Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.02.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Дойде и втората пратка, сумата беше 170 евро + доставка, на български 340 грубо + 68 ддс, мито нямаше. Та равносметката е следната, мотора е К20, частите са следните : задна пръскалка, няколко уплътнения (колянов вал,VTC и още две дреби, те са от 1 до 3 долара парчето , двете вериги, двата обтегача, водача на маслената верига , без бананите, надявам се че няма да е проблем , всичко се върза около 550 лв с доставката и ддс. На 16.01 ги поръчах, днес дойдоха. Смятах нещата , имам отстъпки по авточастите и ми е по изгодно от FEBI (уж сравнително висок клас) , визирайки цена качество. По руския форум, четох, че веригите на FEBI са Borgwarner, най вероятно и затова за толкова "скъпи" но не ми се рискуваше. Та вадете си EORI номер, и поръчвайте спокойно ангренажния комплект , но окачването не е на сметка, идва скъпо заради килограмите, смятах го, идва сравнително колкото от тук да си вземеш ОЕМ, визирам тампони на носачите.
  2. 2 точки
    Ето и от скъпи китайци😊 Снимките са скапани, защото са скрииншот от видеоклип, но можете да придобиете представа, за силата на светлината, плътността на лъча, височината му и така нататък. Забележете, че двата фара един вид се припокриват и няма тъмни петна между тях, както и по светли отстрани.
  3. 2 точки
    @heyu Ravenol FDS 5W-30 е по-добро масло откъм маслената база. По-добра термостабилност, по-добра течливост при ниски температури и т.н., отколкото Toyota 5W-30. Вискозитетните х-ки и на двете, при работна температура, са подобни. Тоест, колко ти гори FDS, толкова ще ти гори и Toyota 5W-30. Даже има вероятност, след 6000 км, тойотовското да го лапне повечко. Ако искаш да "уплътниш" малко мотора, MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 e подходящ избор. Също и: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil AMSOIL XL 10W-30 Synthetic Motor Oil RAVENOL HDX SAE 5W-30 И по-скъпото RAVENOL DXG SAE 5W-30 Ако си на бензин, не ги карай повече от 7000 км. На газ мо же и малко повечко.
  4. 2 точки
    Качествата на всесезонните гуми не трябва да се обобщават, защото има големи разлики между тях. Някои (като Мишелина) са повече летни, докато други имат по-силни зимни качества. Всесезонката неизбежно е компромис, но различно изместен спрямо двата сезона, в зависимост от марката и модела. 35К живот за Кросклаймата ми се струва нереално нисък като износване. Колегата трябва да си погледне налягането и сходимостта на колелата. Моите Куатрак 5 почти не са мръднали за такъв пробег, но ги въртя стриктно на 10К и колата е в гараж. Смятам, че ще изкарат 50-60К. Стилът на шофиране също има значение, разбира се.
  5. 1 точка
    След монтирането на правилният съединител Хондата е бомба
  6. 1 точка
    Това е пълния комплект за смяна на верига . Той включва : Двете вериги малката въртяща маслената помпа Honda (13441-RZP-023) Голямата Двата банана . Honda 14520-RNA-A01 Honda 14530-RNA-A01 Голямо зъбно колело. Honda 14211-RNA-A01 Малко зъбно колело. Honda 13432-RZP-013 Малък банан за малката верига. Honda 13460-RZP-003 Зъбно колело Genuine Honda (13620RZP003) Семеринг Оптегач малка верига Genuine Honda (13450RZP004) Оптегач голяма верига Комплекта е поръчан с любезното съдействие на Маркони. Комплекта може да се поръча от тук. https://www.amayama.com/en
  7. 1 точка
    И аз си правех тази сметка, че няма да се занимавам със смяна, ако съм с всесезонни, но за 3 г, два пъти ходих до гумаджия. След първата година за баланс взе да друса, и един път за размяна на гумите. Ако е само до размяна, колегата е прав за клюа и крика. Но според мен все се налага от нашите хубави пътища да се изправи джанта да се направи нов баланс и до тук с идеята, че слагаш всессезонни и караш 4-5 години без да ги мислиш. Лятото си е мор за тях.
