Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 6.01.2024 in all areas

  1. 3 точки
    По- горе написах че РАБОТИ. Абсолютно всичко е едно към едно с оригинала, до десета от мм. Дори цветовете са същите. Пистите, пружинките и буксата също. Само си замених винтовете че оригиналните са неръждаеми. Фаровете функционират нормално. Даже си взех два. Не очаквах, но всичко е наред с китайците. Сензора се сменя без да се демонтира гумата само с повдигане на крик. Трябват ви отвертка PH2 и тресчотка с 10мм накрайник. Аз използвам медна грес за омазване около сензора след монтаж (превенция от проникване на вода).
  2. 2 точки
    Вчера направих тест-драйв на новата електричка на Хонда e:Ny1, както и на CR-V 6-та генерация и ZR-V. Тъй като няма раздели във форума за тези модели, тук ще споделя някои впечатления само за e:Ny1, а за хибридните модели в друг раздел. След 10000км с моята Хонда е, от която съм много доволен, имах големи очаквания към новия модел, но останах с леко разочарование. Не че колата е лошо изпълнена, напротив, като изпълнение е доста добре, но очаквах повече спрямо „е“. Реално е едно електрифицирано HR-V, разликите са най-вече в интериора. Какво има в повече от „е“ освен размерите: - по-мощна и по-бърза, с голяма батерия съответно по-голям пробег - електрическо регулиране на шофьорската седалка, електрическо отваряне и затваряне на вратата на багажника със сензор за отдалечаване, делима задна седалка - двузонов климатроник с много хитро регулиране на въздуховодите - амбиентно осветление с регулиране - подобрени системи за сигурност / много добре показва на дисплея разположението на колата спрямо лентите, показва идващ завой и т.н./. Разпознава и показва и знака „STOP”. - безжично зареждане на смартфон - голям вертикален дисплей /на мен ми харесват повече хоризонталните/ Това, което не ми хареса е, че като седнах за първи път, не я усетих като моята кола /за разлика от ЦР-В 6/. Има някои дребни забележки, които ми развалиха удоволствието от шофирането: „педала“ за почивка на левия крак е скосен в горния си край, обувката не ляга добре и не можеш да се отпуснеш, а като преместиш крака към седалката има друга неравност на пода и пак се създава дискомфорт. Второто което не ми хареса е по-осезаемия звук от електромотора, вероятно защото е отпред. Липсва и възможност за шофиране с един педал. Малко е по-лакома за електричество 😊 което е естествено за по-голямото тегло и по-мощния мотор, аз докарах до 19.5 kWh среден разход на комбиниран маршрут: градско, извънградско и малко магистрала със 130-140 km/h. Снимките вътре не са много добри, имаше насрещно слънце.
  3. 2 точки
    Като сме я подкарали тази песен.... Честит Йордановден! Честит празник на имениците и на всички, които празнуват днес! По вода да ни върви и във всичко да ни спори!
  4. 1 точка
    235/50/17 е размерност гума за Ледженд! Не че не го знаеш, но тоя размер, освен "куц" е и за по-тежки от Сивика возила, така че товарният му индекс е по-висок и не вярвам да има като за 1.5 тона МПС. Тоест, комфорта от возията си заминава, освен ако не ги караш под предписаното налягане, но тогава пък те ще си заминат. Самите гуми също са по-тежки, а това също има значение. Знам че караш спокойно и имаш подходящата кола, а хеча е с 235 просто заради по-добър хандлинг - нещо като опит за малко повече "Хонда усещане".
  5. 1 точка
    Колегата е написал ,че шума изчезва при преминаване на газ. Свали инжекторите и ги занеси да ги почистят.
  6. 1 точка
    z_chakarov, Благодаря за телефона ще звънна. Какво прави ли? При оглед на гумите и дисковете, задния ляв диск започнал леко да ръждясва. От време на време си ги оглеждам. Иначе нямаше да разбера. Други никакви симптоми, нито проблем със спирането. Накладки и спирачна течност течност сменени преди няколко месеца около 3-4 хил.км. И се започна .... В сервиза проверка на апарата и опит за обезвъздушаване, прокапаха няколко капки спирачна течност. Проверка на спирачния маркуч. Проверка на разпределителя (онова дето му викат кантар). До тук всичко е ок. Проследихме коя е тръбичката за заден ляв апарат и къде влиза в ABS. Оказа се блокирал клапан в затворено положение. Капчица не пуска. Другите тръбички при развиване и натискане на педала нямат проблеми. Елекриката работи, там са електромагнити и при сработване на магнита трябва да много бързо да затваря и отваря клапана или при сработване на VSA да блокира и отблокира някое от колелата. Ама това го знаеш...
  7. 1 точка
    Намери си фейслифтова за части. OLX, Базар БГ. Има обяви, а има и морги. Ако чакаш тук, някой, нещо, може дълго да почакаш. Например https://bazar.bg/obiava-30008453/honda-cr-v-2-2-i-ctdi
  8. 1 точка
    дано новия собственик на бившия ми ледженд да се регистрира
  9. 1 точка
    Честита Нова Година другари ! Бъдете всички Живи и Здрави и да ви радват Хонделите ! Поздрави
  10. 1 точка
    И така... темата има развитие, за това е редно да споделя. След изпиране и професионално почистване на автомобила зумера пак отказа. Процедурата включва сушене и респективно в колата не е било влажно дълго време. Поразрових се, свалих сервизното ръководство и тествах няколко букси. Навсякъде напрежението беше според предписанието. Както и изхода от MiCU към вратата. Реших, че отново е зумера в таблото. Разкачих, свалих зумера и тествах с външен генератор. Зумера работи отлично. Поне разбрах, че е обикновен пиезо зумер,работещ с генериран сигнал, а не такъв с генератор и работещ по напрежение. Следствие на това, играта се усложнява неимоверно. Проблема може да идва от контролера, може и от още доста др. неща и без схема си е живо налучкване. За сега спирам човъркането. Беше от чисто спортна злоба. Ще потърся още инфо в нета и ако попадна на нещо по темата може да отделя още час, два.
  11. 1 точка
    За жалост нямам. Надявам се с това да съм си решил проблема, но ако не стане ще слагам някой от тези bluetooth кit-oве, които се продават специално за Акорд 8.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...