Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12.05.2025 in all areas

  1. 3 точки
  2. 2 точки
    На времето си реших казуса с визуалната асиметрия малко майтапчийски.
  3. 1 точка
    Маховика няма да ти изтънее. Нитовете са меки и се износват те. Ако не ти тресе няма нужда да го сменяш, ама така по интернет няма как да се разбере
  4. 1 точка
    Емии, това ще и е. Почистих я и я измих. Същото сторих и с гаража. Минавам на по-здравословен, екологичен и бюджетен транспорт - за градско.
  5. 1 точка
    Линк: https://ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html Вид и количество: AMSOIL P.i. Performance Improver 3 x 0,355 L Стойност на поръчката: 3*14.95*2.15 = 96.43 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път)
  6. 1 точка
    На служебната кола - Рено Клио има такава система. След смяна на гуми винаги свтва и трябва да се направи ресет на системата. Светвала ми е и без причина. Сприм, огледам гумите и ресетвам. Не вярвам на тази система. Акурата е с датчици и 2 пъти ме инормира коректно за проблем в налягането на гума.
  7. 1 точка
    Българинът Явор Калоянов и Кимбъл Търстън получиха наградата "Оскар" на Академията за кинематографично изкуство и наука в категорията за технически постижения. Призът им е връчен за създаването на ML Denoiser - иновация, която премахва визуален шум от компютърно генерирани изображения, като същевременно запазва важните детайли, съобщават от Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет "Св. Климент Охридски". Технологията приоритизира времевото филтриране чрез техники за оптичния поток, за да запази важни детайли при обработката на изображенията. Новите стратегии, разработени от Явор Калоянов и Кимбъл Търстън, използват алгоритми за машинно обучение и изкуствен интелект за отстраняване на шума от компютърно генерирани изображения. Наградата е връчена на 29 април в Лос Анджелис, по време церемонията за представяне на научните и технически награди на Академията, които отбелязват най-значимите технологични постижения в киноиндустрията. Явор Калоянов и Кимбъл Търстън са част от екипа на студиото W ē t ā FX, което стои зад филми като "Аватар", "Властелинът на пръстените" и "Планетата на маймуните".
  8. 1 точка
    По-здрави на АПИ и кмето на Монтана дейвабащамаммамиа! Да ме обезщетят е "от умрел - писмо", та мрЪтви са за мене тез негодници! Както и да е. Лятоска потропваше отпред в ляво. Наминах при Омбре - познавам го от 20 г и говорих с Влади - знам го от миналия век, а той доскоро караше същата КВ1. Диагнозата бе - горен шарнир се чува - на подемник и увиснало окачване е достатъчно да се удари с юмрук по шарнира и той си обажда. Долният имаше луфт поне 1 мм - видим при напън със щангата. Обещаха да ги рециклират по "правилният начин" - от първото видео в пост 3. Другото по носачите е ОК, както и останалото по окачването, та не видях смисъл от нови носачи. Влади каза че на КВ1 не е виждал до сега скъсани тампони в тях (оранжевите стрелки) , а неговите шарнири изкарали към 80К и преди да я продаде, пак ги рециклирал. Имах и други предложения за човек от Пловдив, а и звънях във ФЕЛИКС, където @mittaka7 е рециклирал неговите. Там ми казаха че на такава кола не са правили. Пратих им снимка на долният носач - не били правили такъв, като и първото видео (от пост 3) и отговориха че така баш не могат. Цена също не ми казаха - отписах ги. Със зимните по-меки гуми изкарах по-тихо, но като обух пак летните, викам си - време е. Разбрах се с Влади и в сряда към 10 и нещо закарах Леджо да го разкостят. Не съм присъствал разбира се, но следобед бях готов. За демонтаж и монтаж на горен и долен носач 160 лв. Рециклиране на шарнирите им (на друго място) 320 лв. На връщане за Монтана смених маршрута и хванах към Своге, та минах през Нови Искър - пълен със стари дупки - тишина. След него - нов асфалт / нулев трафик / остри завой / аз сам, яхнал 300 коня - кеф неземен и красота нашенска - пей сърце! Днес свалих колелото за да щракна някоя фотка. Снимка отгоре на рециклираният долен ляв шарнир: Снимка отгоре на рециклираният горен ляв шарнир: Никъде следи от SJR, каквато бе целта ми. А тази е на десният горен, непипан: Колко ще изкарат - ще видим, но вече с новата конструкция ще е по-лесно. Дефакто се износва само тефлоновата чашка, ако не е скъсан маншон и да е в ръждиви язви самата метална ябълка.