  8. 1 точка
    Ключ / крик / 40 мин. на сезон и 2 сета гуми/джанти.
  9. 1 точка
    Мен адски ме дразни смяната на летни и зимни гуми особено напоследък, понеже плащам и по 80 лв., т.е. 160 на година. Много съм умувал дали да мина на всесезонни. Винаги ме е спирал момента в който ще се наложи веднъж да нагазя в някакъв сняг и това ме плаши. Как се държат гумите да кажем по зимно насочените ?Респективно пък лятото какво би се случило при аквапланинг или др.? И ако трябва да ги въртя на 10к понеже нямам гараж пак трябва да посещавам гумаджия, т.е. не се ли губи смисъла им?
  10. 1 точка
    При мен - само пружини. След смяната им минах на стенд и всичко си дойде на място без други интервенции.
  11. 1 точка
    Все още не разбирам защо всички, които използват незаконни източници на светлина почват да се правят "на ощипани моми", като им се каже, че не е правилно извършеното от тях. Толкова ли е сложно да се разбере, че фаровете се разработват за точно определени лампи и поставянето на друг вид лампа е незаконно. Регулациите са точно за това да се стандартизира едно изделие, така че освен да е полезно за собственика да не вреди и на околните. За това и късите светлини светят на Х метра, а дългите на Y метра, не че не може да се направи/конструира оптична система която да мята лъч на 300 метра примерно, ама кому е нужно това? Всичко е компромис с който трябва да се съобразяваме всички!
  12. 1 точка
    Тия разсейки заслепяват насрещните. Не пропускам на такива да им пусна светкавица в очите...
  13. 1 точка
    Голямо БЛАГОДАРЯ на всички Ви. С почистване на дросел и стъпков мотор всичко е ок.За добавка ще сложа о нови задни амортисьори на Харвито 😀. Благодаря още веднъж и безаварийно на всички Ви!
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Фундамент за ветрогенератор.
  16. 1 точка
    Markony правилно е казал че нито лед-а, нито ксенона са съвместими с дрл. Всеки уважаващ себе си "лед" има зад гърба си драйвер-това чудо служи за контрол на тока през светодиодите, защото с повишаване на температурата имат склонност и да си променят вътрешното съпротивление, от там тока нараства лавинообразно и стигаме до "пуканки". Та ако на тоя драйвер, който по принцип е предназначен да бачка с постоянен ток му подадеш едно накъсано сигналче от дрл, как ли ще му се отрази. А как ли ще реагират светодиодите-дали няма да се размигат...някъде на границата на човешкото зрително възприятие? А за тези които твърдят, че техните фарове не заслепяват-реалността на пътя вечер говори друго, 95% от колите със сложено във фаровете нещо различно от фабричните крушки, заслепяват качествено ! Но тук няма какво да се направи, само в "белите" европейски страни могат да те санкционират, че си си направил колата луноход. Там между другото могат и да те санкционират за различна цветова температура на лампите, защото както всички знаем новите светят малко по различно от вече използваните и ако си сменил само едната крушка ... глобичка. Ама кога ли ще ги стигнем......
  17. 1 точка
    Втората снимка,бялата букса!
  18. 1 точка
    След почти три години пробег с всесезонни гуми Michelon Crossclimate SUV 225/60/18 споделям: Изминати км 35 000 км за 3 г. Тази зима ще им е последна пързалят се на учатъци, които до миналата година вземах без проблем, видимо износени, особено в краищата, след първите две години съм разменил предни със задни. Сега се замислям да инвестирам в летни гуми, чета в форумите за препоръки. Един плюс за всезонните е, че не ги сменяш всеки сезон. По-шумни са от летните и лятото се износват бързо.
