-
Мнения
317 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
mitaka_t last won the day on Април 19 2019
mitaka_t had the most liked content!
Обществена Репутация
83 NeutralОтносно mitaka_t
-
Ранг
Миг невнимание и после - цял живот мъртъв!
- Рожден ден 3.04.1984
Profile Information
-
Кара
KIA Ceed III SW GT-Line (1.4 T-GDI, 7-DCT), Nissan Micra (K12) 1.4 AT, Honda Civic Aerodeck (D14A8)
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Пазарджик
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
...
-
Би трябвало да може. Аз мислех да мина през тази "процедура" онзи ден (понеделник, 02.03) с на майка ми колата, само че в КАТ-Пазарджик имаше сигурно около 100 човека опашка, още преди да са отворили гишетата. Естествено се отказах и ще го направя по-нататък, след като отмине масовата истерията с подмяна на талоните. Иначе по информацията дадена ми от авер газаджия само това ти трябва (т.е. големия талон за ГТП), евентуално копия на документите (за всеки случай). Даже, не би трябвало да се минава проверка на "канал", но за това не беше много сигурен.
-
Не е точно така. Точният текст е: "За автомобили, с монтирани газови ситеми ПРЕДИ септември 2014 И ВПИСАНИ в удостоверението за годишен технически преглед, ПЪРВОНАЧАЛНА проверка НЕ се први. За тях обаче НЯМА срок за смяна на талона." Трябва да се има предвид обаче следното: Гледа се актуалното удостоверение за ГТП, т.е. големия талон от последното ГТП. Ако в него няма вписано, че афтомобила има газова уредба => не важи, дори и в предишните или поне в някои от предишните удостоверения да го има. Това е пропуск на пункта(овете) за ГТП, трябвало е да прехвърлят цялата информацията от предишния талон. Защо не са го направили... никой не знае, но последиците са за собственика - не попада в тази графа и трябва да минава първоначална проверка. В удостоверението за ГТП, трябва освен че има монтирана газова уредба, да е записана и датата на монтаж (или поне месец и година), за да може да се докаже, че е от преди 1.септ.2014-та. В повечето случаи - дата липсва. Отново пропуск на пункта за ГТП, но последсвията са за собственика - не попада в тази графа и трябва да минава първоначална проверка. Ако упоменатите условия са изпълнени, т.е. уредбата е монтирана преди 1.септ.2014 и тази информация е налична в удостоверението за ГТП - би трябвало да може без проблем да се смени талона на автомобила в КАТ, така че да бъде вписано гориво: бензин/газ, на база само на този документ. Ако упоменатите условия не са изпълнени, трбява да се мине първоначална проверка, която става само в определени пунктове за ГТП, не всички са оторизирани/лицензирани за това. За да се мине първоначална проверка трябва да се представи протокол за извършен монтаж. Ако такъв няма, е възможно собственика да попълни "бланка" (не знам дали става въпрос за същия протокол или нещо друго), с която удостоверява/декларира, че той сам си е извършил монтажа на дата "еди коя си" (трябва да е след датата на последния ГТП, за да се спази условието, че първоначален преглед трябва да бъде извършен преди следващия ГТП). Списък на пунктовете лицензирани за първоначална проверка След като мине първоначална проверка, от въпросния пункт издават т.нар. "розов лист" с който удостоверяват че АГУ е монтирана правилно, според всички норми, изисквания и правила за безопастност и т.н. С този документ вече, трябва да се отиде в КАТ за смяна на талона, като срока за това е 3 год. от дата на първоначалния преглед. На теория: по време на този 3 год. срок или ако е доказано, че АГУ е монтирана преди 1.септ.2014 - КАТ не би трябвало да глобява, ако се представят съответните документи (в единия случай - за извършен първоначален преглед, в другия - удостоверението за ГТП). На практика обаче, за съжаление нещата май не стоят така. Има информация за шофьори, на които са състевени актове, въпреки че са в законовия срок. Реално, спокойно може да се напише възражение в акта и да се обжалва, като е 100% сигурно, че същия ще отпадне. Само че... нервите и разправиите, за съжаление са пак за собственика. Източник: http://www.brc.bg/AGS.pdf (+ допълнителни разяснения от човек занимаващ се с монтаж на АГУ). ПП: Току що колега ми каза (не знам от къде знае и дали е вярно, но е хубаво да се има предвид), че ако АГУ е монтирана преди 1.септ.2014 год, но бутилката е била сменена след тази - пак е трябвало да се мине първоначална проверка, т.е. отново не се попада в графата - АГУ монтирана преди влизането в сила на наредба Н32.
