Jump to content
rollin

Припукване при потегляне и спиране

Recommended Posts

От доста време при потегляне се чува пукане от предницата, и при бавно каране като натисна спирачки пак се чува...
Ясно някъде има луфт а пък уж няма нищо разбито според майсторите.
Някой да се е сблъсквал със същия проблем?
Даже имам чувството че като вали дъжд и яко се намокри окачването от локвите и спира да пука за момент докато изсъхне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си болтовете, които държат предния мост. Аз имах такъв проблем, но с друга марка кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ги погледна още утре.
Иначе утре ще поръчам и ще сменя всички тампони по долния носач + долните шарнири, че вече много ме дразни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам, че е от предния мост!

Болтовете трябва да се притегнат, но колата да не е вдигната на подемник за купето!

Най-добре да е на канал, да си е стъпила на колелата, иначе пружините обират луфта и майсторите нищо не откриват :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моста е стегнат здраво, има едни тампони на които лежи но няма как да проверя дали са здрави, визуално са ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачен апарат при мен е припуквал така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При потегляне ли?

Кое точно му пукаше?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Апарата където е хванат за супорта посредством водачите.Или водачите са износени или каналите в които се движат.Другия вариант някоя  накладка(и)  да има луфт в апарата..Вдигни една гума и пробеа на ръка да я завъртиш напред назад да видиш дали няма нещо да се чуе.Пробва също така всяка гума,като я хванеш с две ръце да я мърдаш  във всички посоки.Щом е при спиране и тръгване пробвай да я местиш напред към бронята и кпосле към купето,може и да се чуе нещо.Вариантите са доста така че....На по стария акорд имка едни щанги които са хванати към долния носач и към предната греда,едната ми щанга беше с рахлабени болтове към носача и точно пукваше (лек удар) при спиране и тръгване.

Редактирано от SpliFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е от спирачните апарати понеже днеска при палене_заяъртане на стартер) се чу това пукане, а комата беше неподвижна.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен припукваше от тампон на мотора, предния към радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен припукваше външно каре и никой не го откри.Когато се разхлопа и го смених пукането изчезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видя как е и тяхното състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тампони на предна стабилизираща -1во тях си смени и ги остави всичките тия работи.
Вземи си ОЕМ ако цената им не е много солена.

 

Начин на проверката на окачване дето ползвам аз - задължително на канал един седи под колата,други двама (може и един) клатят в синхрон ляво/дясно ,а онзи отдолу се оглежда за луфтове и шумове....е проблема е,че се иска набито око/ушо :)

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направо ще ги поръчам и тях, ама не ми се чака за оригинални...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз го имах, абсЕлютно същият проблем... Големите предни тампони(втулки) на предните долни носачи. Бултрако - около 100-тина лева за двата. Успех!

И внимавай с болтовете им, защото влиза вода във вътрешната втулка и започва да се върти заедно с тампона!

Редактирано от SSHHAFT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен провери тампоните на мотора - щом се чува без колата да се движи при запалване , няма логика да е от луфтове в окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При завъртане на стартер само веднъж и то съвсем леко се чу, но не помня дали колата не е мръднала в същия момент леко(все пак не беше много на равно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да възродя темата, това пукане го имам от над 50 000 км и по едно време доста ме дразнеше, към 6 пъти щателно съм проверявал и разглобявал цялото окачване, както и тампоните предния мост и всички е в супер състояние, усещане леко на волана, но съм съмнявам рейката да има такива луфтове, ест имам за смяна тампона на мотора при радиатора, въобще не е скъсан, просто извадих вакуумната мембрана щото беше скъсана след което разбрах, че реално тази вакуумна мембрана прави така че тампона да не пропадне, имам вибрации заради този тампон. Съмнявам се пукането да от този тампон на мотора, но естествено не го изключвам напълно, също така тампоните на стабилизиращата щанга ми се струват малко лабави но при вдигната кола на крик и тест с лост, реално няма луфт от тях. Скоро ще сменя тампона на мотора и ще пиша какво е станало.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш си е рейката, според мен. И аз го имам. Забелязал съм, че лятото го прави доста по-често от зимата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не протече, не я барам 

Редактирано от Honda_Z
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...