  19. 1 точка
    CARPERA, въобще не вникваш в написаното по-горе. Или искаш да ти цитирам членове от НАРЕДБА № Н-32 за периодичните технически прегледи, ЗДвП? На фара, дали на стъклото/плексигласа отпред или на кутията е написано какъв тип крушки и колко вата можеш да ползваш, подобно като на табелката с налягането/размера на гумите като отвориш шофьорската врата. Нали искаме да сме европейци? Като искаш лед-ове или сменяш колата или целите фарове след което преминаваш технотест. Ако получиш одобрение карай на воля.
  20. 1 точка
    Айде сега излезте и погледне какво пише по фаровете Ви. За какви източници на светлина са предназначени. И нека не забравяме че изменението на светлините е изменение в конструкцията на ППС, за което изменение са използвани компоненти, за които липсва типово одобрение. От там по време на ГТП(за кат да не говорим-ако им наредят да следят за светлини ще има акции, ако ли не ще си караме както досега) трябва да се извърши визуална проверка на светлините, както и за "Надвишаване на максимално допустимата яркост на светлината в посока напред" и ако не отговаря на параметрите ... същото като катализаторите или по-точно липсата им. Един OSRAM D2S XENARC 35 W e 3200 lumens, лед-а с който ще го замените колко лумена е? Да съгласен съм ефекта е УаУУУ, но нека се замислим че не сме сами на пътя, особено възрастните хора, чието зрение не толкова бързо адаптивно към промяната на околната светлина както нашето. Бъдете отговорни!
  21. 1 точка
    На друга моя кола която не е Хонда, но конфигурацията е същата, D2S, с лупи на късите и HB3, с рефлектор на дългите. Монтирах LED лампи във фаровете, в това число и на габаритите. Всичко това след пълно рециклиране на фаровете, което включва: ново огледално покритие на рефлекторите които преди това бяха абсолютно изгорели, пълно и щателно почистване отвътре и най-вече на лупите и стъклата, полиране на стъклата отвън и полагане на самовъстановяващо се фолио. Мога да кажа, че ефекта беше поразителен, силна, ярка светлина като ден. И не, няма никакви паразитни отблясъци, оптиката на фара реже светлинния лъч от LED-а по абсолютно същия начин по който реже и HID-а (ксенона). Никой отсреща не ми присвятка а и аз лично съм заставал срещу колата и гарантирам, че късите въобще не заслепяват. А като включа дългите пред колата става направо ден. И едно важно уточнение, автомобила е с автоматично регулиране на нивото на фаровете според натоварването, както са повечето Хонди. Допълнителна регулировка на фаровете не е правена. LED лампите за късите светлини са с директен монтаж към оригиналната инсталация на фаровете, тоест работят с баластите и запалките които са за ксенона. Но най-важното от всичко е оптиката, рефлекторите и стъклата на фаровете да са в изрядно състояние, ако не е така ако ще и 1000 вата лампи да сложите ефекта ще е никакъв. И обратно, при добри рефлектори, чисти лупи, интериор и стъкла на фаровете, дори и с по-слаби лампи осветеността ще е мнго добра.
  22. 1 точка
    Emicha, ти говориш за H1, човека е с ксенон D2S, разликата е огромна. Омръзна ми по нашите пътища да вадят очите тези ледове, които светят яко. Лупата както и казваш е един сложен оптичен уред, който е предвиден да работи с източник на светлина с точно определени параметри. Слагането на лед .... лекичко променя характеристиките на тази система и колкото и да я регулираш има отблясъци. Един почистен/рециклиран както трябва ксенон не само че ще свети прилично но и няма да създава дискомфорт на останалите участници в движението. Ако имахме стриктни технически прегледи, то определено нямаше да те пуснат с тези ледове.
  23. 1 точка
    Рециклирай или почисти фаровете от вътре. Сложи си Osram D2S Ultra Life и си карай. В никакъв случай не слагай лед-ще ти се подобри малко зрителното поле през тъмната част на денонощието но за сметка на множество отблясъци които ще пречат на насрещно движещите се автомобили. С две думи има да ти присвяткат/ръкомахат ....
  24. 1 точка
    Никой не сподели мнение, как се е справил с този проблем, затова ще го направя аз. Сетих се за един много полезен и достъпен, ремонтен материал - https://www.onlinemashini.bg/madjun-zavarka-sunfix-universal-wervendbar-s-50100--100-grama-/12517 Много пъти този маджун/пластилин ме е вадил от трудни ситуации, затова отново реших, да му гласувам доверие и не сгреших. Ето резултата. Първоначално почистих врътките отвътре с лакочистител, за да премахна мръсотията и евентуалното омасляване, след което внимателно слепих счупените парчета със секундно лепило. Когато се уверих, че всички парчета са напаснати правилно и са прилепнали плътно, изчаках да изсъхне и запълних всички празнини отстрани със SUN-FIX-а. Не е трудно, не е скъпо и няма мърдане.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
  27. 1 точка
    Мани голям професор е.Всичко разбира,може,неговото е най-хубавото.Научил спецификациите на маслата,оригинални филтри,реглаж клапани и тва е навсякъде.Дали е разглобил един двигател през живота си е друг въпрос.За правописа и граматика няма да коментирам.Ама в интернета много ги лекува с масла и филтри.Как разбра каква му е газовата чак на човека и с какви настройки е не знам.25 годишна кола е все пак ,която не я е купувал от магазина.На N-брой километри и експлоатация. Двигателя на хондата нещо по-специално ли е от другите ,че трябва човек,който само хонди прави да го ремонтира. Има няколко човека във форума,който наистина разбират и помагат.Чуе от единия за нещо ,че е хубаво и почва веднага да го хвали.
  28. 1 точка
    Владо, ти наистина си много досаден човек. Колегата пита за друго, но ти си знаеш твоето. Лошото вече се е случило и връщане няма назад ,затова колегата иска да знае, заслужава ли си или не. Стига се карай на хората ,не всички са (перфектни) като теб.
  29. 1 точка
    Хибридната система на Хонда не е като на Тойота. При ЦР-В до 80км/ч колата се задвижва от електромотора като електромобил. Ако батерията е заредена, черпи от нея. Като и падне капацитета пали ДВГ-то и завърта генератора, който захранва електромотора. Над 80км/ч се включва директна предавка и колата се задвижва от ДВГ-то, електромотора помага само при по-резки ускорения. Тука има обяснение на системата: На новото ЦР-В има промени, генератора е друг и е отстрани на електромотора.
  30. 1 точка
    Здравейте, 1) Автомобил – Honda CR-V 2017 R20A9 2.0 бензин; 2) Масло – Ravenol 0w20 DFE; 3) Маслен филтър – Mahle; 4) Общ пробег на автомобила - 77 150 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3460 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 20/80%; 7) Средна скорост - около 17 км/ч; 8 ) Сезон на експлоатация – 05.08.2023-16.01.2024 г.; 9) Моточасове – около 210; 10) Изразходвано гориво - около 450 л бензин 95 + добавки; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л; 13) Доливане на масло – не е правено; 14) Други – предходно масло Honda 0w20 сменено на 6000 км; Първа снимка - обработена с GIMP по инструкции от oil-club.ru. Втора снимка - на прозорец. Трета снимка - история+scan.
  31. 1 точка
    Здравейте, Четвърти тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –197 922 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4170 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 70/30; 7) Средна скорост 51 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 82; 10) Изразходвано гориво – LPG около 320 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = (370л. / 4.3 л.) ≈ 86 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло - ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
  32. 1 точка
    @CARPERA, този път колегата не Ви е цъкал минус, а се е аргументирал напълно основателно. И за двата въпроса. Гледам, вместо да отговорите - дал сте минус. После не се оплаквайте (отново), че някой злоупотребява с това. И ако и това не Ви стига, ще Ви го кажа в прав текст и възможно най-любезно - моля, не разваляйте хубавата тема! Достатъчно!
