Jump to content
honel

Съвет при купуване на Honda CR-V III

Recommended Posts

Оглеждам се да купя Honda CR-V  дизел, ръчни скорости и парите ми стигат за такива от III поколение - демек 2010 г...

Нямам опит с подобни коли  и молбата ми е да ми  помогнете със съвет какво да гледам при покупката.

Имам в предвид не общоизвестните неща, а евентуално за проблеми  специфични за този модел...

Почти съм се спрял на една , за която твърдят , че е внос от Швейцария, но съмнителното е, че няма сервизна книжка и отгоре на всичко е само с един ключ.

Колата е без транзитни номера и не може да се кара по шосе  да се пробва. Продавачът е съгласен с негова пътна помощ да я караме в който и да е сервиз за тестване.

Боя се обаче, че има проблеми , които биха се хванали само ако колата се кара малко по-дълго , а не на плаца на борсата или в сервиз...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сравнително нов автомобил,и за вноса от Швейцария не е много типично да е без книжка(има изключения разбирасе)пък и 1 ключ.Опита които имам е,че почти винаги единия ключ е в калъвче и е като нов :)).Направете всичко възмоно да я проверите колкото е възможно и където,ако е необходимо ползвайте и услугите на фирмата за огледи на автомобили в СФ.След една тема която четох за некоректен търговец от Сф,точно на такова ЦР-в мисля че е по-добре колкото е възможно по проверен автомобил да търсите.

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного съмнителни неща още от самото начало - няма сервизна книжка, един ключ, няма номера. Почнал те е с фатките от рано. Тема в развитие за теб:

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102235

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде книжката ясно ма с един ключ вече е прекалено нагло.Търси нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви Колеги,

 

опитах да взема някаква информация с VIN кода от Бултрако, но ми обясниха , че понеже колата е от Швейцария - нямат данни за историята от предполагаемото и обслужване в сервизи на Хонда там. Имали информация само за коли обслужвани в България ...

 Може да поискам от продавача все пак да ми покаже швейцарския талон - да видя поне дали колата е била фирмена или на частно лице.

Нещата обаче отиват в посока да си търся нещо друго...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет - бягай от автокъщи! Мошеници са до един!

 

Така омайват с думи , че ще си дадеш и най-святото ако ги слушаш!

Или човек да ти я докара лично за теб от Италия или хващай самолета и отивай в Германия - цената на самолетния билет е по 40лв.

 

Колегата Cyreon

ти е дал пример  с темата! Като купуваш също вземи си микрометър от някой и я провери цялата за кит по купето....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия отиваш и попадаш на същия горублянски търгаш самоче от Турски произход.

В Италия отиваш и попадаш на Българин или Румънец, който е омягьосал бегачката още веднага.

 

И на двете места обаче можеш да си вземеш кола от първи собственик или от дълър с доказан произход, но вече на съответната цена (обикновено + 35-50%). Замисли се защо е така ? Сигурно защото останалите са идентични и не са правени интервенции с тях...... . Същото нещо можеш да направиш и в България разбирасе отново на съответната цена. И тук има с доказан произход или съответно от първи собственик. Самоче вместо да кихнеш 18-20 Горублянски хилядарки ще кихнеш 25-6.

 

Единственото предимство е, че там ще имаш по-голям избор (поради огромното потребление и население) и разликата в това с какво гориво и по какви пътища е карана.

За поддръжката при диларите вече сме се обедили, че всички претупват. Говорили сме си и за това какви масла се наливат и т.н.

 

Съвсем друга бира е обаче е кола с доказан произход от Швейцария. Там обяче ще я платиш почти на половина от магазинната цена ако я искаш истинска. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как не могат да проверят в Бултрако, като аз март 2014г. отидох в Бултрако Варна и ми казаха цялото обслужване на колата в Италия.

Sorry за оф топика. Не рискувай да вземаш кола с един ключ. Някой слагат втори ключ уж същия но после се оказва, че не работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как не могат да проверят в Бултрако, като аз март 2014г. отидох в Бултрако Варна и ми казаха цялото обслужване на колата в Италия.

Sorry за оф топика. Не рискувай да вземаш кола с един ключ. Някой слагат втори ключ уж същия но после се оказва, че не работи.

 

Ами- нещо явно се е променило от 2014 насам.Дадох също VIN кода на един приятел да провери за всеки случай и в Пловдив - и там са му отказали информация...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много рискова покупка. Особено ако и втория ключ не изглежда както трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе и с 1 ключ да е. Отиваш да си вадиш втори и след 1 седмица колата ти изчезва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за съветите. Отказах се от въпросната кола - сега гледам няколко други...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Реших да не пускам нова тема, а да се възползвам от вече създадената, защото и на мен ми предстои покупка.

От известно време заглеждам една  Honda - CRV 2.2 от 2007 г. От доста време стои на сайта на MotoPfohe Люлин. Не знам почти нищо за тези хонди. Някой, случайно, да има някаква информация за въпросния автомобил. 

А принципно, този дизелов двигател подходящ ли е за нашите географски ширини (поносимост с нашите горива, намиране на части, читав сервиз ..). 

 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой двигател не понася нашите ширини по всички точки. Но да речем че се намират сервизи и части и мотора е търпелив чиляк. Като цяло джипа е хубав. Гледай само конкретния да е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор! Искам да покажа конкретната оферта, пък може някой да е ходил да я гледа и да има информация от първа ръка.

 

http://usedcars.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=5413&price_to=225000&year_after=1969&year_before=2016

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С гарантиран произход и километри ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май няма подгрев на седалките, ще умреш от студ докато загрее. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките има ако са кожени, тогава може да умреш от студ, иначе е нормално. А и не е много хубаво да го ползваш ако не си заформил вече потомство след себеси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам. Не съм сигурен. От приятел чух, че обявите с SELECT или PREMIUM SELECT били съответно с 6 и 12 месеца гаранция. За произхода и километрите не знам. На някои обяви четох, че са пуснати за клиент, който продава автомобила и те не носят отговорност за състоянието на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките не ме интересува, в интерес на истината. Никога не съм изпитвал нужда от таква екстра. Достатъчно сланинки си имам, за да не ми е студено през зимата. По-скоро ме притеснява това, което прочетох за филтъра за твърди частици при дизеловите двигатели. Проблем може да имам и с турбото. Предишната ми кола беше един мерцедес Ц класа, дизел. Та оттам съм си напатил с повечето дизелови проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами потърси бензин тогава щом си патил от дизелите.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Които са средно с около 2-3к лева над дизеловите. Брей какъв избор имало за трета генерация...

Колега, имам дълбокомер и диагностика, свиркай ако мислиш да ходиш на оглед и ти трябва още 1 око.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, @СнегоХондка! 

 

Мисля да я закарам на оторизиран сервиз (а кой е той и къде се намира), за да видим дали, кога и как е обслужвана. 

Редактирано от roto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подгрев на седалките не ме интересува, в интерес на истината. Никога не съм изпитвал нужда от таква екстра. Достатъчно сланинки си имам, за да не ми е студено през зимата. По-скоро ме притеснява това, което прочетох за филтъра за твърди частици при дизеловите двигатели. Проблем може да имам и с турбото. Предишната ми кола беше един мерцедес Ц класа, дизел. Та оттам съм си напатил с повечето дизелови проблеми.

Филтъра и турбото ти е най малкия проблем.На тези километри по вероятно съединител,маховик  или верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е ли малка грижата и с DPF-a? То като му свърши животецът или се маха, или се сменя. Ма не съм чул някой да го е сменил :D

Ако гледаш в Горубляне най-близо ти е Юби Ко, но трябва да се уговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех ,че ДПФ се сменя...даже не влиза в гаранцията.Бултрако имат готово изречение....АААА нафтата е виновна и са много прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако ми казаха, че ДПФ филтъра има живот около 190 000 км с добро гориво. Нямало вариант като при Пежо да се зареди или нещо подобно, директно се сменял, а новият струвал 5000 лв., другият вариант е да се махне....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш го и това е,минах по тази процедура.Никой до сега не си е купил нов филтър.Тук с нашата нафта и нов да е,100хил. ще му са много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух че ги продухвали с декарбонизатор :)

Carbon Cleaner а у.

Оня ден ме офертираха за продухване на двигателя, ма аз ем съм бензин, ем на газ.

Виж нафтите да му мислят, там нагар с лопати да го ринеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин, когато е студено (под -1С), като запаля явно се пуска това подгряване с изгорелите газове и в купето се усеща една неприятна миризма.

В тази връзка, някой може ли да ми каже на какъв принцип работи това подгряване и как изгорелите газове попадат в купето?

Възможно ли е да е от DPF-то да мирише така?

Факт е , че като загрее колата и изчезва мириса, т.е. това с мириса го има само докато е студена колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може да набеждаваш DPF-а безпричинно. Сега в зимния период, при старта се появи миризма на застояло . А съм с бензиновата версия. Предполагам, филтъра на купето е за смяна ама нали все няма време. Преди карах Опел Зафира 1.9Д и така се оправяше, през зима нов филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок , ще го сменя и без това му се каня от месец, но дано да е от него, защото като цъкна копчето на рециркулация и спира да намирисва.

Другото е , че спира след като загрее колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ето това изглежда добре:

http://m.cars.bg/c1787661

Макар да не ми се вярва да е на толкова малко км.

Пфуу, пълно е с дизели, бензинките май никой не си ги продава :)

Редактирано от roto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако миризмата е на изгорели газове може да погледнете и колектора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Roto има бре. Даже скоро мернах една в раздел "продава" на форума и на пръв поглед изглеждаше ОК. Мисла че около 18К и търсеха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако миризмата е на изгорели газове може да погледнете и колектора.

Колектора на изходящите газове?

Ако е той, ще мирише винаги, а то мирише само докато загрее.

Ако е теч на масло, ще мирише само след като загрее, защото тогава двигателя е нагрят и почва да пуши от напеклото се масло по блока...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз от известно време се оглеждам за Honda cr-v III поколение. Досега не съм карал дизел и бих искал да ми дадете някакви насоки, какво точно да гледам при огледа на тези SUV-чета (2.2, 140кс). То е ясно, че ще ходим на оглед при някой майстор, но поне да отсея по-читавите. За момента съм се спрял на една автокъща ЛАСЕРМАН КАРС, намират се на Цариградско шосе и разклона за с.Лозен, защото имат няколко за продаване. Ще отидем с жената, че е много важно дали на нея ще й пасне, че и тя ще кара децата на градината :о))). Преди карахме Нисан Кашкай, но взе да ни отеснява като се роди и второто дете, надявам се Хондата да е по-голяма.

Въпросите ми са освен какво да гледам при огледа, ако евентуално стигнем до сделка, бих искал да я погледне някой майстор от форума. Кой бихте ми препоръчали в тази част на София?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

и аз от известно време се оглеждам за Honda cr-v III поколение. Досега не съм карал дизел и бих искал да ми дадете някакви насоки, какво точно да гледам при огледа на тези SUV-чета (2.2, 140кс). То е ясно, че ще ходим на оглед при някой майстор, но поне да отсея по-читавите. За момента съм се спрял на една автокъща ЛАСЕРМАН КАРС, намират се на Цариградско шосе и разклона за с.Лозен, защото имат няколко за продаване. Ще отидем с жената, че е много важно дали на нея ще й пасне, че и тя ще кара децата на градината :о))). Преди карахме Нисан Кашкай, но взе да ни отеснява като се роди и второто дете, надявам се Хондата да е по-голяма.

Въпросите ми са освен какво да гледам при огледа, ако евентуално стигнем до сделка, бих искал да я погледне някой майстор от форума. Кой бихте ми препоръчали в тази част на София?

Вземе да ги пропуснеш тези Ласерман  

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102235

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shock:

Благодаря за съвета, наистина ще ги пропусна!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...