 ( освен ФИТ ) защото при Акорд се използва едно и също дистанционно в този период , а системите за ДВГ са няколко. Редактирано 11 Юли, 2019 от docev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #72 Отговорено 11 Юли, 2019 Преди 19 часа, ivovd написа: Сега остава някой ключар да ми нареже ключа и да нагласи чипа, но все още се чудя при кой да отида. Вариант е да го нарежеш при ключар и оттам в бултрако. Услугата за обучение на чипа е 66лв. Те ключарите,вече не са някогашните ключари.И тяхните тарифи си ги бива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivovd 0 #73 Отговорено 11 Юли, 2019 преди 48 минути, JHM написа: Вариант е да го нарежеш при ключар и оттам в бултрако. Услугата за обучение на чипа е 66лв. Те ключарите,вече не са някогашните ключари.И тяхните тарифи си ги бива. Благодаря колега, що попитам за цената и ако е близка до тази на Бултрако най-вероятно ще се обърна към тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #74 Отговорено 11 Юли, 2019 Аз ходих в практис, за рязане ми искаха 20 лв, не успяха да го направят дори да влиза в патрона.... В крайна сметка преебаха целия ключ, та внимавай с избора на ключар. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliev25 6 #75 Отговорено 11 Юли, 2019 Здравейте, виждам, че не става дума за Варна, но да кажа и аз как се получи при мен тази услуга, да има за сравнение. Колата е 2006та година. Става дума за "Топключари" (ако се сметне за реклама, няма проблем да бъде премахнат коментара). Всичко ми струваше 130лв - ключ от тях, нарязване, обучение, около час и половина колата при тях. Забелязах също, че копчето за отваряне на багажника трябва да се задържи малко повече от на оригиналния ключ, но пък не го считам за проблем. В момента карам с този ключ да го тествам, а и да си пазя оригиналния. За сравнение - в Хонда: - ключ без копчета (отключване, заключване и багажник) - 150лв - абсолютно същия ключ (с копчетата) - 460лв 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #76 Отговорено 11 Юли, 2019 Преди 2 часа, sashua написа: Аз ходих в практис, за рязане ми искаха 20 лв, не успяха да го направят дори да влиза в патрона.... В крайна сметка преебаха целия ключ, та внимавай с избора на ключар. Даа...,има и неподходящи (малко по дебели) заготовки за ключове и за това няма как да станат,освен ако ключаря е прекалено п..ст и упорит! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #77 Отговорено 11 Юли, 2019 Преди 3 часа, sashua написа: Аз ходих в практис, за рязане ми искаха 20 лв, не успяха да го направят дори да влиза в патрона.... В крайна сметка преебаха целия ключ, та внимавай с избора на ключар. Това в Търново ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 116 #78 Отговорено 11 Юли, 2019 (Редактирано) 4 hours ago, docev said: Това в Търново ли? Да, до колкото знам уж голяма верига и имат доста офиси освен в Търново, но в крайна сметка не успяха. В послествие посетих друг ключар, и той ми каза да му занеса нова заготовка, защото не може да преправи тази, и ще го оправи, поръчах същата, занесох, 10 минути и от първия път влезна. Редактирано 11 Юли, 2019 от sashua Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #79 Отговорено 11 Юли, 2019 Ясно объркал си думата явно. Не Практис , а Практикер може би. Понеже го знам на Практис и той не е верига а има само още едно ателие до пощата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clarion 2 #80 Отговорено 30 Ноември, 2019 На 6.06.2019 г. at 20:01, ivovd написа: Пробвах да обуча дистанционното както е показано на клипа, но нищо не става. Не се получава и незнам аз ли бъркам някъде или още нещо трябва да се направи при мен. Здравейте, аз също останах с един ключ и си купих ключ от ebay с чип ID48, който е за моя Акорд '05. Опитвах няколко пъти да обуча дистанционното на новия ключ, както е показано на видеото, но не се получава. Някой има ли идея какъв може да е проблема? Изпълнявам същите команди както е указано, но не се получава? Прикачени са снимки на ключовете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове