Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 24.09.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Платих си в един от сайтовете за проверка на рама. В крайна сметка почти нищо не излезна. Повече беше написано с какви екстри е модела. Да, купих си вече CRV HYBRID 2019. Ако има нещо и въпроси съм готов да помогна. Не че знам и съм разучи всичко. Но все пак. Успешна седмица на всички.
  2. 1 точка
    Реших да направя нова тема защото информацията е малко разхвърлена по другите теми Линк към civicinfo.com по повод резервната гума (прикачам файловете от там coxmotorparts-instructions.pdf) https://www.civinfo.com/posts/5378490/ От dealership в Румъния (ст.10 от документа, прикачам само нея към темата civic10-spare-kit.pdf) https://service.hondatrading.ro/wp-content/uploads/2022/01/PDI-CIVIC2017.pdf За всякаква информация за резервната гума и въпроси може да се ползва тази тема за да е обобщено и да можем да се ориентираме по лесно.
  3. 1 точка
    Слаби са наистина. Или ползвай някакви напомпени +100-200% osram или philips. Има голяма разлика. Или ледове, но трябва да са хубави. И двата варианта съм ги пробвал. Спрял със се на ледовете, защото ми харесва повече бялата светлина. От 20000 лумена и нагоре осветяват много добре. Поне 40 вата и нагоре.
  4. 1 точка
    Виж какви крушки са и вземи по качествении или лед.
  5. 1 точка
    Смених ги. Старите излезнаха непокътнати.
  6. 1 точка
    На 69 години съм и съм карал много коли .От Шкода до Ауди .Имал съм и японски коли като Тойота Камри,Нисан Блубърд.Само Хонда не бях имал.- и понеже,сменяш съм имал повечето автомати реших да взема Хонда Сивик 1.8 бензин с роботизирана кутия.При тест драйва не усетих лашкането ,но още веднага след регистрацията бавната смяна на скоростите взе да ме дразни .При другите автомати ,които съм карал например Фиат Стило Абарт смяната на скоростите едва се чувстваше ,но там робота се управляваше хидравлично .При Аудито скоростната кутия беше обикновена и там въобще беше супер,но да и сменяш маслото на 60,000 км и да наливаш 9л масло и сменяш филтър ми бъркаше в джоба.А след като ми се наложи да снемам кутията заради теч от семерингата между кутията и двигателя разкарах Аудито защото никой монтьор не искаше да се занимава, а и искаха 1,000 лв за труд. С това лашкане на Хондата се видях в чудо.Мислех,че нещо не е в ред с робота, но се оказа,че е така ако ще и нова да я купиш тая Хонда.Робота се управлява от актуатор,който е електронен и управлението мисли 3-4 сек.докато реши какво да прави.На всичко отгоре след 2,000 км ме остави на пътя най- безцеремонно на скорост и да не ви говоря как се качва кола с автоматична кутия на репатрак в дъждовно време .Както и да е ! Оказа се ,че след 200,000 км някакви четки на актуатора свършват , в следствие на което изгаря един чип и тези джаджи трябва да се сменят и актуатора да се обучава.В Бургас никой не може да оправи такъв проблем.Само един майстор във Варна може да ремонтира тези актуатори .Айде пак на репатрак от Бургас до Варна.Човекът е голям специалист и оправи колата за 1 ден и сега японката заспа и взех да свиквам с лашкането и друсането , а и предпочитам да сменям скоростите от лопатките на волана или лоста .Сменям ли съединител обаче трябва пак да карам Хондата във Варна ,защото и той трябва да се обучава, а това малко хора могат да го правят .Все пак ви давам телефона на майстора Дидо 087 8977123.
  7. 1 точка
    Аз карам моята хонда 12г!Взех я на 6 години !!Сменил съм съединител биалетки и амортисьори ремонтирана рейка кормилна!!Това са дефектите на хонда сивик 2.2 дизел рейка,амортисьори!! Много здрав автомобил и икономичен!!Препоръчвам!!
  8. 1 точка
    И малко снимки с "особен поглед" от синковеца.
  9. 1 точка
  10. 0 точки
    До дросела има 1 метален фланец за вода.От горния му край е навъртят този клапан ,в който влизат 2 маркуча.Единия отива към смукателния колектора,другия отива към въздушния филтър.Извади този,който влиза в тръбата на филтъра и го запуши. После сподели има ли ефект.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...