На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд.
С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.