Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 30.04.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Ъпдейт по темата: Голфа се прееба още повече и работи на 3 цилиндъра. Но си капарирах Акорд 7 2.4 Автомат произведен на 17.7.2006 в много добро състояние. На 7-ми май ще го регистрирам Happy end
  2. 1 точка
    Ето и първата проба на новото масло Ravenol SSV 0w30. този път малко се поизложих с вземането на пробата. Снимах я с телефон на 26-тия час. Сега като започнах да обраотвам снимките се оказа, че няма датане. Сега на 36-тия час я сканирах и горе долу се получи, но не знам колко е адекватна. За сравнение с предходното Yacco първа проба на стр 22 пост №845. 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Ravenol SSV 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 520 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 12 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 28.04.2021 - ; 9) Моточасове – около 0,5; 10) Изразходвано гориво - около 1 л. Rompetrol Diesel + добавка Wynns Supremium Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 36 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, Yacco VX 1500 0w30, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - оригинал 600 dpi на скенер. Втора снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Трета снимка - на прозорец.
  3. 1 точка
    Здравейте, последна проба на Yacco VX 1500. Маслото вече е сменено. Просто така ми скимна, да се включа в общите поръчки и да пробвам седващото набелязано. Може би имаше още малко живот при мен. Доволен съм от маслото, пасва идеално на двигателя. Сега вече може да се направи сравнение с предния Мобил на същите километри в пост №775 на страница 20. Изглежда, че това е събрало повече боклуци за същия пробег. Вижда се и на снимката на прозорец. Те са и различен клас масла де. Това добре ли е? 🤔 1) Автомобил – Honda CR-V 2008 N22A2 2.2 i-CTDi; 2) Масло – Yacco VX 1500 0w30; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 230 500 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3960 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 15/85; 7) Средна скорост - около 20 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 31.07.2020 - 27.04.2021; 9) Моточасове – около 180; 10) Изразходвано гориво - около 400 л. Shell V Power Diesel 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5.9 л.; 13) Доливане на масло – не е правено. 14) Други – източени само 100 грама от картера и леглото на масления филтър, предполагаемо кличество останало старо масло - около 1 литър; предходни две къси смени с Yacco Lube DE 0w30 2500 km и Mobil1 ESP 0w30 5000 km, работещ EGR; премахнат DPF. Първа снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Втора снимка -оригинал 600 dpi на скенер. Трета снимка - на прозорец. Четвърта снимка - история.
  4. 1 точка
    И при мен сичко е топ. Маслата са произведени януари-февруари, което е супер Благодаря на колегата, който се занимава!
  5. 1 точка
    При мен след презапояване на дисплея и на зелената букса ,която е на платката му нещата се оправиха. След това пак започна да губи част от символите, когато радиото както работи пукат говорителите и след малко се оправя. Свалих радиото и замених ценеровия диод D783-PZM5.6NB2 с BZX55C5V6 и транзистора Q784-2SD1758 с 2SD1804 . Това се прави защото диода стабилизира напрежението и когато то не е колкото трябва се прецаква и радиото и дисплея. Радиото подава напрежение на дисплея за да работи. Сега всичко е ОК! Това съм го видял в западни форуми и проблема се решава по този начин.Дано на някой да е полезна информацията!
  6. 1 точка
    gokmop, акорда изглежда супер. Честит да ти е и много безаварийни километри с него.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Ами имаш два варианта, като тук лаунч контрола няма нищо общо. Вариат 1 е като на Jaguar F type, при отнемане на газта се впръсква малко количество фориво в гърнетата което се възпламенява от температурата , вариант две като някои модели на Ford, звука да е от говорител в колата. А смисъл колко има.........!? 😁
  9. 1 точка
    НЕ си почиствайте каналите на шибидаха със стоманена тел! Това е грешка, която може да ви доведе до такива главоболия и течове, че ви е бедна фантазията. Най-добрият начин е да се направи с тънък МЕК кабел или корда за бензинова косачка. И другото много важно - каналите се почистват от долу на горе. Т.е пъхате кабела/кордата първо в изхода, който е зад подкалника и бутате нагоре докато излезе до шибидаха.
  10. 1 точка
    Мога да ти дам няколко насоки да провериш: 1) Провери каналите около багажника дали са почистени добре. Повдигни резервната гума и виж под нея дали има вода. 2) Вратите имат отводнителни канали в долната им част. Провери дали не са запушени - пробвай да размърдаш по-сериозно вратите напред-назад и слушай внимателно дали в самата врата няма вода. 3) Поливай по-обилно челното стъкло с вода първо в шофьорската страна, после в пасажерската и виж дали се отича водата и от 2та подкалника както трябва. Същото упражнение направи и със задното стъкло. 4) Възможно е някой канал да се е запушил от листа/прах/пясък и тн... 5) Това че имаш вода на задните места не е гаранция, че водата не влиза от предната част на колата. Погледни внимателно около/под копчето за отварянето на капачката на резервоара - обърни внимание дали там не е влажно. 6) Ако имаш някакви aftermarket доработки по колата (примерно газово или DRL) провери много внимателно от къде са ти прокарали кабелите и дали не са пробивали някой маншон и от там да влиза водата.
  11. 1 точка
    Здравейте, В споменатата тема съм се опитал да събера данни за главният спирачен цилиндър. Последният пост може би ще бъде най-полезен !
  12. 1 точка
    Подобни дела, при правилните доказателства (договор на реална стойност, или фактура), подкрепени с обективно заключение на вещо лице по автотехническата експетиза, се печелят изключително леко. Основното е, обезпечаване на доказателствата и вещот лице да не заиграе в другия отбор. Разпоредбата на чл. 193 ЗЗД предвижда, че продавачът отговаря, ако продадената вещ има недостатъци, които съществено намаляват нейната годност за обикновено употребление /ал. 1/, дори и да не е знаел за тях /ал. 3/. Отговорността по чл. 193 ЗЗД възниква по силата на закона, като продавачът отговаря и за недостатъците, за които не е знаел, а всяко съглашение за освобождаване от отговорност е недействително, защото подозирам, че може да има такава клауза в договора. В съдебна практика явни са онези недостатъци, които са установими при обикновен преглед на вещта - например разкъсани тапети, счупени стъкла, повредена подова настилка и т.н. Скрити недостатъци са онези, които е невъзможно да се открият при обикновен преглед, за които са нужни специални знания, съотв. реално са се проявили видимо по-късно. Скритите недостатъци се проявяват по-късно от момента, в който е предадена вещта. Така че, правилна преценка и смело в съда! Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  13. 1 точка
    Здравейте, и аз съм в същото положение, за съжаление доста късно попаднах на този форум, почваме да се съдим с ласерман карс ! Продадоха ми кола за 20,000 в отлично състояние. На път за обслужване двигателя блокира :(
  14. 1 точка
    Ами така. Дългите са H1 на всички вариации Акорд 7. Късите са H1, ако фарът е халогенен, и D2S, ако е ксенонов. И моля, не цитирай предходно мнение. Погледни правилата.
  15. 0 точки
    Е какъв е този негативизъм? Аз се радвам, че спрях да си купувам VW Ще си се грижа за нея и ще видим.
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...