J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 26 Септември, 2016 (Редактирано) Здравейте. След като обиколих няколко сервиза за газови(ланди рензо)и или пипат без да ми кажат какво правят, или си играем на намали и увеличи сместа, а след това вдигат раменете като им кажа,че гори много реших,че за сега няма смисъл да ходя при тях. Проблемът е следният : прелюд ф20а4, газовото е ланди рензо, момчето ми каза,че този модел е спрян от производство 2008г. което значи че е старо.Дюзите цъкат доста отчетливо, отзад мирише на газ. Разхода е 11 извън градско(до 80-100км/ч и 3000оборота) градско под 15 не ми е давала,смесено с повече извън градско 13.Това е с много икономично каране до 2500 оборота с много бавно набиране; общо взето по-малко от това не може. Единственото, което ми казаха последния път като отидох беше,че по показания на ламбда сондата,спрямо на бензин сместа е дори бедна и трябва да се вдигне малко.И така съм пробвал гори още повече. Когато я взех изпарителя беше на няколко месеца. Тъй като беше още в гаранция, смениха му мембраните и този клапан дето е на него(2 пъти сменяха клапан защото изпускаше), разхода си остана все същия. Защо колата се гъчи с газ, а на компа му показва,че сместа е бедна? Свещи,капачка,палец,въздушен и газов филтър-са нови!Пробвани са няколко бензиностанции .... и това е разхода ! Редактирано 26 Септември, 2016 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #2 Отговорено 26 Септември, 2016 И като е спряно от производство не могат да го прочетат и настроят ли ? Ако е така, единственото, което се сещам като вариант е смяна на предната част с актуална. Щом казваш, че цъкат отчетливо газовите дюзи, значи може и да искат сервизиране, калибрация и настройка, но при стар и непотдържан софт няма как да стане. Намери вносители и официален сервиз на марката и ходи там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 26 Септември, 2016 Четат го и го настройват, колко могат не знам. Какво да разбирам под предната част,рейка и дюзи(при положение,че изпарителя вече е нов)? Дюзите ги чувам постоянно,дори когато карам и с над 120км/ч,имам наблюдения върху много скоро сложена газова ланди рензо на сивик и дюзите потракват твърдо.При тези които ходя те са официален сервиз на ланди рензо. Казаха ми,че това газово е работило 1500часа,това нищо не ми говори.Другото което е ако ламбда сондата не работи не трябваше ли да свети лампата?Казаха ми да я засека извънградско колко гори на бензин,което ще направя скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #4 Отговорено 27 Септември, 2016 Дюзите на Ланди(които са производство на МЕД) са си тракалници от нови. Много са корави, но не е гаранция, че някоя не е родила. 1500 часа не са кой знае колко много, но пак не е гаранция,че всичко е наред. Сега ще изкочи PR-а на ланди(@landir) и ще им се скара на тия в Бургас. Вариантите за развитие са два, или сменяш много карантии щото са стари и не се потдържат, или с онлайн/телефонна помощ тия от Бургас ти решават проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #5 Отговорено 27 Септември, 2016 Вчера сменях на едно CRV с Ловато филтрите.Колата беше минала 10500 км. от последната смяна и беше на 320 часа.Ако приемем че 300 часа са 10к километра, 1500/300X10000=50 000km.Ако греша някой да ме поправи! А какъв е точно компютъра и какви са дюзите? Газовите са ми професия а Ланди Ренцо ми е хоби!Хоби ми е защото му е скъпа поддръжката и като стане въпрос за ремонт клиентите се дърпат! Щом не става с настройка явно трябва да се сменят компоненти от газовата че разхода да дойде на мене си! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 27 Септември, 2016 (Редактирано) Пича ми каза че 1500 часа според него били около 100 000км-само споделям.Компютъра и дюзите утре ще ги видя и снимам,че не съм запознат с тях.Отстрани на дюзите къде влиза една букса пише bosch. Днес проверих за изпускане на газ от изпарителя до рейката-няма проблеми нито мирише. Малко страничен въпрос-Колко време трябва да държи налягане между изпарителя и рейката?Днес изкарах маркуча от към рейката и изпусна но незначително(престояла е 20 часа) само като лашнах скобичката.После я запалих,изгасих я и след 2-3 минути пак го изкарах и съскаше доста по-продължително.Мисълта ми е дали не изпуска налягане от дюзите макар,че ми казват,че държи и нямало никакви проблеми и цялата система си работила както трябва. Редактирано 27 Септември, 2016 от EG3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #7 Отговорено 27 Септември, 2016 1500 часа са приблизително 45-50 х.км, ако приемем, че средната скорост на една кола е около 30 км/ч, това е за София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaXer. 37 #8 Отговорено 28 Септември, 2016 И аз имам същия проблем. Около 14-15/100 градско и 9-10 извън с много мъки и икономично каране. 