  9. 1 точка
    Привет на всички, Ако някой като мен реши, че все пак иска да ползва допълнителен куфар на покрива и/или стойки за велосипеди, искам да ви кажа че има вариант. Това което първоначално видях е, че се купуват допълнителни надлъжни греди от Акура, които без значение от нивото на оборудване се предлагат само с допълнително заплащане, след това и напречни греди... и то стана към 1000 долара това удоволствие. Намерих вариант на THULE от които до сега винаги съм си вземал греди за моите коли и винаги съм бил много доволен. Със съдействие на SLS Thule магазина вече имам поставени греди от модела EDGE. Ако някой има въпрси за конфигурацията ще дам инфо.
  10. 1 точка
    Последните 2 години засичам положителни мнения за Rotinger дискове. Дойде време да сменям задните дискове и се разрових в нета, та след като за пореден път от Аутодока си "въртят" цените всеки ден според вятъра ( избирах АТЕ) и ми писна, се регистрирах в https://en.brakecenter.rotinger.com/. Приятна изненада беше, че в търсачката им по VIN излезе всичко както трябва за автомобила ми ( Предни 300мм АТЕ, задни 260мм LUCAS). Харесах си задни със запетайки и перфорирани, че "изглеждат" по-. Предните ги смених преди 3 години с АТЕ (сега ме е яд, че ако знаех по-рано за Rotinger, щях да поръчам и тях със запетайки и перфорирани от серията им HIGH PERFORMANCE) .За почти 40000км АТЕ-то се държат прекрасно, но нямат "фешън" вид и "ръждясват" за минути на автомивката. Споделял съм във форума, че съм направил всичко по инструкции, почистване, ревизия, смазване, темпериране, че и смяна на спирачната течност и сега със задните ще бъде същото. Може би това е една от причините да нямам проблеми с изкривявания на предните дискове. Сега другите приятни изненади. За първа поръчка Ви изпращат код с 5% отстъпка (трябва да изчакате докато системата им ви прати имейла), но в момента имат промоция за собствениците на OPEL-10%, НОоооо при добавяне на код OPEL и за другите "простосмъртни" обикновени марки, ви дават 7% отстъпка и ХОП и друга изненада ... доставката ми до България излезе безплатна.
  11. 1 точка
    Предполагам си карал след някоя от новите коли пълни с ледове отзад и знаеш че е гадно? Та не стресирай задния с "коледна елха". Остави светлоотразителите в бронята, да са си такива. Правоъгълните габарити в калниците остави само габарити, а кръглите на вратата преправи на стоп сигнали. Шанса да караш с отворена врата е нулев. В левият блок стоп на вратата разпробий зад малкото кръгче в ъгълчето и сложи цокълче и лед крушка, па я вържи към мъглата. Не слагай и в 2-те, защото разстоянието между тях е под лимита в разпоредбата, а и задните се ориентират не само по яркост, а и раздалеченост на 2-те светлини. Иначе за светлините за заден ход няма ограничения и 2 бр определено е по-полезно. Така се канех аз да направя, но ме домързя да разглабям на времето, а и не съм жичкаджия. А за пре и фейс винаги има изненади, а за капак и маската знам. В комплект с бронята могат да се сменят без драма - фейсови на префейс и обратното. За други предходни модели не съм се интересувал много.
  12. 1 точка
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Виж модел 71121-TEC-Q83 това е моята решетка Civic X 2019 Hatchback
  15. 1 точка
  16. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...