-
Акорд 7 няма DPF. Нито на пре-фейса, нито на фейслифта. Аз съм с фейс и нямам, а и до сега не съм разбрал някой да е казал че има... Доколкото знам DPF има при някои CRV-та с този двигател, но не и при Акорд.
-
Да попитам за голямото и по скъпо зарядно от Lidl - става ли за зареждане на AGM акумулатори (за старт-стоп системи)? Знае ли някой? ... или който има, ако може да хвърли едно око на упътването и да каже...
-
Да си похваля и аз моето зарядно :). Ето това имам: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-optimate-3-battery-optimiser-charger/ Взех го миналия април, при последната ми поръчка на консумативи. Ей така - просто го поръчах, без да се интересувам що за стока е, какво може, какво не.... Не го бях пробвал до сега, но миналата седмица акумулатора на Micra-та се "предаде". Колата не беше карана само 3 дни (стои в подземен гараж) и като тръгнах да я изкарвам - греда. Толкова беше "грохнал", че даже и диодчето на алармата не светеше. Измерих го - 3.2 V. За сравнение покрай коледно-новогодишните празници стоя повече от две седмици и след това запали от "половин оборот" както се казва. До сега не даваше никакви признаци, че си заминава. Алтернатора зарежда както трябва, няма утечки. Акумулатора е този, с който взех колата преди година и половина (колко време преди това е сложен - нямам идея). Марка - някаква StarLine (44 Ah, 400 A). Не бях виждал такава до сега, не ги знам хубави ли са или не. Реших, че рязко и тотално е сдал багажа, толкова му бил живота. Мислех направо да взимам нов, но все пак реших да пробвам зарядното. Зарежда се 45-48 часа, като накрая даде "зелена светлина" (автоматично е, следва си някакъв алгоритъм на зареждане, накрая прави някакви тестове и верификация и ако накрая всичко уж е ОК - един от диодите трябва да свети в зелено). За моя голяма изненада - наистина го съживи. Така и не разбрах какво му се беше случило на акумулатора, но вече 3-4 дни карам колата, няма ядове за сега, пали от раз. Ще видим до кога... Както казва един авер - "Абе да избута зимата, после и лятото да мине, пък за другата зима ще му мислим" След това попрочетох това-онова за този модел зарядно. Като цяло уж е доста добро, хвалят го и го сравняват със "CTEK MXS 5.0". Недостатък е, че за да сработи, акумулатора трябва да има мин.напрежение 2V (за сравнение, казват че CTEK сработва дори и при напрежение 0V). Не съм сигурен и за какъв максимален капацитет на акумулатора е подходящо. Не мога в момента да намеря online ръководство точно за този модел (TM434), но за другите ги дават - до 50 Ah. Трябва да проверя в книжката какво точно пише, най-вероятно ще е пак толкова... За сравнение CTEK-а го дават, че става за доста по-големи капацитети
-
Не "уж", ами наистина я няма. По-назад колегата го е казал: За маховик Exedy не знам, никой май не е споделял, че е сложил такъв (поне аз не съм видял такъв пост). За съединител обаче има хора сложили такива, включително и аз. С какво е по добър? - Всеобщото мнение май е че са по-издръжливи от LUK, изкарват по доста повече километри и уж издържат на по-големи натоварвания, което за ремапнати автомобили е голям плюс. Точно поради тази причина и аз сложих такъв, въпреки че имах ядове след това. И при мен се появи проблема с трудното влизане на скоростите, особено при първа и задна беше голям ужас. При мен обаче проблема не беше от регулирането на педала. Съединителя го монтираха в сервиза на Слави. Казаха ми, че хода на педала си е наред, не е от там проблема. Помпите на съединителя, спирачната течност също са наред, та и от тях не е. Маховика си е направо нов (на ~30 хил.км.) - и от него няма да е. Според тях проблема е или в самия съединител (кофти бройка, менте...) или му трябва малко време да "улегне". Колкото и да им имам доверие, хич не ми се виждаше достоверно това. Интересното беше, че проблема го нямаше в движение (или почти не се усещаше тогава), а се проявяваше само при превключване на място (при запален двигател) и то спорадично. Един ден - жива мъка, на другата сутрин - всичко влиза като по-масло, след повече каране - пак ядове, след час-два - пак всичко е наред... Ходих и в Юби-Ко, дори бях готов да им я оставя за нова смяна. Там също ми казаха, че хода на педала е ОК и не е от него. Предложиха ми да не бързам с нова смяна, а да покарам малко така, можело и да "улегне". Изразиха мнение (разговора беше с шефа и единия от механиците, мисля че Милен се казваше), че въпросното "устройство" за саморегулиране не е само за хода на педала, а играело роля и да обира някакви луфтове на маховика. За това и проблема се появявал от време на време - зависи как е застанал маховика. Само да вмъкна, че не разбирам от тези неща, не знам така ли е или не, възможно ли е или не... просто предавам думите. Факт е обаче, че проблема изчезна след седмица-две (не мога да кажа след колко километра, но може би между 1000 и 2000 от смяната). А вече колко ще изкара - ще видим, за сега няма ядове (7-8 хил км). Надявам се да е повече от LUK-а, който се предаде след около 30 хил...
-
За съединителя, ако вземеш Aisin, на 99.99% от кутията ще изкочи бай LUK. Това вече го играх... Изглежда, че що се отнася до съединител и маховик за този модел, LUK са нещо като "монополисти" и едва ли не само те го произвеждат. Останалите - Aisin, Sachs, Bluprint... просто го опаковат (Aisin със сигурност). При Valeo не знам как е, но няма да се учудя, ако и те продават същото, но в тяхна опаковка :). Доколкото разбрах, това си е практика между различните производители. Май единствено EXEDY е изключение. Съединителят си е техен и е различен от LUK, не е саморегулиращ се. А за маховик, не знам дали въобще има друг вариант освен LUK. Имам някакви спомени, че бях виждал да се предлага и маховик EXEDY, но не съм много сигурен. А и май цената му беше безбожно скъпа (доста над LUK). Може да разгледаш и тази тема:
-
Да, наистина при подновяване снимат и пишат "Подновяване", но не съм сигурен дали при завеждане на щета гледат снимките от първоначалния оглед или от последното подновяване. Защо си мисля така? Преди години ходих с един приятел в Армеец да заведе щета (беше им клиент от няколко години, аз бях за първа година при тях, но не ми се беше налагало все още да завеждам щета и отидох, за да видя какво се прави, та да знам ако ми се наложи). Бяха му задрали яко преден калник на паркинг, имаше и леко изкривено/вдлъбнато. Щетата си беше за боя + ремонт. Служителя, който обработваше документите и дойде да снима забеляза увреждане на лака (малка люспа) на същия този калник. Беше далеч от задраното, нямаше общо със случая. А моя авер даже и не го беше видял. Тогава служителя го попита "А това? От кога е, завеждано ли е?" Той естествено каза, че не е и сега го вижда. Тогава служителя допълни: "Ако го има на последните снимки, няма да ти платим боята". Това съм го запомнил от тогава и като наближи времето за подновяване винаги оглеждам дали има нещо за завеждане преди това. А... може би доста зависи от служителя, който описва щетата кои снимки точно ще провери. Знам ли.... ПП: Само да допълня, че аз също споделям лични мнения и не агитирам против Армеец. Каското, а и ГО, на една от колите ми все още си ги правя там.
