Jump to content

Stamba

Фен
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно Stamba

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 28.05.1980

Contact Methods

  • Skype
    stamen698

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 1 & Golf 3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Шумен
  1. Провери си течността за помпата на съединителя дали е ОК, ако е паднало нивото си за помпа. (Това е лекият сценарий мисля)
  2. В Шумен от Топливо,в Разград от ВМ, навсякъде другаде гледам да е Еко
  3. От студа, особено ако е сух, почват да скърцат тампоните по окачването, ако не са сменяни скоро, до момента, в който не минеш през някоя локва.
  4. Реглаж на клапани

    Да не е от газовата рейка? Остави я да бачка само на бензин и виж дали ще трака пак.
  5. Почни от най-лесното, ако си на газ и палиш на бензин, сипи й пресен бензин, че може да е от него ако е стар.
  6. Ходихме да я гледаме за един приятел, колата е наистина уникална, без да преувеличавам, но моя човек не очакваше чак такова нещо и му дойде сякаш в повече. Познавам продавача Иво, има сервиз и супер си разбира от работата, имам црв-1 и каквото се наложи го правя там. За самата кола - няма нещо което да не е изпипано до най-малкия детайл лично от него, ускорява и вози уникално, отлично е обезшумена, отвън също няма сериозни забележки. Като я гледахме я покарах около 10 км. и затова я хваля толкова. Да - турбинирана е, а относно цената, каквото и цр-в 1 да си вземеш нов внос, след регострация и първ. обслужване + допълнителните разходи като акумулатор, два комплекта гуми с джанти, газов инжекцион и разни др. дреболии по външния вид например пак толкова ще излезе, мое мнение. Успех с търсенето.
  7. механизъм чистачки

    Тия детайли, дето swartalf ги е снимал, са голяма мъка. Защото преставляват, грубо казано, една пластмасова чашка, в която влиза единия край на щангата на механизма на чистачките и нещо като калпаче, пак пластмасово, което всъщност застопорява шарнирния механизъм, за да не се разпадне. Та, всъщност, пластмасовото калпаче се захвща към чашката ; с времето, поради умора на материала и ....., едни малки пластмасови зъбчета, които са на чашката, остават в едно положение, демек губят еластичност и не щракват здраво и двете пластмасови джаджи не се подсъединяват здраво, и шарнира няма кой да го държи. Отделно, в тази пластмасова чашка, има малко количство грес. Като ми се случи този филм, на мен - след като доста търсих и естествено не открих (от Бултрако ме убиха с цифра, естествено), съединих чашката и калпачето на черупката на шарнирчето, с едно яко двукомпонентно лепило, (турих и малко грес вътре, да има смазване) и така, около 3 години вече. Става бръже.
  8. Покупка на ЦР-В 1ва ген

    На снимките изглежда добре за парите си, свържи се с колегата, дето я е продавал чрез форума и го питай по-подробно него за състоянието на колицата. За горенето на масло - то май на всички хонди им е заложено генетично . Само да не е в промишлени количества де.
  9. 41 л. тороидал в CR-V Първа ген.

    Ами снимах бутилката, имах и голямо желание да кача снимките, ама просто не става. Що така, не моа си обясна
  10. 41 л. тороидал в CR-V Първа ген.

    Преди две години, когато Омбре ми монтира ГИ-то, ми постави 47л. бутилка, която не надига въобще масата. Налоги се да отстраним някои пластмаси в легена на багажника, и естествено крика.
  11. Вече и аз съм в клуба

    Баш същия булевард си е. Т'ва най ми харесва в цр-в то, супер возия, на тия павета вози все едно на асфалт. Честито на колегата и много безаварийни!
  12. HR-V

    Абе става, няма да е като ферозата проходима, ама за целта за която ще я вземаш става. Моето цр-в 1ген. до сега не ме е оставяло ни в снега, ни в калта, ама и аз вече втора зима му научих способностите и не очаквам чудеса. Наистина зимата е кеф, пък щом ти трябва за лек офф ще ти покрие изискванията. При всички случаи хр-в къса база ще е по-проходима от цр-в. Успех в търсенето.
  13. гори масълце

    Мотула не чакам да стане на 10 000, някъде към 7000-7500 го точа. Така ми е останало в акъла за мотула 10w40 специално че на толкова км се точи. След тия км. става като ламя. Ся съм приготвил един енеос, пък ще видим.
  14. гори масълце

    Един въпрос към по-знаещите по темата: Ако сегментите са "спекли", колата ще харчи масло от момента на наливането му, или по-късно след 3-4к.км.? Питам, защото така може погрешка да се "обвинят" сегментите, а пък маслото да е фалшименто. Мойта хондела црв 147 говеда и сипвам втори път мотул 10w40 и около 500 mg заминават, ама си е в реда на нещата мисля, преди с репсол пак така.
×