migga 20 #1 Публикувано 14 Ноември, 2016 Здравейте, някой би ли споделил как да си вдигна късите фарове при Honda accord 8 ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #2 Отговорено 17 Ноември, 2016 По принцип май са автоматични с едно нещо за нивото, което е на задния мост. Иначе нямаше ли врътка на самия фар? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
migga 20 #3 Отговорено 19 Ноември, 2016 И аз така разбрах, че са автоматични и утре ще търся това нещо ; на задния носач се е намирало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freshdk 0 #4 Отговорено 26 Ноември, 2016 Колеги , може ли някой да сподели как се регулират фаровете за ляво/дясно (L, R). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #5 Отговорено 5 Август, 2017 Момчета някой разбра ли как се регулират? Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zemnovodno 12 #6 Отговорено 5 Август, 2017 Момчета някой разбра ли как се регулират? Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни. да не ти е блокирала машинката за регулиране защото и моята е със ксенон но се подравнява автоматично спрямо положението на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
migga 20 #7 Отговорено 5 Август, 2017 Някой може ли да покаже как изглежда тази машинка и къде се намира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #8 Отговорено 15 Август, 2017 (Редактирано) Момчета някой разбра ли как се регулират? Аз съм с ксенон и са ми забити в земята и много ме дразни. да не ти е блокирала машинката за регулиране защото и моята е със ксенон но се подравнява автоматично спрямо положението на колата Сигурен ли си в това, което казваш? Как видя, че нещо се подравнява автоматично? Регулирах фаровете - голяма разправия. Сигурно с по-дълга кръстачка може да стигнете болта, но моята 20-25 см не стигна и се наложи да сваля капаците над калниците. Отделно кръстачката не знам какъв размер трябва да е за да пасне, но моята не пасна и го въртях болта с обикновена отверка. Тук може да видите самия болт как изглежда: Европейския модел е малко различен, но като цяло е почти същото разположение. Редактирано 15 Август, 2017 от mcd Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 18 Август, 2017 (Редактирано) Тези болтове не регулират фара на височина. Те са за рефлектора. Ти трябва да въртиш с кръстата отверка в самото моторче на фара. Може при американският екземпляр да липсва тази екстра и затова да настройват височина от болт, а не от моторчето Редактирано 18 Август, 2017 от ВесКо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mcd 27 #10 Отговорено 19 Август, 2017 Веско защо пишете неща, които не знаете и обърквате хората? Регулирах фаровете - голяма разправия. Върти се болта както съм обяснил. Да има моторчета - явно не са вързани при модела с ксенон или се регулират софтуерно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #11 Отговорено 27 Август, 2017 Веско защо пишете неща, които не знаете и обърквате хората? Да, точно същото си мислих да напиша за вашия пост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #12 Отговорено 16 Февруари, 2018 Здравейте, как мога да разбера дали моята кола има адаптивни светлини?Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #13 Отговорено 16 Февруари, 2018 (Редактирано) Много лесно, ако си с ксенон, значи са адаптивни. Редактирано 16 Февруари, 2018 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #14 Отговорено 16 Февруари, 2018 Адаптивни значи да се движат с волана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #15 Отговорено 16 Февруари, 2018 Преди 2 часа, Tokio написа: Много лесно, ако си с ксенон, значи са адаптивни. Фабричен ксенон..! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #16 Отговорено 17 Февруари, 2018 Преди 16 часа, JHM написа: Фабричен ксенон..! Естествено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #17 Отговорено 17 Февруари, 2018 Май не се връткат с волана, както е написал по-горе колегата.. Мисля, че само се нагласят по височина спрямо натоварването на колата.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #18 Отговорено 17 Февруари, 2018 (Редактирано) Преди 1 час, petko_z написа: Май не се връткат с волана, както е написал по-горе колегата.. Мисля, че само се нагласят по височина спрямо натоварването на колата.. Точно така Пеца.Фарове които са с автоматично регулиране без значение дали е ксенон или не се регулират от два кантара които са монтирани обикновено на преден ляв и заден ляв носач,и това не ги прави адаптивни.До преди няколко години адаптивните светлини бяха само светлини които следят посоката на волана но от скоро вече адаптацията им се увеличава,тоест прибавят и други функции към тях. Ето тук ако някой има интерес може да разгледа. http://caralyze.bg/articles/adaptivni-predni-svetlini До сега в нито една оферта на Хонда не съм забелязал да предлагат някаква форма на адаптация на светлините до 2017,може и да има но аз не видях такава.А ще трябва да почнат да слагат защото всяко едно изоставане скъпо ще им струва.Това показва,че в тези автомобили рисковете от провал се свеждат до минимум от производителя,което няма лошо за по бедна източна Европа. Най мразя да вися по сервизи и опашките на държавната администрация! Редактирано 17 Февруари, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #19 Отговорено 18 Февруари, 2018 Мисля че Акорд 8 след фейслифта има допълнителни секции, светващи в завой или при подаване на мигач. Модерните адаптивни светлини са друга бира. Те са с многоточкови диодни източници и следят насрещния поток, загасяйки определени секции директно осветяващи приближаващия автомобил по и срещу посоката на движението. Само че такъв фар струва колкото 10 годишна хонда и не се ремонтира -направо нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nvz 13 #20 Отговорено 19 Февруари, 2018 (Редактирано) За колите с оригинален ксенон, има машинка на задния и предния мост. Намира се от лявата страна и е хваната с малка биалетка. Машинката се разваля, махаш, слагаш и се регулират фаровете. Настройката се прави само софтуерно с HDS. Редактирано 19 Февруари, 2018 от nvz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan047 3 #21 Отговорено 20 Февруари, 2018 На 2/16/2018 at 17:32, JHM написа: Фабричен ксенон..! С фабричен ксенон съм, да.В какъв смисъл с волана?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #22 Отговорено 20 Февруари, 2018 (Редактирано) преди 24 минути, ivan047 написа: С фабричен ксенон съм, да.В какъв смисъл с волана?? Шегуваш ли се? http://bg.bosch-automotive.com/bg/parts_and_accessories_6/electronics_and_accessories_2/lighting_technology_6/adaptive_headlights_2/adaptive_headlights_1 Редактирано 20 Февруари, 2018 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #23 Отговорено 26 Март, 2018 Момчета, гледах чешах се, и не видях никъде регулиращите болтове на ДЪЛГИТЕ. Светнах снощи и паднаха 3 гарги от едно дърво - някак на 15 метра височина ми светят .... 3-4ти етаж на отсрещния блок подскажете къде е тая работа с реглажа ... Гледах кличета, или аз нещо съм кьопав, или само некви напушени американци си снимат колите - дето немат нищо общо с наще. С оригинален ксенон е фара (за ориентация го казва) дългите искам да ги смъкна на земята само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #24 Отговорено 26 Март, 2018 Не можеш да регулираш дългите отделно. Те са калибрирани спрямо късите. При всичко в изправност, ако късите са на място, значи и дългите са на място (освен ако например лампата не е поставена накриво и заради това не е във фокуса на рефлектора). Застани на 15-20 метра от стена и снимай как светят само късите, а после късите + дългите и веднага ще се види кое накъде свети и ще може да се каже дали е нормално или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #25 Отговорено 26 Март, 2018 Вдигнах капака да видя, понеже е тъмно, буксуте са завъртяни една към друга под ъгъл така, не са отвесно надолу - и на двата фара са в положение 10мин по циферблат една към друга на левия и десния фар ... даже ми се струва че и кабелите са леко под напрежение така Видео_2.mpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #26 Отговорено 26 Март, 2018 Има и видео съм качил, дано ви тръгне. Там се вижда ясно как двата фара събират в едно лъча и е на метър над късите при 10-15м от стената, При 50м нещата са ..... 5ти етаж в кухнята на комшията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1255 #28 Отговорено 26 Март, 2018 Не е добре! Извади крушките и виж в упътването как трябва да е.Тука в сайта е на 300 и.... някоя май и 50. Оправи ги,може и някой кантар да е разкачен ако си с ксенон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #29 Отговорено 26 Март, 2018 Изглежда, като че ли рефлекторите са извадени от гнездото, не казвам че е така. Има вариант крушките да не са вкарани както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #30 Отговорено 26 Март, 2018 Еее, ти направо нямаш дълги.. Късите изглеждат като да са точни, като се съди по наклона на светлината по стената отстрани - изглежда хоризонтално и без наклон нагоре, значи нещо не е наред в самите дълги, а не във фара като цяло. Все пак направи и едно измерване с рулетката: така както е колата, хоризонталната линия, която е наляво от надлъжната ос при такова разстояние трябва да е на около 1/4 до 1/3 надолу от височината на фара (все едно плътната линия на тази рисунка: __________/--------------- ). Например ако фарът е на 70 см от земята, хоризонталната линия трябва да е на около 50 см. Ако обаче е на същото ниво, фарът има нужда от ръчно сваляне надолу. Я направи една хубава снимка отблизо на лампата на дългата светлина без да свети. Изглежда като да не е вкарана хубаво на мястото си и да е