Jump to content
masterfu

Тресене при Акорд 7 генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги. Имам от скоро акорд 2003 (7 генерация) 2.0 литра, 155к.с. седан.

Колата така я купих. Не забелязах проблема, защото при покупката я карах само градско и не с висока скорост.
Проблема е тресене на колата от дясната страна (там където е пасажера) и то доста силно и отчетливо. Тресенето се появява при скорост 60 км/ч ама почти незабележимо. При 80 км/ч вече се усеща сериозно и тресенето прогължава до 120км/ч. Интересното е че при ускорение от 80-120км/ч тресенето е силно и отчетливо от дясно, но в този диапазон когато отпусна педала и спра да ускорявам тресенето престава. Няма тресене при натискане на спирачките. Ако ускорявам при нагорчнище тресенето се появява силно и отчетливо още при 60 и 70 км. Доста хода съм питал, няколко майстора смених. Казваха ми дискове на спирачките. Гуми и джанти. Купих чисто нови гуми. Нови джанти оригинални на хонда. Балансирани и без кривини. Казаха ми вътрешно каре което вървяло с полуоската. Взех едно втора употреба. И с него същия проблем.
Какво мислите... Къде може да е проблема.

Данчо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре или висящ лагер. И аз имам такъв проблем, но още не съм стигнал да го отстраня. Втора употреба каре не е опция. Ново намерих с марка паскал, около 70 лв е...само каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и отделно да се купи каре, потърси в Щатски сайтове. Карета се рециклират, защо не пробваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвайте, febest . bg , мисля, че имат и наличности.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених вътрешно каре и сега е ок. Ако някой има нужда мога да съдействам за намиране на карето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също го имам тоя проблем и адски ме дразни, около диапазона между 80 и 100км/ч. Друга съществена подробност е, че когато колата е студена, не е палена от един ден, например, тресенето го няма!!!! Малко след това, може би 10-15мин приблизително(не съм засичал), тресенето се появява!!! Смених чисто ново дясно каре, обръщах гуми, джанти, балансиране....но нищо не помага! В края на краищата ако проблема е в джанта, гума или каре, ще тресе винаги, без значение дали е студена или не колата(двигателя)! Помагайте колеги, че ..... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са тампони на двигател и/или скоростна кутия. Ако са твърде стари, докато са студени обират вибрациите, но когато колата е загряла и омекват, оттам вибрациите се предават по-силно по купето, може и да греша, но ми звучи логично. Все пак тия тампони не са вечни.

Редактирано от crown_bg
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за много години.

Имам следното питане, днес прибирайки се към София със скорост 130-140-150 при ускорение усещам вибрации във волана, това се усеща най-вече когато има изкачване, когато е равно почти го няма, а при изравнена газ го няма хич.

Въпросът ми е, каре ли е и ако да, то кое каре, или ако не е каре къде според вас да търся проблема?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, за много години.

Имам следното питане, днес прибирайки се към София със скорост 130-140-150 при ускорение усещам вибрации във волана, това се усеща най-вече когато има изкачване, когато е равно почти го няма, а при изравнена газ го няма хич.

Въпросът ми е, каре ли е и ако да, то кое каре, или ако не е каре къде според вас да търся проблема?

Благодаря!

Здравейте и от мен!

За много години на всички!

При мен се получи вчера, но в градски условия от 60 км нагоре, появи се силно тресене и волана трепереше. Доста се зачудих и аз какво и от какво може да е ?

Днес я карах , това не се случваше дори и при високите скорости .... Дори и да отида на преглед, дали ще успеят да разберат от къде идват тези вибрации ...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За много години.

Вибрации при натоварване са симптом за вътрешно каре.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как да се разбере, дясно или ляво? Или ако се сменя едното, то е добре и другото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм вътрешно, преди много години, на Сивик-а й смених само едното. Вибрациите бяха осезаеми, само в режим ускорение, без значение от скоростта. Ако при теб е в някакъв диапазон (както си писал) може и от друго да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при високите скорости само го усещам при ускорение, при ниските се появяваше чат пат преди повече от половин година, но след като ми провериха полуоските (свалиха и разглобиха) не откриха проблем, освен че дясната имаше минимален радиален луфт на пръта, изправиха я. Тогава смених всички накрайници (вътрешни и външни с оригинални), всички тампони на долни носачи (оригинални), тампони на стабилизираща (оригинални) и тези вибрации изчезнаха.