  33. 1 точка
    Ми отиваш при джамбазина да те излъже...знаеш го! Не те интересуват екстрите,годините ,документите,историята от сервиза.Лъжат навсякъде,дори в Бултрако,дори във фирмения сервиз в Швейцария... Написваш си домашното и проверяваш всичко,двигател,скоростна курия,вибрации,боя,луфтове по врати и капаци.Отвратително е,но няма друг начин.Постоянно ходя на огледи е Русе. Мразят ме. Оглеждам колата кукла...вали дъжд.Лягам в калта...кардана го няма. Питам къде е? Вдига рамене ...аз не съм собственика ,колата на ход дойде от Испания и се врътна и се прибра в караваната. Следващия глупак ще се нашие....
  34. 1 точка
    За мен е обидно да си правя труда да пиша и някой вместо да прочете..... да пита пак.и пак... и пак. Тук на първия ред от совйствата пише с шрифт болд за коьоравите: https://www.amsoil.com/p/amsoil-extended-life-0w-20-100-synthetic-motor-oil-xlz/ 37% повече сапун.... Знам точно какво какво има вътре и защо го наливам.Знам и колко километра ще изкара.Само да си посмял да кажеш на някой да си налее такова масло щото Маркони казал......
  35. 1 точка
    Да много резонни въпроси! Аз карам кола от Италия и имах същите проблеми,но в много по-малък %. Стареенето на масло е сериозна наука.Когато си създавах моето масло, инжинерите химици в родната ни фабрика,казаха.."Не може хем да е руса ,хем брюнетка. Примерно,това ,че TBN 0 не значи ,че маслото не маже. По всички класификатори живота е свършил,но то си смазва и двигателя си работи.Накрая си стиснахме ръцете да изкарва 8000 км ,но да е топ като характеристики. Аз съм недоверчив...тестове на моите коли, една партида замина за Ирак и една за Русия. След година иракчаните купиха 10 тона , а руснаците 100. Това преди ембаргото.В Русия не може да изкара 8000 км ,В Ирак изкарва 12000. Каква е разликата? В конденза. Това си е вода. Винаги има конденз,но колко? Оказа се ,че кондеза кара маслото да шлакува много странно. Получава се една ципа ,която е вид пресечено масло,но много не реагира на промишлени разтворители.Отдолу е грес,мека и разтворима. В маслената индустрия се приема като императив ,че маслото се сменя на време. Не се слагат добавки за абсорбиране на влагата ,както в хидравличното масло и спирачната течност.Погледнете внимателно първия клип в темата.Вижда се ясно за какво говоря.Ами ако не се смени навреме? Получават се необратими процеси по отлагане на шлака ,която не се разтваря от новото масло.В него има калциава основа,но тя не действа на ципата.Шлаката се отлага само на места ,където няма налягане и няма поток на масло...там където има разплискване се отлага спокойно. С други думи в маслените канали и вътре във валовете всичко си е наред.Както се вижда и разпределителния вал не е мръднал.Иглените лагери след измиването киснаха в ултразвукова вана и изкараха всички парцали.Двигателя вече е сглобен и си работи перфектно, В момента го газифицирам. Това което е важно да се почистят двата скрити картера и PCV клапана.Липсата на чиста площ в картерите кара отдушнеците да не работят. Да си припомним принципа:Изпарено масло на 160 градуса се опира в площ с температура 80 градуса. Кондензира една част и се връща в двигареля.Другата част посредством PCV клапана влиза в всмукателния колектор.Трета част през капака влиза в дросела.Като няма студена площ/ киреча е топлинен и звукоизолатор/ маслото не кондензира.Съответно отива течно за изгаряне..... Там всичко беше леж. От тук нататък слагам Amsoil XL 0W20 и се молим! С чисто нов ангренаж и малко-по честа смяна на масло ще изкара 200 к км.
  36. 1 точка
  37. 1 точка
    Не,беше избърсана идеално
  38. 1 точка
    Няма да пускам повече снимки ...надолу е същото. Нека да погледнем положително......в кашончето от личните ми запаси
  39. 1 точка
    На следващоя ден продължавам да минимизирам щетите..Тук отдавна не е минавало масло.Ангренажа е изпилен тотално.Това го чух и на слух преди да разглобя...
  40. 1 точка
    Трети ден.Мириша целия на мазут и на .....онова от траверсите
  41. 1 точка
    Следва химията.Добре че имам познати в ПО и корабната...цъкнете върху снимките за реалното положение..
  42. 1 точка
    Малко ръчен труд. Много търпение и ......псувни. VID_20240104_122300.mp4
  43. 1 точка
    Мите,R20 e най-здравия и добър мотор правен някога, Захванах се ,защото ме е яд много...,жал ми е за клиента дал мнайсе хиляди лева да купи подарък на жена си за Коледа. А и няма кой друг да се хване с тая мизерия...
  44. 1 точка
    Има разлика, но не е кой знае какво. Маслото си има още доста ресурс откъм диспергиращи свойства и е доста "чисто". Но е на 1 година и няма как да се прецени окисляването. С оглед на това, покарай го до пролетта, пък после мисли за смяна.
  45. 1 точка
    Дет се вика - За много километри и мото часове! При мен ситуацията с Леджо е наопъки. Маслото е на 1 година, но на малко км, понеже до септември евридейка бе Сивика, а Легена само извънградско. Последните 3 месеца синковеца е студент, та си го взе и кораба майка почна и градска експлоатация - доде зимата. Но нали олиото стана на година - рекох да капна, ей тйъ - за статистиката, а и от 2 месеца не е излизал по шосетата, та само градско, 2,5 + 2,5 км дневно. Това са си тежки условия, а и бензинец пийва (преди да обърне на газ), всеки първи км в посока насам / натам. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – SHELL HELIX ULTRA 0W-30 , ACEA A5 / B5 , API SL. Fully synthetic / carbon neutrel / PUREPLUS technology - made from natural gas. 3) Оказа се че вместо писаният преди NITTO 4HM-113 , съм сложил маслен филтър – MANN FILTER W610/6. Оставил съм го за по-добро масло. 4) Общ пробег на автомобила – 351963 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - точно 6843,8 км . 6) Цикъл - основно извънградско 74% в началото + 26% градско в последните месеци. 7) Средна скорост за пробега (според борд компа) - не погледнах, но е спаднала. 8) Сезон на експлоатация – 5.01.2023 - 6.01.2024. 9) Мото часове – около 105 мото часа - извънградско 77 / градско 28 . 10) Приблизително изразходвано гориво – около 900л. газ + поне 30л. А 95 - особено в последните градски месеци. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 6 км извънградско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 13) Доливане на масло в пробата - ДА. Разход на масло за периода около 1 литър. Преди предната капка доливах на 3 пъти по 0,3л. Между нея и сегашната нарочно не съм доливал и пак е по средата на щеката. 14) Други - Пробата, както предната е сканирана на CanoSkan LiDE35 600dpi . 16) Предишно масло Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, с което минах 14140 км (10 месеца / 210 мото часа / 85% извънградско) с разход 1.5 литра за целия пробег. Преди сегашния ШЕЛ бе с Ravenol SSO 0W-30 , ACEA A3/B4, API SN/CF, с пробег 12 354 км и аналогичен (1,2л.) харч. От предната капка са врътнати 1027,7 км / 487,7 - чисто градско. Има си разлика, дори без обработка, но тя ще извади актуалния статус и остатъчен ресурс.
  46. 1 точка
    С кой мотор е колата? При добро обслужване ще е вечно твоя.
  47. 1 точка
    Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  48. 0 точки
    Не ми отговаряйте! Въпроса е реторичен. Вече съм се захванал. 135000 км от Италия.Минал през няколко видни сервиза в София..Твърдя ,че преди да се газифицира ,колата трябва да е перфектна на бензин.,,Тая не е! VID_20240104_115313.mp4
  49. -1 точки
    Нищо не заслепяват, проверени са на машина за реглаж. Нали виждаш и на стената къде е отсичането? Ти си пускай и мълнии ако искаш. Втора вечер, нито на къси, нито на дълги е светнал някой, че има драма. Ако има ще се коригира още но няма проблеми.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...