Jump to content
striking

Разход на бензин или газ Accord 7th?

Recommended Posts

Намирай го къде е и ако със 160 ти даде 10 газ ти го плащам в троен размер! Защо българинът умира от кеф да излъже колко му гори дъртата каляска винаги е било загадка за мен.....Оня ден надолу из темите мярнах, че на някой си джаза му горял под 6 градско зимата...

Аз не те карам да го купуваш,нито имам идея да убеждавам някого.Казвам реални факти.Акорда се намира в Карнобат-ходи се консултирай.Също мога да ти кажа,че Сивика ми ЕР3 Тайп Р,преди да му сложа компресора на бензин ми гореше градско 10.5-11 през летният сезон и около 6.5/7 извън градско.Това при нормално каране.Още да ти изброявам ли?Говоря за коли,които съм имал и имам.Прелюд Н22А градско 12 бензин извън под 7.3 не можех да го сваля и то с 98 или 100октана.При скорост от над 200+ по Хемус,от Варна до Шумен -колкото може,около 20/100.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми събирай от девет дерета вода , говорим за конкретния случай с акорда, скорост 160 и разход 10 газ, това са сънища....

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо изобщо някой се впечатлява от разхода на гориво. Всеки кара собствената си кола, и трябва да го интересува разхода, на автомобила който кара, а не на чуждия.

 

Гледам колеги в кар спендинга, им изкарва градско 11/12л., на автомобили като моят, еми аз на моят под 14 падам лятото и то на 13 и нещо, т.е. литър, литър и малко. Проблем с автомобила нямам, данните ги попълвам вярно, и са и верни. Хората си преувеличават, лъжейки себе си и никой друг, не визирам полисман, да не се засегне, визирам това което аз съм установил от опита си с годините.

Редактирано от crown_bg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

13-13.5 e Акорд 2.4 автоматик в Плевен, извънградско спокойоно с 120 км/ч около 8, и аз винаги съм се чудил хората как изкарват някакъв разход с 2-3 литра по-надолу от моя...явно аз съм сбъркан!?!?

Мазда 6 MPS в града е 14-15 извън града също е около 8-9 до 120 км/ч, но тя бързо увлича в разхода :D :D :D

Редактирано от dido dobrev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не ми събирай от девет дерета вода , говорим за конкретния случай с акорда, скорост 160 и разход 10 газ, това са сънища....

Въобще нямам желание да споря с теб,още по-малко да те убеждавам. :cool:

п.п.Даже като се замисля май беше 7.5/100

Редактирано от policeman
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Малко да размътя водата и аз :)

Интересно ми беше колко минимален разход може да се постигне, та колата е 2.4 ръчни ск. седан , извънградско подбалканския, наистина целенасочено, т.е. спокойно какране с 100-105км/ч , без резки ускорения и за 250км (Златица-Карнобат) напълних на Лукойл в Пирдоп( до изключване на пистолета) и веднага пак на Лукойл в Карнобат( до изключване на пистолета) 5.8/100 даде на колонката, 6/100 да бъде пак останах доволно учуден. Нямаше трафик, та посочената скорост можеше да се поддържа. Та всичко си е до позицията на десния крак, както и ред други фактори. Съответно при по-унашко каране особенно градско няма да се учудя да стигне и 16/100 :)

Редактирано от D_U_D_E

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам някой да оспори такива постижения, но те са редки поради начина, по който са постиганти. Когато някой целенасочено иска да постигне нещо, и е напълно възможно, и го постигне, то тогава това ще бъде частен случай, който не е показател за постоянство, или линейност, или честа повторяемост.

За какво е този ВТЕК/И-ВТЕК, ако не се включки, за да го чуеш....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех си бензин, за да го карам на 2000 оборота :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, смешна история, но си е факт. На 2000 об. на 5-а предавка автомата държи 95-100 км/ч. и разхода ми е като БГ неравноделните фолклорни ритми -7/8-ми. Обаче кат се прая на юнак, излиза двуглавата ламя (преди и след ВиТЕК-а) и ХРЯС -двойно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

на бензин не съм я засичал, само газ, аз съм 7 2.4 и ми дава средно 13-15 градско, 11-12 магистрала, веднъж съм я засичал само 90-110км/ч и даде 9.

Успех с колата :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да внеса леки пояснения след вчерашното пътуване. Някои са ми за сефте. Сутринта в Монтана сипах 30л 95 на Еко. След 90 мин. бях в Бултрако на Ботевградско. До магистралата трафик и дебнене на свободни места в колоните (100км), на нея 140 -круиз (и за малко 210 -за проба). Показания по борд компа пред сервиза: 8.4/100 за  150 км. преход до тук.

Първият ми реален разход в голям град и повечко км. на ден е от София. 49 км чисто градско, на части. Показания по борд компа: 11.1/100.

Вечерта обратно през Петрохан нулирах "В" брояча да видя колко ще е "културното" му преодоляване, понеже имаше слаб трафик  -"да ама не". Още в подножието ме застигна и "резна" едно комби 530 Х драйв (като това https://bg.autodata24.com/bmw/5er/5er-touring-e61/530-xd-231-hp/details) с което си "напрайхме живота интересен"  през прохода. Той естествено ми правеше леки "ластици" по чистите прави, но в завоите наваксвах. В поетапното изпреварване на колоните, без проблеми "заставах" на неговото място. Още не мога да повярвам че празното ми комби е толкова стабилно със зимните китайски гуми. Спидометъра не съм гледал, но на 2-ра и "вертикален" оборотомер -клонящ надясно, скоростта е отвъд схващането ми за центробежна сила и сцепление по острите завои. Беше мокро, опесъчено и 2 градуса "оут борд". Светна "звездичката" за сняг/лед, но ВСА-то не се обади (явно е можело и по-стремглаво) :shock:  Мисълта ми е че "дадохме всичко от себе си" с Акордеончо, за да "защитим честта на фамилията" (в рамките на инстинкта за самосъхранение). Не съм свалял дистанцията помежду ни под 20-30м. за да не му преча с фаровете и да не цапа мойте и предното стъкло. Скалата на разходомера сигурно стигаше до жабката, а на билото успях да погледна средния разход до момента: 12.7/100. Мислех че ще е доста по-висок. Надолу продължихме  по-предпазливо, щото тук-таме имаше и ледени петна от утъпкан сняг, иначе северната част е с нов асфалт. По южната е зле, но с тая скорост е поносим. В първото село след прохода "бах тоз варец-а" явно си пристигна, и последните 30-тина км. до нас карах нормално, а крайното показание за среден разход на тоя "трип" бе 8.5/100. Общото за деня "трип А" е 9.1/100. като съм минал 311км и стрелката на горивото е малко над позицията в която бе преди сутрешното зареждане с 30 литра. Това предполага че дебитомера е сравнително точен, но аз съм доволен от тея разходи, щото за градско и спортно определено очаквах повече. Сега слязох в гаража та погледнах и щеката на маслото :tooth: . От вчера сутринта (преди палене) липсва около милиметър. Явно и моя мотор над 5000об. си попийва, но простено му е щото до сега ме беше виждал "в тая светлина" само за по няколко км.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само не мога да разбера как ги карате тези коли? Аз може би съм леко сбъркан... при мен 140км са малко под 3000 оборота. С колко и как да я карам, че да върви на 5к за да гори масло?

И да добавя,... тоя VTEC нещо при мен го няма... как го докарвате на 7к.. аз не мога...

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караш и возиш са две различни неща...на 6000 би трябвало да долавяш промяна в звука  и да усещаш макар и лек прилив на тяга, кат съм надупчил музичката и изпреварвам някой надъхан и блея лесно я бухам и в прекъсвач...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на всички коли ли се включва толкова "късно", защото 6000 оборота си е малко късно според мен, не би ли трябвало на 4-5 да се пуска? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадиш едни 700-800 левчета и почва баш там да се пуска :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от модела - мотор, година на произв. На кратко ако говорим за рефлаш, само CL9 и CM2 преди фейс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това сякаш съм го пропуснал "само CL9 и CM2 преди фейс". Сигурна ли е информацията ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, това е което прави украинеца. Само К24 ЕКУ преди фейса. Украинеца пепрограмира стоковото ЕКУ. Варианта за след фейса или за К20, евентуално, К-Про или Хондата или Флаш-Про, но при Хондата слагаш друго ЕКУ, при К-Про не съм много сигурен, при Флаш-Про ти трябва ЕКУ от ТСХ фейс, което е препрограмируемо. Ако си с К20 преди фейс, за К-Про питай Боби от Дружба. За да получиш най-точна информация за Хондата, влизаш в сайта им и търсиш кои автомобили поддържа, същото и за К-Про, Флаш-Про е само за К24 от 7ген.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се запиша и аз с новия Акордеон 2.4л, седан, ръчка:

Градско София 4км отиване и 4 връщане на газ, около 12.5 и 12.7/100км!

На бензин, пак толкова около 12/100!

 

Извънградско, изненади:

На бензин при 110-120км/ч, магистрала 7.7/100!

На бензин при 150км/ч, магистрала  10/100!

 

Газ при 100км/ч, извънградско 10/100!

Газ при 140км/ч, магистрала    11/100!

Газ при 170км/ч, магистрала  12.5/100!

Изчаквам да се стопли хубаво времето за да я пробвам на магистрала със 200!

Стрийма стигна 20/100 при 190км/ч! :plane:

Подчертавам, всички засечки са само с бензин и газ на Газпром.

Газовата е от Наско, с бързи дюзи и комп LPG TECH,

изпарител супер Томасето антартик, пластмасови пътища!

 

Всички останали газостанции ми дават разход, от 1 до 2л/100км в повече! :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече спрях с тези засичания, защото всичко се свежда до стила на каране и пътните обстоятелства.Минималния разход, който съм имал по борд компютъра 6.5,а на колонката 7.2 л./100 газ на ЕКО и скорост до 100км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борд компютъра няма как да измери изразходваната ГАЗ (поне според мен). Така, че няма как да очакваш да е 1 към 1 с ГАЗ колонката на Еко. При мен със същия двигател борд компютъра vs пълно пълно ми дава пренебрежително малка разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големи конспирации, големи чудесии.

Какво толкова сложно има да разбереш, че като караш колата по бабешки тя ще ти е икономична. При скорост 90 км/ч ми дава разход 5.2 - 5.5 л/100 км бензин. Който не вярва залага стотачка и му ги правя. Това по борд компютър и засечено по колонка. Някой път има разминаване от по 0.2-0.3 л/100 км между двете, но не всеки път. Иначе разходът зависи от много работи - гуми, състояние на настилката, външна температура, дали работи климатика, товар и т.н. Горепосоченият разход е при идеални пътни условия. При скорост от 120 км/ч разходът се качва на 6.2 л/100 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скорощни измервания
За 400км  градско - 11.5/100 газ като рядко ходи във Втек
за 200км по магистрала със 160 на пилот - 12/100 газ
Газ зареждам от Петрол, преди ходех на газпром но разхода беше малко по-голям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е сложно,защото е трудно да караш такава кола по “бабешки",и рядко ми се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да Ви разбера, кое му е сложното да карате в ограниченията, които са си съвсем нормални за нашите "пътища"? Докато в тая държава не се измислят закони за всички, които си мислят, че са безсмъртни в колите си рано или късно ще се избием сами по пътищата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с теб колега,но по тези пътища по които караме с безброй дупки, без камери, без маркировки, липсващи обозначения и искачащи от храстите полицаи тежко ни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е което прави украинеца. Само К24 ЕКУ преди фейса. Украинеца пепрограмира стоковото ЕКУ. Варианта за след фейса или за К20, евентуално, К-Про или Хондата или Флаш-Про, но при Хондата слагаш друго ЕКУ, при К-Про не съм много сигурен, при Флаш-Про ти трябва ЕКУ от ТСХ фейс, което е препрограмируемо. Ако си с К20 преди фейс, за К-Про питай Боби от Дружба. За да получиш най-точна информация за Хондата, влизаш в сайта им и търсиш кои автомобили поддържа, същото и за К-Про, Флаш-Про е само за К24 от 7ген.

Въпрос - аз съм с Акорд 2.4 фейс (2006) - може ли да се направи remapp? Какви са вариантите?

 

А иначе относно разхода и аз да споделя - смесен (80% градско и извън 20% за един месец, грубо да ги сложим 1000км общо сумарно) от няколко хиляди км ми е заковало едни 11.5(само бензин) и няма мърдане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да се поправя, защото е почнал да прави и рефлаш на К20, за което не знаех.

Относно фейслифта, не съм сигурен. Питай Боби от Дружба, в силов тунинг темата мисля го има телефонът му. Рефлаша струва 700лв., ако става на фейслифт, имаш и вариант с друго ЕКУ, което да е съвместимо с твоята кола и софтуеър към него, с който му се правят настройките, или така наречените "карти". Последното ще струва по-скъпо, защото ще имаш възможности да ползваш различни карти плюс други екстри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, газова инсталация на 2.0 и 2.4 на едни цени ли е или има разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега газовата трябва да е хубава и екипа да разбира, защото v-tec си е капризен. Преди няколко месеца ходихме с един приятел на Порше v8 да слагат взеха 2000 и върви на гръм, говорих с момчетата понеже обмислям началото на следващата година да мина на legend kb1 казаха че под 1950 brc v6 няма как да стане. Не прави компромис с това казвам ти го от личен опит, акорд 6 го кара баща ми след мен с Brc монтиран 2010 и от тогава са изминати 260 000 на газ, само гумичките са сменяни. Не бих рискувал с друга газова. Ако не знаеш къде да се насочиш, за да не правя реклама пиши на лично, гарантирам ти, че според това какви очаквания и разбира се финанси имаш, ще останеш повече от очарован.

Успехи и да пишеш след монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с горното,още повече че това е може би единствената инвестиция в бензиновите ни коли,която връща пари!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...