От четене по форуми разбирам, че не само Акорда (и други Хонди) има проблеми с тия карета и полуоски, както и че афтърмаркет такива не вършат никаква работа.

 

Да поясня, темата е за тресене, но при мен не се тресе, а се усещат вибрации, защото под тресене разбирам да има луфт в кормилния прът.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помислете за възможноста да има лед на полуоските и тресенето да идва от дисбаланса им?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, помислете за възможноста да има лед на полуоските и тресенето да идва от дисбаланса им?

Малко вероятно, защото ще го има винаги, а crown казва, че е само при ускорение, т.е. при натоварване...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При изкачване на баир, вибрациите освен от каре от друго какво може да се получат, натоварен автомобил с 4 човека и пълен багажник?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При изкачване на баир, вибрациите освен от каре от друго какво може да се получат, натоварен автомобил с 4 човека и пълен багажник?

Лагера на дългата полуоска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско или някой друг колега, може ли да покаже на картинката кое е точно, аз виждам само един лагер Номер 24, иначе на дългата полуоска освен Номер 17 (дампер) друго няма.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер 24 на схемата е висящият лагер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размерът поне за моята - дизел седан (2004г.) е 38X58X15.. Не знам дали са различни за бензин-дизел и комби..

Лятото го купувах.. цена за японски около 20-25 лева беше..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.. кутийката ще му намеря и ще я щракна.. Мисля, че е още в багажника..

Само малко по-късно, да си изрина колата от под снега :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, хубаво я изрини, че някой само чистят предното стъкло и после карат с буци заледен сняг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да кажеш марка?

Съжалявам, че не можах да снимам опаковката. Станала е на баница - смачкана и разкъсана.

Лагера е NTN (Japan) и цената му през Септември е била 22 лв. от Триера, гр. Пловдив ( http://www.trierra.com/ ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, ще звънна другата седмица да ги питам, тук в София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери състоянието на твоят лагер, а след това търси друг.

Има разлика в полуоските на дизел и бензин.... възможно е и лагера да е различен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще се провери др. седмица. Ако ще взимам ще се обадя с парт номер направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да изокам в темата: И при мен симптомите са същите, както при колегата, започнал темата - ПРИ УСКОРЕНИЕ, между 90 - 100 км/ч. се усеща отчетливо тресене отпред/отдясно, не във волана. От споделяне с колега, който има Хонда като моята (2003 CLVII), но с 2.4 мотора разбрах за вътрешното каре и, че го е сменил. При него, обаче, резултатът е бил частичен - тресенето е намаляло, но все пак се усеща. Днес разговарях с човек, който ремонтира Хонди (може и да е регистриран тук, не знам), той също подозира вътрешно каре, но сподели, че всички карета, които могат да се намерят и тук, и от чужбина, са китайски - оригинални не се продават отделно. Според него, единственото решение е смяна на цялата полуоска, но цената е ..... Открих в hondapartsnow.com същата схема, която е публикувал колегата crown_bg. Въпросът ми е: кой е номера на дясното вътрешно каре, според тази диаграма и номерация? : https://www.hondapartsnow.com/parts-list/2003-honda-accord-4dr_ex-ka-5mt/driveshaft-l4.html?Diagram=2517356&PNC=4 и кое е цялата полуоска? Аз имам предположения, но да съм сигурен. И още един тъп: Има ли гаранция, че карето, закупено от hondapartsnow.com (примерно) ще е оргиналДЪ, а не китайски ментак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта схема, дясно вътрешно 7, външно 1, цяла полуска дясна 4.

Ляво вътрешно 6, външно 1, цяла полуоска лява 5.

Частите от тези сайтове са истински и имат фабрична гаранция, която важи само за САЩ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@crown_bg: Мерси! Според инфото от този сайт: https://avto.pro/part-44310S9A900-HONDA-207/ , 44310S9A900 е напълно взаимозаменим с 44310-SDA-A60 от американския сайт за общи поръчки: https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~joint~inboard~44310-sda-a60.html?Make=Honda&Model=Accord&Year=2003&Submodel=&Filter=(bt=4%2c8;et=2%2c3)&Location=driveshaft-l4,2517356,6

Та, може би дявола,няма да е толкова черен :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай в предвид следното, не говоря от опит, а от прочетено по форуми, писано от хора които са минали през тази смяна - определено всичко различно от оригиналното почва да тресе адски още в началото; сменяйки само каре (външно вътрешно) решава проблема временно, защото докато не се разглоби и инспектира детайлно, нямаш гаранция кое е, вътрешно или външно; такъв проблем е напълно решаван с подмяна на цялата полуоска. Говоря за чужбина, в частност САЩ, но там самите сервизи, в които се извършва ремонта правят отстъпка, ако си вземеш цялата полускоа и направиш смяната при тях, тук за съжаление не е така. В САЩ не са само Бултрако, а стотици като тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, при мен няма тресене, но висящия лагер видимо има луфт и ще трябва да го сменя. Да очаквам ли някакви изненади при смяната? Доколкото видях по схемите дясната полуоска е от 2 части и за смяната на този лагер няма да се наложи да се вади от скоростната кутия. Правилно ли съм разбрал? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усещането на вибрации при запалена на място кола говорят за омекнал/скъсан тампон на двигателя, обикновено е задния, който е по средата на колата откъм купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. :)

Здрасти,

карам същата кола и имам същия проблем с вибрирането на място. При мен след диагностика в бултрако ми казаха, че проблемът е в десния тампон на двигателя. Попитах ги за цена за оригинален, но ми казаха 530лв ... Пробвах с втора употреба по съвет на колеги, но без промяна. Сега съм пред дилема какво да правя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте , имам две питания . Първото е: като карам се чува странно виене някъде в дясно , но не постоянно, а на интервали и се появява при 90 -120 -150 км в час , а на 100 -140 -160 се губи и не се чува . Второто питане е: като колата е в покой, спряла и със запален двигател, не мога да разбера дали са нормални вибрациите в купето леко, които ми се струват малко по-силни (но не съм сигурен, карал съм бензини до сега само) - 2.2 дизел 2004 е колата. :)

Здрасти,

карам същата кола и имам същия проблем с вибрирането на място. При мен след диагностика в бултрако ми казаха, че проблемът е в десния тампон на двигателя. Попитах ги за цена за оригинален, но ми казаха 530лв ... Пробвах с втора употреба по съвет на колеги, но без промяна. Сега съм пред дилема какво да правя :(

С две думи грешна диагноза от Бултрако, така ли да разбираме? Много познато...!Съветът ми е да потърсиш човек,който да ти обърне внимание, независещо от някакви ценоразписи и сервизни часове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз фи имам същите вибрации, но всички тампони са ми наред. От бултрако ми казаха, че е нормално. Вибрациите са леки, но при мен играе роля и генерацията, която е правена и няма общо със стоковата.

 

Мога да ви кажа, ако нямате фрапиращи вибрации, не си трошете парите, просто по дизайн се усещат вибрации в купето. Тампоните са достатъчно здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не смятам, че дизайна има общо с вибрациите. Аз се мъчих цяло лято с "вибрационен" пробем и когато смених гумите всичко се оправи. Искам да кажа, че всичко има значение, дори компромиса с едни тъпи гуми може да е проблем. Гумите бяха "COOPER" изхвърлих ги с удоволствие почти нови. Нервите ми се скъсаха докато се разбере, че е от тях. На баланса всичко наред, но се оказаха фабрично криви. Все едно. В момента във всички диапазони на скорост вибрации няма.   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за тези на място, в движение има много други фактори, които причиняват вибрации, тук говоря не за вибрации във волана, а по купето, врати, прозорци, табло и т.н.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×