Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.08.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Цецо, за ПТП с жертви, не знам. Иначе има и затвор за превишена скорост, но не знам, с колко над разрешената. Глобите са солени. Има и по няколко месечни, дори и годишна заплата. За една нощ ми пратиха 2 снимки, че съм влязъл с дизеляка в зоната за ниски емисии в Лондон. По £90 всяка. Цялото летище на Бристол е забранена за спиране зона. Влязох по грешка в улица без изход, което наложи триточково обръщане. Упражнението ми струваше £100. Неправилно СПИРАНЕ (бях в колата, докато половинката изтича до магазина) в центъра на града, и каране незаконно с БГ книжка ме прати в съда, щото още бях чужд гражданин - £120 глоба (при заплата 800, по него време), и 3 точки от бъдещата ми английска книжка. Това автоматично ме вкара в базата данни, което ме принуди да изкарам английска книжка кат."В", за да не ме хванат повторно. Четири месеца по-късно влязохме в Европа и си смених английската, и българската книжки за английска (всички категории, като българската). От 22г. карам в Англия и нямам глоби за неправилно спиране/паркиране и превишена скорост със личната кола. И не, не е да карам като мишка. Стигал съм до 120Mph, при ограничение 70Mph на магистралата. Със камиона имам само глоби за неправилно паркиране, ама тях ги плаща фирмата, щото доставката понякога го налага, за да си свърша работата.
  2. 2 точки
    На великия остров, ограниченията за нов шофьор идват от застрахователите. Колкото "по-яка" е колата, толкова "по-яка" е застраховката. Обаче, застраховката тук се прави на човек, за точно определена кола. Значи, правя си аз еквивалента на българската ГО за личната ми кола и НЯМАМ право да карам чужда кола. Ако се случи ПТП, дори и да не е по моя вина, НЕ получавам обезщетение. Ако си направя еквивалента на Пълно Каско, получавам право да карам чужда кола, но застраховката ми автоматично става ГО, т.е. отрязват ми обезщетението. Първата ми застраховка тук беше около £800 ГО за Форд Фиеста 1.1, въпреки 20+ годишния ми шофьорски стаж в БГ. Към настоящия момент плащам £180 Пълно Каско за CR-V-то. На дъщеря ми, която ще вземе книжка тези дни, ще е над £2000 за същата кола. Ако я впиша 2-ри шофьор към моята застраховка, ще плащам между 1000 и 2000. На "нашия" столичен убавец, ако е на острова, застраховката му за тази RS-ка ще е над 3000 паунда за година, или изобщо няма да го застраховат. Не е като в България, "изкаралият" книжка вчера, да безчинства с "инвалидната" кола на баба си. На острова, нещата се случват по Рег.номер и централна база данни. След първата камера за наблюдение, този, който има достъп вече знае, кой съм, от къде съм и имам ли Каско, ГТП, Пътен Данък и, какво кафе съм пил сутринта. Ако нещо не ми е у ред, въпрос на минути е да ме спре КАТ. От 2 месеца съм "на трупчета" по здравословни причини, защото при изписването от болницата веднага вкарват в базата данни, че нямам право да карам кола с моята диагноза, докато не оздравея. Таааа, те това е полицейска държава.
  3. 2 точки
    Ако няма други мерки, страхът винаги помага, но ни превръща в полицейска държава с огромен ресурс от данъците ни. Тоест за други пера - йок пара. Лошото е че е скъпо и угнетяващо за обществото, но групичката от арогантно безчинстващи пак не се трогва, защото или парите не са огромни за техният джоб, или са корупционно спасително средство. Според мен, за таквиз не глобите трябва да са фактор, а ефективните присъди и отнеманията на книжки.
  4. 2 точки
    Явно не си ме разбрал става въпрос за ограниченията на младите шофьори през първите три години.
  5. 1 точка
    Когато дойдох в Англия определено бях снишаващ се под тревата джигит. От страх да не остана без книжка. Глобите не са били чак толкова определящи. С годините, станах социално адекватен. Започнах да карам по-ниско от тревата в България.
  6. 1 точка
    преди 2-3 дни видях Джаз в една морга и сещайки се за твоята тема погледнах към казанчето за умивателя, имаше двете моторчета но колко са работещи нямаше как да питам защото не срещнах никой от бачкаторите там. За съжаление моргата е в Айтос и май ти идва далече. Ако им се обадиш сигурно ще ти кажат че нямат, защото са изключително мързеливи и некомуникативни. Ако ти е голям зор в сряда ще имам път натам и ще се отбия да питам, пиши на лични да се разберем. Най-малко ще ми трябва снимка на двете помпи за да знам коя да взема.
  7. 1 точка
    Аз до сега не съм видял някой ербап с мощна кола, който да не кара като мишка при наличие на скоростен контрол, за който знае. Всички са на спирачките с поне 10км/ч под ограничението. Друг е въпросът, че в градовете контролът е под всякаква критика. София е оставена на самоконтрол, има няколко камери, за които и бабите с количките за пазаруване знаят и няколко триноги, които уейза разкрива за 5мин и до там, за други градове да не говоря на какъв хал са. Колкото и да не им се иска на някои, това е решението, яко контрол и солени глоби, книжки и в момента се отнемат, но няма как да ти отнемат книжката за това, че два пъти си превишил скоростта с по 10км/ч и 3 пъти си спрял неправилно.
  8. 1 точка
    И това къде е на запад, че на мен не ми е много ясно? Пътувъл съм навсякъде, с изключение на (великия остров) и на всякаде е едно и също. Може да се каже, че в родината се чувстват ненаказани и е по очевидно, но на всякаде нивото на култура и умения е под всякаква критика. Ще дам един пример: преди няколко години пътувах от София за Сърбия и един колега с Хонда Акорд 7 караше както е у село: изпреварваше на забранено, караше с превишена скорост, а бе пълен идиот. В момента, когато влязохме в Сърбия, той стана най примерният шофьор. Това какво ви говори?
  9. 1 точка
    Колегата никъде не е написал,че е била издухана гарнитурата. Клапана е свършил от не редовен реглаж, при използване на газ. Много често при този двигател се наблюдава покачване на температурата след смяна на радиатора и капачката с ментета. Така както е описал проблема не се разбира добре , за да липсва антифриз в радиатора най вероятно го изхвърля през разширителното казанче.
  10. 1 точка
    Не зная дали съм казвал, ама пукането се беше превърнало в скърцане / хрущене. Днес са сменени тампони - не мога да ги конкретизирам (лаик съм, каквото съм разбрал, това споделям), на страничните части на магарето са. Подозрението за тях беше, заради повредени, износени легла, в които доколкото схванах се монтират. При смяната са се оказали леш. Като я връщах от сервиза нямаше скърцане, хрущене, скрибуцане. Надявам се това да е било и да е оправено вече. Recap: опорни лагери на амортисьорите и тампоните на страничните части на магарето. Sent from my LE2123 using Tapatalk
  11. 1 точка
  12. -1 точки
  13. -1 точки
    @StoyanR Къде точно е вързано охлаждането изпарител газова. Отново е издухала гарнитура глава,каква марка сложихте. И при мен се случи така след ремонт, след това сложих оригинална гарнитура и всичко се оправи.
  14. -1 точки
    Охлаждане изпарител се вързва за маркучите парно проследи двата маркуча от него къде отиват,ако и маркучите влизят в блока е грешно,така прегрява двигателя бавно и методично. Този газаджия трябва да ти плати ремонта. При мен беши закарана главата на ремонт в специализирана фирма от Варна" Корди -94",блок не е свалян. Ако пак е издухала гарнитура не започва веднага да греее.
  15. -1 точки
    @CCord Благодарим ти за разяснението какво точно прави изпарителя,темата няма за цел да разяснавяме какво прави охлаждащата течност в изпарителя . Колегата каза че е ходил на преглед при газаджията,който потвърдил че газовата е Ок. Та колега @StoyanR виж къде отиват двата маркуча от изпарителя ,къде точно са свързяни,може да снимаш.Колега пускай теми в раздел CRV 1 тук мисля че никой не я вижда.
  16. -1 точки
  17. -1 точки
    @StoyanR Това да изасниш дали е правилно вързана газовата ще ти даде отговора защо си издухал клапани и гарнитура. Също ако продължиш така пак и пак ще се стига до това. Просто виж къде отиват двата маркуча от изпарителя. Ако е вързана правилно всичко е ок. Помоли модератор да премести темата в раздел CRV1,може и други колеги да се включят.
  18. -1 точки
    В 99% от случаите е от газовата , нередовен реглаж на клапани межди 15 и 20хил км трябва да се прави,удушена газова да харчи по-малко,неправилно вързан изпартел както споменах горе. Точно газовато ти е докарала до това състояние клапана. Вече след ремонта защо загрява ,това че изхвърля антифриза в разширителния съд и остава радиатора сух,трябва да се търси причината. Новата капачка сигурен ли си че работи правилно.трябва да се види на колко надува сестемата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...