h5rov 294 #1 Публикувано 21 Октомври, 2016 Здравейте, от както имам колата ми е направило впечатление някаква вибрация при загрял двигател на празен ход. Пиша сега защото ми се струва, че се увеличава. Или ми се внушава или е така.... Когато колата загрее оборотите заковават на ~600 и не играят, стоят твърдо. Нито се зачудват нито нищо, но в колата се усеща една периодична вибрация. Не е постоянна ами е на 2-3 секунди разтрисане, успокояване и след 2-3 секунди пак. Така постоянно без значение дали колата е на P, N или на D с натисната спирачка. Когато е на климатик като чели е една идея по-осезаемо. Чува се дори извън колата по звука на колата. Не мога да установя от къде идва. В движение колата е перфектна. няма загуба на мощност, зачудвания, прекъсвания и тн... в каквито и да било обороти и режим на работа. Има ли ги тези вибрации и при някои друг? Някой ако има идея какво може да погледна и дали това е нормално? Поздрави: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #2 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) И при мен е така, откакто я взех, а оборотите са по-скоро 700+. Не смятам че е нормално, но в Юби-Ко ме увериха в обратното. Като навключа консуматори, мин. об. естествено се покачват и вибрацията намалява. Когато я карам градско е осезаемо -кратки преходи, но след дълъг път (когато всичко под капака е темперирано) почти не се усеща, но се вижда по вибрацията на щеката подпираща отворения капак. Преди да сменя тампоните на мотора (бяха скъсани, а предният и с пробит вакуум) се усещаше по-слабо. После сменях и обтегача с ролката (старият се раздрънча и затегна), но пак има вибрация. Ясно е че не е от автомата, но на неутрал и паркинг вибрациите по купето са по-слаби. И предния ми Акорд я имаше, но неговият мотор не се чуваше че работи. Може и аз да си внушавам, визирайки Сивик-а, чието ДВГ не помръдваше. Редактирано 21 Октомври, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) Имам го и аз. Почнах да свиквам с това, само на топъл двигател го има и на наклон/склон на място. Просто има някои неща които са си така и не е причината че е счупено нещо ( до сега като луд ходех и давах пари по сервизи да ми кажат някои неща които мислех за проблем), няма какво да се напарви освен да свикнеш. Имам също едно почукване при потегляне, като според слухът ми идва от коша точно където е автоматичната кутия (но отвън почти не се чува според тези които правиха тест на АТ) (може да го има само при автомата), на студен старт се усеща най-много (случва се винаги на едни и същи обороти 1700-1800), когато е топла колата някой път се усеща, друг път не. Мислех, че е от кутията, ходих на 2 места за тест, казаха че това не е от кутията, защото ако било до сега да е записала грешки или да е влизала в авариен режим. Когато това почукване се получи усещам съпротивление в педала на спирачките. Някой ден може и да разбера от какво е. Редактирано 21 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #4 Отговорено 21 Октомври, 2016 И при мен го има същото притреперване на двигателя, явно е нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #5 Отговорено 21 Октомври, 2016 Бах тес кошници! Все си мислех че съм улучил куц кон (макар че доста бега), но явно е като при "бегачките" -мин. обороти не са им силата и никой не е гонил култивиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #6 Отговорено 21 Октомври, 2016 Май ми се изясни положението... Имам също едно почукване при потегляне, като според слухът ми идва от коша точно където е автоматичната кутия (но отвън почти не се чува според тези които правиха тест на АТ) (може да го има само при автомата), на студен старт се усеща най-много (случва се винаги на едни и същи обороти 1700-1800), когато е топла колата някой път се усеща, друг път не. Мислех, че е от кутията, ходих на 2 места за тест, казаха че това не е от кутията, защото ако било до сега да е записала грешки или да е влизала в авариен режим. Когато това почукване се получи усещам съпротивление в педала на спирачките. Някой ден може и да разбера от какво е. Явно има неща с които наистина трябва да свикнем. Относно почукването, ако говорим за същото.... При мен на студена кола като потеглям усещам (може би същото почукване) нещо като "заключване". Усеща са само сутрин на едно и също място. След това вече не се усеща. Дали го има или вече се е разнесло маслото в кутията. не знам... Другото нещо с което свиквам е честото включване на перката на климатика... Разпитах и ми отговориха "Точно така трябва да бъде!" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #7 Отговорено 21 Октомври, 2016 Нямам "почукване", но аз винаги тръгвам на задна от гаража. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 21 Октомври, 2016 След като мине момента на почукване, гася, паля и го няма вече. Ако оставя колата да изстине за няколко часа пак го има при потегляне но е по-тихо. Най-отчетливо е когато колата е пренощувала и се пали сутринта на студено. Както споменах, тествах с подаване на газ за да се засиля, пускам газта колата отива към оборотите, в които се случва почукването, натискам спирачката в момента на почукването леко и педала на спирачката ми бута крака (буквално ми го мести назад), просто го правя много точно защото съм го отработил за 2 години. 5-6 сервиза и никои не може да каже от какво е, дори по метода на излкючване. Ако оставя колата (сутрин) 4-5 мин. да работи на място, почукването или го няма (не се усеща) или е съвсем съвсем тихо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 21 Октомври, 2016 Нямам "почукване", но аз винаги тръгвам на задна от гаража. Почукването е само на скрост, и само напред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #10 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) Май ми се изясни положението... Имам също едно почукване при потегляне, като според слухът ми идва от коша точно където е автоматичната кутия (но отвън почти не се чува според тези които правиха тест на АТ) (може да го има само при автомата), на студен старт се усеща най-много (случва се винаги на едни и същи обороти 1700-1800), когато е топла колата някой път се усеща, друг път не. Мислех, че е от кутията, ходих на 2 места за тест, казаха че това не е от кутията, защото ако било до сега да е записала грешки или да е влизала в авариен режим. Когато това почукване се получи усещам съпротивление в педала на спирачките. Някой ден може и да разбера от какво е. Явно има неща с които наистина трябва да свикнем. Относно почукването, ако говорим за същото.... При мен на студена кола като потеглям усещам (може би същото почукване) нещо като "заключване". Усеща са само сутрин на едно и също място. След това вече не се усеща. Дали го има или вече се е разнесло маслото в кутията. не знам... Другото нещо с което свиквам е честото включване на перката на климатика... Разпитах и ми отговориха "Точно така трябва да бъде!" Трябва да го видя, защото не съм я чувал да работи без пуснат климатик или парно. В какъв момент мога да го проверя това? Редактирано 21 Октомври, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #11 Отговорено 21 Октомври, 2016 Бах тес кошници! Все си мислех че съм улучил куц кон (макар че доста бега), но явно е като при "бегачките" -мин. обороти не са им силата и никой не е гонил култивиране. При 6-тата ти генерация не наблюдаваше ли същото явление, защото ако е това, за което си мисля, и аз го имам - по-осезаемо, ако е включен климатроника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #12 Отговорено 21 Октомври, 2016 (Редактирано) Писах че и там го имаше. Клима-та е товар който го засилва, но не той го поражда. След реглаж на клапаните (имаше 1 "стегнат" изпускателен) понамаля, но... На тази, сега като е хладно се е минимизирало -явно заради по-студения въздух, но и сега при тръгване, като пускам спирачката (и преди да дам газ), колцата -при отлепяне напред се усеща по седалката леко разклащане. Редактирано 21 Октомври, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #13 Отговорено 21 Октомври, 2016 Имам го и аз. Почнах да свиквам с това, само на топъл двигател го има и на наклон/склон на място. Просто има някои неща които са си така и не е причината че е счупено нещо ( до сега като луд ходех и давах пари по сервизи да ми кажат някои неща които мислех за проблем), няма какво да се напарви освен да свикнеш. Имам също едно почукване при потегляне, като според слухът ми идва от коша точно където е автоматичната кутия (но отвън почти не се чува според тези които правиха тест на АТ) (може да го има само при автомата), на студен старт се усеща най-много (случва се винаги на едни и същи обороти 1700-1800), когато е топла колата някой път се усеща, друг път не. Мислех, че е от кутията, ходих на 2 места за тест, казаха че това не е от кутията, защото ако било до сега да е записала грешки или да е влизала в авариен режим. Когато това почукване се получи усещам съпротивление в педала на спирачките. Някой ден може и да разбера от какво е. Дано някой го е разбрал от какво е, защото и при мен е така. На студен двг. при потегляне с леко притреперване на педала на спирачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 21 Октомври, 2016 Мхм, именно там го усещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #15 Отговорено 21 Октомври, 2016 Как го усещате това на спирачката, като кракът при потегляне не е там, или всички сте с автоматик? При мен при потегляне на баир има леко притрисане, но вероятно е от неравномерно износен съединител или омекналите му пружини... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 21 Октомври, 2016 Автомат сме, така поне аз разбрах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #17 Отговорено 21 Октомври, 2016 И аз съм АТ, но при мен няма такова нещо. Специално днес пробвах при споменатите от Ради обороти (на 1-ва, 2-ра и 3-та), но не усещам никаква вибрация, или връщане на спирачния педал. Никога и не съм имал някаква странност. За да има нещо или го прави АВС-а или е от нещо по дискове (ръжда) и накладки. Понякога се образуват контурни петна от тях върху дисковете и може от това да е понеже има разлики в коефициента на съпротивление под накладките и извън тях при нощните престои на открито. При комбитата може и от ръчната да е. рядко я ползвам, но няколко пъти в снега дрифтих с нея и при първото дърпане нещо отзад изчатка. Иначе си държи. Не е задължително при тръгване кракът да е на спирачката. Ако съм стоял на светофар (на равно) и ми е омръзнало да натискам педала, просто бутвам лоста напред (на неутрал). За да тръгна само го местя обратно на Д -без да натискам спирачката и колцата си поема плавно (без газ). Ако после ще ускорявам вече и сипвам и бензинец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 21 Октомври, 2016 Притрисане няма, само един звук като на метал в метал еднократно. Пробвал съм да тръгна и на втора и на трета, и все си го има. На задна го няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DYNACORD 23 #19 Отговорено 21 Октомври, 2016 За звука от спирачките при тръгване е нормално, ABS си прави тест след първо запалване и достигане на 6-7км/ч, много коли имат такава проверка. При някои е по-шумно и естествено се усеща на педала, ако точно тогава го натиснете. Моята също държи ниски обороти и притрисва от време на време, още повече като се пуска/спира компресора на климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #20 Отговорено 21 Октомври, 2016 За звука от спирачките при тръгване е нормално, ABS си прави тест след първо запалване и достигане на 6-7км/ч, много коли имат такава проверка. При някои е по-шумно и естествено се усеща на педала, ако точно тогава го натиснете. Моята също държи ниски обороти и притрисва от време на време, още повече като се пуска/спира компресора на климатика. Колега мисля,че съм склонен да се съглася с теб.С ръчни скорости съм аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #21 Отговорено 21 Октомври, 2016 За звука от спирачките при тръгване е нормално, ABS си прави тест след първо запалване и достигане на 6-7км/ч, много коли имат такава проверка. При някои е по-шумно и естествено се усеща на педала, ако точно тогава го натиснете. Май съм чел нещо такова, но не помня дали в този форум/друга тема или другаде. Но ако е така, трябва да го има и при ръчните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #22 Отговорено 25 Октомври, 2016 това за притрисането и аз го установих, но като излуча всички консуматори и закове оборотите на 650-700 го няма независимо колко време чаакам, при вклучени консуматори го има и забелязвам че падат оборотите и бавно ги качва т.е. от нема 1-2 секунди да ги върне пак в норма и да спре тресенето, та имам два вапроса: 1. някой с махнат катализатор има ли го това нещо 2. за белязали ли сте при притрисане то1но дал исе изменят оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #23 Отговорено 25 Октомври, 2016 Аз съм без катализатор, с изцяло нова генерация и колектор, и не мога да преценя кога е от генерацията и кога не, а оборотите са стабилни. Просто най-вероятно вибрациите не се обират хубаво от тампоните и се предават на купето, като цяло вибрациите в тези Акорди грам не са изолирани при ниските обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #24 Отговорено 7 Февруари, 2018 Баси то си имало тема за тая шитня,а аз колко нерви,грешни пари и ходения по всякакви майстори изхабих. Накратко, тресенето го има и при мен.Доста започнах да го усещам,когато застудя още началото на зимата. Интересното е,че преди това или го е нямало или не е било толкова силно изразено.Миналата зима,нямам спомен да ми е направило впечатление.Купих колата октомври 2016. Както и да е в началото на зимата започнах да го усещам това тресене,когато колата загрее.Когато запаля докато е над 1000 оборота е бетон.Паднат ли под 900 и се започва.Имам чувството ,че цялото купе трепери,даже волана ми трепери като го държа.Скоро след това започнаха и проблеми с оборотите на празен ход.Като изключа от скорост и падат доста претириса и се нормализират. Започнах с почистване на дросела.Свалих го почистих го добре,сложих го ,обезвъздуших и я закарах да ми го обучат ,защото разбрах ,че след сваляне и чистене иска обучение ,понеже е електронен(след това се сетих за проблеми с празния ход, които започват ,точно след тази процедура(в момента страдам от тях))"Монтьора ,който ми обучаваше дросела(с HDS) ,каза че дросела е обучен перфектно,но колата тресе и вариантите са два, клапани за регулиране или гарнитура глава,понеже по думите му "надувала маркучите".Отидох при друг монтьор да ми легулира клапаните,понеже се скарах с този ,с надеждата да се оправи тресенето и да не се окаже духнала гарнитура.Регулирахме клапаните,монтьора каза,че са били доста натегнати и ги е оставил леко хлабави и да отида пак след седмица да види как са.Да обаче колата започна да трака като дизел,а тресенето остана даже ми се струва,че леко се увеличи.Тук май трябва да вметна,че предния реглаж на клапаните ,го бях правил преди не повече от 13к км. и тогава монтьора,казаче са били перфектни.Тръгнах си със тракащите клапани да видя как ще се държи колата и продължих да търся под вола теле.Колата определено се поотпуши,вече ясно се усеща включването на втек клапана и колата откача.Да ама малко преди 6к оборота колата сякаш губи мощност и отвори ли клапана полудява.Това може да е нормално,незнам.Продължих с терзанията за тресенето и реших,че може да съм сипал кофти масло и от там да идва цялата работа,Тъкмо се засилих да го сменям(на 2000км. е от смяната).И хоп,ами не ми се включва перката за охлаждане на радиатора.Айде ново 20.Тръгнах от датчика,който я пуска.След няколко разговора с познати монтьори реших,че може и да е терностат.10-на км. градско каране и долния маркуч е студен,а горния твърд и пари.Викам си 100% термостат.Смених го ,същата работа.От вкъщи до работа сутрин ми е 7км.Колата уж е загряла,нарочно я рязах на прекъсвач,спирам долния маркуч студен.Държах я 20мин. на място ,перка не се включи и маркуча още е студен.Двама авери имам със същия акорд викнах ги и двамата днес до работа и на двамата не им се включват перките на място и долния маркуч по-студен от горния.Викам няма начин три коли с еднакъв проблем.Тресенето го има и при тях,но като,че ли малко по-слабо от моето.И така в момента смятам да отида да си ми регулират клапаните както си трябва ,след това ново масло защото още имам съмнения ,че сегашното е боклук,като го сменя ,ще пиша със сигурност ли е правило мизерии.Смятам да заложа на Бардал 5w20 + Sumolub добавка и да видим,какво ще се случи. Това е от мен,моля споделете в това време кога ви отваря големия кръг и кога включва перката за охлаждане на радиатора,без включен компресор,защото оставя ли я на auto веднага тръгват и дветве перки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #25 Отговорено 8 Февруари, 2018 Колега Shorty, не знам по каква причина съм забравил да върна отговор преди време, но със сигурност съм го писал в други теми. При мен това тресене изчезна след реглаж на клапани. В момента двигателя работи равномерно. Човека който ми ги регулира каза, че 2 от тях са били "зле" и дори се учуди, че съм имал само това претрисане, а не по-сериозни колебания в работата на двигателя. Реглажа тогава го направих на 40к и от този случай съм се заканил да го правя вече на 20-25к. Не мога да кажа относно останалите неща които си правил. Ще проверя за студения маркуч, но ми е направило впечатление, че перките лятото се включват винаги на кратки интервали. Малко време работят и малко време почиват и точно така трябвало да бъде. Дросел не съм чистил и като чета всички имат повече проблем след чистенето отколкото преди това. Относно маслото я карам по икономичния начин с Petronas Syntium 3000AV 5w40, не знам какво става в двигателя, но като са го отваряли за реглаж казват, че е ОК. Извинявам се ако не съм в помощ, само споделям личен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #26 Отговорено 11 Февруари, 2018 А някой решил ли е проблема с оборотите след чистене на дросела,помня в някоя тема имаше линкове към руските форуми с някакви решения ,но не ги намирам в момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #27 Отговорено 11 Февруари, 2018 След почистване си иска адаптация с уред. Колкото и да караш не се самоадаптира. То не е точно адаптация ами един ресет. Има си го в менюто. Ще го видиш. Не е задължително с HDS. Професионалните системи за диагностика го имат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #28 Отговорено 12 Февруари, 2018 Точно с HDS го адаптирахме уж,но е същата работа.Четох,че дори и след обучение ,проблема си остава и май няма измислено решение,за това питам някой дали се е справил досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #29 Отговорено 12 Февруари, 2018 Чистил съм дросела, и след "обучението" за празния ход нямам проблем с оборотите. Нормализираха се, като преди чистенето. Незная защо трябва да има проблем?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #30 Отговорено 13 Февруари, 2018 Днес карах на бензин, цял ден и нямам проблеми не ми пропадат оборотите като изключвам от скорост ,явно или трябва да сменя бензиностанцията или да посетя газаджията.Лошото е ,че и след реглажа на клапаните тресенето, го има.И на бензин и на газ.Термостата отваря и двата маркуча са топли ,но перка не се включва.Колата не качва стрелката на температурата повече от нормално,та на вас в това време включват ли ви се перките като спрете на място.Лятото редовно по светофарите я чувах,но сега не иска.Дали е много студено или да сменям датчика дето е на радиатора.Като пусна Auto компресора включва и двете перки тръгват веднага.Значи перката работи остава датчика на радиатора,но да не сменям пак напразно искам да знам при вас сега като загрее добре колата пуска ли се перката за охлаждане на радиатора при изключен компресор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #31 Отговорено 13 Февруари, 2018 (Редактирано) Хипер рядко. Трябва супер дълго да карам в задръстване. А когато включи, е за супер кратко. Редактирано 13 Февруари, 2018 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #32 Отговорено 13 Февруари, 2018 И при мен е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #33 Отговорено 13 Февруари, 2018 Значи да не бързам да сменям датчик.А тресенето има ли го при вас.И в други акорди съм се качвал и пак има леко тресене ,но при мен като,че ли е повече или просто му обръщам прекалено много внимание и ми се струва,че се увеличава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #34 Отговорено 13 Февруари, 2018 Тресенето е относително, понякога има, понякога не, а когато го има е с различен интензитет, няма точно определена повторяемост в точно определена ситуация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #35 Отговорено 13 Февруари, 2018 Не естествено,но доколото знам перката включва на около 95градуса и точно за това че чудя може ли да ги достигне на място при външна температура около 5-6 градуса за да разбера дали датчика който включва перката работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #36 Отговорено 14 Февруари, 2018 Термостата започва да отваря на 78 градуса и до колкото знам работи на две степени ,напълно отворен трябва да е около 90градуса,но маркучите ми се виждат доста горещи и надути,верно че има налягане,мерихме го със свалена капачка дава 1.3 бара малко ми се струва завишено,капачката е на 1.1,на какво нялягане трабва да работи системата в такъв случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #37 Отговорено 14 Февруари, 2018 Следил съм го ОБД на дълъг път, на задръстване на граница с Гърция, перката включва в диапазона 95-105, няма точно определна стойност на която всеки път включва. Японеца го е измислил, не бери грижи. 2 атомни са им пуснали и са по-напред от тия дето са им ги пуснали. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #38 Отговорено 15 Февруари, 2018 На 13.02.2018 г. at 22:57, crown_bg написа: Тресенето е относително, понякога има, понякога не, а когато го има е с различен интензитет, няма точно определена повторяемост в точно определена ситуация. И при мен е така. Няма никакви вибрации само ако съм карал поне половин час извънградско. Първо си мислех че е заради оборотния режим. Градско карам 1500 / 2500, а извънградско между 2000 и 3000 об/мин. , но вероятно е защото в града този режим е много по-накъсан и неравномерен, отколкото извън него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #39 Отговорено 15 Февруари, 2018 преди 4 минути, ceco_accord написа: И при мен е така. Няма никакви вибрации само ако съм карал поне половин час извънградско. Първо си мислех че е заради оборотния режим. Градско карам 1500 / 2500, а извънградско между 2000 и 3000 об/мин. , но вероятно е защото в града този режим е много по-накъсан и неравномерен, отколкото извън него. ..освен това, тази кола не е правена за толкова ниски обороти, тя се мъчи и плаче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6020 #40 Отговорено 15 Февруари, 2018 Знам брат, но ко да прая като включва горна предавка на 2200, а на 5-а с 2000 оборота върви със 100км/ч, а 3000 са 140км/ч. Коги да го ползвам тоа ВиТек забит на 6000 освен при изпреварване на тирове по проходите. Иначе много ме радва като и "ръгна първа" на 40, но на 65 вече трябва да "слагам втора" -която "свършва" на 115. Знам я какво може и ми дава, но в града (където горката е заточена) "нема къ да я разгърна", че челяд всякаква (и други недоразумения), та "по-яваш, яваш". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове