Jump to content
Markony

FAQ-1:Двигателни масла-обсъждане 1, част Първа

Recommended Posts

  На 28.01.2017 г. at 22:27, Veseliq написа:

 За жалост достъпни за нас марки като Eneos, Motul, Shell, Revenol - ги няма. Ако някой намери тестове с тях, нека пусне линк.

http://www.oil-club.ru/forum/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко анализи на прясно масло от братушките:

http://www.oil-club.ru/forum/topic/14549-amsoil-signature-series-100-synthetic-5w-30-svezhee/

 

http://www.oil-club.ru/forum/topic/3527-3527/

 

Гледайте само колко сапун и молибден са наблъскали в Амса. И калиевата основа е бая :)

Естерите също си казват своето.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от къде купувате amsoil signature?

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 29.01.2017 г. at 19:21, simo vtecman написа:

Колеги от къде купувате amsoil signature? Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103221

Общи поръчки от ato24.de

Редактирано от pln

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ми показва колега,пише че нямам достъп

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влез си с акаунта и тогава отвори линка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок

Благодаря

 

Enviado desde mi D2303 mediante Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече приключих с маслата от чужбина .Тези коли дето ги караме са на стотици хиляди километри ,просто няма смисъл да слагаме амсоил или мотул и темподобни .От 10 години карам втора хонда и просто няма смисъл в такива инвестиции,досега все от поръчките карах със 0W30 и подобни щуротии за сумати пари ,преди два месеца сложих Тотал 5W40 за 30 кинта 4 литра и филтър най-добрия за 4 лв ,това от моя човек в ситроен сервиза на цени като за техни служители.Колата си върви много добре с това масло ,в студовете е течно и пали няма проблеми .Обърнете внимание -4 лв е хубавия филтър ,имало и по -ефтини ама не исках да се занимавам с тях -смятайте с каква надценка ни цакат навсякъде .Филтъра като пристигна ,мисля че полски беше ,добра изработка външна с дифтунка и всичко ,това вика моя човек е най -доброто масло което можеш да намериш в Добрич и най добрия филтър на доставни цени .34 лв всичко .

Няма никакъв смисъл от скъпите масла за наште коли -те карани карани ,при нас пристигат за да ги покараме малко ,да видим и ние малко какво е  хубава кола ,преди да отидат в рая на колите -автоморгата .Втора ръка купуваме всичко ,втора ръка хора станахме ,абе изобщо ,голяма работа сме !

Редактирано от borko 30
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така колега, има много хора, които си отварят моторите и сменят части, които впоследствие искат добри консумативи, а не някоя шльокавица 10-40 или 15-40.

Ще го кажа за пореден път - мотор от добро масло не се плаши ако ще и на 300 000+ км да е, плаши се от скапаните ментета, които му сипваме за 30-50лв/5л., пари за нов боклук /кола/ нямам, предпочитам да си поддържам старата кола с качествени масла, защото както и да го въртим ще изкара повече от тия дето излизат от магазина :whistle:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та по повод горенето ми на масло извън градско - събота и неделя се рових из американските форуми (там си търсят правата до дупка), и попаднах в 4 хондовски форума на дела срещу Хонда заради горене на масло на К24 2003-2007 (основно Акорди), и К24 2008-2012 (по-конкретно за СРВ). Има над 100 оплаквания (официални, не форумни) за периода 2003-2007 за автомобили на под 60К мили. Хонда, ето тук не ми харесва грам как си измиват ръцете, излизат от положение като казват че няма достатъчно оплаквания за да пуснат сврвизен бюлетин, и че ако някой реши може да се направи такъв тест в дилър на Хонда, но ДВГ трябва да харчи 1л. на 1500км. за да признаят проблема. В крайна сметка заради не подадени достатъчно оплаквания само дузина на свои разноски си отварят ДВГ в Хонда дилъри и се установява че маслените рингове са дефектни, откъдето се омазват и изпускателните гумички на клапаните, откъдето се прецакват и катализаторите. Има случаи на 3л. на 5К км. харч.

За СРВ 2008-2012 вече официално има дела срещу Хонда, където вече достатъчно хора се събират и подават жалби, след което се установява същото като през 2003-2007, само че отстранява безплатно от Хонда.

 

Да поясня, става дума за обороти над 3500/мин.