под наклон надолу. Напълно е възможно, ако на някой му е било тясно, да я е сложил така, колкото да застане да не мърда и да може да затвори фара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #31 Отговорено 26 Март, 2018 Утре ще я боря на светло и ще се снимаме, оня ден го загледах - сякаш рефлектора нещо не ми седи естествено (така ми се стори). А късите са прекрасни, светят много добре, и си изглеждат настроени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #32 Отговорено 26 Март, 2018 В допълнение - работи ли ти автоматичното регулиране? Ако не си го виждал скоро да мърда, то на светнати къси като седнеш в багажника - гледаш светлината дали ще тръгне надолу. Ако си по-лек, може и да не мръдне, но вече ако седнат двама човека в багажника, със сигурност трябва да се премести надолу след 2-3 секунди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #33 Отговорено 26 Март, 2018 Аз вторник я докарах колата да ти кажа. Не ми е правило впечетление да мърда, не и се е налагало, все празна си седи... утре ще и гледам и снимам крушки, рефлектори, и кантарите отдолу на окачването. Ще излезне все нещо... очаквайте продължение като се съмне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #34 Отговорено 27 Март, 2018 Преди да пипам - някой пипал да каже, всичко нормално ли изглежда? Крушките са си с няква пластмасова основа На Г е буксата и седи виждате как, ама видимо неможе да се сложи по друг начин, тя е с 3 зъбчета и се завърта само в една посока за заключването и. Но самите крушки във фара седят ... виждат се - на ебем страна май. Снимано е абсолютно хоризонтално, за да се разбере ъгъла под който се намират чарлолязите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #35 Отговорено 27 Март, 2018 Карам 7-ма, но по снимките виждам че дясната (по хода) крушка стои що-годе добре, но тази в левия фар е някак надолу спрямо рефлектора и отвора му за нея. 1мм по-надолу от фокусния център на рефлектора, мести лъча с метри нагоре. колегите с 8-ма може би ще се ориентират дали това са оригиналните фасунки, или нещо е преправяно. Снимай ги фронтално - обектива да е точно срещу балона на крушката (да не се вижда цокъла и), за да се види дали позицията и е изместена встрани от центъра на рефлекторния отвор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #36 Отговорено 27 Март, 2018 Ей ляв-десен, и на мен така ми се струва - доста е кьопава крушката, до сега я джасках и намествах - е така влиза, връткам - заключва се и така седи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6100 #37 Отговорено 27 Март, 2018 Еми, сам виждаш коя си е на мястото и коя е смъкната надолу и съответно "бие в облаците". Определено е имало някакъв демидж и интервенция. Виж само колко е различна формата на калниците (зоната над фаровете) и фугата между тях и фаровете. последното се преживява (особено ако до сега не си го забелязал), но някак трябва да вдигнеш крушката спрямо рефлектора, за да се центрира като на десния. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hahy 39 #38 Отговорено 27 Март, 2018 Демидж нема никъв, капака е отворен, лустовете са до милиметър еднакви, просто фара нещо с него има драма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #39 Отговорено 28 Март, 2018 Проблема, поне аз както го виждам от видеото, е и с двата фара..двете светлини се събират в една, доста нагоре. Едва ли е от удар. Едната крушка видимо не е на мястото си. Ако са Х1, възможно е 2-те пъпки да не са в гнездата си. Моторчето не управлява ли само късите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #40 Отговорено 28 Март, 2018 Оправихме проблема на колегата, двата фара са оригинални, левият - в перфектно състояние, десният - малко надран. Намират се точно където трябва, няма нищо криво или необичайно по предницата и фаровете. Лампите са HB3 в дългите (подобна на H4 с трите крачета в основата). Дясната е точно както трябва на мястото си, въпреки че на снимките може да изглежда друго. Лявата, обаче, е била поставена грешно още изначално, като една от трите пластини/пъпки/крачета не беше влязла в цокъла в дупчицата си, а беше над нея. Говоря за пластината, която се пада отдолу на цокъла. Просто тя е по-голяма от дупката, в която трябва да влезе и е останала отвън. Така долната част на лампата стоеше леко навън и я наклоняваше надолу, което беше отбелязано от колегата @ceco_accord. Извадихме я и огледахме внимателно цокъла за повреди, и след като видяхме, че всичко е оригинално и здраво - сложихме лампата правилно и светна както и където трябва. Насочването е перфектно както по вертикална, така и по хоризонтална ос. поздравявам колегата @hahyза това, че веднага е обърнал внимание на проблема и търси разрешаването му, а не просто да го игнорира. За съжаление много хора дори не биха разбрали, че имат проблем. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове