Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.04.2025 in Мнения

  1. 6 точки
    Христос Возкресе другарчета! Като нас - всяка сутрин телом, а денем, дано е и духом!
  2. 4 точки
    Здравейте, Не видях отоворена дискусия по темата. Но като цяло призива не е за дискусия, а да помогнем. Дори и само със споделяне на информацията. Повечето от вас сигурно го знаят Ванко. Хубав лош, няма значение. https://www.youtube.com/watch?v=0I0BJC486Lk https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02WGTJnbopbVfr9xFhKoKj2mckt4KkzaQ9ctByQv5VR6qHa9fHiQ5eSc7arG2rM98jl&id=100063798362679
  3. 3 точки
    Не си улучил от тях, споко. Проблемните са 2011 - 2012. За съжаление, колкото и да е здрав един мотор, няма да устои, ако някой реши да издевателства над него. Няма как да знаеш преди теб как е бил експлоатиран и обслужван. R20 наистина са много здрави, но явно нещо е ставало с твоя, преди да се озове при теб. Съвет: Закарай колата при Бранко в Русе.
  4. 1 точка
    ... чистят изостанали складови наличности. CAS№ 64742-54-7 - (30-50%) - хидрокрек група III, но някои дестилати с този номер са група II. Минерално масло 1<10% 36878-20-3 - (1<5%) - антиоксидант Друго не дават в msds-а. Какъв е остатъкът от процентите - само Лики моли си знаят.
  5. 1 точка
    @Bizzito Сега, като ти гледам свещите, се върнах мислено в 90-те години на миналия век, когато имах вехт Ескорт със същия проблем на единия цилиндър. Вложките на клапаните бяха сменени, така че проблемът беше от бутало-цилиндровата група. Тогава продаваха една вълшебна швейцарска добавка Lubrifilm, която е един вид реметализатор. Започнах да слагам на всяка смяна на маслото и свещта се изчисти напълно. На последната смяна, преди да продам колата не сложих и отново беше започнала да се цапа и омаслява.
  6. 1 точка
    Интересно. Пробвай да размениш свещи и бобини, поне да ги изключиш, другите причини са ясни, сегменти или гумички. Примерно сложи свещта от 2ри на 3ти и бобината от 4ти на 3ти и ги провери пак след 10к.
  7. 1 точка
    Честита нова придобивка и безаварийно шофиране.
  8. 1 точка
    Само аз ли виждам жълто, мистериозно хилещо лице в тая капка, баси?
  9. 0 точки
    Сложно е с тънкости да ти обясня, но: Да, сменил си предни, а там имаш диф - няма да можеш да засилиш колелото, ако само 1 вдигнеш - за това рекох подемник, или поне 2 крика отпред и осигури колата в задницата! Нормално е накладките да не опират в дисковете - да не жулят, но това е на теория. На практика има и други шумове, та е трудно на ухо, но ако задържат и ще греят. Жегата не е голяма, ако спреш почти без спирачки, но след интензивно спиране се пипа леко и бързо! Ако усетиш лепкавост, това е кожата ти - болката идва след миг. Абее, като дете не може да не си пипал котлона.
  10. -1 точки
    Ако е сменяно маслото на автомата,няма да има проблем, Това че е премигнало D не е фатално, ако почне да мига постоянно тогава е проблем. За да освободи механизма който държи ключа лоста трябва да е хубаво влязъл на позиция Р,тук е механичен проблема. Интересно какво са правили в сервиза щом всичко това е непосредствено след излизане от там.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...