Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.08.2024 in Мнения

  1. 5 точки
    Взехме си ние 7-цата зимъска, уж жената да си е автономна с нея, да трупа шофьорски стаж, да ѝ е спокойно, че не кара стар грозен дръгел като качи някоя колежка, атоматче да не се бори с 3-я педал, че и малко коне в излишък да ѝ прощават за липсата на опит. Колицата е супер, само че тя не я кара. Викам дай да я махаме, че аз седан не искам, имам си миниван...да беше поне комби щях да се замисля да махна сивика и да оставя него, ама не. Хем да си върне някой лев и да не я мисли, че само прашасва навън, хем колата да я вземе някой да ѝ се кефи. Пък аз да се огледам за нещо по-непретенциозно и евтино, пак автомат, което мирно да си стои в гаража като втора кола и като ѝ дойде кефа да я подкарва. Гледам, гледам и попадам на обява за една антика - 5-та седан автомат с всички възможни екстри за модела, последна моделна година преди 6-та. Вакуумен круиз контрол, климатик, шофьорска ел. седалка, шибедах, ел. стъкла, ел. огледала с подгрев, ел. регулиране на фаровете + пръскалки, ретро централно с дистанционно и приемник като на стар телевизор , и разбира се символичната изскачаща антена. Цената повече от добра - 3600. Викам си тая кола има всичко базово като екстри, което ни трябва. Ще се гледа. Е, няма изофикс за детското столче, но бързо и лесно ще добавя с подръчни материали. Колата беше в монтанска автокъща, внесена с автовоз по поръчка на монтански таксиджия. Човека си ги харесва по обява, праща някой ако е наблизо да я погледна и с контактите от автокъщата урежда транспорт. Имаше и едно купе 6-та V6 внесена по същия канал. Взел я от някаква немска бабичка 31-ви набор, която е 2-ри собственик от 2000г насам. Прати ми сервизна книжка + ТЮФ сертификатите за периода 2013-2019г. Към 2000г в момента на продажбата от 1-я собственик е била на 80к, т.е. човека си е карал прилично. После след продажбата започват да правят по 7-8к на година и към първия сертификат от 2013 е на малко над 130к, като до 2019г пробега мърда близо до настоящата стойност - 144к. Доколкото разбрах от 2022 не е карана. Споделих с @ceco_accord за пъкления ми план и той взе че на часа отскочи да я огледа. Колата беше с боядисвани предна и задна броня, както и лека намеса по задните калници около веждите. Няма тежки удари, единствено подпирания на ниво брони. Откъм ръжди по купето и ходовата част е прилично добре. Има доста остатъчно месо. Някой я е клепал с шагре, може би някой от клепачите на продавача, но под него не личат големи шупли раздут метал. Кожения салон е перфектен, има леко протриване едниствено отляво на шоф. седалка. Тапицерията на капака на шибедаха се е разлепила, както и на места по тавана в задната част на колата. Два дни по-късно се занесох да я гледам. Беше добре измита и лъсната. Броните са пръскани с ниско качество, наклепали са и черните лайсни + пръскалките за фарове с боя и то по-светъл нюанс (ще ги възстановявам до фабричния вид и обезателно ще се пръскат отново, този път с правилния цветен код). Външно колата е прилична за своите 26г. Боя, уплътнители, стъкла, чистачки, фарове - всичко е в приличен автентичен вид. Отдолу единствено крайното гърне се е разлистило повече понеже задна дясна гума го е поливала доволно с химия. Не знам дали има пробойна, ще се сваля и гледа тепърва и ако позволява ще го кърпя, ако ли не друго. Има малък теч на масло около уплътнението на картера, но още не съм установил дали е уплътнителя на картера или примерно семеринга на коляновия вал. Компресора за климатика е в близост до омазняването и също е целия омазнен. Климатика работи, но като че ли му трябва една идея повече време да обърне да студено. На първо време мисля да обезмасля и да наблюдавам какво се случва. Предния тампон на мотора беше окончателно скъсан. Акумулатора беше тотал щета (6V). В къщата го запалихме с бустер и мотора подкачи добре, не чух неприятни шумове или силно чукане, единствено потракването на клапаните. Направи ми впечатление че дори на работещ мотор не ѝ достигаше ток. Мигачите мигаха на умряло, а в движение като ги пусна да мигат и оборотомера удряше в нулата заедно с мигача. По-късно замерих и установих, че системата работи на под 10 волта. Динамото не успяваше да вдигне повече от 11в дори с форсиране. Явно умрелия акумулатор вкарваше голям товар в системата. Видях, че катализатора най-вероятно е цепен и питата я няма (потвърдено). Моторчето на дясното огледало не сработва. И общо взето това е от огледа, видях каквото ми трябваше. На пробното каране само се возих, не ми дадоха да карам, но ходовата част я усетих солидна, малко подритваше при превключване, но все пак имаше скъсан тампон, а и маслото беше с цвят керемида. Смъкнах цената до 3400 и уредихме транзитки. От там Цецо ме заведе за нов акумулатор. Нашихме 60ач с 510А стартор и започна да пали от четвърт. В началото дори с новия акумулатор напрежението в системата се въртеше около 12.7в, което породи съмнения за заверката на гаранцията...но като се замисля ако аку е бил зареден напълно, то load detector-a отчита, че няма нужда да се подава възбуждане към алтернатора. Тъй, повъртяхме се още малко около колата с Цецо, покара я и той, и стана време да я прибирам към София. Маслата бяха в норма, антифриза блатно зелен, но наличен, спирачна течност до горе, хидравлична в норма. Сипах бензин, платих седмична винетка и леко-леко през Миланово-гара Лакатник-Своге-Нови Искър-София. По пътя нямаше изненади. Не пестих газта по дефилето, понеже и колата не се оплакваше. Ходовата част е топ, супер стегната, не тропа, не лопа. Окачването ми е една идея мекичко, като лодка. Не знам дали такава е била фабричната идея или просто шоковете са изморени. Някой ако е имала такава реликва да сподели? Кутията както казах не включва по най-деликатния и неусетен начин, но в различни режими всяка една от предавките успяваше да влезе нормално. Чува се осезаем шум от генерацията, баш като на пробита тръба и едно дрънчене. Подозирам че цепения катализатор не е затворен добре, а може да има и други пробойни, че и някоя не добре укрепена предпазна ламаринка. И така, колата стигна по здрачаване в София и се нареди до другите две след първите си 125км в ръцете на 3-я ѝ собственик. Тампона на мотора вече е сменен: По-малко лашка кутията, но още има какво да се желае. Задния тампон се оказа, че е вакуумен, като на следващите генерации. Предстои да го проверя дали работи адекватно. Следва сваляне на цялата генерация на земята за пълна ревизия. С катализатора не знам какво ще правя. Такъв втора ръка няма намиране, много са малко тия коли вече... Вариантите са два: да намеря пита с подходящ диаметър и да я вкарам в корубата на моя катализатор или да напасвам универсален катализатор. Някой ако е пазарувал само пита нека сподели от къде? Заръчал съм ATF, PSF, DOT4, Coolant Type II и всички гарнитурки по изпускателната от колектора назад. Ще имам и уплътнител за картера в случай, че сълзи от него. Масло и филтри вече са набавени. Въздушните и тях ги имам. Реших да ѝ направя стрес тест с 5W30 и то на Тотал. Ако с него даяни, значи мотора е чук. Петъка като я запалих сефте след прибирането зареждането удари 14.4в Надявам се проблема да е бил в умрелия акумулатор, но все пак ще следя известно време как се движи напрежението, за потенциален проблем със зареждането. Намерих си и някои неща от кола донор, които не ми харесват. Отзад пластмасата в багажника е лепена по доста гнусен начин, а тапата за резервоара е универсалка. Намерих перфектни и ще ги сменя. Следващото, което може би ще сменя е предната емблема, която е била натисната: Търся си и здрав уплътнител за шоф. врата: Това е засега, продължаваме напред. Следва да сваля джантите и да огледам обстойно спирачките и да преценя дали ще пускам стружка на дисковете, че малко тресат при спиране + дежурната профилактика на апаратите. Колата е супер като усещане, возия и пространство вътре. Кефи ме повече от 7-цата. 7-цата ми идва една идея по-надървена като спортно усещане, седалката те стиска да не изпаднеш по завоите, пространството и уредите са на клаустрофобично разстояние...Не че е лоша, просто не е фотьойл, което 5-та изглежда е.
  2. 2 точки
    Работят китайските без проблем. Не ти трябва диагностика. Включи парктроника и просто заставай от пред пред всеки, за да видиш дали работи.
  3. 2 точки
    Бас държа че ще стегнеш достойно това бабе и ще го пдмладиш като лелка-хубавелка. Важното е жената да я харесва и ползва, и да та не ревнува, докато чоплиш новият си "хоби кар". Моята така и не хареса фейсовото комби 7 2.4 АТ, което имах, както и Ледженда, в които се вози отзад кат директор. Най-много я кефеше плюшеният ми Акорд 6 2.0 АТ, в който спокойно си подремваше. Още му се радва, като се видим с настоящият му стопанин. Има някак си по-голяма човещинка във вехтите Хонди, освен другите им брендгенетични качества. Успех с реновирането! Определено "дълга клечка" изтегли.
  4. 1 точка
    Добре дошъл, Моята препоръка си е актуална: Първоначално си обслужвах колата в Бултрако, след това в Мотобокс (Овча купел), но от няколко години съм в горепосочения сервиз и към момента не смятам да търся алтернативи.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Здравей . Искам да поръчам : Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: Honda Ultra Leo-SN 0W-20 1x4L Стойност на поръчката: 46.96 * 2.15 = 101 лв Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Телефон/Viber за връзка:0884145984
  7. 1 точка
    Мерси, Цецо! Без твоята помощ процеса по прибиране на колата щеше да е доста по-тегав. Бабата май ще се уреди със зимни джанти за къси пари. Вторник ги чакам.
  8. 1 точка
    Сменихме помпата,моят майстор монтира Blue primt,не можали да му доставят Aisin в такива кратки срокове и неговия доставчик препоръчал тази марка,работи добре ,педала се натиска с минимално усилие,оригиналната щом изкара 396 000 км ,тази 200 000 да изкара ще е добре.
  9. 1 точка
    Engine oil (engine R20A3) Capacity 4,5 liter (Dry fill) Capacity 3,7 liter (Service fill) Transaxle, manual 6/1 Capacity 2 liter (Dry fill) Capacity 1,9 liter (Service fill) Cooling system Capacity 6,9-7 liter (Dry fill) Capacity 5,4-5,6 liter (Service fill) Capacity 0,74 liter (Reservoir) Интересуват те стойностите на "Service fill"
  10. 1 точка
    Онзи ден идва колегата @boiskii (по едни други Хонда дела), та сбрАаме 2 Сивика-набори. Моят - неподдържан от предните стопани, много правен от мен и малко поукрасен поради мерак. Неговият - свежарка и глезен, на под 200К. Врътнах му 1 кръгче из квартала - друга бира си е ухажваната кола, а и пробегът оказва влияние. Викам на синковеца: - ГлЕй - бива я за музеен експонат! - Наща повече си ми харесва, нищо че е малко "лабава" и не върви така ентусиазирано. На мен ми стига. Кат си купя друга, ще я "засилим". Мечтател. Радост ми е че има такива хора като Боян, и тъга че аналоговите автомобили в добра форма са намаляващи с всяка година.
  11. 1 точка
    @stefanszbg се е регистрирал явно, за да пита. Питал е, не са му отговорили веднага и повече не е влязъл. Ей така, поне да каже има ли развитие. @stefanosan се е регистрирал явно, за да пита... После не се чудете, защо така става.
  12. 1 точка
    Мъка голяма е сменяването на тая помпа. Ноември месец го грах тоя филм, писал съм във форума. Без да свалиш спирачната няма шанс да се добереш до тая на съединителя. Аз между другото взех от кола донор ОЕМска, щото бях на зор и засега нямам драми. Даже почти и не скърца
  13. 1 точка
    Нямам нужда от реклама,но с тая платена тема току-що направих всичките си клиенти спонсори на форума Отделям всеки месец парички от оборота си, за да поддържам тая тема и да има за хостинг и други разходи! Благодаря Ви,че станахте мои клиенти и приятели! Ваш Markony ! За информация на всички клиенти от други градове,давам оборотна кола по време на ремонта / монтажа безплатно.
  14. 1 точка
    От личен опит ли казваш за динамиката? Или сме чели в Бгмама форума?
  15. 0 точки
    - Как кръстихте жребчето? - Пърпъл - Що пък така? - Много ще ме кефи, като му викна Дий Пърпъл!
  16. 0 точки
    Брокер към възрастен клиент: Купете си тези акции. След година ще струват двойно. - На моята възраст, не купувам даже зелени банани...
  17. 0 точки
    Един у Враца отишъл на доктор и му казал: -Докторе, подуя ми са колената! А доктора му казал: - Е ти къде сакаш да са!
  18. 0 точки
    човека има раздвоение на личноста...явно с първия си профил се е скарал със себеси и не си говори и е решил от друг профил да пита
  19. 0 точки
    Вчера през нощта ме спира катаджия, отварям прозореца и като се навежда към мен, изкрясквам в лицето му: - Бау, бау! Той скача назад стреснат, а аз му показвам колана си и му казвам: - Не бой се, бее. Вързан съм...
  20. 0 точки
    Не, никакво желание за други марки.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...