Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 17.06.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте, Преди време колегата Emicha беше писал такава тема , но за црв 2, като сега реших да отворя тази тема и за црв 3. С помощта на Емо се сдобих със снимка на чертежа за изработка на фланеца/подложката, чрез която да се повдигне купето в задната част. След това го въведох в Аутокад , за да стане в електронен вариант. Дадох го на едни познати да ги изрежат от 10мм стомана на лазер. Вчера имах време и се заех на канала в гаража да сваля задните амортисьори и да подложа въпросните фланци с дебелина 1см. Процедурата беше следната: 1) Вдигаме колата на крик и сваляме гумата. 2) Изтеглям задната седалка напред и я сгъвам напред. 3) Маха се декоративната пластмасова капачка над амортисьора - точно зад седалката. 4) С ключ 12 се развиват 6 болтчета около двете шпилки на амортисьора (под премахнатата пластмасова капачка). 5) С накрайник за гедоре номер 14 развиваме двете гайки на амортисьора и махаме металната капачка. 6) Във външната част на амортисьора има една защитна „кука” , която ако се развият гайките недопуска да пропадне амортисьора затова с клещи я изкривяваме нагоре, а след като финала не трябва да забравяме да я върнем в първоначално положение. 7) Слизаме в канала, като вземаме камък 17 от гедорето + тръба за „рамо” и развиваме болта държащ амортисьора към шенкела. Развива се болта не гайката, защото гайката е заварена, т.е. маха се само болта. За да излезе болта ще ви трябва и щанга, която да пъхнете между шенкела и амортисьора, като леко надигате/поклащате и през това време издърпвате болта. 8) С камък 14 и дълго удължение развивате двата болта, които държат двустранно тампона на носача (изглежда като тръба) към купето (точно до прага на колата). 9) След като е разкачен вече има достатъчен ход шенкела и може да извадите амортисьора от купето. 10) Подлагате 2мм транспортна лента под стоманената подложка и над нея, т.е. между фланеца и чашката на амортисьора и над фланеца. Идеята е да няма контакт метал в метал и да има търкане. 11) По обратния ред сглобявате. Времето за поставяне на 1 подложка е 2.5 часа от сам човек с гедоре. Съжалявам, че няма снимки, но нямаше как да снимам с мазни ръце.
  2. 1 точка
    Браво за "ръководството", колега. Тъкмо поръчах от али-то, ама с бягаща светлина за 30 лв комплекта.
  3. 1 точка
    Днес, 17/06/2024, Газпром, Бургас, Транспортна 10, първа снимка с кола от другата страна, втора като замина.
  4. 1 точка
    Колеги намерих къде е проблема. Клапанът за високо налягане на рейла. Бях подменил моя с чисто нов Бош но се оказа че на моя му е нямали нищо а съм сложил нов дефектен. Направо луд ме направи. Пробата на този клапан е много лесна. Вадиде маркучето след клапана който се намира до първа подгревна свещ и слагате прозрачна шлаухка затапвате извадения маркуч вече че ще върне нафта от там и палите. Не трябва да пуска грам , при подаване на обороти ще изусне леко, а този новия пускаше гориво при ниски обороти а при по-високи направо чудо. В щатите се продават направо тапи вместо клапан но уви не сме там.... Успех...
  5. 1 точка
    ЕКО - Монтана 16:15ч. ГАЗ до дупка, че ще извеждам Леджо извънградско.
  6. 1 точка
    ОФФ. Емич! Трупане на активи му се вика. ;-) Все пак трябва да има и други като Добричкият философ.
  7. 1 точка
    Здравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени днес, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅
  8. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...