Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11.11.2024 in all areas
-
3 точкиИнформацията е важна, след като се оправи даден проблем. Реглажа...реглажа е бил проблемен. Върнах се на същото място, където ми правиха реглаж, като беше явно другата смяна. Отказа ми да приеме колата ( цъкаше си на телефона без да има работа ) с предтекста, че трябвало колегата му, който е правил реглажа да приеме автомобила. Естествено, не се върнах повече и няма и да се върна. Отидох на друго място, оказа се, че има разлика на дясното колело и от там и се бърка самата рейка. След 2-рият реглаж, всичко вече е в норма.
-
1 точкаТ.е. къде е кофти реглажа ся - да знаем да не ходим там? И къде е хубавия ? П.С. и аз от 100 години си ходя до зеленчуковата борса в Дружба-1 (ако иде реч за същото нещо - двора на Експрес сервиз, ама май си работи отделно пича на реглажа)
-
1 точкаИ отвътре е хубаво да се обработи доколкото може, че влагата ще атакува основно там. Някои пръскат боя на парчето метал отзад преди да се завари и после отвътре обилно парафин.
-
1 точкаhttps://cars-help.com/bg/polezna-informaciya/evronorma-ekologichna-kategoriya/comment-page-3/?amp=1 Отговора е тук. Колата може и да е производство 2009. Но се пише дата на първа регистрация.
-
1 точка
-
1 точкаЯсно, аз ще я видя тази в Петък и ще пратя тези които извършват огледи на място, който ми дадохте тук в групата, че извършват такива услуги. Иначе колата е регистрирана и карана тук.
-
1 точкаЗдравей Наско, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 1x5L Линк: https://ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FDS SAE 5W-30 2x1L Стойност на поръчката: (53.95 + 2*11.95)*2.15 = 168лв. Начин на плащане: Чрез наложен платеж Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Приятен ден!
-
1 точкаДобро утро, Виждам че само днес 11 са пуснали промоция -10% една поръчица направо да направим. Линк:https://ato24.de/de/castrol-edge-professional-5w-30-a5.html Вид и количество: Castrol Edge Professional A5 5W-30 4x1L Стойност на поръчката: 4x12.95-10%=46.62*2.15=100.23лв Начин на плащане: парите ( 100,23лв) ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД чрез Роволют Начин на получаване: чрез куриер, гр.Пловдив, Спийди- офис ВХВП,ул. Янко Сакъзов 11 Живко Желев, 0887615482
-
1 точкаМитко, то е доста дълго за разказване. Показа предупреждение на дисплея волан с удивителна и надпис "провери системата". Сервото не функционира след грешката. Това се случи в началото на септември. Прегледах форума, но нямаше нещо съществено и на следващия ден отидох до дилъра на Хонда в града, в който живея в Германия. Казаха, че са заети до първата седмица на декември и дори няма да я закачат на диагностика преди това. Питах ги за цените на частите и срок на доставка. Тогава отидох в Bosch. Дадоха ми час за след седмица и след диагностиката, казаха че не стига ток до рейката, повредено ел. управление на сервото и нагорял куплунг. Не съм видял нищо на живо. Рециклирането, диагностиката, монтажа и демонтажа ще струват 1500€. Все още чакам. Тази седмица им звънях и още не е готово. Вече почти два месеца е в сервиза.
-
1 точкаНа бензин за последните 100 хил. км.: Градско в София 16/100 в час пик, извън пиковите часове ми е падало до 13/100. Но никога по-малко! Магистрално със 130 км. ч. средна скорост - 10-12 на сто средно в двете посоки. С 80-100 км. ч. средно до 8/100. Т.е. това е минималния разход за тази кола, при много спокойно каране извън града. При предния собственик от нова колата е харчела по същия начин.
-
1 точкаОт тук има и по добри 0w20 от мотули. Колегата освен да внося масла он ато24,поддържа и налични в сайта си Тук са общите поръчки Аймсола го взех от тук сайта на колегата,,в горния линк има и телефона на Наско. https://obshtiporachki.online/?pa_viskozitet=0w-20
-
1 точкаВ работата си през два дена се занимавам със секви ора ,тай че такиви подмятания са ми през каскета .Влизам по технически форуми ,за да общувам с интелигентни и грамотни люде .Да споделяме знания и опит за колите си ,гледам да не се напрягам защото навсякъде има хора ,които не приемат чуждото мнение или се държат все едно си им на гости у тях .Принципно дар слово имам даже в излишък и дефакто мога да опонирам доста тролски .Ама тва не е продуктивно 🙂,все пак сме възрастни хора ,а не детска градина .
-
1 точка
-
1 точкаТакааа ъпдейт пореден,но и важен да не се блъскате главата като мен с тая навигация. След като не тръгна с новия диск взех ново двд навигация за 250лв втора употреба. Дойде с диск за западна Европа но мен картата не ме интересува а да мога да си сверя часовника. Да обаче сменявам го ръчно и пак не ще да се свери. Също така бутона Audio спря да работи. Иначе си има музика свири си. Извадих диска и сложих новия и получавам надписа DVD Eror. Приятел ми дава неговия диск същата работа. После се сещам че трябва да се инсталира за да тръгне. Инсталира се като се влезе е скрито меню MENU+MAP+ CANSEL за 7-8сек. Оттам Version Download и се сваля съдържанието на диска и трябва да тръгне. И тръгна наистина диска карти на Бг всичко точно но пак не работи бутона AUDIO и часовника не се сверява по никакъв начин,как ли не го въртях и не ще. Тука вече ми идваше да хвърля всичко по дяволите. Сложих старото ми двд обратно инсталирам диска и по средата на свалянето забива и трябва да гасиш и палиш двигателя та да тръгне пак навито. Свалям пак старото и слагам новото,новия диск,инсталация тръгва си всичко но пак същите проблеми. Тук някъде ми присветва нещо в главата че станаха много инсталирания на дискове и може да се е напълнила паметта. И воала...намирам в менюто как се чисти паметта инсталирам новия диск и нещата заспаха веднага. Всичко си работи перфектно, часовника сверих,аудио бутона си работи и отивам да пия бира от радост. А чакайте щях забравя да кажа как става процедурата. Влизате в скритото меню оттам Unit Check оттам Navi.ECU системата започва да сканира и се появява бутона Mem Clear натискате,триете паметта.После инсталирате диска и сте готови.Работа за 5 мин,три дена си блъскам главата и на БТ звънях и те нищо не знаят и те така. Ай наздраве:) ПС. Междувременно спирам да заредя газ и радиото е останало включено,качвам се паля и няма ток.Акумулатора уж се беше заредил,няма бате мъртвец. Та и нов акумулатор взех Варта тоя път.
-
1 точкаТрудно. До скоро познати търсиха автомобил от модела по сходни изисквания, без премиум озвучението, но с по-голям бюджет. Човека ми се оплаква колко надценена скрап му е минала пред очите. В крайна сметка отнесоха 8-ма генерация на доста по-висока цена, спрямо първоначалният им бюджет. Като съм чел историите на хора от форума с Акорд 7 за по 13-15 хил. лв от "сигурни" хора, занимаващи се с марката и модела, не бих очаквал добри резултати с кола до 12к. Модела поостаря и добрите екземпляри вече са бели лястовици, които малко собственици биха продали.
-
1 точка@Bizzito, няма ама някои си мислят, че има. Едни харчат повече, други по-малко а бензинова Хонда дето не харчи масло, няма. Сигурно ще излязат сега коментари - ама моята не го пипва, не го харчи въобще и тн.. Да, ако се бута или се кара с 2000 оброта с 40км/ч, може и да не го изгаря. Магистрално каране с поддържане на 140км/ч или по-агресивно каране на Хондата, харчи и още как и дали е Amsoil, Ravenol или каквото ще да е, така са, особено тия по 200 коня. Прелюда, който имах и който още е в роднина и никога не е отварян двигател, освен за реглаж клапани а не си знае годините, Ф20А4, харчи от както аз го карах по 1 - 1.5 литра от смяна до смяна 6-7 хиляди км. И така вече 150 000км и 15 години във фемилито. Type R-a като го карам с 50км/ч и той е на горна граница на щеката, като го настъпя по магистралата 2 часа, не е и трябва да се долива. Добавка никога не съм слагал и няма и да сложа, в маслата си има достатъчно. На Type R-a все едно и също вече близо 100 000км, по километраж е на 200 000км вече. Пробвал съм какво ли не като марка ( от премиумите ), абсолютно еднаква история и в работата на мотора и в разхода на масло. В момента карам с такова масло, каквото тук в тази група, не го дават въобще за моя мотор ама в чужбина карат със същото и не се оплакват и нямат проблеми. Проблеми и аз нямам и тази година ще ми е 6-та смяна с него - Liqui Molly 5/40 High Tech. Не отговаря за K20Z4 Type R според тукашният форум. В същото време в чужбина се дава 5/40 Хонда OE за този мотор. Преди него карах и с Ravenol VSI и с Amsoil Signature, преди тях с и с Repsol, абсолютно му е все тая на мотора, държи се по 1 и също начин - безпроблемно. Честата смяна на масло е къде по-важна от всичко останало. Аеродека се движи с 5/30 Petro Canada 3та смяна, разход на масло нямам идея, не му и засичам километрите вече. Просто проверявам на щеката и ако има нужда, доливам. За 7-8 хиляди км, защото и не записвам точно колко минавам, да съм долял 500мл максимум ама за 1.4 мотор, който след 120км/ч на магистралата е спорно дали ще спра с тая лодка ако се наложи, всичко е идеално.
-
0 точкиТая нашата Хонда е Леджънд вярно е, уникална кола,ноооо цените покрай нея някой път ме ужасяват. Явно им е дошло времето на амортисьорчетата 2 броя на предния капак спряха да държат последните дни откак застудя. Отивам до БТ да търся нови. Имаме ми казват до две седмици са тук 256лв броя☠️💀☠️ -А бе за предния капак не за окачването! - Да де за предния капак! -Чао Звъннах тук там по втора употреба те и там им търсят едни пари като за нови предни амортисьори за някой други марки коли примерно. Здобих се с два в крайна сметка та утре монтирам.
-
0 точкиGavrilov ,баш минерално масло 3-та група (хидрокрекинг) са Мотул .Тва ,че продават скъпо не означава че продват нещо ексклузивно. Ще ти дам елементарен пример . Възможно най-калната и мръсна вода я пречистиш с обратна осмоза,след това я превариш и добавиш към нея жизненоважни минерали,соли и хим.елементи-ще стане ли тя "синтетична" ? Всички масла рафинирани от нефт са минерални с различна степен на очистване .Това е на 90% от продукцията на пазара . Влез в немския сайт на Мотул и виж дали там предлагат туби с надписи full syntetic или 100% syntetic .Аз не твърдя ,че продуктите им са лоши но не отговарят на цена -състав-качество.Мотул ,Бардал ,Яко ...това са бутикови брандове разчитащи на агресивен маркетинг .
-
0 точки
-
0 точкиОфф, вчера чаках 1 миче да си обрЪне колата в глуха уличка. Горкото - не мое да съобрази как да направи маневрата, та да е лесно и бързо. Липса на елементарна координация. Назад и после напред ставаше веднага, но с дупето назад не го владееше и се отказа, та се мъчи като грешница. А на вид бе греховна. Потърпях, щот видех че не мое, но и на границата да и предложа услугите си - поне за маневрата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00