Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.03.2025 in all areas
-
4 точки
-
3 точкиЗдравей колега! Пиша "колега", защото макар и да нямаш още кола вече си усетил духа на хонда. Поздравления за подредения и любезен първи пост, надявам се повече колеги да го оценят и се включат. Накратко от мен: От над 15 години избрах да карам хонди и всички те станаха част от живота ми с всичките си недостатъци и кусури на конкретните екземпляри. Перфектен автомобил няма! Няма абсолютно никаква гаранция, че ако вземеш Тойота ще случиш на безупречен и дълговечен автомобил. Факторите са много. Не случайно джазът е лидер в много класации и е търсен, а за съжаление тези, които го продават знаят това. Вероятно част от колегите ще ти кажат да четеш и че е обсъждано кои са слабите места , но голяма част са забравили антусиазма и порива на човек да стане притежател на собствен автомобил от любимата марка. Ако не бързаш задълбай, но рискуваш отчаяш още на ниво четене и това ще е валидно за всяка марка и модел. Понеже търсих преди няколо месеца предходната генерация, но имах и опция за Сивик ето какво гледах аз на джазките: На първо място ръжди- задни вежди, отдолу, както и при резервна гума. Обикновено ако в двигателния отсег е ръждиво, голяма е вероятността да има ръжда и на тези места дори и да са прикрити, но обратното не е винаги валидно. Шум от скоростната кутия, имат пролем с първичен вал, понякога на място с натискане и пускане на съединителя е трудно да се хване, затова трябва да се ослуша и в движение. Разбира се и тук се правят магарии с добавки. Работа на двигателя. Джазът работи тихо и равномерно, буквално цъка. На някои екземпляри съм улавял почукване на студен двигател което изчезва бързо. Виене от задни главини, улавя се в движение, ако екземплярът като цяло си заслужава може да се направи копромис и да е повод за отстъпка. Моят съвет е да си потърсиш непретенциозна кола от предходната генерация на джаз, фейслифт след 2005 (климатроник и по-новото аудио, а спорт версията са с по-хубавата тапицерия и ел стъкла и отзад, както и брони които изглеждат по добре и не са много по ниски), п.с. по едно време реших да кръшна и да огледам тойота ярис. Еми не се получи...
-
2 точкиМъжът помни три жени в живота си. Първата, последната и единствената. Ръдиард Киплинг
-
1 точкаЗдравейте мили хора. Наскоро взех книжка и съм в период на търсене на първия си автомобил. Много хора се опитват да ми повлияят да си купя Toyota - слушах много за това колко са издръжливи. Същите тези Toyota fanboys неуморно се опитват да ме убедят, че джазките са "малки въшки" и не си струват парите, но аз вече съм направил своя избор и искам да карам 1.4 Honda Jazz (2010-2014) Si (заради спортния си вид) или Ex (заради панорамния си покрив). Въпреки това, намирането на добра оферта се оказа по-трудно, отколкото очаквах. Месеци наред разглеждам българските сайтове (mobile, cars), но за колите от България ме предупреждават, че редовно се върти километража назад, за разлика от немските (не зная до колко е истина това) и не ми препоръчват да купувам от тук. Внесените от Германия коли обаче излизат по-скъпи с поне 1000 евро заради посредници и транспорт. Честно да ви кажа вече тотално се обърках от хора с акъл, които не харесват Jazz. Затова се обръщам към вас – хора, които познават добре марката и модела. ✅ Къде бих могъл да намеря добре запазена Jazz на разумна цена? ✅ Какви са слабите места на този модел и на какво да обръщам внимание при оглед? ✅ Ако някой от вас продава или знае за добра оферта за Honda Jazz (2010-2014) Si или Ex, ще се радвам да сподели или пише на ЛС (прилагам няколко примерни снимки на модели, които ми допадат за ориентир)
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, Проблема наистина беше в алтернатора. Установих го, след като си взех волтметър за запалката на колата. Докато е студена, алтернатора зарежда на14,5 волта, като загрее обаче, започва да се колебае между 11,7 и 12,4 волта. След като двама "сериозни" майстори ме мотаха единия 2 дни, другият един, взех нещата в свои ръце. Свалих алтернатора и го занесох за ремонт. От там ми казаха, че е тотал щета - статор, лагери и реле регулатор са заминали. Оттам отидох в една морга в Казичене, където има само Хонди, купих един втора ръка за сто лева, закарах да го видят на стенд, още 20 лева и си го монтирах на джаза. Засега всичко е наред, дано така да бъде и занапред. 🙂
-
1 точкаЗдравей не съм запознат със модела, но от чужбина е по - вероятно да бъде автомобила на истински километри най-вече ако е от частен продавач със преглед и си е със номерата, по-скъпи са, но може би си струва и това ще се възвърне във времето ако не наливаш пари за проблеми и ремонти. И от тамошните търговци да гледаш трябва да се внимава, вече са без номера и преглед, състояние и клометри на късмет. Другото е от тук да търсиш, но от човек който си я е карал и поддържал, но иска да я смени с нещо друго, по - ново и т. н. То гаранция няма, ама не случайно има поговорка че евтиното излизало скъпо. Успех и късмет!
-
1 точкаКитай е още по-голям, но преди 3-4 години спряха Акюра за пазара. От новите модели на Хонда съм много разочарован - нула иновация, нула нови двигатели. Всичките модели от последните няколко години, като CR-V 6, Accord 11 и Civic 11 използват същите агрегати, като предшествениците си, изключая Accord 11, където даже спряха 2.0Т и го оставиха само за моделите на Акюра. А новата ретро линия на интериорното табло, където я следват всички и за първи път всички модели на Хонда си приличат вътре, няма да я коментирам изобщо, както и километража, където си с цветния инфоборд все едно. Добре, че странният дизайн отвън те подготвя някак си. И пак де, трябва много повече да оплескат работата, за да ме откажат от марката. Следващото раздаване може и да не е толкова зле. Просто тези ще ги прескочим.
-
1 точкаОт AliExpress също е вариант и са на прилична цена. Потърсете за вашата кола. За Акорда съм с тези: https://www.aliexpress.com/item/1005002553313557.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.5119f19cEkWBKY
-
1 точка
-
1 точкаАз съм с гайки на РДХ-а и са същите като на CRV. Купувам ги от OLX от един потребител в Пловдив, който продава болтове и гайки McGard. Звънни им и ги питай.
-
1 точкаЗа моя изненада - не. Легендите са с гайки - там бях видял голям зор и не намерих, но Акурата не е. Също така на Легендите акумулаторите са с обърнати полюси, а на тази са "нормални".
-
1 точкаАнтифриза в радиатора до гърловината ли е пълен? Направи тест за изгорели газове в охладителната система! Всичко ако е наред, симптомите са за смяна на водна помпа.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей! По описанието прилича на проблем с алтернатора/динамото. Трябва да се измери дали зарежда постоянно и на какъв волтаж. Ако проблемът не се проявява често може да се бодне волтметърче на запалката и да се следи волтажа в движение от време на време. Може да прегледаш тази тема. Това със статичното електричество съм го забелязал и аз, но си мисля, че е свързано с текстила на салона и дрехите с които съм.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаГумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
-
1 точка"Спиралата" се слага в дъното на дистанционната втулка, разбира се ти трябва втулка продават ги по 10 12 лв, а може и стругар да ти я направи. Та спиралата се слага в дъното на втулката, и около 5 см от телта се промушва през малката дупчица на втулката, за да може да излезе в катализатора. Става въпрос за втора сонда, която е по средата на катализатора, поне при мен е там. Медните телчета са най-обикновени оголени медни телове от стар кабел, които съм увил хубаво на ръка, за да не се разплитат. Навива се като охлювче и 5 см се оставят да стърчат в катализатора . А дали ще изгорят, вероятно в някой момент и това може да се получи, но медна тел, колкото искаш :)))).
-
1 точкаСменял съм и масла и филтри .Филтрите са два,единия е отпред на кутията,другия е под капака на скоростите и се води се цедка. С тях се сменят и няколко о пръстена.Информацията която дадох за интервала на смяна по нагоре също ми е дадена от Бултрако.Това са номерата за частите необходими за цялостно обслужване на кутията. 25450-P4V-013 Filter 91305-PN4-003 O-Ring 91302-5T0-003 O-Ring 91303-5T0-003 O-Ring 25420-5T0-003 Strainer Assembly 91308-5LJ-003 O-Ring 21814-5T0-000 Gasket
-
1 точкаТо и аз съм фен на оригиналното, но 800 лв за една гумичка....извинявай....тези хора познават ли парите? Поръчах си втора ръка, а стария може да дам на някоя фирма за рециклиране.
-
0 точки- Дядо попе, жена ми беше на изповед, какво каза? - Тайна... На излизане внимавай с рогата, да не събориш иконите!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКиновечер с децата. Почва “Титаник”. Почват и те! Боримир: - Тате, това Радецки ли е? - Не! - Защо? - В смисъл? - Защо не е Радецки? - Ми, Титаник е! Три секунди. Габриел: - Какво е Радецки? - Кораб - Боримир. - Това Радецки ли е? - Габриел. - Не знам, питай тате! - Тате … - Не, тате! Нито Радецки е, нито Аврора е, нито Наутилус е! ТИ - ТА - НИК! - Какво е Авр… - Млък, че гася телевизора! Микаела: - Това Дунав ли е? - Не, защо пък Дунав?! - Нали е Радецки? - Ако още един път чуя Радецки, ще гледате конвектора! Атлантическият океан е! - Как разбра? - Ми, там потъва. - Кой потъва?! - и тримата нещо се разтревожиха. - Ъъъ, Титаник. - Искаш да кажеш, че това се е случило наистина! - Да. Десет минути клетви, че повече никога няма да се качат на кораб, лодка, водно колело, дюшек, пояс … Джак и Роуз се влюбват, на сцената, в която той я рисува се вижда дупето й (тройно “бляяяяякс”) и сега корабът започва за потъва. 1500 души умират и Габриел иска да е сигурен на какво точно е станал свидетел: - Тате, тези хора умират, за да направят филма ли? Не, че Холивуд не е пълен с поквара казан, в който се варят човешки души, но дори това е малко прекалено: - Не, тате, това са каскадьори! - Какв … - Това са хора, които се правят, че умират, но то е само наужким! - Като Исус ли? - Не, като Роналдо! Сиуууууу! Имам черен колан по родителство! Татко Калоян
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00