Jump to content
Deodriver

Кормилна рейка

Recommended Posts

Абе тея ваще реики мноо кекави, колегата от началото на темета дали оправи неговата електрическа??? Руснаците ги правят лесно, има бая клипове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам загуба на масло в момента, предполагам че собственика преди мен е правил нещо, защо по казанчето си личи че е сипвал над максимума, може да е била отремонтирана, защото има прах по маншоните. Ще карам така и ще следя маслото в казанчето.

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги!

Да използвам вече създадената тема , защото при един приятел се появи сходен проблем.Колата е  C-RV III gen. дизел 2008г. Преди около 1000км. са сменени хидравлична течност и някои други неща по окачването. В началото нямаше никакви проблеми , но от известно време хидравликата сработва когато си поиска. При първо палене сутрин всичко е ОК , но след това през деня от време на време когато колата е на място хидравликата не работи и маневрирането е почти невъзможно. Също така се чува и някакъв звук , нещо като свистене или не знам как точно да го обясня. След това , вече във движение хидравликата си работи и звукът изчезва. Първо се усъмнихме в помпата , но си мисля , че ако помпата не е наред няма да има хидравлика през цялото време. Няма пукане или шумове в рейката. При сваляне на десният маншон е забелязал малко количество хидр. течност , но нивото в казанчето не е помръднало. Да добавя , че го прави и в двете посоки (ляво и дясно), защото в други теми прочетох , че понякога колеги са имали сходни проблеми в едната посока. Всякакви мнения и съвети биха били от полза. Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не боксува ремъка и тои да шуми,а като боксува не върти помпата и няма хидравлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с въпрос. И моята рейка просълзява, а маслото за 1 година намаля точно от максимума до минимума. От мненията във форума реших да долея отново до максимума добавка Mannol. Не знам дали е свързано, но няма и месец след това прокапа масло от маркуча за високо налягане, който отива от помпата към рейката и по-точно от кербовката до помпата и течността слезе пак до минимума. Отново долях от добавката и сега гледам, че няколко дни не е мърдала, но маркуча си е омаслен и явно ще дам да ми направят нов. Въпроса е възможно ли е тази добавка да е запушила някъде нещо, в резултат на което да е избило масло от маркуча. Чудя се и дали да давам рейката за рециклиране или да я карам така докато се разтече повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчайте място за рециклиране на рейка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! Пиша с молба за консултация и конкретни предложения. Най-вече от онези от вас, борили се с рейките и постигнали задоволителен за самите тях резултат, с уговорката, че изчетох почти всички постове по подобни теми във форума.

Конкретният автомобил е Хонда ЦРВ-III, 2.2i-ctdi, 2008, 207 хил.км.

Та проблемът е, че движейки се по неравности, с малка скорост, се чува едно дразнещо потропване от дясната страна. При първоначалния преглед и реглаж на двата моста, извършени веднага след закупуването на автомобила /в София, при Стефан/, не бяха открити проблеми по окачването и кормилното управление. Колата си върви, както трябва, без насичане на волана или пък оставането му в определено положение при завой. Няма загуба на хидравлична течност /нивото й, в зависимост от температурата е между средата и максимума/, не ми е казвано да има омасляване, както от Стефан при реглажа, така и при обслужването по кампанията в Бултрако.

Днес я закарах в Бултрако, където диагнозата бе: "Луфт рейка/десен вътрешен накрайник."

Предложено лечение: Оставяне на колата за около седмица при тях, демонтаж на рейката, изпращане за рециклиране, монтаж на рециклираната вече, нов накрайник, смяна на хидравличната течност и реглаж на предния мост. Цена: 750,00 лева.

Червейчетата дето ме загризаха и не ми дават мира са:

- възможно ли е да има луфт на рейката, без да е налично омасляване и загуба на хидравлична течност!?

- удачно ли е според вас предложеното лечение от страна на Бултрако или да търся и други доктори за компетентно мнение, преди да подложа автомобила на лечение извън киничните пътеки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ако дадат гаранция поне 24м. за рейката си заслужава тези пари, кварталния майстор ще ти вземе на половина ама гаранция Франция. 

Другия вариант от морга рейка около 300лв + реглаж + масло и труд пак към то 500лв.

 

Защо не пробваш най напред да смениш маслото с оригинално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да го сменя? Проблема му е , че потропва. Волана се върти ок и няма шум. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 3 минути, Радо82 написа:

Само ако дадат гаранция поне 24м. за рейката си заслужава тези пари, кварталния майстор ще ти вземе на половина ама гаранция Франция. 

Другия вариант от морга рейка около 300лв + реглаж + масло и труд пак към то 500лв.

 

Защо не пробваш най напред да смениш маслото с оригинално.

Мислих и в тази посока, но хидравличната течност е само "самарът", който пренася товара с цел облекчаване на управлението. Според мен течността няма отношение и не би могла да компенсира получени хлабини в механичната част на сглобката, така че да изчезне и потропването.

Най-вече ме гложди липсата на омасляване и загуба на течност. Дали пък разбитият накрайник не е единственият виновник за ситуацията!? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти лопа само някоя биалетка :) надявам се си проверил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой не чете какво пита колегата m_ad. Аз на стария Аеродек сменях вътрешни накрайници, които нямат нищо общо с теч на рейката. Не знам как е при теб. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглеждайки многобройни клипове в тубата и особено тези, публикувани от източните ни братя, оставам с убеждението, че основната причина за потропването е в подвижната връзка на десния вътрешен накрайник. Тази резервна част в сайтовете на различни доставчици е в ценови диапазон, доста по-различен и изгоден за мен /в пъти/, от обявената ми вече цена.

Предвид това, което писах за работата на самата рейка и състоянието на хидравличната течност мисля, че проблемът си е чисто механичен и подмяната на въпросния накрайник би го решило. Без да се правя на специалист мисля, че при наличие на подвижна връзка между двете рамена, точно там е най-слабото място, което на всичкото отгоре е и подложено на постоянно динамично натоварване по трите оси. Мястото за използване на инструмент за развъртането/завъртането му от/към рейката е ограничено и се налага специфичен или пригоден за целта инструмент. При наличието му, ремонтът заедно с реглажа биха могли да се случат за броени часове.

Без да слагам каруцата пред коня нещата отиват натам, че цената на един подобен ремонт /труд и материали/ с последващ реглаж на преден мост, едва ли ще се доближат и на 1/5 от обявената ми за цялостния ремонт цена.

Какво бих спечелил? Ясно е - спестени средства от избегнат ремонт на безпроблемно работеща на този етап рейка; спестено време за самия ремонт.

Какво бих загубил? Най-много една седмица в бъдеще време, за не дай Боже действително извършване ремонт на самата рейка.

Но, идната седмица, след още малко консултации с хора, доверени и доказали се,  всичко ще си дойде на място. За което, разбира се, ще ви дам изчерпателна информация.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и информацията в развитие.

Оказа се, че рейката си е здрава и само вътрешният кормилен накрайник е за смяна. Във вдигнато положение и висящи във въздуха мостове, всичко друго си беше наред. Но, не и когато се опитаха на регулират предния мост. При пробното шофиране отново имаше леко потропване, съчетано с опит на колата да дърпа надясно. При втория опит за реглаж, кола с предните гуми върху въртящите се елементи на стенда и реален натиск върху всички елементи по ходовата част и окачването се оказа, че и външните кормилни накрайници са за смяна. Пиша ви това, защото всички предишни проверки по окачването и кормилното управление бяха правени с кола, вдигната във въздуха.

Та, в крайна сметка, след смяната само на десните вътрешен и външен, и левия външен кормилни накрайници, всичко си дойде на мястото. Няма троп, няма лоп и бягане насам-натам.

Колкото до цената. Ами, съвсем малко повече от обявената ми в Бултрако, само за смяната на вътрешния кормилен накрайник.

Поздрави на всички с надежда, информацията, дадена от мен, да ви е от полза.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега, каква цена са вътрешните и външните кормилни накрайници

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата седмица купих комплект външни и вътрешни накрайници и за двете страни на swag за 92 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте!
Някой сменял ли е тази проклета втулка от дясната страна на рейката и ако да-откъде я е взел?Става дума за електро механичната рейка на бензиновата CR-V-та? Oказва се ,че е голям проблем..моята е на около 150000 км..но това тропане отдясно ме подлудява..Из нета намирам са руски ,домашно направени втулки и някак не ми се иска..това да е лечението на проблема..Някой има ли ОЕМ номера на това нещо?

 


 7d59443d0382e0a45b9eb6db1da547fb.jpg

yoAAAgC5tOA-960.jpg

vtulka reika.jpg

изтеглен файл.jpg

Редактирано от jordan135

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, бъркаш двете неща, последната снимка е на шайба, която държи втулката. Иначе втулката се разбива. OEM няма и руснаците са се справили чудесно с изработката на втулката. От полиацетал е. Аз смених и направих снимки, но малко по-натам ще пусна тема с това как става.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Моето CRV 3ген. е 2007 бензин и с дясна дирекция. 

След смяна на левия преден носач се появи едно похлопване при неравности, на реглажа на сходимост човека каза че не е болта на носача който се наложи да бъде сменен и не отговаря поради това на размера на втулката му, а кормилната рейка. 

И тук се появяват въпросите:

 Нужно ли е Да сменям цялата рейка? От прочетеното по темата разбирам че щетите са частични, нямам проблем с работата, само хлопа, но предпочитам да съм сигурен в колата. Хлопането е отляво, но както казах съм с дясна дирекция,което пък се явява проблем откъм магазин, трябва морга само,или не е така, т.е. Могат да де ползват части за лява дирекция? 

Ще съм благодарен за съвети как да реша проблема и да финализирам ремонта на ходовата част. 

Поздрави! 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

И при мен преди 5 години така прихлопваше на неравности и имах сълзене. Губеше масло за около 3-4 месеца около 5к. км от максимум падаше на минимум.

След четене и консултиране с майстор, се установи че вътре има разбира втулка. Решението е смяна с оригинала такава на тогавашна цена около 250-300 лв., както и ремонтни комплекти долен и горен и те като цена и на двата пак там някъде.  

Майстора ме посъветва да и сипя добавка, докато се подготвя за ремонта.

След като я сипах хлопането изчезна, а теча намаля, сега нивото пада от макс. до минимум за около година. И доливам пак тази добавка. 

Не твърдя, че това е решението, но мен за сега ме устройва!

 

П.П извинявай сега видях, че твоята не е хидравлична. 

 

Редактирано от niksi
допълнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Най-лесно може да провериш по серийния номер. Аз мисля, че трябва да има разлика лява/ дясна.

И по мое мнение, проблемът се появява от пасажерската страна. Аз съм с ляв волан и точно отдяно хлопаше. Проблеми с шофирането нямаше, но все пак я рециклирах - около 500 Европейски, гаранция - една година. Увериха ме, че пак може да се рациклира.

Рейката е електрическа и се сваля (имай под ръка кода на радиото, ако решиш да я рециклираш).

За 3 дни работа и всико е супер сега.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...