masterfu 0 #1 Публикувано 12 Юни, 2016 Здравейте колеги. Имам от скоро акорд 2003 (7 генерация) 2.0 литра, 155к.с. седан.Колата така я купих. Не забелязах проблема, защото при покупката я карах само градско и не с висока скорост.Проблема е тресене на колата от дясната страна (там където е пасажера) и то доста силно и отчетливо. Тресенето се появява при скорост 60 км/ч ама почти незабележимо. При 80 км/ч вече се усеща сериозно и тресенето прогължава до 120км/ч. Интересното е че при ускорение от 80-120км/ч тресенето е силно и отчетливо от дясно, но в този диапазон когато отпусна педала и спра да ускорявам тресенето престава. Няма тресене при натискане на спирачките. Ако ускорявам при нагорчнище тресенето се появява силно и отчетливо още при 60 и 70 км. Доста хода съм питал, няколко майстора смених. Казваха ми дискове на спирачките. Гуми и джанти. Купих чисто нови гуми. Нови джанти оригинални на хонда. Балансирани и без кривини. Казаха ми вътрешно каре което вървяло с полуоската. Взех едно втора употреба. И с него същия проблем.Какво мислите... Къде може да е проблема.Данчо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #2 Отговорено 12 Юни, 2016 Вътрешно каре или висящ лагер. И аз имам такъв проблем, но още не съм стигнал да го отстраня. Втора употреба каре не е опция. Ново намерих с марка паскал, около 70 лв е...само каре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 12 Юни, 2016 Може и отделно да се купи каре, потърси в Щатски сайтове. Карета се рециклират, защо не пробваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #4 Отговорено 13 Юни, 2016 Пробвайте, febest . bg , мисля, че имат и наличности. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #5 Отговорено 15 Юни, 2016 Смених вътрешно каре и сега е ок. Ако някой има нужда мога да съдействам за намиране на карето. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorge 2 #6 Отговорено 31 Октомври, 2016 При мен също го имам тоя проблем и адски ме дразни, около диапазона между 80 и 100км/ч. Друга съществена подробност е, че когато колата е студена, не е палена от един ден, например, тресенето го няма! Малко след това, може би 10-15мин приблизително(не съм засичал), тресенето се появява Смених чисто ново дясно каре, обръщах гуми, джанти, балансиране....но нищо не помага! В края на краищата ако проблема е в джанта, гума или каре, ще тресе винаги, без значение дали е студена или не колата(двигателя)! Помагайте колеги, че ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 31 Октомври, 2016 (Редактирано) Може да са тампони на двигател и/или скоростна кутия. Ако са твърде стари, докато са студени обират вибрациите, но когато колата е загряла и омекват, оттам вибрациите се предават по-силно по купето, може и да греша, но ми звучи логично. Все пак тия тампони не са вечни. Редактирано 31 Октомври, 2016 от crown_bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 1 Януари, 2017 Здравейте колеги, за много години. Имам следното питане, днес прибирайки се към София със скорост 130-140-150 при ускорение усещам вибрации във волана, това се усеща най-вече когато има изкачване, когато е равно почти го няма, а при изравнена газ го няма хич. Въпросът ми е, каре ли е и ако да, то кое каре, или ако не е каре къде според вас да търся проблема? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mnikolaev 2 #9 Отговорено 1 Януари, 2017 Здравейте колеги, за много години. Имам следното питане, днес прибирайки се към София със скорост 130-140-150 при ускорение усещам вибрации във волана, това се усеща най-вече когато има изкачване, когато е равно почти го няма, а при изравнена газ го няма хич. Въпросът ми е, каре ли е и ако да, то кое каре, или ако не е каре къде според вас да търся проблема? Благодаря! Здравейте и от мен!За много години на всички! При мен се получи вчера, но в градски условия от 60 км нагоре, появи се силно тресене и волана трепереше. Доста се зачудих и аз какво и от какво може да е ? Днес я карах , това не се случваше дори и при високите скорости .... Дори и да отида на преглед, дали ще успеят да разберат от къде идват тези вибрации ...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #10 Отговорено 1 Януари, 2017 (Редактирано) За много години. Вибрации при натоварване са симптом за вътрешно каре. Редактирано 1 Януари, 2017 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #11 Отговорено 1 Януари, 2017 Има ли как да се разбере, дясно или ляво? Или ако се сменя едното, то е добре и другото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6016 #12 Отговорено 2 Януари, 2017 Сменял съм вътрешно, преди много години, на Сивик-а й смених само едното. Вибрациите бяха осезаеми, само в режим ускорение, без значение от скоростта. Ако при теб е в някакъв диапазон (както си писал) може и от друго да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 2 Януари, 2017 (Редактирано) Ами при високите скорости само го усещам при ускорение, при ниските се появяваше чат пат преди повече от половин година, но след като ми провериха полуоските (свалиха и разглобиха) не откриха проблем, освен че дясната имаше минимален радиален луфт на пръта, изправиха я. Тогава смених всички накрайници (вътрешни и външни с оригинални), всички тампони на долни носачи (оригинални), тампони на стабилизираща (оригинални) и тези вибрации изчезнаха. От четене по форуми разбирам, че не само Акорда (и други Хонди) има проблеми с тия карета и полуоски, както и че афтърмаркет такива не вършат никаква работа. Да поясня, темата е за тресене, но при мен не се тресе, а се усещат вибрации, защото под тресене разбирам да има луфт в кормилния прът. Редактирано 3 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #14 Отговорено 3 Януари, 2017 Колеги, помислете за възможноста да има лед на полуоските и тресенето да идва от дисбаланса им? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #15 Отговорено 3 Януари, 2017 Колеги, помислете за възможноста да има лед на полуоските и тресенето да идва от дисбаланса им? Малко вероятно, защото ще го има винаги, а crown казва, че е само при ускорение, т.е. при натоварване... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #16 Отговорено 4 Януари, 2017 При изкачване на баир, вибрациите освен от каре от друго какво може да се получат, натоварен автомобил с 4 човека и пълен багажник? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #17 Отговорено 4 Януари, 2017 При изкачване на баир, вибрациите освен от каре от друго какво може да се получат, натоварен автомобил с 4 човека и пълен багажник? Лагера на дългата полуоска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 4 Януари, 2017 (Редактирано) Веско или някой друг колега, може ли да покаже на картинката кое е точно, аз виждам само един лагер Номер 24, иначе на дългата полуоска освен Номер 17 (дампер) друго няма. Редактирано 4 Януари, 2017 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ichods 12 #19 Отговорено 5 Януари, 2017 Номер 24 на схемата е висящият лагер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #20 Отговорено 5 Януари, 2017 Добре, благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #21 Отговорено 6 Януари, 2017 Размерът поне за моята - дизел седан (2004г.) е 38X58X15.. Не знам дали са различни за бензин-дизел и комби.. Лятото го купувах.. цена за японски около 20-25 лева беше.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 6 Януари, 2017 Можеш ли да кажеш марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #23 Отговорено 6 Януари, 2017 Да.. кутийката ще му намеря и ще я щракна.. Мисля, че е още в багажника.. Само малко по-късно, да си изрина колата от под снега . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #24 Отговорено 6 Януари, 2017 Мда, хубаво я изрини, че някой само чистят предното стъкло и после карат с буци заледен сняг... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #25 Отговорено 6 Януари, 2017 Можеш ли да кажеш марка?Съжалявам, че не можах да снимам опаковката. Станала е на баница - смачкана и разкъсана.Лагера е NTN (Japan) и цената му през Септември е била 22 лв. от Триера, гр. Пловдив ( http://www.trierra.com/ ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #26 Отговорено 6 Януари, 2017 Мерси, ще звънна другата седмица да ги питам, тук в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #27 Отговорено 6 Януари, 2017 Първо провери състоянието на твоят лагер, а след това търси друг. Има разлика в полуоските на дизел и бензин.... възможно е и лагера да е различен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #28 Отговорено 7 Януари, 2017 Да, ще се провери др. седмица. Ако ще взимам ще се обадя с парт номер направо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #29 Отговорено 1 Февруари, 2017 И аз да изокам в темата: И при мен симптомите са същите, както при колегата, започнал темата - ПРИ УСКОРЕНИЕ, между 90 - 100 км/ч. се усеща отчетливо тресене отпред/отдясно, не във волана. От споделяне с колега, който има Хонда като моята (2003 CLVII), но с 2.4 мотора разбрах за вътрешното каре и, че го е сменил. При него, обаче, резултатът е бил частичен - тресенето е намаляло, но все пак се усеща. Днес разговарях с човек, който ремонтира Хонди (може и да е регистриран тук, не знам), той също подозира вътрешно каре, но сподели, че всички карета, които могат да се намерят и тук, и от чужбина, са китайски - оригинални не се продават отделно. Според него, единственото решение е смяна на цялата полуоска, но цената е ..... Открих в hondapartsnow.com същата схема, която е публикувал колегата crown_bg. Въпросът ми е: кой е номера на дясното вътрешно каре, според тази диаграма и номерация? : https://www.hondapartsnow.com/parts-list/2003-honda-accord-4dr_ex-ka-5mt/driveshaft-l4.html?Diagram=2517356&PNC=4 и кое е цялата полуоска? Аз имам предположения, но да съм сигурен. И още един тъп: Има ли гаранция, че карето, закупено от hondapartsnow.com (примерно) ще е оргиналДЪ, а не китайски ментак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #30 Отговорено 2 Февруари, 2017 На мойта схема, дясно вътрешно 7, външно 1, цяла полуска дясна 4. Ляво вътрешно 6, външно 1, цяла полуоска лява 5. Частите от тези сайтове са истински и имат фабрична гаранция, която важи само за САЩ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrigal 15 #31 Отговорено 2 Февруари, 2017 @crown_bg: Мерси! Според инфото от този сайт: https://avto.pro/part-44310S9A900-HONDA-207/ , 44310S9A900 е напълно взаимозаменим с 44310-SDA-A60 от американския сайт за общи поръчки: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~joint~inboard~44310-sda-a60.html?Make=Honda&Model=Accord&Year=2003&Submodel=&Filter=(bt=4%2c8;et=2%2c3)&Location=driveshaft-l4,2517356,6 Та, може би дявола,няма да е толкова черен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 2 Февруари, 2017 Имай в предвид следното, не говоря от опит, а от прочетено по форуми, писано от хора които са минали през тази смяна - определено всичко различно от оригиналното почва да тресе адски още в началото; сменяйки само каре (външно вътрешно) решава проблема временно, защото докато не се разглоби и инспектира детайлно, нямаш гаранция кое е, вътрешно или външно; такъв проблем е напълно решаван с подмяна на цялата полуоска. Говоря за чужбина, в частност САЩ, но там самите сервизи, в които се извършва ремонта правят отстъпка, ако си вземеш цялата полускоа и направиш смяната при тях, тук за съжаление не е така. В САЩ не са само Бултрако, а стотици като тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #33 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте, при мен няма тресене, но висящия лагер видимо има луфт и ще трябва да го сменя. Да очаквам ли някакви изненади при смяната? Доколкото видях по схемите дясната полуоска е от 2 части и за смяната на този лагер няма да се наложи да се вади от скоростната кутия. Правилно ли съм разбрал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0shh 0 #34 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #35 Отговорено 20 Април, 2017 Усещането на вибрации при запалена на място кола говорят за омекнал/скъсан тампон на двигателя, обикновено е задния, който е по средата на колата откъм купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atonev 0 #36 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. Здрасти, карам същата кола и имам същия проблем с вибрирането на място. При мен след диагностика в бултрако ми казаха, че проблемът е в десния тампон на двигателя. Попитах ги за цена за оригинален, но ми казаха 530лв ... Пробвах с втора употреба по съвет на колеги, но без промяна. Сега съм пред дилема какво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #37 Отговорено 20 Април, 2017 Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. Здрасти,карам същата кола и имам същия проблем с вибрирането на място. При мен след диагностика в бултрако ми казаха, че проблемът е в десния тампон на двигателя. Попитах ги за цена за оригинален, но ми казаха 530лв ... Пробвах с втора употреба по съвет на колеги, но без промяна. Сега съм пред дилема какво да правя С две думи грешна диагноза от Бултрако, така ли да разбираме? Много познато...!Съветът ми е да потърсиш човек,който да ти обърне внимание, независещо от някакви ценоразписи и сервизни часове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #38 Отговорено 20 Април, 2017 Аз фи имам същите вибрации, но всички тампони са ми наред. От бултрако ми казаха, че е нормално. Вибрациите са леки, но при мен играе роля и генерацията, която е правена и няма общо със стоковата. Мога да ви кажа, ако нямате фрапиращи вибрации, не си трошете парите, просто по дизайн се усещат вибрации в купето. Тампоните са достатъчно здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
talasam 6 #39 Отговорено 20 Април, 2017 Колега не смятам, че дизайна има общо с вибрациите. Аз се мъчих цяло лято с "вибрационен" пробем и когато смених гумите всичко се оправи. Искам да кажа, че всичко има значение, дори компромиса с едни тъпи гуми може да е проблем. Гумите бяха "COOPER" изхвърлих ги с удоволствие почти нови. Нервите ми се скъсаха докато се разбере, че е от тях. На баланса всичко наред, но се оказаха фабрично криви. Все едно. В момента във всички диапазони на скорост вибрации няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #40 Отговорено 20 Април, 2017 (Редактирано) Говоря за тези на място, в движение има много други фактори, които причиняват вибрации, тук говоря не за вибрации във волана, а по купето, врати, прозорци, табло и т.н. Редактирано 20 Април, 2017 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове