Jump to content
migga

Покупка на Хонда Акорд 8ген 2.4

Recommended Posts

Здравейте,

колеги интерисувам се от хонда 8ген 2.4 бензин какво ще ме посъветвате какво трябва да гледам при покупка и от какво трябва да се пазя т.н.

Утре мисля да ходя да гледам тази http://www.cars.bg/c1507971 Благодаря на отзовалите се.

 

 

Също така и каква е разликата в type s,раздути калници само визуално ли е? мисля и тази да гледам http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11457677235400596&slink=d0s250

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е от автокъща и без сервизна книжка. Километрите вероятно нямат общо с тези на километража. Но това не трябва да те притеснява. Моята например е на ~220 000км и за мен е неразличима от нова (беше прилежно превъртяна на 158 000км, но се свързах с миналия собственик, а след като питах - в автокъщата взеха че "намериха" и сервизната книжка с последно обслужване преди 9 месеца на 200 000км). 

 

При каране автоматика не трябва да превключва с удари или придърпване. Ако превключва гладко, ще надживее колата.

 

Гледай за удари - вкарвате в сервиз и гледаш дали всичко по колата е оригинално. Удари лесно се виждат - ако има в някой край сменяни много неща по окачване, кърпения и тн. Ако е претърпяла някакъв удар, това не е необходимо да те отказва - леки удари се оправят без негативни последствия. Отивате и измервате геометрия, където правят реглаш на мостове. Ако автомобила е със запазена геометрия - се пазариш заради удара, ако не е - бягаш надалеч. Проверка в Хонда сервиз ще каже дали всички еърбези са налични (лампата може и да не свети понеже са я отрязали, но като се включи към HDS ще си покаже) :)

 

Разликата между горните две коли е следната:

 

Сивата е "спортна" - Type S. Това ниво като цяло има доста по-базови екстри. Има пакет от спортни прагове/брони и по-твърдо окачване. По изключение горния Type S има навигация със задна камера, но например горната няма блутут система за телефона, нивелиращи се фарове, ел. регулиращи се седалки с памет и ред други не толкова очевидни екстри.

 

Черната е Executive - има шибедах, горните екстри, а по изключение бройката, която си показал има и навигация с камера, както и системата за активна безопасност CMBS + LKAS + ACC. Това включва адаптивен автопилот (който сам забавя при кола напред), система, която ти следи лентата на платното при видима маркировка и ти задържа волана в нея, а активната безопасност те предупреждава и може да ти натисне спирачката в много опасна ситуация (например, ако прецени, че почти със сигурност ще се удариш в този пред теб ако веднага не спреш, или някой те засече). Този пакет от екстри на нова кола са +6000лв. Някои хора не се възползват от въпросните екстри - аз последната седмица направих 3600км до Австрия и мога да кажа, че беше голямо удоволствие да карам на LKAS през почти цялото време по магистралите, както и автопилота е глезотия. Допълнителната сигурност никога не вреди.

 

Разгледай брошурите онлайн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, според теб на коя трябва да обърня по голямо внимание сивата или черната.

Също така ме интерисува горят ли масло тея двг.

Каква е разликата между 156hp и 201hp разход на гориво благодаря.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще ти кажа, че я следя от около месец, и цената беше 18500лв. Сега гледам е над 22000лв. Питай собственика защо е така. За тайп с говоря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Executive има шибедах, горните екстри, а по изключение бройката, която си показал има и навигация с камера, както и системата за активна безопасност CMBS + LKAS + ACC. 

Там е работата, че това не е Executive, а Luxury Innova модел, при който не са изключение тези екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ти, според теб на коя трябва да обърня по голямо внимание сивата или черната.

Също така ме интерисува горят ли масло тея двг.

Каква е разликата между 156hp и 201hp разход на гориво благодаря.

 

Сивата е по-добрият избор. Определено.

Масло моята не пипва. Но е на малко км и не я натискам много

Разликата в разхода голяма. Моята е 156 hp и на дълъг път със скорост около 100 км/ч ми гори около 5.5. л / 100 км. За 201 hp сложи поне литър отгоре.

Редактирано от Cyreon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера коя е с повечето екстри сивата или черната?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдейки по описанията и емблемите, би следвало черната да е с повече екстри, 1 или 2 в повече, поне от описанието и снимките - а именно камера за задно виждане (може и сивата да има, но не е в описанието, а и снимка няма) и ЛКАС-АЦЦ-ЦМБС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черната е с повече екстри.Сивата е Тайп С,ако ти говори нещо.Сивата наистина беше на по-тънка цена и наскоро я вдигна :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой би ли споделил разхода на гориво на 156hp и 201hp? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Executive има шибедах, горните екстри, а по изключение бройката, която си показал има и навигация с камера, както и системата за активна безопасност CMBS + LKAS + ACC. 

Там е работата, че това не е Executive, а Luxury Innova модел, при който не са изключение тези екстри.

 

 

Беше писал и в друга тема, че това е Luxury Innova. Обаче такова ниво намерих само в брошура в Швейцария и отговаря точно на Executive. Навигацията и CMBS-а са опционални, само за ниво Executive (или Luxury Innova, както го наричат Швейцарците).

 

 

Съдейки по описанията и емблемите, би следвало черната да е с повече екстри, 1 или 2 в повече, поне от описанието и снимките - а именно камера за задно виждане (може и сивата да има, но не е в описанието, а и снимка няма)

 

Executive има доста повече екстри, видими са и от снимките. Някои ги изброих. Всички 8ци с навигация имат камера за назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивата не е с оригинална навигация.

 

Явно е сложена китайска такава.

Редактирано от ADH-Honda
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По кое разбра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Очебийно е. Има дисплей (нави), но управлението е като за модел без навигация, респективно липсва и малкия продълговат дисплей, който го имат моделите с нави (за показване на градусите, къде в каква посока духа парното/климатика и т.н.) който се намира на мястото за слагане на дискове.

 

Колата уж е с нави, но от волана липсват бутоните за гласов контрол, блутут управлението на телефон... няма как да е с нави и да е без тези неща ;)

 

Между пепелника/ запалката и управлението на парното/климатика има бутони, които не са проектирани от хонда.

Сбирщайн, аз лично не бих дал 20+ хил. лв за каламисвана кола по толкова евтин и недоизпипан начин. А менте навигации има бол за този модел в нета - колата е продавана официално и произвеждана в Китай, под името Honda Spirior - и за нея има от пиле мляко подобни афтърмаркет "екстри", китайците са се постарали да има разнообразие.

 

Втората обява е кола, която определено си заслужава да се види. Поне е   бъкана от екстри (кажи речи всичко, без разни допълнителни декоративни лайсни и т.н. неща по екстериора) и изглежда пазена кола. Едва ли е на този пробег (комично е дори да се предполага, че са истински километри), но определено хваща окото. Но първата (сребристата) е абсурдна.

Ако отидеш да гледаш втората - отдели специално внимание на шибедаха. На този модел е особено проблемен (гние рамката и подува уплътнението). Въпреки, че най-вероятно гаранционно е правен вече (подменен).

Редактирано от ADH-Honda
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност сивата не е с орегинална навигация. Това което се вожда е iGo, ползвал съм и я познавам, а на Хонда не е такава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегите. Интересно ми екак не те притесни факта, че цената бе с над 3500 надолу, на тайп с. Никакъв коментар. Препоръчах ти да питш, преди да с разкараш за оглед.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е на реални км втората,понякога "изпадат"(появяват се) такива коли.Аз бях собственик на един много красив червен Акорд 7, 2ка автомат,на реални под 60000км.Купих го на 55-56000км и го оставих в една автокъща за продажба(нямах време заради летните ми ангажименти)После си го регистрирах и поджитках малко с него :).Никои не е вярвал,че е на тези км,даже тук е било имало тема за колата,но тогава не бях активен във форума.Както и да е,идеята ми е наистина да отидете и да погледнете тази кола с малкия пробег,такива коли са рядкост на сносна цена.Успех :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Type S-a, стои от доста време, и цената както казаха колегите варира в големи граници. Мисля, че по-рано пишеше и за газоеа уредба....но не съм 100% сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми провери vin номер ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И тук има вин декодер

http://vin.hondanet.net/

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми се струва, че сивата Хонда е правена - навигация, прагове, джанти и т.н. За съжаление леко селско се е получило, а също така и липсват доста екстри. Ако искаш пиши да ти покажа как изглежда моята, като гарантирам, че не съм правил нищо допълнително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интерисувам се от км приблизително колко са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивата я отписвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

migga ме е питал на лично кой двигател бих предпочел 2.0 или 2.4 - тъй като на лични не отговарям на такива въпроси, моето виждане си е следното:

 

Повечето мощност на 2.4 спрямо 2.0 е осезаема, а и 2.4 двигател с повече екстри се намира по-лесно. Коли без екстри не купувам. При нова кола цената спрямо базов и пълен с екстри модел е двойна, но при втора ръка на повече от 5 години, цената се определя от съвсем други фактори. Често еднакво запазени базови и пълни с екстри модели се продават на една цена, че някой път и базовите ако са добре излъскани и по-скъпо (например на kembo 7ците).

 

Когато говорим за разход, трябва да говорим с числа. Средния разход на 2.4 спрямо 2.0 ще е повече от литър нагоре. Да кажем 2л/100км. Колко ще се кара колата на година?  Ако караш по 12 000км на година (да са лесни сметките) - средно по 1000км на месец. Ако средния на 2.0 двигател е 9л/100км - 1000км * 9/100 * 2лв/литър - 180лв/месец за гориво (средно). Ако караше 2.4 бензин - щяха да са 220лв на месец. Или 40лв разлика. Ако караш двойно - 24 000км, разликата ще е 360лв спрямо 440лв - 80лв на месец. От една страна според мен ако караш много (над 20 000км на година), за лични нужди, ще се радваш колата да ти доставя максимално удоволствие - голям двигател и много екстри. От друга страна ако 25 бона за кола са ти ОК, а разликата от 20% в парите за гориво ти е много, вероятно по-добре да не даваш 25 бона за кола.

 

Идеята ми е, че разликата в разхода между двата бензинови двигатели на този модел е капка в морето (спрямо всички други неща, които имаш да плащаш - като покупна цена, каско и тн). Разбира се - ако за теб мощността е безразлична, а екстрите наистина не ти доставят повече удоволствие (или намериш 2.0 Executive, която единствено няма адаптивния автопилот като опция, но са рядкост) - взимай малкия мотор. По-нисък данък и застраховки, можеш да я караш зимата с по-малки гуми (16 цола), докато 2.4 си е 17 като минимум.

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВеселияТ, както винаги дава подробни обяснения, без предубеждения. За което шапка му свалям. 

 

Migga, сам си прецени колко ще караш и каква ще ти е икономията. Писах ти на лични, че най-малко 1 литър е разликата между 2.0 и 2.4, а в повечето случаи някъде към 2 л / 100 км ще отиде. С моята на дълъг път, 2-ма души, без много багаж правя около 5.5 л/100 км. И това е без да я настъпвам, скорост около 100 км/ч. Тук дори са ме базикали и викат: "Как може такава кола да я караш с такива смешни скорости?", ама кой както разбира нещата.

 

Мога да ти кажа защо аз взех 2.0 двигател и защо не съжалявам.

 

1. Мощност не ми трябва, нито ще се състезавам, нито ще превозвам големи товари. Икономичността ми е приоритет. Особено за малкото км, които навъртам годишно.

2. Моята е Elegance с навигация, камера за задно виждане, има си круз контрол, т.е. всичко без CMBS + LKAS + ACC. Което е супер екстра, ама трябваше да дам мнооого повече стотинки за тия екстри и се отказах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избора на двигател е строго индивидуално.

При покупка и аз се колебаех между 2.0 и 2.4, въпреки, че говоря за по-стария двигател.

Бих обобщил нещата малко по-конкретно.

Финансово 2.0 е по-добре, данък, разход, застраховка, дори покупна цена.

Ако приоритета ти е удоволствие от каране, то 2.4 е твоя двигател.

Аз не карам бързо, нямам спортни наклонности с автомобила, но в много случаи съм бил доволен от избира на по-големия двигател. Съответно и горните финансови аргументи са болезнени. Данъка в Пловдив ми е 399.5 на година. Пари хвърлени на вятъра и още други такива "екстри".

Успех в избора и търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като колегата h5rov и аз се колебаех много между 2.0 и 2.4, за по - стария двигател и дори клонях повече към 2.0. По време на търсенето обаче, излезе чудесен 2.4 с почти всички екстри и се възползвах. Мога да кажа, че в никакъв случай не съжалявам, а напротив. Ако сега избирах твърдо щях да търся само 2.4 с високо ниво на оборудване. Веселия е прав за екстрите. Разликата между базовите модели и тези с всички екстри и според мен е много голяма, не само заради допълнителните системи за сигурност, а и заради всички неща в интериора. Просто цялостното усещане като седнеш в автомобила е друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сегашната ми кола Акорд 7 или 8 вообще не бих си взел отново.Знам,че ще се подразните но просто реално Ви казвам.На Акордите е хубаво,че много малко се обезценяват и са надеждни(за бензинови коли  говорим).Аз бих отишъл да гледам тази на малкото километри.Относно двигателите,само като влезнете в колата и знаете,че в момента които докоснете педала на газта и усетите респонса и се появи усмивката на лицето:)),ще забравите за тези 150лв повече данък или 1-2 литра бензин.Трябва да покарате различни автомобили и да решите за себеси.Вие искате от някои съфорумник да вземе решение заради Вас:))).Пък и всичко си и до късмет.Успех :)).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не би си взел отново? Обоснови се.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами виж му подписа, Джаз и Лексус ( ако Лекс=Лексус). Джаза е доста по-добър за градско, откъм разход, цена на обслужване, паркиране, светофари. Предполагам, Лексуса е доста по-луксозен като интериор, най-вероятно и мощен, комфортен, хубава мултимедия, което за дълъг път е страхотно. За Лексуса може и да греша, но за Джаза не греша, защото 8 години съм карал Джаз.

Редактирано от crown_bg
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Crown_bg ме е разконспирирал само по подписа :)).Както казах,ако не беше сегашната кола сигурно Акордите щяха да държат подножието на върха на личните ми впечатления от Марки,модели автомобили.Писъл съм какво не ми хареса в 7цата,пак бил разказал надълго и широко ама ще го резнат за спам :))) и с право сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Напротив, ще се радваме да прочетем за по-доброто в новия ти автомобил, което неизбежно ще ни разшири хоризонта.

Аз лично търся алтернатива на Акорда от доста време ... още като го купувах моя не ми се даваха толкова пари :) 

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернативата и ясна и съм я загледал от известно време в Капитолия.. има една уникална Акура :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акурата е много хубава,точно такива коли ми харесват.Ами за разликата между Лексус и Хонда става ясно само като затвориш вратата :)),и начина по които се затваря.Не се шегувам,Хонда е малко по "Спартанска" :)),Лекса ме спечели със тишината,шумоизолацията е на много добро ниво от двигателния отсег нищо не се чува,но най вече го няма шума от подкалниците които имаше при Хонда.Многото глезотийки,по луксозна и удобна е за мен.Лекса поема неравностите по-добре,вътре не се усещат,не е така твърдо.Според мен които е фен на Изток-а(автомобилостроене),не би сгрешил със смяната на марката.Сигурно това за което говоря може да се намери и при други марки и модели,но аз лично Немските Флагмани не съм заглеждал така се случи при мен,че Японските коли ми влезнаха под кожата :))(и вообще автомобилите,професията и работата ми нямат нищо общо-това е едно хоби което не мога да оставя:)))Такъв Акорд които ми харесва външно и вътрешно(изпълнение,пакет)струва толкова,че предпочетох да си дам парите отново за марката която познавам и харесвам най-много и получих и повече :)).Това е съвсем накратко без да става "тежък" спам,никого не разубеждавам,защото на мен самия не може някои да ми повлияе ако нещо съм решил,точно става въпрос за разширяване на личния ми кръгозор и опит,от това което съм написал е една съвсем малка база за сравнение.Всеки има индивидуални усещания и разбирания за автомобилите и останалите неща :)).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щеше да е хубаво да кажеш и какъв точно е Лексусът

Редактирано от Чавдар K
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pepur, нямам нищо против дискусии намесващи други марки (това не е спам), но пак започваме да се откланяме от темата. По-добре с един пост кажи "вместо тези 8ци виж и еди си кой модел на лексус, заради еди-си-кои характеристики" - това не е спам и никой няма да го изтрие. Но ти овърташ 3 поста без никаква стойност (което вече си абсолютно за триене, понеже хем нищо не казваш, хем създаваш "кофи" съдържание).

 

@ADH, в няколко теми пишеш за прословутите шибедаси на 8ците и искам да те попитам от къде черпиш информация? Моят Акорд 8 е от февруари 2009, каран 6 години в Швейцария в сурова зима, на 220 000км, няма никакви наченки на ръжда или проблеми с шибедаха. Отделно, че и масло не гори (за 7000км от както съм го взел  стои на максимума). В Type Accord UK не намерих нищо за проблемни шибедаси, намерих разни теми в американските форуми за американски акорд 8ма с блокирал шибедах, но по-скоро бяха по изключение. А американския акорд няма много общо с европейския, което добре знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно за Акорд 8-а Евро/Японски модел говоря (CU моделите). Появява се ръжда/корозия по рамката на шибедаха, например ако си вътре в колата и плъзнеш сенника така, че да виждаш шибедах... и като отвориш шибедаха само нагоре и надигнеш уплътнението - вижда се ръжда. За такъв проблем говоря.

Черпя информация от... има ли значение къде ? :) Просто го знам и го споделям за бъдещи собственици да си знаят и да проверяват по време на оглед за евентуални проблеми. Нищо повече.

Естествено, че всяко правило си има изключения, не е нужно всички такива акорди с шибедаси да имат ръжда. По същия начин (че всяко правило си има изключение) не всички Хонди произведени последните 12+ години имат проблеми с дефектни въздушни възглавници произведени от TAKATA, по същия начин не всички Сивик 8-а имат ръжда на тавана при ръба на челното стъкло.... или как не всички 4 степенни автоматици на Акорд 6-а ген. с J30 мотор са се чупели и правили проблем   ;)

 

Ти може и да нямаш проблем с шибедаха, защото най-вероятно е сменен гаранционно или просто твоята кола не е засегната - за което се радвай. 

 

Гаранцията на шибедаха е удължена до 7 години, поне за Европейски бели държави е било така. Ако питаш Бултрако дали има такава гаранция шибедаха... едва ли биха ти казали такова нещо, по-скоро биха казали "глупости, няма такива неща", защото е ясна ситуацията с белите страни и България.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря и сравнявам с Ис 250.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря и сравнявам с Ис 250.

Аз не съм съгласен!

Хондата е и по-широка и по-стабилна и много по-евтина за поддръжка!

Лексуса има глезотии като камера за заден ход и т.н., но на мен не ми липсва тази екстра, макар че е ок да я има като на Мурано ми беше в голяма полза, но то си е СУВ

Преди няколко месеца щях да взимам един IS250, много красив, хубав интериор, хубав мотор и до тук...тесен, малък багажник, нереални цени за резервни части, въобще...ако ще е лексус да GS450h :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви се похваля сдобих се с въпростния черен accord .Колата е невероятна и не различима от чисто нова кола благодаря на всички .

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×