6gen, 1.5 VTEC-E, което се било водило ИКОНОМИЧНО от туй нагоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #9 Отговорено 29 Септември, 2016 Ето още инфо от снощи. Клапана на изпарителя пак започна да изпуска газ,запалих я и като обърна на газ след 10 секунди я изгасих и изпатителя съскаше от тоя клапан.Пак казвам изпарителя е нов и с сменени мембрани от както е при мен,а клапана ми го сменят за 2 или 3 път.От там мирише на газ. Става въпрос за калапана от горната страна на изпарителя а не за газовия клапан. Ето снимки на компа,дюзите и изпарителя http://i63.tinypic.com/2wqza8g.jpg[/img Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimovdid 1 #10 Отговорено 29 Септември, 2016 Здравей,Колега! Мисля, че Ланди ренцо монтираха едни момчета на края на селото на Меден рудник вляво от главния път. При тях беше ли? Чувал съм добри думи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #11 Отговорено 29 Септември, 2016 И там и в лазур бях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #12 Отговорено 29 Септември, 2016 http://landiburgas.com/ Това им е сайта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #13 Отговорено 29 Септември, 2016 (Редактирано) Попитай в БРЦ, момчетата са много наясно какво правят, как и защо. Мисля че ще ти свършат работа. Двамата шофират и Хонди. Преди време карах Б18 с монтиран Ги от ЛандриБургас, за времето което карах колата около 1 година, никой от техния сервиз не успя да я настрои като хората.. Макар че 15 градско не е много според мен.. но извънградксо със скорсти до 100км/ч 11л си е множко. http://autogazburgas.com/contact/ Поздрави Редактирано 29 Септември, 2016 от Mad`Head Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #14 Отговорено 29 Септември, 2016 (Редактирано) Става въпрос за калапана от горната страна на изпарителя а не за газовия клапан. Това е предпазен клапан който отваря на 3-3,5 бара.Щом изпуска от там изпаритела е негоден.Според мен трябва да се смени първо изпаритела и газовия клапан(ама не с Ланди Ренцо).След това ако трябва се сменят и дюзите и се прави нова настройка! Редактирано 29 Септември, 2016 от ivan_pop Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #15 Отговорено 29 Септември, 2016 Попитай в БРЦ, момчетата са много наясно какво правят, как и защо. Мисля че ще ти свършат работа. Двамата шофират и Хонди. Преди време карах Б18 с монтиран Ги от ЛандриБургас, за времето което карах колата около 1 година, никой от техния сервиз не успя да я настрои като хората.. Макар че 15 градско не е много според мен.. но извънградксо със скорсти до 100км/ч 11л си е множко. http://autogazburgas.com/contact/ Поздрави Утре,ще отида при тези момчета в БРЦ те са точно до мен.При положение,че карам супер леко и то до 2500 оборота максимум и в града карам с 40 на 4-та или 60 на 5-та примерно на равни участъци без да се мъчи колата а по надолнища понякога пускам по инерция....еми гори си не е от карането.Градското е много относително за това направих извънградско и то беше 11 потресен съм. Колата не беше загряла дори и работи 10 секунди на газ и я изгасих,може ли веднага да дигне такова налягане,че клапана да изпуска. Нещо което ама изобщо не си обяснявам,как е възможно колата да гори много а ламбдата да показва бедна смес?Освен да изчтича газ но не съм усетил да мирише някъде освен от клапана който,ако трябва пак да го сменям и то не гаранционно няма да стане тая работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #16 Отговорено 30 Септември, 2016 (Редактирано) Колега щом предпазният ти клапан отваря имаш проблем с изпарителя. Погледни първо там. Казваш че е скоро ремонтиран, но дали ремонта е направен както трябва или е затворен както трябва. Ако караш с отворен клапан нормално разхода да ти е такъв. Редактирано 30 Септември, 2016 от harry11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #17 Отговорено 30 Септември, 2016 С две ръце за БРЦ Бургас. Невен и Митко са много в час ! Вече 20к с тяхна уредба - никакви проблеми ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #18 Отговорено 11 Октомври, 2016 Ходих,замериха ламбда сондата и казаха,че работи когато и е кеф,освен това е универсална и казаха,че може изобщо да не работи правилно с компютъра. До момента в който работеше докато показваше бедна смес.Сега търся нова сонда и после пак при тях.Имам два варианта за сонди Denso и NGK едната е надупчена където е сензора а другата не(то трябва да дам точните модели,но ги нямам в момента ако някой си има на представа коя да избера..?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #19 Отговорено 11 Октомври, 2016 Според мен между Denso и NTK няма драма коя ще избереш (стига да ги произвеждат). На моята оригиналните бяха Denso, но задната замина на 155K км., а предната се държа до 200K км. И двете сега са сменени с NTK (преди няколко години DENSO-то го нямаше масово, а за втората реших, че е по добре и двете да са от една марка) и всичко е наред. Задната работи вече 52К км. Само гледай да са за твоя двигател и проблеми няма да имаш. Аз съответствията ги гледам тук и тук, като предварително съм си извадил моите номера от каталога на Хонда по VIN номер. Предполагам и DENSO имат подобни странички, където да провериш за сътветствие. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #20 Отговорено 11 Октомври, 2016 ^ За NGK са това каталозите. За Denso пробвай тук: http://www.denso-am.eu/e-catalogue/ малко off: някой да е пробвал Denso IK20TT на газ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #21 Отговорено 12 Октомври, 2016 Колега, не си писал колко ти е разхода на бензин. В случай че е нормален, не бързай с купуването на сонда. Разбираемо е че на повечето газаджии не им се занимава с уредби, които не са монтирали те, особено ако пък ако са от конкурентна марка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #22 Отговорено 12 Октомври, 2016 Ами сега се опитах да го засега,но освен,че си напълних резервоара друго не стана.Заредих до горе(до капачката)докато я допълвахме се пълнеше супер бавно и бензина не слизаше надолу!Минах точно 100км с 90км/ч и заредих пак.Събра 2 литра и пак едвам едвам слизаше до долу.В крайна сметка спря да поема на 5 литра...Не знам защо стана така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #23 Отговорено 13 Октомври, 2016 Това звучи оптимистично, дори и да има 50% грешка пак разходът ти идва 7,5 което е много далеч от 11 на газ дори и да добавим 10-15% по висок разход при газ. Според мен проблемът си е в газовата уредба. Коя година е прелюда, има ли 16 пинова ОБД букса да видим на Торк какво ще покаже за сондата и дългия трим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #24 Отговорено 13 Октомври, 2016 Грешката може и да е 100%.. аз на това пълнене изобщо не вярвам.97 година е, буксата ако ми кажеш къде се намира ще я видя.Другото не го разбрах какво искаш да кажеш. Дали да не я засека пак но да пълня до спирането на пистолета без допълване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #25 Отговорено 13 Октомври, 2016 Спирането на пистолета става когато се вдигне пяната и стигне до него. Това не значи, че ще има еднакво количество гориво в резервоара. Засичането става единствено със зареждане до капачката или с няколко поредни пълнения до горе. И все пак може да има разминавания, но няма да са фрапантни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #26 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Щом е 97г. няма значение това което предложих, едва ли има такава букса. От какво количество гориво в резервоара започна първоначалното пълнене догоре? В случай че е било малко то при пълненето е възможно да се е получила повече пяна, но няма логика при второто допълване след прехода да налееш само 5 литра, ако това е било така, което ме навежда на мисълта, че грешката не е толкова голяма. Стрелката на горивопоказателя какво показа като разход. На моя акорд опитно съм установил, че стрелката е изключително точна и разстоянието между две деления е 2,5литра. При 100км изминати и два възможни разхода при теб от около 7-7,5/100 за по-нормалния или 9,5-10/100 в по-неприятния вариант разликата е точно едно деление, което няма как да не забележиш. Редактирано 13 Октомври, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #27 Отговорено 13 Октомври, 2016 http://www.hondaprelude.to/images/articles/maintenance/check_engine/service-connector.jpg http://www.valentine1.com/Savvy/images/gallery/honda_prelude_1999_02.jpg Не знам дали ELM bluetooth ше го чете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #28 Отговорено 13 Октомври, 2016 Стрелката беше 1мм над най-долната черта, пистолета спря на около 42 литра и с зареждане по 100гр много бавно стигна до 53.291,върнах се събра 2 литра и с още по-бавно допълване успях да събера 5.118. Стрелката се вдигна 1мм над най горната чертичка и там си остана, ако е мръднала ще е мръднала с 0.5мм което трябва да си много набюдателен да забележиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #29 Отговорено 13 Октомври, 2016 (Редактирано) Искаш да кажеш че за 100км изминати, стрелката е мръднала само половин милиметър? Ако разходът ти е да кажем 10/100 на бензин както се опасяваш, стрелката щеше да мръдне поне 4 деления надолу, вервай ми. Колко деления ти е цялата скала, ако е като на акорда там са 20? Редактирано 13 Октомври, 2016 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #30 Отговорено 13 Октомври, 2016 Това е след като заредих,като излязох на прав път се вдигна 1мм над чертата а на връщане дори не падна на чертата беше малко над нея,абсурд да е паднала под нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове