Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.01.2024 in Мнения

  1. 3 точки
    Включвам се с лек ъпдейт по темата. Поръчах панел (този между пепелника и бутоните за климатика) + букса, която играе роля на залъгалка. Въпреки че е за американската версия на Акорд-а, всички цветове на кабелите си съответстваха с тези на колата. Дори се оказа, че 20-пиновата букса (отговаряща за аудиото като цяло) е една и съща за Honda/Acura 2003-2010. След малко игра с поялника и много, много пренареждане зад самия панел, взе че си дойде на мястото. Махнах няколко планки, които държат ДВД-то, както и завъртях усилвателя на антената. Доволен съм от крайния резултат като цяло, като минус мога да посоча, че заради Premium Sound System-a, нискочестотният говорител в багажника спря да работи, понеже си е на отделен усилвател и не достига сигнал до него. Така или иначе и двете ще ги махам след известно време. Всичко останало работи без проблем, а звукът след малко настройки стана много по-чист и ясен. Плеърът е Alpine UTE-93DAB, брат-близнак на UTE-92DAB - легенда в кар аудиото (особено в Русия). Следват 8-инчови среди за вратите, както и пищялки, а за отзад не съм го мислил все още. Но може би преди всичко ще бъде шумо- и виброзиолация.
  2. 2 точки
    Климатик, круиз, подгрев, външна температура. Вече 300+ км няма проблеми, надявам се, че няма и да има.
  3. 1 точка
    Здравейте, от проченето в интренет разбрах, че Сивик 8, специално 2006г. производтсво, имат някакви сериозни (разбирайте често срещани) проблеми с HFT (Hands Free Telephone) системите си и по специално модула намиращ се закрепен на кората под волана, който контролира bluetooth системата и тази за гласов контрол. Проблема се състои в това, че доста често този модул дефектира и започва да консумира електричество дори и при изгасен двигател. Тока който изтегля е в диапазона 0,20-0,52 A, което смъква и без това малките акумулатори на сивика (45 Ah) за около 5 дни в покой, до 7-8 V, което е крайно недостатъчно дори и за опит за палене. С това се сбъсках и аз, такива ми бяха показанията за консумация още преди да разбера къде всъщност е проблема: Виновникът, както и темата посочва се оказа въпросният HFT модул, който при мен е със следния сериен номер: Ако нямате други проблеми с модула, не си играйте да го разглобявате (по разбираеми причини) Проблемът на този модул е, че явно нещо по чиповете се бъгва и самото устройство не успява да "заспи" както трябва. Тъй като познанията ми не са на такова ниво и допълнително не успях да открия никаква информация в интрнет как би могло да се реши проблема, бърникайки по самата платка (а инямам необходимото оборудване), решението беше да се сложи реле, прекъсващо подаването на захранване към модула при угасен двигател. Един от всичките кабели в буксата, която се включва към модула е с постоянно 12 волтово напрежение, без значение от позицията на ключа и това дали изобщо е поставен. Идеята беше да прекъсна именно него.В чуждата литература го наричат BackUp Power и го обясняват като минималното напрежение, което трябва да поддържа паметта на модула. Не знам какъв му е точния случай, но определено не е това. Автомобила ми изкара седмици на ред с разкачен модул, при което не изгуби информация нито за свързания телефон, нито за въведените контакти. Така че загуба на памет и проблеми с постоянно pair-ване не бива да ви притесняват. Определено друго му е приложението. Въпросният Back Up Power е с оригинален цвят БЯЛ със сиво, който обаче се вижда назад в кожуха, на снимката е Жълт със сиво. Тук трябва да посоча, че при мен цветовете на самия конектор и тези вътре в кожуха се различаваха, явно времето си казва думата. А сега и към самият MOD. Необходимите инструменти и консумативи са: реле (като показаното на снимката), женската букса към релето (не е задължителна, но определено е по-добре, от колкото да връзвате кабелите директно към крачетата на релето), 10 см термошлаух (отново не е задължителен), изолирбанд, макетен нож, малка отверка (помага при разкачането на корите) Първо разбира се разкачате кората под волана, като за целта първо махате малката кора в ляво и развивате един винт, след което внимателно издърпвате напред голямата кора. Внимавайте като махате голямата кора, имате минимум 2 конектора, които трябва да откачите преди да я захвърлите на страни - този на HFT модула, и този към малката интериорна лампичка, осветяваща пространството в шофьорските крака. Разкачената букса на HFT модула изглежда по този ночин. Виновника за цялото това занимание върви по Pin 11 Back Up Power-а, на сминката - кабела долу в ляво: Преди да сте разкачили акумулатора, което е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, понеже ще режите и оголвате кабели, по някой от които върви постоянен ток и не искате да укасите инсталацията, направете следните измервания за да сте сигурни че сте се насочили към правилните кабели: На угасен двигател, дори и без поставен ключ, измерете напрежението идващо по жълтия на снимката (иначе бял) кабел (долу в ляво) - трябва да е постоянен 12V. Ако искате можете да си замерите и другите, при угасен двигател, не би трябвало да имате друг постоянен +. Замерете кафевия кабел на снимката (иначе на вътре в кожуха си е лилав) - на угасен двигател/без ключ трябва да е 0, при контакт или запален двигател трябва де 12V. Чения кабел няма какво да го мерите, там си знаете С тези три кабела ще си имате работа. За да ви е по лесна работата е необходимо малко да махнете кожуха на кабелите. На следващата снимка се вижда и странното преливане на цветовете на кабелите: Схемата, по която ще се работи е следната. Трябва да оголите черния кабел (масата) и да го свържете към краче 85 на релето. Трябва да оголите лилавия кабел (този с напрежение само при контакт) и да го свържете към краче 86 на релето. Трябва да прекъсните белия кабел (Back Up Power-а, този с постоянното напрежение). Кабела, който идва от двигателния отсег връзвате към краче 87 на релето, а този които стърчи от буксата, към краче 30 на релето. Това е цялата философия, направете един тест, преди да затворите всичко по обратния ред. Положението с консумацията след интервенцията трябва да изглежда по следния начин (минуса не го гледайте, боднал съм кабелите на обратно ): Всичкото това нещо струваше около 5 лв. ако не бъркам и отне около 30-40 минути, понеже мерих токовете на всяка стъпка от опасения да не сгафя някъде. Надявам се ако има колеги с подобни "детски болести", темата да им бъде от полза.
  4. 1 точка
    Това е и крайният резултат.
  5. 1 точка
    Това е зимната конфигурация на сивика. И аз се чудех заради пределната ширина на джантите, но се реших. Гумите са с борд и видимо не изглеждат тесни на джантите. Сложих и тъмни гайки и секрети, че джантите го изискват. Летните 18-ки са в същия нюанс. И да - 235/40/18 е заводския размер за цолажа.
  6. 1 точка
    Здрасти, ще поръчам ето това: Линк : https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-a5-b5-1-l.html Вид и количество : SHELL HELIX ULTRA 0W-30 A5/B5 - 5 x 1L Линк: https://ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 2 x 1L Стойност на поръчката: 8.79*5 +8.49*2 = (43.95+16.98)*2.15 = 131 лв. Начин на плащане : - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма
  7. 1 точка
    Преди и след пружини Айбах
  8. 1 точка
    Не знам какво е олято, ноооо толкова много ръжда и на 20+ годишните ветерани от 1-ва генерация, не съм виждал... Много зле изглежда въпросния екземпляр, та си помисли.
  9. 1 точка
    гледах ревюто на Филип и ,ми направи много добро впечатление като изработка.Мой колега се е насочил към suv модела жълтия (Urus) както му казват. Та ще го питам ако го е взел как е.
  10. 1 точка
    Здравей! Да, този двигател си има своите специфични особености, както повечето съвремени двигатели с директно впръскване. Една от тях е разреждането на маслото с бензин, както си писал. Има сервизно решение от Honda ( т.н. safety recall) с обновяване на софтуера, на ECU-то. Коригира тримовете на инжекторите, или нещо такова. Трябва да се обърнеш към Бултрако за това. Помага частично, но не напълно. Освен тази стъпка, допълнително помощно средство е качествено масло и по-честата му смяна. На 5 - 6 хил. км.! Само в съвкупност от тези неща може да си гарантираш ресурса, на този тип двигател. И още нещо - периодично почистване на всмукатените клапани, с необходимата техника и химия. "Earth Dreams" не са като предишните двигатели на Хонда... Или се грижиш като за малко дете, или караш и хвърляш. Съвременни икономически тенденции...
  11. 1 точка
    Пловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.
  12. 1 точка
    Проблема се решава с раздвижени носачи от двете страни . Аз вече правих това упражнение.
  13. 1 точка
    Проблема се оправи след разкачане на минусовата клема на акумулатора. Сега вратата си работи перфектно..
  14. 0 точки
  15. 0 точки
  16. 0 точки
    Аа, то на много станции нама видимо монтиран, та служителите дори не разбират какво ги питаш. Търговска тайна ще да е това налягане.
  17. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...