Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 8.06.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Моята я свалях тези дни. Не е type s. Маншона е захванат за топката. Свалих пластмасата около лоста, на щипки е. Обърнах отдолу, развих 5-6 винтчета, развих топката на ляво, върти се заедно с маншона. Възможно е вероятно и да се отдели първо само топката с малка отвертка се повдигат 2 палчета.
  2. 1 точка
    Икигай е онова, което те изпълва с удовлетворение и радост, което те кара да забравиш за времето, което придава смисъл и пълнота на всеки твой ден. Но в същото време е от полза за другите, за света около теб. Всъщност икигай е по японски изящно и гениално просто понятие. То се намира в пресечната точка на 4 изключително важни житейски сфери: • Това, което обичаш • Това, от което се нуждае светът • Това, за което ти плащат • Това, в което си добър Въпреки че не го наричат с тази японска дума, едни от най-великите и значими личности на нашата цивилизация всъщност са били хора, открили своя икигай. Нека да си припомним думите на Стив Джобс: „Вече 33 години се поглеждам в огледалото всяка сутрин и се питам: „Ако днес е последният ден от живота ми, искам ли да правя това, което ще правя днес?“ Когато отговорът беше „не“ няколко дни поред, знаех, че е време за промяна.“ А на Уилбър и Орвил Райт, пионерите в авиацията, които позволиха на човечеството да полети, принадлежат думите: „Едва дочаквахме утрото, за да се захванем за работа.“ За съжаление ние често попадаме в противоречието: това, за което ми плащат, не ми носи радост; а това, което обичам, не ми носи доходи. Да, това изглежда като улица без изход, като спирала, от която няма измъкване. А резултатът е засилено чувство за неудовлетвореност, апатия, демотивация и постоянен стрес. Японците обаче казват: Всеки човек има своя икигай. Някои са го открили и го осъзнават, други го носят в себе си, но все още го търсят. Икигай се крие вътре в теб и се нуждае от търпеливо изследване, за да достигнеш до най-дълбоките недра на съществото си и да го намериш. Веднъж щом намериш своя икигай, остава само да го следваш и да го подхранваш ден след ден, придавайки смисъл на съществуването си. Тогава и най-обикновената задача се превръща в щастливо сливане! Икигай е пътят към дълъг и смислен живот. Икигай е спокойствие и удовлетворение, чувство за значимост, оптимизъм и радост.
  3. 1 точка
    По-скоро обратното - кутията е в обороти, а двг не е, грубо казано. Все пак и на входящия вал има някакви обороти, но колко е разликата от тези на изходящия не знам.
  4. 1 точка
    Това с N по инерция е друг филм. Някой, някъде (тук, или в офроуда) го беше обяснил много добре, ама не си спомням, нито къде, нито точното обяснение. Май имаше нещо свързано с разликата в оборотите на входящия и изходящия валове в момента на на включване от N на D, ама не помня.
  5. 1 точка
    На неутрала спира циркулацията на маслото през радиатора. Тоест, спира охлаждането му. Вие си решавайте от тук нататък.
  6. 1 точка
    Става, точно в този диапазон е и сейфти лимита на двигателя. Вече има готови и достъпни изпускателни колектори и всякакви неща. Всичко зависи от бюджета.
  7. 1 точка
    Аз да си кажа финалното решение - взехме хондата и сега я чакаме до няколко дни. Нямам търпение! Благодаря на споделилите мнение!
  8. 1 точка
    По тая кола всичко е скъпо, но каквото се смени с ОЕ, повече не се обажда. Качествен и преоразмерен автомобил с огромен ресурс при нормална експлоатация. Но важно е да не се купува убит екземпляр (виждал съм и такива), а иначе няма кола, която при зверстване и без поддръжка да е здрава.
  9. 1 точка
    Тя ако е сваляна трябва и задницата да е в същото положение нали ? Тампони пружини амортисьори носачи ако са нови оригинални с лекота надминават 7к даже без работата по монтаж демонтаж!!! Търси второ мнение най добре някъде къде разбират от Хонда или в Бултрако една диагностика да и направят да знаеш какво точно и е правено по колата и после пиши тук да мислим съвети.
  10. 1 точка
    Здравейте, малко прясна информация по темата с мигачите. Значи на мен ми се случи миналия месец спря ми лявата линия. Свалих си модула поръчах си 2 бр. обикновени релета със 5 пина модел 4120-1с-12v 40A . Също така им взех и готови букси да не се занимаван да ги запоявам. Цялата работа около 22.50 лв. със доставката и някой лев на майстора за запояване . Сега всичко е наред. Но играта със свалянето е ужасно бутлива. Много букси и нерви.
  11. 0 точки
  12. 0 точки
  13. 0 точки
  14. 0 точки
  15. -1 точки
  16. -1 точки
    Явно всички сме чели тази тема ,за N и инерцията. Това което аз си спомням и @Krasi-mir обяснил е че при тази разлика ,при връщане от N на D се получава нещо като шок за автоматичната кутия поради факта че тя не е в обороти. Неслучайно N свети в червено,аз съм чел че се исползва в случай когато е в авария колата и трябва да се изтели ,но не да се дърпа като в Бг до съседния град. N не съм използвал в други случаи освен при паркиране.
  17. -1 точки
    Не това е може и да бъркам ако някой има счупена дръжка ,да покаже.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...