Jump to content
migga

Регулиране на фарове accord 8

Recommended Posts

Здравейте,

някой би ли споделил как да си вдигна късите фарове при Honda accord 8 ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип май са автоматични с едно нещо за нивото, което е на задния мост. Иначе нямаше ли врътка на самия фар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така разбрах, че са автоматични и утре ще търся това нещо ; на задния носач се е намирало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , може ли някой да сподели как се регулират фаровете за ляво/дясно (L, R).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета някой разбра ли как се регулират?

Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета някой разбра ли как се регулират?

Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни.

да не ти е блокирала машинката за регулиране защото и моята е със ксенон но се подравнява автоматично спрямо положението на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да покаже как изглежда тази машинка и къде се намира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Момчета някой разбра ли как се регулират?

Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни.

да не ти е блокирала машинката за регулиране защото и моята е със ксенон но се подравнява автоматично спрямо положението на колата

 

Сигурен ли си в това, което казваш? Как видя, че нещо се подравнява автоматично?

 

Регулирах фаровете - голяма разправия.

Сигурно с по-дълга кръстачка може да стигнете болта, но моята 20-25 см не стигна и се наложи да сваля капаците над калниците.

Отделно кръстачката не знам какъв размер трябва да е за да пасне, но моята не пасна и го въртях болта с обикновена отверка.

 

Тук може да видите самия болт как изглежда: 

Европейския модел е малко различен, но като цяло е почти същото разположение.

Редактирано от mcd

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези болтове не регулират фара на височина. Те са за рефлектора.

Ти трябва да въртиш с кръстата отверка в самото моторче на фара.

 

Може при американският екземпляр да липсва тази екстра и затова да настройват височина от болт, а не от моторчето

Редактирано от ВесКо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско защо пишете неща, които не знаете и обърквате хората?

 

 

Регулирах фаровете - голяма разправия.

 

Върти се болта както съм обяснил. Да има моторчета - явно не са вързани при модела с ксенон или се регулират софтуерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско защо пишете неща, които не знаете и обърквате хората? 

 

 

Да, точно същото си мислих да напиша за вашия пост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, как мога да разбера дали моята кола има адаптивни светлини?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много лесно, ако си с ксенон, значи са адаптивни.

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Tokio написа:

Много лесно, ако си с ксенон, значи са адаптивни.

Фабричен ксенон..!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, JHM написа:

Фабричен ксенон..!

Естествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май не се връткат с волана, както е написал по-горе колегата.. Мисля, че само се нагласят по височина спрямо натоварването на колата..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, petko_z написа:

Май не се връткат с волана, както е написал по-горе колегата.. Мисля, че само се нагласят по височина спрямо натоварването на колата..

Точно така Пеца.Фарове които са с автоматично регулиране без значение дали е ксенон или не се регулират от два кантара които са монтирани обикновено на преден ляв и заден ляв носач,и това не ги прави адаптивни.До преди няколко години адаптивните светлини бяха само светлини които следят посоката на волана но от скоро вече адаптацията им се увеличава,тоест прибавят и други функции към тях. Ето тук ако някой има интерес може да разгледа. http://caralyze.bg/articles/adaptivni-predni-svetlini

:beer:    До сега в нито една оферта на Хонда не съм забелязал да предлагат някаква форма на адаптация на светлините до 2017,може и да има но аз не видях такава.А ще трябва да почнат да слагат защото всяко едно изоставане скъпо ще им струва.Това показва,че в тези автомобили рисковете от провал се свеждат до минимум от производителя,което няма лошо за по бедна източна Европа. Най мразя да вися по сервизи и опашките на държавната администрация! :)

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че Акорд 8 след фейслифта има допълнителни секции, светващи в завой или при подаване на мигач. Модерните адаптивни светлини са друга бира. Те са с многоточкови диодни източници и следят насрещния поток, загасяйки определени секции директно осветяващи приближаващия автомобил по и срещу посоката на движението. Само че такъв фар струва колкото 10 годишна хонда и не се ремонтира -направо нов. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колите с оригинален ксенон, има машинка на задния и предния мост. Намира се от лявата страна и е хваната с малка биалетка. Машинката се разваля, махаш, слагаш и се регулират фаровете. Настройката се прави само софтуерно с HDS.

Редактирано от nvz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2/16/2018 at 17:32, JHM написа:

Фабричен ксенон..!

С фабричен ксенон съм, да.В какъв смисъл с волана??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, ivan047 написа:

С фабричен ксенон съм, да.В какъв смисъл с волана??

Шегуваш ли се?

http://bg.bosch-automotive.com/bg/parts_and_accessories_6/electronics_and_accessories_2/lighting_technology_6/adaptive_headlights_2/adaptive_headlights_1

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, гледах чешах се, и не видях никъде регулиращите болтове на ДЪЛГИТЕ. Светнах снощи и паднаха 3 гарги от едно дърво - някак на 15 метра височина ми светят .... 3-4ти етаж на отсрещния блок :D подскажете къде е тая работа с реглажа ... Гледах кличета, или аз нещо съм кьопав, или само некви напушени американци си снимат колите - дето немат нищо общо с наще. С оригинален ксенон е фара (за ориентация го казва) дългите искам да ги смъкна на земята само 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да регулираш дългите отделно. Те са калибрирани спрямо късите. При всичко в изправност, ако късите са на място, значи и дългите са на място (освен ако например лампата не е поставена накриво и заради това не е във фокуса на рефлектора).

 

Застани на 15-20 метра от стена и снимай как светят само късите, а после късите + дългите и веднага ще се види кое накъде свети и ще може да се каже дали е нормално или не. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вдигнах капака да видя, понеже е тъмно, буксуте са завъртяни една към друга под ъгъл така, не са отвесно надолу - и на двата фара са в положение 10мин по циферблат една към друга на левия и десния фар ...  даже ми се струва че и кабелите са леко под напрежение така

дълги.jpg

къси.jpg

Видео_2.mpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и видео съм качил, дано ви тръгне. Там се вижда ясно как двата фара събират в едно лъча и е на метър над късите при 10-15м от стената, При 50м нещата са ..... 5ти етаж в кухнята на комшията 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е добре! Извади крушките и виж в упътването как трябва да е.Тука в сайта е на 300 и.... някоя май и 50.

Оправи ги,може и някой кантар да е разкачен ако си с ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, като че ли рефлекторите са извадени от гнездото, не казвам че е така.

Има вариант крушките да не са вкарани както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ти направо нямаш дълги.. Късите изглеждат като да са точни, като се съди по наклона на светлината по стената отстрани - изглежда хоризонтално и без наклон нагоре, значи нещо не е наред в самите дълги, а не във фара като цяло. Все пак направи и едно измерване с рулетката: така както е колата, хоризонталната линия, която е наляво от надлъжната ос при такова разстояние трябва да е на около 1/4 до 1/3 надолу от височината на фара (все едно плътната линия на тази рисунка:  __________/--------------- ). Например ако фарът е на 70 см от земята, хоризонталната линия трябва да е на около 50 см. Ако обаче е на същото ниво, фарът има нужда от ръчно сваляне надолу.

 

Я направи една хубава снимка отблизо на лампата на дългата светлина без да свети. Изглежда като да не е вкарана хубаво на мястото си и да е под наклон надолу. Напълно е възможно, ако на някой му е било тясно, да я е сложил така, колкото да застане да не мърда и да може да затвори фара. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще я боря на светло и ще се снимаме, оня ден го загледах - сякаш рефлектора нещо не ми седи естествено (така ми се стори). А късите са прекрасни, светят много добре, и си изглеждат настроени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В допълнение - работи ли ти автоматичното регулиране? Ако не си го виждал скоро да мърда, то на светнати къси като седнеш в багажника - гледаш светлината дали ще тръгне надолу. Ако си по-лек, може и да не мръдне, но вече ако седнат двама човека в багажника, със сигурност трябва да се премести надолу след 2-3 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вторник я докарах колата да ти кажа. Не ми е правило впечетление да мърда, не и се е налагало, все празна си седи... утре ще и гледам и снимам крушки, рефлектори, и кантарите отдолу на окачването. Ще излезне все нещо...  очаквайте продължение като се съмне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да пипам - някой пипал да каже, всичко нормално ли изглежда? 

Крушките са си с няква пластмасова основа На Г е буксата и седи виждате как, ама видимо неможе да се сложи по друг начин, тя е с 3 зъбчета и се завърта само в една посока за заключването и. Но самите крушки във фара седят ... виждат се - на ебем страна май. Снимано е абсолютно хоризонтално, за да се разбере ъгъла под който се намират чарлолязите

C0175875-F869-42DE-852D-488B9D3A2B34.jpeg

F71CA251-6306-4BFA-8CBE-24B5B214BFA4.jpeg

800FD26E-A032-4112-83F8-96A0C30B2638.jpeg

4E02D8A2-C4C6-43B8-ABA9-336CBA10C3B5.jpeg

15FC0A2F-0623-4CE9-BC5B-D59FFCB557DE.jpeg

90F18FFB-D8DF-4980-B879-0CC5C01CE7BE.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам 7-ма, но по снимките виждам че дясната (по хода) крушка стои що-годе добре, но тази в левия фар е някак надолу спрямо рефлектора и отвора му за нея. 1мм по-надолу от фокусния център на рефлектора, мести лъча с метри нагоре. колегите с 8-ма може би ще се ориентират дали това са оригиналните фасунки, или нещо е преправяно.

Снимай ги фронтално - обектива да е точно срещу балона на крушката (да не се вижда цокъла и), за да се види дали позицията и е изместена встрани от центъра на рефлекторния отвор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ляв-десен, и на мен така ми се струва - доста е кьопава крушката, до сега я джасках и намествах - е така влиза, връткам - заключва се и така седи... 

AE6EEDBD-3EC0-45C2-A43D-BC4F0B692B00.jpeg

43EDC160-21CB-4461-AA78-D26FDAEB2280.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, сам виждаш коя си е на мястото и коя е смъкната надолу и съответно  "бие в облаците". Определено е имало някакъв демидж и интервенция. Виж само колко е различна формата на калниците (зоната над фаровете) и фугата между тях и фаровете. последното се преживява (особено ако до сега не си го забелязал), но някак трябва да вдигнеш крушката спрямо рефлектора, за да се центрира като на десния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демидж нема никъв, капака е отворен, лустовете са до милиметър еднакви, просто фара нещо с него има драма 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема, поне аз както го виждам от видеото, е и с двата фара..двете светлини се събират в една, доста нагоре.

Едва ли е от удар.

Едната крушка видимо не е на мястото си. Ако са Х1, възможно е 2-те пъпки да не са в гнездата си.

Моторчето не управлява ли само късите?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправихме проблема на колегата, двата фара са оригинални, левият - в перфектно състояние, десният - малко надран. Намират се точно където трябва, няма нищо криво или необичайно по предницата и фаровете. Лампите са HB3 в дългите (подобна на H4 с трите крачета в основата). Дясната е точно както трябва на мястото си, въпреки че на снимките може да изглежда друго. Лявата, обаче, е била поставена грешно още изначално, като една от трите пластини/пъпки/крачета не беше влязла в цокъла в дупчицата си, а беше над нея. Говоря за пластината, която се пада отдолу на цокъла. Просто тя е по-голяма от дупката, в която трябва да влезе и е останала отвън. Така долната част на лампата стоеше леко навън и я наклоняваше надолу, което беше отбелязано от колегата @ceco_accord. Извадихме я и огледахме внимателно цокъла за повреди, и след като видяхме, че всичко е оригинално и здраво - сложихме лампата правилно и светна както и където трябва. Насочването е перфектно както по вертикална, така и по хоризонтална ос. 

 

:offtopic: поздравявам колегата @hahyза това, че веднага е обърнал внимание на проблема и търси разрешаването му, а не просто да го игнорира. За съжаление много хора дори не биха разбрали, че имат проблем.  

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...