-
Да допълня малко мненията на колегите за Армеец. Имай предвид, че при тях без значение дали си имал/завеждал щети или не, при всяко подновяване на каското трябва да минаваш на оглед. Ако пренебрегнем загубеното време, на пръв поглед няма нищо лошо. Според мен обаче, това си има и недостатък. Ако например имаш съвсем леки забележки (удари от камъчета, незначителни драскотини), които не си заслужават завеждането на щета и пребоядисването на детайла за момента, искаш-неискаш - ще трябва да заведеш щета, защото при огледа ще ти я впишат и след това ще изгориш ако предявиш претенция, дори и тя да е за други поражения по този детайл (няма да ти платят боядисването). Давам ти и личен пример какво се случи при мен - заради точно 3 леки (все пак личащи си, ако гледаш от по-близо) точици от камъчета по предния капак трябваше да заведа щета. Нямаше проблеми с това, взех си възлагателно писмо за доверен сервзи, пребоядисаха капака и след година - година и половина парче от боята колкото 10-20 стотинки, до единия ръб на капака, просто се отлюпи. Отдавам го на некачествени материали/работа. Айде пак наново - завеждане на щета, пребоядисване... Повече би ме устройвало, ако не бях длъжен при липса на заведени щети да минавам оглед при подновяването. Щях да прибягна до боядисване при по-значителни щети на капака, не заради някакви 2-3 точици. Също лично мнение е че Армеец не плащат добре. Преди няколко години завеждах щета за счупено огледало на сивик-а. По експертна оценка (нямах опцията за доверен сервиз). Огледалото си беше за смяна, откъдето и да го погледнеш. Не очаквах, че с изплатеното ще си покрия разходите за ново, но разчитах да покрие поне 70-80% от цената на такова втора ръка. Е, изплатиха ми сума, която се равняваше на около 35-40% от цената на 2-ра употреба огледало от морга. Бях се заканил че повече няма да правя каско при тях. Все пак продължих, защото за следващите коли имах право на доверен сервиз. Но преди няколко месеца разбрах, че един от доверените им сервизи, вече не иска да работи с тях, точно защото имали проблеми с плащанията от тях. Плащали им малко, не можели да си покрият разходите за качествени материали и труд с платеното. Аз лично вече гледам за оферти където оценката на колата е близка до пазарната и стойност и имам опция за ползване на доверен сервиз (като гледам и застрахователя да има договор с даден сервиз, който ме интересува). ПП: Сега се сетих да допълня, ако държиш на висока оценка пробвай ДЗИ. Преди няколко дни брат ми си взе Ауди А4 (B8), искаше да и направи каско като гледахме офертите на Булстрад, Армеец, ДЗИ. В Булстрад оцениха колата най-ниско, като в същото време таксата беше най-висока, а имаха и условие за допълнителен имобилайзер, който щеше да струва 200 лв. В Армеец оценката беше по-висока, а таксата - по ниска отколкото в Булстрад. В ДЗИ оцениха колата най-високо (всъщност, точно на толкова, за колкото я купи), а таксата беше най-ниска, нямаха допълнителни изисквания за имобилайзери и/или аларма. Той избра ДЗИ. Последната ми кола също е в ДЗИ, но тя е чисто нова и за нея оказаха влияние и други фактори, които ме насочиха натам. Нямаме опит със завеждането на щети при тях и изплащането, дано не се налага....
-
За проблема със задържането на педала, най-вероятно е от някоя от помпите. Има ли загуба на течност? Относно трудното превключване/влизане на скоростите, не мисля че помпа е причината. Както сам казваш, проблема със задържането на педала си го имал и преди, но скоростите са се превключвали лесно. Аз залагам на съединителя или монтажа. Някои допълнителни въпроси, които биха дали насока: Какъв съединител са ти сложили (марка)? Exedy? ....или друг, "не-саморегулиращ се (ако има такива освен Exedy)? Всички скорости ли се превключват/влизат трудно? Или 1-ва и задна - най трудно, 2-ра една идея по-лесно, горните - още по-лесно (но не както трябва да е / както са били преди)? Пробвал ли си да ги превключваш на място, при изгасен двигател? Ако да - нормално ли влизат, както си е било преди? Има ли осезаема разлика при същия тест - на място, но при работещ двигател? Обърнал ли си внимание дали в движение, скоростите влизат по-лесно, отколкото като ги превключваш на място при работещ двигател? Забелязал ли си дали проблема "изчезва" от време на време? (Например, след по-продължителен престой (да кажем след една нощ) - проблема да изезва, след като покараш известно време да се появи пак... или след като си карал известно време, да кажем като спреш на светофар и при тръгване влизат (сравнително) лесно, след 1-2 светофара - пак мъка, по някое време пак по-лесно... )
-
@SD_V - много кофти работа. Съжалявам, че така се е получило и пожелавам успех с по-нататъшния развой на нещата. Би ли споделила поне кой е сервиза (въпреки че сагата все още не е приключила)? Ще е добре да се знае и да се има предвид, ако някой се е насочил към същия... Сега да споделя и аз развоя на нещата при мен със сервиз Агрон. Извинявам се, че чак след толкова време, но бях забравил за темата, сетих се сега като видях че се е ъпдейтнала... Та, колата влезе в сервиза за отстраняване на щети по каско - боядисване на задна броня, преден капак и преден ляв калник. Имах леко зажулжане на задната броня и леки следи/люспички от камъчета по капака и калника. Оправиха нещата за 4 дни (вторник сутринта я закарах, петък в края на деня я взех). Когато отидох да я взема, поисках първо да я огледам, преди да подпиша какъвто и да е приемо/предавателен протокол. За съжаление, точно тогава беше мрачно, облачно и валеше дъжд. Беше ми ясно, че ако няма нещо фрапантно, едва ли ще го забележа в това време, но все пак... Отиваме при колата, тя запалена и работи. Не се замислих много за причината, помислих си че защото знаят кога ще отида и нарочно са я запалили, за да позагрее (бяхме се разбрали да отида възможно на късно - в 17:30 понеже тогава приключват, а и по пътя натам се обадих, че ще закъснея с 10-15 мин, понеже бях в огромно задръстване, ако може да ме изчакат). Поогледах колата, не видях нищо нередно. Загасих я, понеже исках да взема ключа, за да го закача за дистанционното на гаража и се върнах вътре в офиса да подписвам протокола. Всичко уж е наред и по живо, по здраво - да си ходя. Качвам се в колата и аха да запали ама... греда. Таблото пресветка като коледна елха и туй то. Връщам се вътре, казах че не мога да запаля, питам какво се е случило с акумулатора. Те се спогледаха един друг, почудиха се кой да отговори и единия каза, че не знаят, нищо и нямало до одеве. Два пъти я палили, нямало проблем. ОК, случва се (и без това този акумулатор вече живееше доста повече отколкото очаквах). Попитах дали имат кабели и ако може някой да ми даде ток. Излезна едно от момчетата и подвикна на друг колега, който тъкмо минаваше наблизо да донесе кабелите а той отговори "Е пак ли бе?! Нали преди малко я палихме.". Такааа лии... е защо не ми казахте бре, какво се правите на "дръж ми шапката", попитах ви нормално дали е имало проблем, казахте че няма, 2 пъти сте я били палили... как, с кабели ли? Имало да става - станало, защо не казахте като хората, да го имам предвид? Ако бях решил да спра за малко някъде или вземе че я изпусна и загасне на някое кръстовище...? Вдигам капака докато чакам за кабелите и гледам отдолу някакси неестествено ми изглежда, нещо не е както трябва. Между преден ляв фар и акумулатора "зее дупка". Не бях сигурен имало ли е там нещо или не. Сетих се че имам снимки в телефона, намерих - там капаче имало. Казах им че там "май" имаше капак, да не са го забравили. Отговора - "ааа не, така си беше, нищо нямаше". Вече изнервен и на по-висок тон казах, че капак трябва да има! Показах и снимката. Влезе единия вътре, след 2 минути излиза и го носи. Аха... нямало значи, така си била. Вали не вали реших да огледам и за други поразии. Гледах гледах - няма уж. Сложиха капака, дадохда ток, запалих и потеглих. По пътя, исках да взема нещо от подлакътника, вдигам капака - отваря се само горното ниво, гледам - счупено "палчето" за другото ниво. Ядосах се още повече, но след малко ми мина и си викам пак "айде, случва се, не са искали, може и да не са разбрали че са го счупили". Да де, ама след няколко дни, рових пак в подлакътника и намерих палчето там. Значи счупи ли го и го прибрали. Поне да бяха казали. Хора сме, всеки прави грешки, на всеки се случва, кажи "така и така, без да искаме... еди какво си", извини се. Щях да го приема, ама такова мишкуване... На другия ден, вече на хубаво време и на слънце загледах предния капак и се виждаха следи от полирането. Не знам дали са боядисвали целия капак или частично. И частично да е било, добре са го напаснали, цвета е ок. Но след това със сигурност не са го полирали целия, а само предната част и на определена светлина си личаха леки следи къде е минавала машината. В крайна сметка - боядисването е ОК, поне за моето око, аз не откривам разлики в цвета м/у детайлите. Не знам как биха се справили с по-тежък случай, ако е имало нещо за изправяне, китосване, подмяна на детайл и т.н. Все пак останах разочарован от отношението. Това мишкуване, тези дребни игрички и номерца "ако мине"... Не бих повторил с този сервиз (още повече след като брокерите ме убеждаваха колко били добри и как ще съдействат и т.н.). В моя случай "малките камъни обърнаха колата"...
