Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.07.2024 in all areas

  1. 3 точки
    В епичната тема за пари ли става дума, за търсене на майстор ли, прочети пак... Време имам колкото си искам, това ли трябва да се коментира в технически форум? За смяна на джантите, със сигурност губя по- малко време от теб... Гумите са ми на джанти, имам гараж, крик на колелца (крокодил), ударен гайковерт, захранван от запалката, още един на батерия и телескопичен ключ... Имам и динамометричен ключ, но и без него не презатягам, което се случва по сервизите... Пиши само по темата! Опитай без забележки и хвалби...
  2. 3 точки
    Имам всякакви удобства, не е на улицата, имам канал и всякакви инструменти... Къде казах, че е сложно? Ако прочетеш всичките ми коментари, нямаше да пишеш излишни неща, щеше да разбереш, че винаги сам си обслужвам колите, написал съм защо... Намерих чаша, оказа се, че това е единствения начин за такова място, което не намираш за неудобно. За всички други коли не съм имал проблеми и без чаша. И с чашата не можа да се развие, без удължаване на гедорето с 30 см тръба..., смятай нормално ли е било стегнато и защо бяха всички писаници... Източих, даже изсмуках последните остатъци с голяма спринцовка и маркуче ...
  3. 2 точки
    На едната снимка- при опит с верига, филтъра започва да се мачка и естествено се отказах. На другите снимки е филтъра, но не може да се добие представа, че е тясно и неудобно/невъзможно, развиване без "чаша"...
  4. 2 точки
    В темите пускам снимки, даже повече от мнозина... В случая няма нищо интересно, но като слеза в канала да проверя за течове, ще снимам мястото на филтъра, което не било неудобно... (сравнявам с другите коли, кото съм имал)
  5. 1 точка
    Мислех да не пиша ама ей така, много ме хваща яд като чета как се злоби някой на хората, които му отговарят по темата с евентуални решения за неговите си проблеми. Ти си написал : - "Ключовете които опитах, или приплъзват, или го мачкат. Не искам да използвам непрофесионалния начин с пробиването с голяма отвертка... Някой от тези 10-15%-та, които сами си сменят маслото, може ли да каже нещо по въпроса... Дали на студено ще разхлаби? " Т.е канал имаш ама нямаш инструменти, никакви. Виж сега, канала не те прави майстор. Едни от най-готините и можещи майстори в София, които оправяха всякакви коли, бяха на крикове, години наред. Канал, крик, подемник, като не може човек, все тая е какво ползва. Като искаш помощ, бъди благодарен на хората, които ти отговарят а не да ги хейтиш. А този гайковерт захранван от запалката, по-голям голям майтап не бях чел. Дали има 100 нютона реални да ти развие евентуално някоя джанта или? Дай да го видим този гайковерт от запалката, защото имам професионален такъв и да ти кажа, няма читави гайковерти захранвани на 12V от заплаки, освен ако не са от Kinder яйцата. Всъщност от снимките, филтъра е достатъчно удобно направен и може освен чашка, да се завърти и с верига и с ремък и с клещи. От едната страна, разстоянието от филтъра до картера е сигурно 1 пръст, че и повече. Глупости започват да се пишат вече в тия теми. Никой не иска да се заяжда с теб, отговаряме ти на въпроса и се стараем да ти помогнем а ти се дразниш.
  6. 1 точка
    Верно си е...висял си 2 часа в сервиза и си си платил за изгубеното време Не виждам нищо лошо в това сами да си правим някои неща по колите, пък и така се научаваме на полезни неща, га упрем до неволята.
  7. 1 точка
    Само за протокола: Беше време, когато работех в сервиз. Сам си ремонтирах, и обслужвах колите. На приятели, също. Чат-пат и пълно сервизно обслужване на клиенти. Тааааа, моя инструмент за демонтиране на маслени филтри е те такъв Връткам го с те такова Нема филтър, който да не съм развил. Независимо, къде се намира и, колко е стегнат. п.п. Снимките са от гугл, щото ме мързи да ходя до гаража, за да снимам моите.
  8. 1 точка
    Аз наистина не мога да схвана на кой му дреме тука, че ти не можеш да си развиеш филтъра, честно ти казвам по-тъпа тема не бях чел. И сега 3-4 човека трябва да ти благодарят. Никой здравомислещ, който си цени времето няма да се занимава с подобни глупости.
  9. 1 точка
    https://www.youtube.com/watch?v=WBForKcFWoA&ab_channel=FORMULA1
  10. 1 точка
    За всички с намек за заяждане и общи приказки, прочетете всичките ми коментари от началото и пишете само по темата и само полезни неща/ съвети... Въпросът е решен. Обичам да знам всичко за колата си, справям се сам, кеф ми е, време имам, не търпя нещо да не ми е наред, за това питам тук, форумите са за това!
  11. 1 точка
    Не греша, много пъти съм сменял... Начините, които споменаваш, ги знам... Опитах и с велосипедна верига, не, че има много място, но не става..., започва да вдлъбва филтъра. С чаша ще стане... Ето защо майсторите трябва да се избягват, когато може... препълват, презатягат, никога не ползват динамометричен ключ... Почти всеки знае как развива джантите, след като са ги затегнали в сервиз...
  12. 1 точка
    На това му се казва СИЛАТА НА МЕЧТИТЕ!
  13. 1 точка
    @Н.Колев Честито за покупката! До колкото знам, много хора се оплакват от 1.0 спрямо 1.5 понеже разхода не е много по различен, но за сметка на това смяната на ремъка ако не се лъжа е доста скъп. Доколкото нивата на оборудване - аз карам 1.5Т Prestige, което си има абсолютно всички екстри, които модела може да има. Много безаварийни мили пожелавам!
  14. 0 точки
    Два пъти съм сменял масло в сервиз и повече съм се отказал... Не източиха докрай маслото, оляха около гърловината и препълниха над максимум, та трябваше да изтеглям излишното с голяма спринцовка. Наливат колкото пишело по книгите за модела, цял живот сменяли масла и да не им казвам... Никога не съм имал проблем със смяната, но на сивика не мога да рзвия филтъра. На шибано/тясно място е и негодниците са го стегнали зверски... За мен, филтър се завива/развива на ръка, там налягане няма и никога не ми е протичало... Ключовете които опитах, или приплъзват, или го мачкат. Не искам да използвам непрофесионалния начин с пробиването с голяма отвертка... Някой от тези 10-15%-та, които сами си сменят маслото, може ли да каже нещо по въпроса... Дали на студено ще разхлаби? имам условия и си го сменям сам.
  15. 0 точки
    Човек, не знам къде ходиш да обслужваш колата но дори някой пред блока с обща култура за устройство на автомобил, ако има елементарни условия може да смени 1 масло. Филтъра му трябва леко притягане и с инструмент ако не си Скалата в ръцете, затова има тези чашки, които са доста удобни. Веригата за да не успее да развие филтъра или не и даваш хубава контра или филтъра е стегнат зверски много. Не мисля, че е неудобно мястото на филтъра на 9-та ген, ти как се опитваш го отвиеш/сменяш? Лежейки под колата или странично? Много размисли и страсти за 1 маслен филтър, няма нищо сложно. Стегнат е повече и това е, отвиваш и завиваш следващият.
  16. 0 точки
    Аз се чудех от къде ми е познат дизайна на Honda e
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...