 

Става дума и за Акурите и Хондите.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 29.01.2017 г. at 22:35, borko 30 написа:

Аз вече приключих с маслата от чужбина .Тези коли дето ги караме са на стотици хиляди километри ,просто няма смисъл да слагаме амсоил или мотул и темподобни .От 10 години карам втора хонда и просто няма смисъл в такива инвестиции,досега все от поръчките карах със 0W30 и подобни щуротии за сумати пари ,преди два месеца сложих Тотал 5W40 за 30 кинта 4 литра и филтър най-добрия за 4 лв ,това от моя човек в ситроен сервиза на цени като за техни служители.Колата си върви много добре с това масло ,в студовете е течно и пали няма проблеми .Обърнете внимание -4 лв е хубавия филтър ,имало и по -ефтини ама не исках да се занимавам с тях -смятайте с каква надценка ни цакат навсякъде .Филтъра като пристигна ,мисля че полски беше ,добра изработка външна с дифтунка и всичко ,това вика моя човек е най -доброто масло което можеш да намериш в Добрич и най добрия филтър на доставни цени .34 лв всичко .

Няма никакъв смисъл от скъпите масла за наште коли -те карани карани ,при нас пристигат за да ги покараме малко ,да видим и ние малко какво е хубава кола ,преди да отидат в рая на колите -автоморгата .Втора ръка купуваме всичко ,втора ръка хора станахме ,абе изобщо ,голяма работа сме !

Ще ни кажеш ли кой Тотал,какво пише на тубата или и това няма смисъл да гледаме. Колко км. мислиш да му навъртиш и като удариш после чертата да не излезе по скъпо от скъпите масла. Добрич е още по близо до Румъния, така че може някъде и под 30лв.да се намери. Относно поръчките от чужбина мога да кажа, че хората плащат за нещо, което е на добра цена и истинско(надяваме се) , която комбинация у нас често не е такава. Именно това,че могат да бъдат излъгани кара хората да търсят алтернативни варианти,а и не всеки има познати в дилърски сервизи:).(нищо лично... :))Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 29.01.2017 г. at 22:35, borko 30 написа:

 

Много се харчиш, Борко.

Ето ти 5-40 на малко над 4лв литъра.

http://www.ato24.de/de/aveno-fs-5w-40.html

Ще ти вземем една бака 20л (не искат да носят варели 208л до БеГе) и може и твоите внуци, да те споменава, както ти дядо си. После да продадат сивика 2053-та година за 2500лв :) 

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли нещо, което да гарантира, че това което идва от чужбина или ЕС е истинско, или просто всичко е на нюх и надежда.

За Опи Ойлс съм убеден, защото имат документи които ги удостоверяват като директни дистрибутори на маслата, които предлагат и че зареждат директно от производителя, а не от препродавачи (resellers).

Разговарял съм с тях по тел. по тези въпроси, както и какво масло да позлвам за моят автомобил - изредиха ми няколко визкозитета като 5-40 беше сред тях, след като им казах че съм от БГ, тогава ми препоръчаха да е с 0 маслото, но и с 5 нямало да има проблем (все още ни свързват с Русия като географско разположение и климат).

Разговарял съм с няколко дистрибутора и магазин/сервизи в Холандия и Белгия, там казват че за този ДВГ, от тази година сипват 5-40, като там сипват Кастрол, Хонда, Мотул и Торко (цените са безумни). Имам познат холандец, който е деен участник в тамошните форумни мероприятия, 5-40 е маслото което се ползва масово, а холандците са едни от най-богатите в Европа и там не се пести.

 

В крайна сметка, просто човек си избира в какво да вярва и докато не се докаже противното, е хубаво да не си огъва тази си вяра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 7:56, crown_bg написа:

Има ли нещо, което да гарантира, че това което идва от чужбина или ЕС е истинско, или просто всичко е на нюх и надежда.

 

Като цяло няма гаранция, но бих казал, че е повече от нюх и надежда. Културата в много от западните държави е, че хората които търсят качество са повече, интересуват се повече и са много, много по-чувствителни ако бъдат измамени, за това и доставчиците са по-внимателни. Сега, в конкретиката на тази тема - да кажем Amsoil цитират ato24 като официален дистрибутор за Германия - заради това тръгнаха и поръчките. Марката не би рискувала с лош дистрибутор и би си следила стоката (заради това, че всеки гаф би им петнил името), а фирмата осигурила си да бъде официален дистрибутор на такъв калибър марки не би рискувала да продава ментета - това директно ще им приключи бизнеса.

 

В темата хвърчат искри за вискозитети, а това, което от първия пост се цели да се покаже е, че вискозитета е само един фактор (който пак зависи от двигателя който всеки от нас кара, а явно всеки си гледа неговата бангия). Но например да кажем, че за даден двигател 5W-40 е правилното масло - хубаво! Въпросът е, че този сложен вискозитет се постига с вискозитетни подобрители - основата на маслото вероятно е 5ца, като вискозитет 40 (здрав маслен филм) при 100 градуса се постига с въпросните добавки. Ако маслото е евтино и неустойчиво, а колата се кара повече градско - още след 2000-3000км това ще си е "чисто 5" масло и няма да има и помен от търсения маслен филм при 100 градуса през останалите 7000км до класическата българска смяна през 10к. Така бих попитал какво значение има вискозитета написан на бутилката, като над 2/3 от времето през което маслото се кара в двигателя, няма нищо общо с написаното (понеже от технически дискусии за масла стигнахме до това, че "абе майната му, ще си карам с 5W-30 от 30лв")? :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че някой е писал нещо за себе си, не значи че всички го правят, просто се споделя, а ти Весел, слагаш отново всички под общ знаменател. Никой, абсолютно никои не обърна внимание на другите неща които съм споменал, явно така изнася на някои или всички.

Много се хвали този АмсОйл, как тестовете били почти 100% близки до съставките на етикета им, как никоя друга компания нямала такива тестове, и т.н. А някой замислял ли се е защо хората не са спрели да купуват другите масла, а производителите им да ги произвеждат, и защо не са спрели продажбата/съсипали на АмсОйл ако е толкова добра (кой ще остави такава конкуренция да съсипе Картелите и Монополистите - няма такъв филм, всичко е някакви споразумения за които никой не знае какви са), че и в случаи и по-евтина от по-лошите от него масла?

 

Някой ще даде ли доказателство, че 2003-2005г. е имало масла 0-20/0-30?? Как може да караш кола 10 години с 5-40, и изведнъж да излезе бюлетин който казва че Хонда препоръчва само каране на 0-20/0-30 за двигатели от 2003 примерно, как става това?? За да го караш с това масло, този двигател трябва да бъде отворен и да му бъде направена ревизия, на сегменти, клапани, и прочее, освен ако колата не си е била "твоя" от нова и маслото е сменявано на макс. 7-8К км. с онези масла от онова време ( и пак е под въпрос състоянието на тези компоненти).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 9:38, crown_bg написа:

Това, че някой е писал нещо за себе си, не значи че всички го правят, просто се споделя, а ти Весел, слагаш отново всички под общ знаменател. Никой, абсолютно никои не обърна внимание на другите неща които съм споменал, явно така изнася на някои или всички.

 

Виждам, че си се засегнал от това, което съм писал, а изобщо не ми е била такава целта - не се заяждах в темата, даже се съгласих.
 
Целта на темата беше да се покаже какво е препоръчано и защо има смисъл от хубаво масло, дългосрочно. Всеки трябва да направи избора си сам и тук не целим да определим кой е единственият правилен избор за всички, а какви фактори трябва да се гледат когато го правиш за себе си. Ако някой кара стара кола, която няма намерение да кара дълго и двигателя му е здрав - вероятно все тая с какво масло кара. Няма как да споря с аргумента "двигател Х е каран 300 000км с квото дойде, сега ли ще го глезя" или "карам по малко, няма да я мисля", нито "аз мисля да си карам с Тотал от 30лв 4л, тва е" - това са добри аргументи, че човека е преценил за себе си какво му е изгодно, но не е аргумент за това защо едно масло е хубаво или не.
 
Ако някой кара по 15-20 000 на година и мисли да държи колата си докато не започне да създава проблеми - е вероятно, хубавото масло да отложи някои от тези проблеми. Особено на автомобили с турбо, особено на автомобили които се карат често на кратки разстояния, градско. И отново, всеки трябва да съобрази избора си със собствените си условия на каране и двигател. Ако при теб Амсойл го гори, а друга качествена синтетика не гори - сипвай нея! Мотула от общите поръчки, също излиза с добри показатели на тестовете, Кастрол (който за жалост е масово фалшифициран) и Мобил1 (който в европа не е същия като онзи в щатите) са други прекрасни марки, които не отстъпват с нищо. Да не говорим, че и всички те (Амсоил, Мотул, Кастрол, Мобил1 и тн) имат по-евтини серии, които отново са хубави (не на теория, а отново по тестове), които смятам, че бият маслата с незнаен произход от български дилъри по всички показатели.
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 7:56, crown_bg написа:

Има ли нещо, което да гарантира, че това което идва от чужбина или ЕС е истинско, или просто всичко е на нюх и надежда.

 

Маслата на RAVENOL, които поръчваме от Ato24 идват със "скреч" код на етикета, под който е записано, че може да се провери на сайта на производителя. Повечето хора, си ги провериха и имат оригинално масло.  

Ето една туба от последната поръчка:

b9daaa3a13801af96ba3885b2ef8d105.jpg

7af4f76ac05cb94e274be5ca2afc49fa.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 10:06, Чавдар K написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 7:56, crown_bg написа:

Има ли нещо, което да гарантира, че това което идва от чужбина или ЕС е истинско, или просто всичко е на нюх и надежда.

 

Маслата на RAVENOL, които поръчваме от Ato24 идват със "скреч" код на етикета, под който е записано, че може да се провери на сайта на производителя. Повечето хора, си ги провериха и имат оригинално масло.  

Ето една туба от последната поръчка:

b9daaa3a13801af96ba3885b2ef8d105.jpg

7af4f76ac05cb94e274be5ca2afc49fa.jpg

 

 

Това е чудесно, чел съм добри отзиви за тези масла, а и данните от ПДФ-ите им са доста добри. Това не го знаех за тази двойна проверка, което е страхотно. Дали някой друг производител има такъв тип проверка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 10:04, Veseliq написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 9:38, crown_bg написа:

Това, че някой е писал нещо за себе си, не значи че всички го правят, просто се споделя, а ти Весел, слагаш отново всички под общ знаменател. Никой, абсолютно никои не обърна внимание на другите неща които съм споменал, явно така изнася на някои или всички.

 

Виждам, че си се засегнал от това, което съм писал, а изобщо не ми е била такава целта - не се заяждах в темата, даже се съгласих.
 
Целта на темата беше да се покаже какво е препоръчано и защо има смисъл от хубаво масло, дългосрочно. Всеки трябва да направи избора си сам и тук не целим да определим кой е единственият правилен избор за всички, а какви фактори трябва да се гледат когато го правиш за себе си. Ако някой кара стара кола, която няма намерение да кара дълго и двигателя му е здрав - вероятно все тая с какво масло кара. Няма как да споря с аргумента "двигател Х е каран 300 000км с квото дойде, сега ли ще го глезя" или "карам по малко, няма да я мисля", нито "аз мисля да си карам с Тотал от 30лв 4л, тва е" - това са добри аргументи, че човека е преценил за себе си какво му е изгодно, но не е аргумент за това защо едно масло е хубаво или не.
 
Ако някой кара по 15-20 000 на година и мисли да държи колата си докато не започне да създава проблеми - е вероятно, хубавото масло да отложи някои от тези проблеми. Особено на автомобили с турбо, особено на автомобили които се карат често на кратки разстояния, градско. И отново, всеки трябва да съобрази избора си със собствените си условия на каране и двигател. Ако при теб Амсойл го гори, а друга качествена синтетика не гори - сипвай нея! Мотула от общите поръчки, също излиза с добри показатели на тестовете, Кастрол (който за жалост е масово фалшифициран) и Мобил1 (който в европа не е същия като онзи в щатите) са други прекрасни марки, които не отстъпват с нищо. Да не говорим, че и всички те (Амсоил, Мотул, Кастрол, Мобил1 и тн) имат по-евтини серии, които отново са хубави (не на теория, а отново по тестове), които смятам, че бият маслата с незнаен произход от български дилъри по всички показатели.

 

 

Не съм се засегнал. Аз карам основно градско (и сменям маслото доста често), и съм забелязал че при такива кратки разстояния като отворя капачката за маслото и в едини или два от ъглите (който е отварял и гледал знае за кои ъгли говоря, иначе немога да го обясня) има нещо като пяна, съвсем малко е (няколко балончета), но се разпознава, изстивайки двигателя, тази пяна изчезва много бързо - ако някой знае дали е нормално или не, моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, сигурен ли си, че Amsoil-а, който си взел е автентичен? Май не е от общите поръчки от немския дистрибутор и за това питам. Както съм писал няколко пъти - аз спрях да взимам масла от България (освен оригиналните в Юби Ко), след като един добронамерен колега от този форум ми продаде преди около 4 години Castrol Edge 0W-30 C3 за стария акорд, от който колата започна да пуши за пръв път като ТЕЦ и като се усетих, че може да е от него - го смених след по-малко от 3000км и се орпавиха нещата. Убеждаваше ме, че са намерили евтин внос, но дали той самия не е знаел, че продава ментета или си е затварял очите за това не знам, определено нямаше общо с написаното на опаковката. Мога да споделя и кой е на лично, да не си правя допълнително врагове. Но имаше тема, че е дистрибутор на масла, а вече не продава и не пише във форума - явно не съм бил единствения недоволен.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 10:52, Veseliq написа:

Между другото, сигурен ли си, че Amsoil-а, който си взел е автентичен? Май не е от общите поръчки от немския дистрибутор и за това питам. Както съм писал няколко пъти - аз спрях да взимам масла от България (освен оригиналните в Юби Ко), след като един добронамерен колега от този форум ми продаде преди около 4 години Castrol Edge 0W-30 C3 за стария акорд, от който колата започна да пуши за пръв път като ТЕЦ и като се усетих, че може да е от него - го смених след по-малко от 3000км и се орпавиха нещата. Убеждаваше ме, че са намерили евтин внос, но дали той самия не е знаел, че продава ментета или си е затварял очите за това не знам, определено нямаше общо с написаното на опаковката. Мога да споделя и кой е на лично, да не си правя допълнително врагове. Но имаше тема, че е дистрибутор на масла, а вече не продава и не пише във форума - явно не съм бил единствения недоволен.

 

АмсОйл-а, с който карах е от БГ, не помня нито името на човека, нито сайта им (нямаха сайт все още по това време, при поредната бутилка за доливане видях че на колата му пише сайта).

Маслото идва от дистрибутор в Румъния. Човека обясни, че АмсОйл имат забрана от ЕС (преди година и нещо беше това), заради лиспа на сертификати, покриващи изискванията за масла в ЕС. Точно тогава забелязах, че в Опи Ойлс скриха АмсОйла, и в АТО.ДЕ имаше информация, че не се знае кога ще има нови доставки, като почти всики модели на Амс стояха като изчерпани, имаше 1-2 на Евро формулата, говоря за Сигничърс серията.

 

Това, което ми направи впечатление, което при нито едно друго масло не го бях виждал, е че нямаше тази хартия която запечатва гърлото, но на самата капачка имаше подобно нещо (както беше едно време при безалкохолните, преди 25-30г.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.01.2017 г. at 9:29, ROCKONOFF написа:

 

  На 17.01.2017 г. at 9:57, bobchoo написа:

CG7-9;CH1 1.6i; 1.8i; 2.0i; 2.2i D16B6-7;F18B; F20B;F20B3; 5W30 SM; SN  

GF-4,GF-5

 

Така по таблицата всичко е чук, но от Mobil препоръчвали 0w40 New Life...

Моля, колегите с аналогичния двигател да споменат ако не ги затруднявам, две три масла отговарящи на сертификати и тн.

Благодаря Ви предварително!

 

Ако ти е тежък крака и няма ГИ - 0/40 Мобил е прекрасно масло.

Ако има гЪз и си по лежерен и търсиш икономия - 5/30 ESP Мобил е варианта.

И двете масла имат около 5% естери и са с добра пао+крек база.

До 10к ще си вършат работата перфектно.Личен опит.

Доливам около литър.Но това е специфично за всяко двг.

Купувам ги от Немско , не знам в БГ дали качеството е съпоставимо.

 

Търся добра работа на двигателя и охрана.  Иначе имам малко смесен режим на каране. Първите 20 минутки са градско до 50-60 км/ч и постепенно в следващите 30 минути стигам до 140 -160 на експресните пътища. С мобил карах сивика, но след като Цецо каза, че неговата го е пила, в табличката е ясно написано 5w30, а мобил ми предлагат друго .. зачудих се. Искам да съм сигурен, че съм налял правилното масло. В Полша няма толкова ментета и цените м/у 10w40 дето се лее в Бг и 5w30 тук са просто стотинки. Филтрите са оригинални от Филтрон 10-15 лв. (полска марка).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 10:43, crown_bg написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 10:04, Veseliq написа:

 

 

  На 30.01.2017 г. at 9:38, crown_bg написа:

 

Това, че някой е писал нещо за себе си, не значи че всички го правят, просто се споделя, а ти Весел, слагаш отново всички под общ знаменател. Никой, абсолютно никои не обърна внимание на другите неща които съм споменал, явно така изнася на някои или всички.

Виждам, че си се засегнал от това, което съм писал, а изобщо не ми е била такава целта - не се заяждах в темата, даже се съгласих.

 

Целта на темата беше да се покаже какво е препоръчано и защо има смисъл от хубаво масло, дългосрочно. Всеки трябва да направи избора си сам и тук не целим да определим кой е единственият правилен избор за всички, а какви фактори трябва да се гледат когато го правиш за себе си. Ако някой кара стара кола, която няма намерение да кара дълго и двигателя му е здрав - вероятно все тая с какво масло кара. Няма как да споря с аргумента "двигател Х е каран 300 000км с квото дойде, сега ли ще го глезя" или "карам по малко, няма да я мисля", нито "аз мисля да си карам с Тотал от 30лв 4л, тва е" - това са добри аргументи, че човека е преценил за себе си какво му е изгодно, но не е аргумент за това защо едно масло е хубаво или не.

 

Ако някой кара по 15-20 000 на година и мисли да държи колата си докато не започне да създава проблеми - е вероятно, хубавото масло да отложи някои от тези проблеми. Особено на автомобили с турбо, особено на автомобили които се карат често на кратки разстояния, градско. И отново, всеки трябва да съобрази избора си със собствените си условия на каране и двигател. Ако при теб Амсойл го гори, а друга качествена синтетика не гори - сипвай нея! Мотула от общите поръчки, също излиза с добри показатели на тестовете, Кастрол (който за жалост е масово фалшифициран) и Мобил1 (който в европа не е същия като онзи в щатите) са други прекрасни марки, които не отстъпват с нищо. Да не говорим, че и всички те (Амсоил, Мотул, Кастрол, Мобил1 и тн) имат по-евтини серии, които отново са хубави (не на теория, а отново по тестове), които смятам, че бият маслата с незнаен произход от български дилъри по всички показатели.

Не съм се засегнал. Аз карам основно градско (и сменям маслото доста често), и съм забелязал че при такива кратки разстояния като отворя капачката за маслото и в едини или два от ъглите (който е отварял и гледал знае за кои ъгли говоря, иначе немога да го обясня) има нещо като пяна, съвсем малко е (няколко балончета), но се разпознава, изстивайки двигателя, тази пяна изчезва много бързо - ако някой знае дали е нормално или не, моля да сподели.

Тази пяна е конденз и се образува именно ,когато колата се кара на къси разстояния. Сащо така и белия пушек,за който спомена по-горе veselia може да се дължи точно на това. Бях свидетел в сервиза,когато отвориха картера на vw golf3 и в него в вследствие на конденза, а сигурно и немърливостта на собственика при обслужването на автомобила си имаше голяма буца лед. Съответно спиране на подкачването на масло на горе и резултатите бяха плачевни. Строшен разпределителен вал и ремонт за 400лв.Така,че трябва да подбираме какво да слагаме в колите си и редовната инспекция и обслужване особенно в голям студ като сегашния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се образува буца лед в картера - в следствие на само този конденз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя амсоил е купуван от България, но знам със сигурност, че е оригинален.  А Сайта е този. https://ap1shop.com/bg/

 

НЕ ПРАВЯ РЕКЛАМА :D

 

едит:за 6к км с доливане и основно градско, маслото е черно като катран. Явно мие добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 13:03, Drone написа:

И моя амсоил е купуван от България, но знам със сигурност, че е оригинален.  А Сайта е този. https://ap1shop.com/bg/ 

 

НЕ ПРАВЯ РЕКЛАМА :D

 

едит:за 6к км с доливане и основно градско, маслото е черно като катран. Явно мие добре. 

 

На тебе ти се чудя на акъла - ем ти гори яко масло маторя, ем наливаш Амсойл :D

Ем мие добре, ем ревизия няма да прайш :D

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 13:03, Drone написа:

И моя амсоил е купуван от България, но знам със сигурност, че е оригинален.  А Сайта е този. https://ap1shop.com/bg/ 

 

НЕ ПРАВЯ РЕКЛАМА :D

 

едит:за 6к км с доливане и основно градско, маслото е черно като катран. Явно мие добре. 

 

Да, същият, сверих тел. номер.

Да, миещите свойства никой не ги оспорва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 10:35, crown_bg написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 10:06, Чавдар K написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 7:56, crown_bg написа:

Има ли нещо, което да гарантира, че това което идва от чужбина или ЕС е истинско, или просто всичко е на нюх и надежда.

 

Маслата на RAVENOL, които поръчваме от Ato24 идват със "скреч" код на етикета, под който е записано, че може да се провери на сайта на производителя. Повечето хора, си ги провериха и имат оригинално масло.  

Ето една туба от последната поръчка:

b9daaa3a13801af96ba3885b2ef8d105.jpg

7af4f76ac05cb94e274be5ca2afc49fa.jpg

 

 

Това е чудесно, чел съм добри отзиви за тези масла, а и данните от ПДФ-ите им са доста добри. Това не го знаех за тази двойна проверка, което е страхотно. Дали някой друг производител има такъв тип проверка?

 

Имат и още една защита против фалшификация, при отваряне на бутилката и дърпане на "пишката" за да си налееш масло в мотора, след това тя не може повече да се прибере докрай, сиреч хората са си вързали гащите ако случайно някой бабаит се сдобие с празни бутилки и реши да си ги напълни с негов "равенол".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 30.01.2017 г. at 11:13, crown_bg написа:

 

  На 30.01.2017 г. at 10:52, Veseliq написа:

Между другото, сигурен ли си, че Amsoil-а, който си взел е автентичен? Май не е от общите поръчки от немския дистрибутор и за това питам. Както съм писал няколко пъти - аз спрях да взимам масла от България (освен оригиналните в Юби Ко), след като един добронамерен колега от този форум ми продаде преди около 4 години Castrol Edge 0W-30 C3 за стария акорд, от който колата започна да пуши за пръв път като ТЕЦ и като се усетих, че може да е от него - го смених след по-малко от 3000км и се орпавиха нещата. Убеждаваше ме, че са намерили евтин внос, но дали той самия не е знаел, че продава ментета или си е затварял очите за това не знам, определено нямаше общо с написаното на опаковката. Мога да споделя и кой е на лично, да не си правя допълнително врагове. Но имаше тема, че е дистрибутор на масла, а вече не продава и не пише във форума - явно не съм бил единствения недоволен.

 

АмсОйл-а, с който карах е от БГ, не помня нито името на човека, нито сайта им (нямаха сайт все още по това време, при поредната бутилка за доливане видях че на колата му пише сайта).

Маслото идва от дистрибутор в Румъния. Човека обясни, че АмсОйл имат забрана от ЕС (преди година и нещо беше това), заради лиспа на сертификати, покриващи изискванията за масла в ЕС. Точно тогава забелязах, че в Опи Ойлс скриха АмсОйла, и в АТО.ДЕ имаше информация, че не се знае кога ще има нови доставки, като почти всики модели на Амс стояха като изчерпани, имаше 1-2 на Евро формулата, говоря за Сигничърс серията.

 

Това, което ми направи впечатление, което при нито едно друго масло не го бях виждал, е че нямаше тази хартия която запечатва гърлото, но на самата капачка имаше подобно нещо (както беше едно време при безалкохолните, преди 25-30г.).

 

Амсойла от ато е с хартийка на гърлото както и викаш...вчера го отворих...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра :biggrin:, значи както се казва има нещо гнило в Дания  :| .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте,

 

Ние сме вносителите на AMSOIL в България от Май 2016 (https://ap1shop.com). Следим темата с интерес и до сега се въздържахме от коментари, защото може да се възприемат като реклама и/или конфликт на интереси.

 

Пишем единствено, защото искаме да направим малко уточнение относно опаковките на продуктите на AMSOIL и по-специално защитните лепенки на гърловините на туби и бутилки.

 

Бутилките с размер 1 US quart (1 кварта) НЯМАТ защитна лепенка, единствената защита идва от капачката.

 

Тубите с обем 1 US gallon (1 галон) ИМАТ защитна лепенка в допълнение на капачката.

 

Предполагам колегите, които са намерили лепенки на продукти AMSOIL от вносителите в Германия, са закупили галонови разфасовки, затова и те имат защитни лепенки.

 

Маслата, които ние предлагаме за сега на нашия пазар, са единствено в разфасовки от 1 кварта и те нямат защитни лепенки.

 

Пазаруваме главно от Гръцкия диструбутор за Европа - AutoTurbo Ltd. За да осигурим по-голямо разнообразие продукти AMSOIL поддържаме контакт и с други дистрибутори.

 

Предлагаме и други продукти на AMSOIL, например спирачна течност, и тя има защитна лепенка, както и някои други AMSOIL продукти. В момента може би сме единствените в Европа, които предлагат и синтетични маслени филтри на AMSOIL.

 

Надявам се информацията е била полезна!

 

Поздрави,

Павел Александров

AP1 Ltd.

Редактирано от AP1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно пояснение. Разгледах сайта, интересни неща има, следващата смяна може да тествам някои от филтрите, но трябва хубаво да се прочете кой каква специфична функционалност има спрямо другите.

Може би ще е добре да има спецификации преведени на български, все пак не всеки знае английски, и не мисля че гогъл транслейт може да се ползва за такъв вид превод, който е доста пълен с технически термини важни да им се знае точното значение точно в този си контекст.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 31.01.2017 г. at 10:28, crown_bg написа:

Чудесно пояснение. Разгледах сайта, интересни неща има, следващата смяна може да тествам някои от филтрите, но трябва хубаво да се прочете кой каква специфична функционалност има спрямо другите.

Може би ще е добре да има спецификации преведени на български, все пак не всеки знае английски, и не мисля че гогъл транслейт може да се ползва за такъв вид превод, който е доста пълен с технически термини важни да им се знае точното значение точно в този си контекст.

 

Привет!

 

Благодаря за забележките за преводите, абсолютно сме съгласни!

 

В последните няколко дни се занимаваме именно с това - превеждаме описанията на продуктите. В момента трансмисионните масла и част от двигателните са преведени, може да се видят в сайта. Очакваме до края на седмицата да преведем всички налични продукти. Не искаме да ползваме Google Translate, защото има термини, които не се превеждат достатъчно добре и биха объркали четящите.

 

Отделно приготвяме и серия образователни статии на тема масла и добавки, но те изискват повече време и подготовка, така че ще се появят на по-късен етап.

 

Поздрави,

Павел Александров,

AP1 Ltd.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не бъда голословен, ето как американците са отнесли проблема с "ядене" на масло. Мисля, че ще бъде интересно за всички, които са забелязали че колите им са маслояди в определени моменти, но не постояно.

Специално за В6 моделите има друго дело, където Хонда този път са осъдени, издаден е и бюлетин, и поемат всички разноски на клиенти трябвало да поправят колите си, като смяна на свещи, сегменти, и др свързани с проблеми породени от този дефект. Дефектът при В6 (само за САЩ), "the VCM (variable cylinder management) may be repeatedly switching on and off during light throttle operation, at cruising speeds, on flat roads." Essentially, the engine is working much harder than it has to in normal driving conditions, which leads to excessive oil consumption - това е за хората каращи В6 американски Хонди, става дума за всички модели с този двигател, не само Акорд.

 

Извинявам се, но нямам време да преведа текста, в този случай гугъл транслейт ще ви свърши работа.

Wall of TEXT!

 

 

  Покажи скритото съдържание

 

Край на цитата.

 

Надявам се, че това ще бъде полезно на мнозина. Имайте предвид, че това не е само за американския модел, защото вътрешностите на тези двигатели, до над 90% от чарковете са 1:1, що се отнася до: бутала, сегменти, клапани, гумички на клапани, ПЦВ, валове, вериги, гарнитури и прочее.

Редактирано от Drone
скрих текста. Който иска може да си цъкне спойлера.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятам, че горният чаршав не е уместен за темата в общи дискусии за масла. Бих ти предложил да го пуснеш като тема в раздела за Акорд 7 - ако някой се чуди защо колата му може да гори масло. Би било по-интересно и ако се намери информация как точно го гори и как се оправя. Но тук обсъждаме масла по принцип, далеч не само за К24 от 2003-2005. Това, че даден двигател гори масло по технически причини, си мисля, че по никакъв начин не трябва да променя практиката и теорията за маслата по принцип :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и мноо мрънкане верно се събра за харча на к24, да пипа го кат я газиш, кило но 10 хил. гоуема работа, сипваш и караш, кви съдилища, кви сервизни акции кви 5 лева...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска да го трие направо, все ми е тая, чудя се на себе си що го постнах..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема отношение в петък ,че сега нямам време.Моля да се направи линк или спойлер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Маркони, има страници наред офтопик, вероятно и мой. Би било хубаво ако може да се разчисти.

 

  На 31.01.2017 г. at 21:25, crown_bg написа:

Който иска да го трие направо, все ми е тая, чудя се на себе си що го постнах..

 

Никой не казва, че е безполезен, просто не му е тук мястото. Можеш даже да го пуснеш в темата "всичко за 7ма ген" или като отделна тема, където се обсъждат чести проблеми. Ако Маркони има време може да сложи препратка в първия й пост :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...