-
Ето кешираната страница за първия лаптоп, от 19 Nov 2019. Цената е била 1699. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:iOMJt0zMw2oJ:https://www.technopolis.bg/bg/Laptopi/Gejming-laptop-Legion-LENOVO-Y540-15IRH-PG0-81SY0055BM/p/516979+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=bg Това се припокрива с твоите думи. Втория лаптоп обаче, на 12 Nov 2019 е бил: 3099 лв. Ето кешираната страница: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:mEDUQOyqrJ0J:https://www.technopolis.bg/bg/Laptopi/Gejming-laptop-HP-OMEN-17-CB0001NU-7MY22EA/p/519733+&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=bg ...тук изглежда като да има намаление. Да не би цената, която си видял вчера да е била по-ниска заради някаква промоция!?
-
Току що попаднах на ето тази статия за тест на зимни гуми от Autobild, сезон 2019/2020. Доста подробна информация са дали. Има тестове на сняг, мокро и сухо. В сравненията са включени дори и летни гуми. Предполагам ще Ви бъде интересно AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ПОДБОРЕН КРЪГ AUTOBILD ТЕСТ ЗИМНИ ГУМИ 2019/2020 В РАЗМЕР 225/45R17 - ФИНАЛНИ РЕЗУЛТАТИ
-
Аз също бях пред избор за гуми за идващата зима. Трябваше да взема 3 комплекта (1 х 225/45/17 и 2 х 185/60/15). Досега съм карал Continental TS850 на стария и на сегашния ми Акорд (и на двата по 4 сезона) и съм много доволен, нямам забележки. Дилемата този път беше дали да заложа пак на Cоnti-то или да пробвам друга марка. Сведох избора до: - Continenatal TS860 (имам фийдбек от доста познати, които са минали от TS850 на TS860 и много ги хвалят) - Bridgestone Blizzak LM005 (нов модел гума, който замества "LM001 EVO") - Nokian WR Snowproof (нов модел гума, който замества "WR D4") Доста се рових и четох и в нета. За Conti-то има сумати мнения и тестове/ревюта в нета като преобладават положителните мнения и резултати и за тях си знаех, че няма да сбъркам ако ги взема. За другите два, като нови модели, почти нямаше мнения, ревюта и тестове. Затова наблегнах на инфото за предхождащите ги, (уж) доказани модели. Знам, че не е много меродавно, но... Все пак, въз основа на това измежду двете клонях повече към Nokian-а. В крайна сметка за основната кола (с 225/45/17) реших да заложа на сигурното и опита който имам с тях и избрах Continental TS860. За останалите две коли, които ще се карат по-рядко, реших да изпробвам някой от новите модели и взех Nokian WR Snowproof, пък.... да видим какво ще излезе от тях. А, относно Conti-то, аз лично не споделям всеобщото мнение за шума. И на двете коли, на които съм ги карал се чува един "свирещ" звук на мокър асфалт. Не знам как точно да го оприлича, но нещо подобно на леко свирене на турбо или виене на лагер. Това се чува само на мокър асфалт (не задължително много мокър, с локви, а дори и на леко мокър/влажен асфалт, като все още не-изсъхнал след дъжд). В началото на едната кола си мислех, че този звук наистина идва от лагер на главина, на другата от турбото, но не... съвсем отчетливо шума изчезва когато колата стъпи на сух асфалт и се появява при преминаване през мокър участък. За мен лично това не е проблем, не ме дразни чак толкова. Избрал съм гумите заради другите им качества/характеристики и това го пренебрегвам. За някои обаче, може да е важно...
-
Здравейте колеги! Напоследък доста хора все ми говорят за въпросните керамични покрития за защита на боята и лака, та да попитам и тук. Има ли по-запознати във форума? Какво Ви е мнението за тези покрития? Заслужават ли си и има ли смисъл да се инвестира в такова нещо? Някой има ли някакви отзиви или впечатления, било то лични (ако е слагал на собствения си автомобил) или не (ако просто е виждал направен автомобил на приятел, познат, колега...)? Препоръки за марки на покритието, човек/сервиз който да го направи, информация за резултати, цени, издръжливост гаранция и т.н. също мисля че биха били полезни.