honel 0 #1 Публикувано 20 Септември, 2016 Оглеждам се да купя Honda CR-V дизел, ръчни скорости и парите ми стигат за такива от III поколение - демек 2010 г... Нямам опит с подобни коли и молбата ми е да ми помогнете със съвет какво да гледам при покупката. Имам в предвид не общоизвестните неща, а евентуално за проблеми специфични за този модел... Почти съм се спрял на една , за която твърдят , че е внос от Швейцария, но съмнителното е, че няма сервизна книжка и отгоре на всичко е само с един ключ. Колата е без транзитни номера и не може да се кара по шосе да се пробва. Продавачът е съгласен с негова пътна помощ да я караме в който и да е сервиз за тестване. Боя се обаче, че има проблеми , които биха се хванали само ако колата се кара малко по-дълго , а не на плаца на борсата или в сервиз... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #2 Отговорено 20 Септември, 2016 Това е сравнително нов автомобил,и за вноса от Швейцария не е много типично да е без книжка(има изключения разбирасе)пък и 1 ключ.Опита които имам е,че почти винаги единия ключ е в калъвче и е като нов ).Направете всичко възмоно да я проверите колкото е възможно и където,ако е необходимо ползвайте и услугите на фирмата за огледи на автомобили в СФ.След една тема която четох за некоректен търговец от Сф,точно на такова ЦР-в мисля че е по-добре колкото е възможно по проверен автомобил да търсите. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #3 Отговорено 20 Септември, 2016 (Редактирано) Mного съмнителни неща още от самото начало - няма сервизна книжка, един ключ, няма номера. Почнал те е с фатките от рано. Тема в развитие за теб: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102235 Редактирано 20 Септември, 2016 от Cyreon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #4 Отговорено 20 Септември, 2016 Айде книжката ясно ма с един ключ вече е прекалено нагло.Търси нещо друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honel 0 #5 Отговорено 21 Септември, 2016 Благодаря ви Колеги, опитах да взема някаква информация с VIN кода от Бултрако, но ми обясниха , че понеже колата е от Швейцария - нямат данни за историята от предполагаемото и обслужване в сервизи на Хонда там. Имали информация само за коли обслужвани в България ... Може да поискам от продавача все пак да ми покаже швейцарския талон - да видя поне дали колата е била фирмена или на частно лице. Нещата обаче отиват в посока да си търся нещо друго... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #6 Отговорено 21 Септември, 2016 Моя съвет - бягай от автокъщи! Мошеници са до един! Така омайват с думи , че ще си дадеш и най-святото ако ги слушаш! Или човек да ти я докара лично за теб от Италия или хващай самолета и отивай в Германия - цената на самолетния билет е по 40лв. Колегата Cyreon ти е дал пример с темата! Като купуваш също вземи си микрометър от някой и я провери цялата за кит по купето.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #7 Отговорено 21 Септември, 2016 В Германия отиваш и попадаш на същия горублянски търгаш самоче от Турски произход. В Италия отиваш и попадаш на Българин или Румънец, който е омягьосал бегачката още веднага. И на двете места обаче можеш да си вземеш кола от първи собственик или от дълър с доказан произход, но вече на съответната цена (обикновено + 35-50%). Замисли се защо е така ? Сигурно защото останалите са идентични и не са правени интервенции с тях...... . Същото нещо можеш да направиш и в България разбирасе отново на съответната цена. И тук има с доказан произход или съответно от първи собственик. Самоче вместо да кихнеш 18-20 Горублянски хилядарки ще кихнеш 25-6. Единственото предимство е, че там ще имаш по-голям избор (поради огромното потребление и население) и разликата в това с какво гориво и по какви пътища е карана. За поддръжката при диларите вече сме се обедили, че всички претупват. Говорили сме си и за това какви масла се наливат и т.н. Съвсем друга бира е обаче е кола с доказан произход от Швейцария. Там обяче ще я платиш почти на половина от магазинната цена ако я искаш истинска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #8 Отговорено 21 Септември, 2016 Е как не могат да проверят в Бултрако, като аз март 2014г. отидох в Бултрако Варна и ми казаха цялото обслужване на колата в Италия. Sorry за оф топика. Не рискувай да вземаш кола с един ключ. Някой слагат втори ключ уж същия но после се оказва, че не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honel 0 #9 Отговорено 21 Септември, 2016 Е как не могат да проверят в Бултрако, като аз март 2014г. отидох в Бултрако Варна и ми казаха цялото обслужване на колата в Италия. Sorry за оф топика. Не рискувай да вземаш кола с един ключ. Някой слагат втори ключ уж същия но после се оказва, че не работи. Ами- нещо явно се е променило от 2014 насам.Дадох също VIN кода на един приятел да провери за всеки случай и в Пловдив - и там са му отказали информация... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #10 Отговорено 22 Септември, 2016 Много рискова покупка. Особено ако и втория ключ не изглежда както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #11 Отговорено 22 Септември, 2016 Бе и с 1 ключ да е. Отиваш да си вадиш втори и след 1 седмица колата ти изчезва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honel 0 #12 Отговорено 14 Октомври, 2016 Благодаря ви за съветите. Отказах се от въпросната кола - сега гледам няколко други... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #13 Отговорено 27 Ноември, 2016 Здравейте! Реших да не пускам нова тема, а да се възползвам от вече създадената, защото и на мен ми предстои покупка. От известно време заглеждам една Honda - CRV 2.2 от 2007 г. От доста време стои на сайта на MotoPfohe Люлин. Не знам почти нищо за тези хонди. Някой, случайно, да има някаква информация за въпросния автомобил. А принципно, този дизелов двигател подходящ ли е за нашите географски ширини (поносимост с нашите горива, намиране на части, читав сервиз ..). Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #14 Отговорено 27 Ноември, 2016 Никой двигател не понася нашите ширини по всички точки. Но да речем че се намират сервизи и части и мотора е търпелив чиляк. Като цяло джипа е хубав. Гледай само конкретния да е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #15 Отговорено 28 Ноември, 2016 Благодаря за бързия отговор! Искам да покажа конкретната оферта, пък може някой да е ходил да я гледа и да има информация от първа ръка. http://usedcars.motopfohe.bg/mp_auto_details.php?id=5413&price_to=225000&year_after=1969&year_before=2016 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #16 Отговорено 28 Ноември, 2016 С гарантиран произход и километри ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #17 Отговорено 28 Ноември, 2016 Май няма подгрев на седалките, ще умреш от студ докато загрее. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #18 Отговорено 28 Ноември, 2016 Подгрев на седалките има ако са кожени, тогава може да умреш от студ, иначе е нормално. А и не е много хубаво да го ползваш ако не си заформил вече потомство след себеси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #19 Отговорено 28 Ноември, 2016 Не знам. Не съм сигурен. От приятел чух, че обявите с SELECT или PREMIUM SELECT били съответно с 6 и 12 месеца гаранция. За произхода и километрите не знам. На някои обяви четох, че са пуснати за клиент, който продава автомобила и те не носят отговорност за състоянието на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #20 Отговорено 28 Ноември, 2016 Подгрев на седалките не ме интересува, в интерес на истината. Никога не съм изпитвал нужда от таква екстра. Достатъчно сланинки си имам, за да не ми е студено през зимата. По-скоро ме притеснява това, което прочетох за филтъра за твърди частици при дизеловите двигатели. Проблем може да имам и с турбото. Предишната ми кола беше един мерцедес Ц класа, дизел. Та оттам съм си напатил с повечето дизелови проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #21 Отговорено 28 Ноември, 2016 Ами потърси бензин тогава щом си патил от дизелите..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #22 Отговорено 29 Ноември, 2016 Които са средно с около 2-3к лева над дизеловите. Брей какъв избор имало за трета генерация... Колега, имам дълбокомер и диагностика, свиркай ако мислиш да ходиш на оглед и ти трябва още 1 око. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #23 Отговорено 29 Ноември, 2016 (Редактирано) Благодаря ти, @СнегоХондка! Мисля да я закарам на оторизиран сервиз (а кой е той и къде се намира), за да видим дали, кога и как е обслужвана. Редактирано 29 Ноември, 2016 от roto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #24 Отговорено 29 Ноември, 2016 Подгрев на седалките не ме интересува, в интерес на истината. Никога не съм изпитвал нужда от таква екстра. Достатъчно сланинки си имам, за да не ми е студено през зимата. По-скоро ме притеснява това, което прочетох за филтъра за твърди частици при дизеловите двигатели. Проблем може да имам и с турбото. Предишната ми кола беше един мерцедес Ц класа, дизел. Та оттам съм си напатил с повечето дизелови проблеми. Филтъра и турбото ти е най малкия проблем.На тези километри по вероятно съединител,маховик или верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #25 Отговорено 30 Ноември, 2016 Ми не е ли малка грижата и с DPF-a? То като му свърши животецът или се маха, или се сменя. Ма не съм чул някой да го е сменил Ако гледаш в Горубляне най-близо ти е Юби Ко, но трябва да се уговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 30 Ноември, 2016 Не знаех ,че ДПФ се сменя...даже не влиза в гаранцията.Бултрако имат готово изречение....АААА нафтата е виновна и са много прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #27 Отговорено 20 Декември, 2016 Бултрако ми казаха, че ДПФ филтъра има живот около 190 000 км с добро гориво. Нямало вариант като при Пежо да се зареди или нещо подобно, директно се сменял, а новият струвал 5000 лв., другият вариант е да се махне.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Deodriver 35 #28 Отговорено 20 Декември, 2016 Махаш го и това е,минах по тази процедура.Никой до сега не си е купил нов филтър.Тук с нашата нафта и нов да е,100хил. ще му са много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #29 Отговорено 20 Декември, 2016 Чух че ги продухвали с декарбонизатор Carbon Cleaner а у. Оня ден ме офертираха за продухване на двигателя, ма аз ем съм бензин, ем на газ. Виж нафтите да му мислят, там нагар с лопати да го ринеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #30 Отговорено 21 Декември, 2016 Сутрин, когато е студено (под -1С), като запаля явно се пуска това подгряване с изгорелите газове и в купето се усеща една неприятна миризма. В тази връзка, някой може ли да ми каже на какъв принцип работи това подгряване и как изгорелите газове попадат в купето? Възможно ли е да е от DPF-то да мирише така? Факт е , че като загрее колата и изчезва мириса, т.е. това с мириса го има само докато е студена колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #31 Отговорено 21 Декември, 2016 Колега, може да набеждаваш DPF-а безпричинно. Сега в зимния период, при старта се появи миризма на застояло . А съм с бензиновата версия. Предполагам, филтъра на купето е за смяна ама нали все няма време. Преди карах Опел Зафира 1.9Д и така се оправяше, през зима нов филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #32 Отговорено 21 Декември, 2016 Ок , ще го сменя и без това му се каня от месец, но дано да е от него, защото като цъкна копчето на рециркулация и спира да намирисва. Другото е , че спира след като загрее колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roto 0 #33 Отговорено 21 Декември, 2016 (Редактирано) Мисля че ето това изглежда добре: http://m.cars.bg/c1787661 Макар да не ми се вярва да е на толкова малко км. Пфуу, пълно е с дизели, бензинките май никой не си ги продава Редактирано 21 Декември, 2016 от roto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepur 175 #34 Отговорено 30 Декември, 2016 Ако миризмата е на изгорели газове може да погледнете и колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #35 Отговорено 31 Декември, 2016 Roto има бре. Даже скоро мернах една в раздел "продава" на форума и на пръв поглед изглеждаше ОК. Мисла че около 18К и търсеха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #36 Отговорено 3 Януари, 2017 Ако миризмата е на изгорели газове може да погледнете и колектора.Колектора на изходящите газове?Ако е той, ще мирише винаги, а то мирише само докато загрее. Ако е теч на масло, ще мирише само след като загрее, защото тогава двигателя е нагрят и почва да пуши от напеклото се масло по блока... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lordi 0 #37 Отговорено 8 Януари, 2017 Здравейте, и аз от известно време се оглеждам за Honda cr-v III поколение. Досега не съм карал дизел и бих искал да ми дадете някакви насоки, какво точно да гледам при огледа на тези SUV-чета (2.2, 140кс). То е ясно, че ще ходим на оглед при някой майстор, но поне да отсея по-читавите. За момента съм се спрял на една автокъща ЛАСЕРМАН КАРС, намират се на Цариградско шосе и разклона за с.Лозен, защото имат няколко за продаване. Ще отидем с жената, че е много важно дали на нея ще й пасне, че и тя ще кара децата на градината :о))). Преди карахме Нисан Кашкай, но взе да ни отеснява като се роди и второто дете, надявам се Хондата да е по-голяма. Въпросите ми са освен какво да гледам при огледа, ако евентуално стигнем до сделка, бих искал да я погледне някой майстор от форума. Кой бихте ми препоръчали в тази част на София? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #38 Отговорено 8 Януари, 2017 Здравейте, и аз от известно време се оглеждам за Honda cr-v III поколение. Досега не съм карал дизел и бих искал да ми дадете някакви насоки, какво точно да гледам при огледа на тези SUV-чета (2.2, 140кс). То е ясно, че ще ходим на оглед при някой майстор, но поне да отсея по-читавите. За момента съм се спрял на една автокъща ЛАСЕРМАН КАРС, намират се на Цариградско шосе и разклона за с.Лозен, защото имат няколко за продаване. Ще отидем с жената, че е много важно дали на нея ще й пасне, че и тя ще кара децата на градината :о))). Преди карахме Нисан Кашкай, но взе да ни отеснява като се роди и второто дете, надявам се Хондата да е по-голяма. Въпросите ми са освен какво да гледам при огледа, ако евентуално стигнем до сделка, бих искал да я погледне някой майстор от форума. Кой бихте ми препоръчали в тази част на София? Вземе да ги пропуснеш тези Ласерман http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=102235 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lordi 0 #39 Отговорено 8 Януари, 2017 Благодаря за съвета, наистина ще ги пропусна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lordi 0 #40 Отговорено 8 Януари, 2017 А някакво мнение за автокъща МАК и по-точно обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21476684954518359&slink=hbxjfy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове