policeman 1046 #41 Отговорено 6 Март, 2016 Намирай го къде е и ако със 160 ти даде 10 газ ти го плащам в троен размер! Защо българинът умира от кеф да излъже колко му гори дъртата каляска винаги е било загадка за мен.....Оня ден надолу из темите мярнах, че на някой си джаза му горял под 6 градско зимата... Аз не те карам да го купуваш,нито имам идея да убеждавам някого.Казвам реални факти.Акорда се намира в Карнобат-ходи се консултирай.Също мога да ти кажа,че Сивика ми ЕР3 Тайп Р,преди да му сложа компресора на бензин ми гореше градско 10.5-11 през летният сезон и около 6.5/7 извън градско.Това при нормално каране.Още да ти изброявам ли?Говоря за коли,които съм имал и имам.Прелюд Н22А градско 12 бензин извън под 7.3 не можех да го сваля и то с 98 или 100октана.При скорост от над 200+ по Хемус,от Варна до Шумен -колкото може,около 20/100. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #42 Отговорено 6 Март, 2016 Не ми събирай от девет дерета вода , говорим за конкретния случай с акорда, скорост 160 и разход 10 газ, това са сънища.... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #43 Отговорено 6 Март, 2016 (Редактирано) Защо изобщо някой се впечатлява от разхода на гориво. Всеки кара собствената си кола, и трябва да го интересува разхода, на автомобила който кара, а не на чуждия. Гледам колеги в кар спендинга, им изкарва градско 11/12л., на автомобили като моят, еми аз на моят под 14 падам лятото и то на 13 и нещо, т.е. литър, литър и малко. Проблем с автомобила нямам, данните ги попълвам вярно, и са и верни. Хората си преувеличават, лъжейки себе си и никой друг, не визирам полисман, да не се засегне, визирам това което аз съм установил от опита си с годините. Редактирано 6 Март, 2016 от crown_bg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fonzis_ 35 #44 Отговорено 6 Март, 2016 (Редактирано) 13-13.5 e Акорд 2.4 автоматик в Плевен, извънградско спокойоно с 120 км/ч около 8, и аз винаги съм се чудил хората как изкарват някакъв разход с 2-3 литра по-надолу от моя...явно аз съм сбъркан!?!? Мазда 6 MPS в града е 14-15 извън града също е около 8-9 до 120 км/ч, но тя бързо увлича в разхода :D Редактирано 6 Март, 2016 от dido dobrev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #45 Отговорено 6 Март, 2016 (Редактирано) Не ми събирай от девет дерета вода , говорим за конкретния случай с акорда, скорост 160 и разход 10 газ, това са сънища.... Въобще нямам желание да споря с теб,още по-малко да те убеждавам. п.п.Даже като се замисля май беше 7.5/100 Редактирано 6 Март, 2016 от policeman 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #46 Отговорено 7 Март, 2016 (Редактирано) Малко да размътя водата и аз Интересно ми беше колко минимален разход може да се постигне, та колата е 2.4 ръчни ск. седан , извънградско подбалканския, наистина целенасочено, т.е. спокойно какране с 100-105км/ч , без резки ускорения и за 250км (Златица-Карнобат) напълних на Лукойл в Пирдоп( до изключване на пистолета) и веднага пак на Лукойл в Карнобат( до изключване на пистолета) 5.8/100 даде на колонката, 6/100 да бъде пак останах доволно учуден. Нямаше трафик, та посочената скорост можеше да се поддържа. Та всичко си е до позицията на десния крак, както и ред други фактори. Съответно при по-унашко каране особенно градско няма да се учудя да стигне и 16/100 Редактирано 7 Март, 2016 от D_U_D_E Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #47 Отговорено 7 Март, 2016 Не вярвам някой да оспори такива постижения, но те са редки поради начина, по който са постиганти. Когато някой целенасочено иска да постигне нещо, и е напълно възможно, и го постигне, то тогава това ще бъде частен случай, който не е показател за постоянство, или линейност, или честа повторяемост. За какво е този ВТЕК/И-ВТЕК, ако не се включки, за да го чуеш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #48 Отговорено 7 Март, 2016 Взех си бензин, за да го карам на 2000 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #49 Отговорено 7 Март, 2016 Да, смешна история, но си е факт. На 2000 об. на 5-а предавка автомата държи 95-100 км/ч. и разхода ми е като БГ неравноделните фолклорни ритми -7/8-ми. Обаче кат се прая на юнак, излиза двуглавата ламя (преди и след ВиТЕК-а) и ХРЯС -двойно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sneakyz 4 #50 Отговорено 18 Март, 2016 Здравей колега, на бензин не съм я засичал, само газ, аз съм 7 2.4 и ми дава средно 13-15 градско, 11-12 магистрала, веднъж съм я засичал само 90-110км/ч и даде 9.Успех с колата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #51 Отговорено 19 Март, 2016 (Редактирано) Да внеса леки пояснения след вчерашното пътуване. Някои са ми за сефте. Сутринта в Монтана сипах 30л 95 на Еко. След 90 мин. бях в Бултрако на Ботевградско. До магистралата трафик и дебнене на свободни места в колоните (100км), на нея 140 -круиз (и за малко 210 -за проба). Показания по борд компа пред сервиза: 8.4/100 за 150 км. преход до тук. Първият ми реален разход в голям град и повечко км. на ден е от София. 49 км чисто градско, на части. Показания по борд компа: 11.1/100. Вечерта обратно през Петрохан нулирах "В" брояча да видя колко ще е "културното" му преодоляване, понеже имаше слаб трафик -"да ама не". Още в подножието ме застигна и "резна" едно комби 530 Х драйв (като това https://bg.autodata24.com/bmw/5er/5er-touring-e61/530-xd-231-hp/details) с което си "напрайхме живота интересен" през прохода. Той естествено ми правеше леки "ластици" по чистите прави, но в завоите наваксвах. В поетапното изпреварване на колоните, без проблеми "заставах" на неговото място. Още не мога да повярвам че празното ми комби е толкова стабилно със зимните китайски гуми. Спидометъра не съм гледал, но на 2-ра и "вертикален" оборотомер -клонящ надясно, скоростта е отвъд схващането ми за центробежна сила и сцепление по острите завои. Беше мокро, опесъчено и 2 градуса "оут борд". Светна "звездичката" за сняг/лед, но ВСА-то не се обади (явно е можело и по-стремглаво) Мисълта ми е че "дадохме всичко от себе си" с Акордеончо, за да "защитим честта на фамилията" (в рамките на инстинкта за самосъхранение). Не съм свалял дистанцията помежду ни под 20-30м. за да не му преча с фаровете и да не цапа мойте и предното стъкло. Скалата на разходомера сигурно стигаше до жабката, а на билото успях да погледна средния разход до момента: 12.7/100. Мислех че ще е доста по-висок. Надолу продължихме по-предпазливо, щото тук-таме имаше и ледени петна от утъпкан сняг, иначе северната част е с нов асфалт. По южната е зле, но с тая скорост е поносим. В първото село след прохода "бах тоз варец-а" явно си пристигна, и последните 30-тина км. до нас карах нормално, а крайното показание за среден разход на тоя "трип" бе 8.5/100. Общото за деня "трип А" е 9.1/100. като съм минал 311км и стрелката на горивото е малко над позицията в която бе преди сутрешното зареждане с 30 литра. Това предполага че дебитомера е сравнително точен, но аз съм доволен от тея разходи, щото за градско и спортно определено очаквах повече. Сега слязох в гаража та погледнах и щеката на маслото . От вчера сутринта (преди палене) липсва около милиметър. Явно и моя мотор над 5000об. си попийва, но простено му е щото до сега ме беше виждал "в тая светлина" само за по няколко км. Редактирано 19 Март, 2016 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #52 Отговорено 19 Март, 2016 Липсва около мм... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #53 Отговорено 20 Март, 2016 (Редактирано) Само не мога да разбера как ги карате тези коли? Аз може би съм леко сбъркан... при мен 140км са малко под 3000 оборота. С колко и как да я карам, че да върви на 5к за да гори масло? И да добавя,... тоя VTEC нещо при мен го няма... как го докарвате на 7к.. аз не мога... Редактирано 20 Март, 2016 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #54 Отговорено 20 Март, 2016 Караш и возиш са две различни неща...на 6000 би трябвало да долавяш промяна в звука и да усещаш макар и лек прилив на тяга, кат съм надупчил музичката и изпреварвам някой надъхан и блея лесно я бухам и в прекъсвач... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #55 Отговорено 26 Март, 2016 заслушай се на 6к се включваhttps://www.youtube.com/watch?v=zSteLHNyhYg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
striking 3 #56 Отговорено 28 Март, 2016 А на всички коли ли се включва толкова "късно", защото 6000 оборота си е малко късно според мен, не би ли трябвало на 4-5 да се пуска? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #57 Отговорено 28 Март, 2016 Вадиш едни 700-800 левчета и почва баш там да се пуска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #58 Отговорено 28 Март, 2016 Зависи от модела - мотор, година на произв. На кратко ако говорим за рефлаш, само CL9 и CM2 преди фейс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_U_D_E 28 #59 Отговорено 28 Март, 2016 Колега, това сякаш съм го пропуснал "само CL9 и CM2 преди фейс". Сигурна ли е информацията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #60 Отговорено 28 Март, 2016 (Редактирано) Да, това е което прави украинеца. Само К24 ЕКУ преди фейса. Украинеца пепрограмира стоковото ЕКУ. Варианта за след фейса или за К20, евентуално, К-Про или Хондата или Флаш-Про, но при Хондата слагаш друго ЕКУ, при К-Про не съм много сигурен, при Флаш-Про ти трябва ЕКУ от ТСХ фейс, което е препрограмируемо. Ако си с К20 преди фейс, за К-Про питай Боби от Дружба. За да получиш най-точна информация за Хондата, влизаш в сайта им и търсиш кои автомобили поддържа, същото и за К-Про, Флаш-Про е само за К24 от 7ген. Редактирано 28 Март, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 919 #61 Отговорено 24 Април, 2016 Да се запиша и аз с новия Акордеон 2.4л, седан, ръчка: Градско София 4км отиване и 4 връщане на газ, около 12.5 и 12.7/100км! На бензин, пак толкова около 12/100! Извънградско, изненади: На бензин при 110-120км/ч, магистрала 7.7/100! На бензин при 150км/ч, магистрала 10/100! Газ при 100км/ч, извънградско 10/100! Газ при 140км/ч, магистрала 11/100! Газ при 170км/ч, магистрала 12.5/100! Изчаквам да се стопли хубаво времето за да я пробвам на магистрала със 200! Стрийма стигна 20/100 при 190км/ч! Подчертавам, всички засечки са само с бензин и газ на Газпром. Газовата е от Наско, с бързи дюзи и комп LPG TECH, изпарител супер Томасето антартик, пластмасови пътища! Всички останали газостанции ми дават разход, от 1 до 2л/100км в повече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #62 Отговорено 26 Април, 2016 Вече спрях с тези засичания, защото всичко се свежда до стила на каране и пътните обстоятелства.Минималния разход, който съм имал по борд компютъра 6.5,а на колонката 7.2 л./100 газ на ЕКО и скорост до 100км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #63 Отговорено 26 Април, 2016 Борд компютъра няма как да измери изразходваната ГАЗ (поне според мен). Така, че няма как да очакваш да е 1 към 1 с ГАЗ колонката на Еко. При мен със същия двигател борд компютъра vs пълно пълно ми дава пренебрежително малка разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cyreon 200 #64 Отговорено 27 Април, 2016 Големи конспирации, големи чудесии. Какво толкова сложно има да разбереш, че като караш колата по бабешки тя ще ти е икономична. При скорост 90 км/ч ми дава разход 5.2 - 5.5 л/100 км бензин. Който не вярва залага стотачка и му ги правя. Това по борд компютър и засечено по колонка. Някой път има разминаване от по 0.2-0.3 л/100 км между двете, но не всеки път. Иначе разходът зависи от много работи - гуми, състояние на настилката, външна температура, дали работи климатика, товар и т.н. Горепосоченият разход е при идеални пътни условия. При скорост от 120 км/ч разходът се качва на 6.2 л/100 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #65 Отговорено 27 Април, 2016 Скорощни измерванияЗа 400км градско - 11.5/100 газ като рядко ходи във Втекза 200км по магистрала със 160 на пилот - 12/100 газГаз зареждам от Петрол, преди ходех на газпром но разхода беше малко по-голям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #66 Отговорено 27 Април, 2016 Много е сложно,защото е трудно да караш такава кола по “бабешки",и рядко ми се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #67 Отговорено 27 Април, 2016 Не мога да Ви разбера, кое му е сложното да карате в ограниченията, които са си съвсем нормални за нашите "пътища"? Докато в тая държава не се измислят закони за всички, които си мислят, че са безсмъртни в колите си рано или късно ще се избием сами по пътищата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #68 Отговорено 27 Април, 2016 Съгласен съм с теб колега,но по тези пътища по които караме с безброй дупки, без камери, без маркировки, липсващи обозначения и искачащи от храстите полицаи тежко ни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emil.petkov 12 #69 Отговорено 27 Април, 2016 Да, това е което прави украинеца. Само К24 ЕКУ преди фейса. Украинеца пепрограмира стоковото ЕКУ. Варианта за след фейса или за К20, евентуално, К-Про или Хондата или Флаш-Про, но при Хондата слагаш друго ЕКУ, при К-Про не съм много сигурен, при Флаш-Про ти трябва ЕКУ от ТСХ фейс, което е препрограмируемо. Ако си с К20 преди фейс, за К-Про питай Боби от Дружба. За да получиш най-точна информация за Хондата, влизаш в сайта им и търсиш кои автомобили поддържа, същото и за К-Про, Флаш-Про е само за К24 от 7ген. Въпрос - аз съм с Акорд 2.4 фейс (2006) - може ли да се направи remapp? Какви са вариантите? А иначе относно разхода и аз да споделя - смесен (80% градско и извън 20% за един месец, грубо да ги сложим 1000км общо сумарно) от няколко хиляди км ми е заковало едни 11.5(само бензин) и няма мърдане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #70 Отговорено 27 Април, 2016 Искам да се поправя, защото е почнал да прави и рефлаш на К20, за което не знаех. Относно фейслифта, не съм сигурен. Питай Боби от Дружба, в силов тунинг темата мисля го има телефонът му. Рефлаша струва 700лв., ако става на фейслифт, имаш и вариант с друго ЕКУ, което да е съвместимо с твоята кола и софтуеър към него, с който му се правят настройките, или така наречените "карти". Последното ще струва по-скъпо, защото ще имаш възможности да ползваш различни карти плюс други екстри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
karaulanov 6 #71 Отговорено 31 Октомври, 2018 Принципно, газова инсталация на 2.0 и 2.4 на едни цени ли е или има разлика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valkov90 18 #72 Отговорено 31 Октомври, 2018 Колега газовата трябва да е хубава и екипа да разбира, защото v-tec си е капризен. Преди няколко месеца ходихме с един приятел на Порше v8 да слагат взеха 2000 и върви на гръм, говорих с момчетата понеже обмислям началото на следващата година да мина на legend kb1 казаха че под 1950 brc v6 няма как да стане. Не прави компромис с това казвам ти го от личен опит, акорд 6 го кара баща ми след мен с Brc монтиран 2010 и от тогава са изминати 260 000 на газ, само гумичките са сменяни. Не бих рискувал с друга газова. Ако не знаеш къде да се насочиш, за да не правя реклама пиши на лично, гарантирам ти, че според това какви очаквания и разбира се финанси имаш, ще останеш повече от очарован. Успехи и да пишеш след монтажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1787 #73 Отговорено 31 Октомври, 2018 Напълно съм съгласен с горното,още повече че това е може би единствената инвестиция в бензиновите ни коли,която връща пари! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове